PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : در این سایت از چه Player خاصی استفاده شده است ؟



Namdarian
12-02-2011, 20:34
با سلام . در سایت صدا و سیما در این صفحه

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
هر برنامه ای از تلویزیون را که بخواهید میتوانید تماشا کنید و نیز بعد از تماشا میتوانید به پوشه ی Temporary Internet Files مرورگر IE رفته و اگر صفحه ی پخش برنامه را هنوز نبسته باشید میتوانید فایل برنامه ی تماشا شده را ببینید و و انرا بردارید جای دیگر کپی کنید !
اشکال اینست که در حال اینکه پسوند ان DAT است با هیچ برنامه ای پخش یا Convert نمیشود ! تغییر پسوند نیز فایده ندارد !
بعضی برنامه ها مثل K Lite Codec یا غیره که میتوانند بازش کنند بدون تصویر و یک صدای بسیار سریع نامفهوم و گوشخراش پخش میکنند
ولی فکر کنم اگر نوع Player استفاده شده در خود ان سایت معلوم شود بتوانیم فایلها را نیز اجرا کنیم . با تشکر

mehdi_halla
12-02-2011, 22:10
سلام.
پسوند فایل ها wmv هستش.
شما با استفاده از دانلود منیجر net transport میتونین فایل ها رو دانلود کنین.بعد از نصب نرم افزار شما وارد سایت ایران سیما بشین وبه صفحه ویدویی که میخواین دانلود کنین برین و نمایش برنامه رو بزنین.حالا در پنجره جدیدی ظاهر شده به سورس صفحه برین(من با فایرفاکس با زدن CTRL+U به سورس میرم)بعد mms رو سرچ کنین (با CTRL+F) حالا همون لینک رو تا آخرش یعنی .wmv کپی کنین .بعد برین به net transport لینک رو به این برنامه بدین فقط mms لینک رو به rtsp تغییر بدین.

Namdarian
14-02-2011, 14:10
با سلام . نه گفتم فایل را از تمپش برداشتم برای پخشش به این مشکل برخوردم . برای پخش این مشکل دارم . نمیخواهم حدود 350 مگ دیگر را به روشی که شما گفتید دوباره دانلود کنم . قبلاً همان موقع که تاپیک را زدم داخل سورس صفحه را نگاه کرده بودم و Player مورد استفاده انگار microsoft player بود . پس باید قابل پخش باشد .

mehdi_halla
14-02-2011, 16:48
اگه که با پلیرهای معروف باز نشه فکر نکنم بشه کاریش کرد.(یا نصب Klite)