PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : راديو هم هك شد!



'POP'
22-05-2006, 18:40
طبق گزارش هاي بدست آمده از سوي شركت هاي امنيتي ، يك برنامه صبحگانه معروف در راديو WBAB در چند روز گذشته مورد حمله هكرها قرار گرفت.

مركز رسمي راديو اعلام داشت،برنامه راديويي معروف WBAB كه هر روز صبح از راديو پخش مي شود توسط متخلفين مورد حمله قرار گرفته است و در پخش برنامه هاي ويژه اين شبكه اختلالاتي را به وجود آوردند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

گفتني است ، عده اي از متخلفين در پخش برنامه شبكه راديويي صبحگانه نامبرده اختلال ايجاد كرده اند و موسيقي نا مناسبي كه در آن كلمه نژادي آهانت آميز براي چندين بار تكرار شده است ،پخش شده است. مسئولين در حال حاضر در پي يافتن عاملين اين تخلفات هستند و بابت اين دو دقيقه نا بساماني در پخش برنامه هاي راديويي ابراز نگراني كردند.در صورت شناسايي عاملين مجازات سنگيني را براي آنها درنظر گرفته اند.
;)
iritn.com

*NashenaS*
22-05-2006, 19:28
راديو هم هك شد!
اين راديولي كه گفتي كجاست؟ مركزش كجاست و چرا مورد حمله قرار گرفته؟

Mahdi Hero
23-05-2006, 00:08
هالا ترف از هک کردنش چه سودی برده

'POP'
23-05-2006, 15:56
اين راديولي كه گفتي كجاست؟ مركزش كجاست و چرا مورد حمله قرار گرفته؟
روز گذشته ناگهان در حين پخش برنامه هاي تلويزيوني شبكه ي WBAB آمريكا ، اختلالي ايجاد شد و سپس يك اهنگ محلي خاص براي بينندگان پخش شد.

به گزارش موج ، يك هكر توانسته بود با نفوذ به مديريت پخش برنامه هاي اين شبكه تلويزيوني و با استفاده از يك مبدل امواج راديويي و يك آنتن كوچك به مدت چند دقيقه برنامه هاي اين شبكه را در دست بگيرد و آهنگ محلي مورد علاقه خود را پخش كند.
مسئولان اين شبكه براي يافتن اين شخص 10 هزار دلار جايزه تعيين كرده اند .
;)
mojnews.com
**************************
اون يكي خبرگزاري گفته بود راديو ؛ اين يكي ميگه تلويزيون!

Mani_Borna
24-05-2006, 04:32
روز گذشته ناگهان در حین پخش برنامه های تلویزیونی شبكه ی Wbab آمریكا، اختلالی ایجاد شد و سپس یک آهنگ محلی خاص برای بینندگان پخش شد.

طی این اختلال فرد هکر توانسته بود با نفوذ به مدیریت پخش برنامه های این شبكه تلویزیونی و با استفاده از یك مبدل امواج رادیویی و یك آنتن كوچك به مدت چند دقیقه کنترل برنامه های این شبكه را در دست بگیرد و آهنگ محلی مورد علاقه خود را پخش كند.

مسئولان این شبكه برای یافتن این شخص 10 هزار دلار جایزه تعیین كرده اند.