PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نان گرم را از نانوای دیجیتال بخرید



arastou_edu
27-02-2011, 14:32
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یک مرد مبتکر آمريکايی به نام آقای ديويد لبو ويتز که در فرانسه زندگی می کند، یک ماشين فروش خودکار تمام اتوماتیک ساخته است که کار یک نانوایی را انجام میدهد.


اين ماشین فروش خودکار به کمک يک صفحه نمايشگر تمام لمسی دریافت سفارش نان و همچنین مراحل دریافت پول و تحويل نان به مشتری را بر عهده دارد. پس از انتخاب نان، وجه نقد به صورت سکه به ماشين پرداخت می شود. يک دقیقه زمان لازم است تا نان طبخ شود. 30 ثانيه نیز جهت خنک شدن و خارج شدن بخار اضافی از نان در نظر گرفته شده است. این ماشین قبل از سرد شدن کامل، نان گرم و با حرارت ملايم به مشتری تحویل می دهد.


کل زمان خرید نان در مدتی کمتر از 2 دقيقه انجام می شود. این دستگاه حتی به مشتری اجازه می دهد که از مواد اوليه استفاده شده در نان خود نيز مطلع شود.


نمی توان در مورد کيفيت نانی که این ماشين فروش خودکار تحویل می دهد در مقایسه با کار آقای نانوا نظری داد. اما دردسر ایستادن در صف را ندارد و وجود یکی از اين ماشین ها برای ساکنين آپارتمان ها جهت خوردن یک صبحانه فوری البته با نان گرم و تازه بسيار مفید واقع میشود.

nw_nk
27-02-2011, 20:35
« قوانین و توصیه های انجمن خبر » ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])



1 - منبع خبر رو حتما ذکر کنید و ترجیحا لینک صفحه حاوی خبر رو بصورت غیرفعال قرار دهید.
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدComment

نوشته شده توسط عمــــــار, February 26, 2011
حالا نونش یارانه ای هستش یا نه :D

نوشته شده توسط O2, February 27, 2011
با تبهر و تجربه ای که ما ایرانی ها در مورد کلاه گذاشتن سره تلفن عمومیاداریم (بستن نخ به سکه و ...) فقط خدا به داد دستگاه برسه..

نوشته شده توسط بلوتوث کبیر, February 27, 2011
آه ...
خدای من ...!