PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سوال ( سر کاری نیست)



matlab76
09-02-2011, 15:10
سلام دوستان
من هر کاری میکنم و هر قدر اموزش های دیجیتال در ضمینه مدلسازی یک انسان دیجیتالی تو مایا رو میبینم نمیتونم یاد بگیرم چون تو قسمت ساخت دماغ و دهن و گوش و اینا مشکل دارم کسی میتونه راهنمایی کنه:41::20:

حاجی حسین
09-02-2011, 15:20
چند تا آموزش دیدی؟
طراحی هم میکنی یا نه ؟
من میگم طراحی به تجسمت خیلی کمک میکنه خیلی دنبال این قضیه هستم که چرا کارای اون وریا خیلی بهتر ازماست!
وبه این نتیجه رسیدم که:
1.طراحی
2.رنگ شناسی
3.مبانی هنرهای تجسمی
من حدود3الی4 سال که با مایا کارمیکنم ولی هنوز حرفی برا گفتن ندارم برای طرح های ذهنی .
به این نتیجه رسیدم که باید به سمت هنر برم تا نرم افزار.
از بچه های فروم میخوام که درمورد این مطلب منو راهنمایی کنن؟

RatAtouille
09-02-2011, 19:01
حالا من در مورد 3d max اين مشكل رو دارم ...

saeed2vfx
09-02-2011, 19:14
تمرین. تمرین. تمرین.
ماشاالله دسترسی به آموزش هم که داری!
منکه وقتی شروع کردم، هیچ آموزشی دمه دستم نبود.

3d-meysam
09-02-2011, 19:23
بنظر من بزرگترین اصل مدلسازی قبل از دانش از برنامه و ابزاها استفاده صحیح از Poly هاست. من یه مدتی این مشکل رو داشتم و رفتم به پولی های آثار حرفه ای توجه کردم و متوجه یه سری نکات مهم تو مدلسازیهاشون شدم. چند تا آموزش هم دیدم که بهم کمک کردن. گوش و تقریباً دماغ دوتا از مواردی بود که من تو ساختشون مشک داشتم، اما حالا راحت میتونم واسه خودم بسازم.
پس من توصیه میکنم مدلهای پیچیده ای که وایر فریم دارن به قسمت های پیچیدشون دقت کنید.

برای مثال این :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

anti-military
09-02-2011, 19:25
خوب شاید یکم زود داری سعی میکنی کاراکتر طراحی کنی ! چون طراحی کاراکتر خیلی سخت تر از طرح های دیگه هست و باید کاملا دستت به کار عادت کرده باشه تا بتونی کاراکتر خوبی طراحی کنی ...

SSS_HHH_OOO
09-02-2011, 22:33
حرف دوست بالایی تایید میشه
ولی یه چیزی هم هست
کاراکتر چیزی نیست با یه بار دوبار ساختن کارت خوب بشه
شاید 30 40 بار که کاراکتر بسازی تازه دستت بیاد
هر بار نکته جدید میگیر و دستت بیشتر راه میقته
ولی قبلش حسابی باید رو آناتومی کار کنی
به بدن آدم خیلی دقت کن
همه قوس ها، جای استخوان ها و ماهیچه ها، فرو رفتگی و برجستگی همه اینا رو باید حسابی روش دقت کنی
در نهایت برای ساخت روش چیدن پلی گون ها رو یا توپولوژی رو تحقیق کن
بعدشم که با تمرین زیاد حتما کارت خوب میشه

3dmap
19-02-2011, 17:11
من هم یه تجربه خوب در این مورد دارم که شاید به درد بخوره!!

در مورد مدل کردن سر و صورت کاراکتر من هم مشکل داشتم البته توی مکس....
تا اینکه یه مدل سر با جزئیاتش رو توی مکس باز کردم و روی مدل خامش(بدون اسموت) ده ها بار به روش Polyedit , اکسترود کردن edg های اون تمرین کردم. یه تمرین فوق العاده و عالی برای مسلط شدن به آناتومی بدن و ...
این کار رو روی بدن کارکتر هم بارها انجام دادم ودر عرض یکماه پیشرفت خیلی زیادی کردم. اگه کسی خواست میتونه امتحان کنه

w13rasol
20-02-2011, 00:55
من هم یه تجربه خوب در این مورد دارم که شاید به درد بخوره!!

در مورد مدل کردن سر و صورت کاراکتر من هم مشکل داشتم البته توی مکس....
تا اینکه یه مدل سر با جزئیاتش رو توی مکس باز کردم و روی مدل خامش(بدون اسموت) ده ها بار به روش Polyedit , اکسترود کردن edg های اون تمرین کردم. یه تمرین فوق العاده و عالی برای مسلط شدن به آناتومی بدن و ...
این کار رو روی بدن کارکتر هم بارها انجام دادم ودر عرض یکماه پیشرفت خیلی زیادی کردم. اگه کسی خواست میتونه امتحان کنه
میشه اون مدل رو بیازید تا ما هم روش تمرین کنیم
ممنون