PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : افزایش محبوبیت گوشی‌های هوشمند از کنسول‌های بازی



R O O T
02-03-2011, 10:12
افزایش قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند موجب شده است تا کارشناسان بر پایه یک بررسی جدید آن‌ها را به عنوان محبوب‌ترین ابزار دنیا برای انجام بازی‌های رایانه ای برگزینند و به این نتیجه برسند که گوشی‌های هوشمند برای انجام بازی‌های رایانه‌ای از کنسول‌های بازی هم محبوب‌ترند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بررسی گسترده‌ای که روی بزرگسالان آمریکایی و بریتانیایی انجام شده است، نشان می‌دهد که یک‌سوم این افراد به صورت مستمر در طول ماه گذشته با گوشی هوشمند خود بازی کرده‌اند و در کنار آن، یک‌چهارم آن‌ها در هفته گذشته این اقدام را انجام داده‌اند.

این بررسی همچنین نشان داد که میزان علاقمندی کاربران برای انجام بازی‌های رایانه‌ای در گوشی‌های هوشمند به میزان زیادی افزایش یافته و باعث شده است تا محبوبیت این دستگاه الکترونیکی همراه از کنسول‌های بازی هم بیشتر شود.

طبق نتایج حاصل از بررسی جدید، بیش از 80 درصد صاحبان گوشی‌های هوشمند در دو کشور آمریکا و بریتانیا طی هفته گذشته بازی‌های موجود در گوشی خود را انجام داده‌اند. همچنین گفته شده، افرادی که صاحب گوشی هوشمند هستند دو و نیم برابر بیشتر از صاحبان گوشی‌های معمولی بازی خریداری می‌کنند.

در این بررسی 2425 نفر شرکت کرده بودند که 52 درصد آن‌ها توضیح دادند از ابتدای خرید این دستگاه تا کنون چندین بار سراغ بازی‌های رایانه‌ای موجود در آن رفته‌اند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Hamid..God
02-03-2011, 11:02
صبر کن ngp بیاد ورق برمیگرده!!:21:

lincoln
06-03-2011, 10:39
صبر کن ngp بیاد ورق برمیگرده!!:21:
کاملا تایید میشه ! :20:

The last remaining
07-03-2011, 16:59
ولی خوب میتونیم منتظر عرضه پلی هم باشیم تا ببینیم که اون چه جوابی میده