PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : جدید ترین محصول ECS ، مادربردی با کارایی فراوان و بر پایه جدید ترین چیپ ست اینتل



Ezel
27-02-2011, 01:38
ايتنا - شرکت ECS به تازگی جدیدترین محصول مینیاتوری خود در ابعاد استاندارد mini-ITX را بر پایه جدیدترین چیپ ست اینتل معرفی کرد.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




به گزارش ايتنا، مادربرد ECS H۶۷H۲-I از پردازنده‌های نسل دوم سری Core i اینتل پشتیبانی می‌کند و جان دوباره‌ای به دستگاه‌های home theater PC می‌بخشد.

سابقه شرکت ECS نشان می‌دهد که این شرکت همواره محصولات درخور توجهی را در ابعاد کوچکتر تولید کرده است که محصول جدید این شرکت را می‌توان قدرتمندترین مادربرد موجود فرم mini-ITX به حساب آورد که قابلیت‌های بسیاری را به رایانه‌های کوچک و دستگاه‌های HTPC می‌بخشد.

محصولات mini-ITX این شرکت در سال ۲۰۱۰ نیز توجه بسیاری از کاربران را با مدل H۵۵۵-I به خود جلب کرده بودند و در نمایشگاه‌های Cebit و Computex خوش درخشیده بودند.

انتظار می‌رود که مادربرد H۶۷H۲-I نیز بتواند در سال جاری میلادی موفقیت‌های مدل‌های پیشین mini-ITX شرکت ECS را تداوم بخشد.


مادربرد H۶۷H۲-I که با پشتیبانی سازگار عرضه شده است، مزایای بسیاری دارد که از میان آنها می توان به فضای اشغالی بسیار کم، مصرف انرژی فوق العاده کم و بهینه، موتور گرافیکی کارآمد و قوی با قابلیت اورکلاک GPU که موجب افزایش توان سیستم در بازپخش تصاویر پروضوح و دیسک‌های بلوری و همچنین بازی‌های سه بعدی می‌شود.


این محصول تنها یک مدل پیشرو فرم mini-ITX مجهز به چیپ ست H۶۷ نیست و قابلیت‌های متنوع دیگری نیز دارد که این محصول را به یک گزینه ایده آل برای استفاده در مرکز چندرسانه‌ای خانگی تبدیل کرده است.

با پشتیبانی از پردازنده‌های با حداکثر توان مصرفی ۹۵ وات این مادربرد قابلیت پشتیبانی از تمامی پردازنده‌های جدید خاندان Sandy Bridge را دارد.

ضمن اینکه بلوتوث داخلی نصب شده بر روی این مادربرد امکان تعامل و برقراری ارتباط بی‌سیم این مادربرد با سایر تجهیزات الکترونیکی در فاصله ۱۰متری را نیز فراهم می‌کند.

ECS همچنین برای ساده‌تر کردن کاربری و استفاده از بلوتوث بر روی این محصول از یک محیط کاربری کاربر پسند نیز استفاده کرده است.

از میان سایر قابلیت‌های این محصول نیز می توان به دو درگاه پرسرعت USB ۳.۰، یک شیار PCIe و خروجی چندرسانه‌ای HDMI ۱.۴a اشاره کرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]