PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : معرفی هاردهای اکسترنال سامسونگ سری S



satttanism
02-02-2011, 15:18
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ICTna.ir - همواره ذخیره سازی اطلاعات از مهمترین دغدغه های عموم کاربران اعم از حرفه ای یا عادی بوده است. نیاز به فضای مطمئن نگهداری اطلاعات – سرعت بالای بازیابی ، قابلیت حمل و نگهداری ، ... منجر به تولید و عرضه هارددیسکهای اکسترنال توسط پیشروان صنعت ذخیره سازی در سطحی وسیع و با قیمتهای رقابتی گردید. این مهم تا حدی است که حتی پیش بینی جایگزینی هاردیسکهای اکسترنال با حافظه های فلش دور از ذهن نیست.

در این راستا سامسونگ نیز همچون دیگر تولیدکنندگان مطرح در تکنولوژی ذخیره سازی با عرضه هاردیسکهای اکسترنال در ظرفیتهای متنوع ، سعی در جذب سهم بیشتری از بازار نموده است. ولی آنچه منجر به تمایز این نام تجاری کره ای در دنیای ذخیره سازی است عرضه سری زیبا و متفاوت S می باشد !
هارددیسکهای سری S در 2 گروه S2 و S1 با ظرفیتهای متنوع معرفی شده اند ، علاوه بر کارایی فنی بالا ، با بهره گیری از طراحی زیبا و ترکیب رنگهای منحصر بفرد ( 6 رنگ مشکی / سفید / قهوه ای /صورتی / قرمز/ آبی) ، جایگاهی ویژه ای در نزد جوانان باز نموده است.
قابل ذکر است گروه S1 با توجه به بهره مندی از تکنولوژی مدرن سامسونگ ، بعنوان کوچک ترین هارد دیسک اکسترنال موجود در ابعادی معادل یک کارت اعتباری ارائه شده است که این خود برای کاربرانی که همواره از بزرگی و حمل این محصول گله مند بوده اند ، مزیتی خاص بشمار می آید.
صرف نظر از مقوله طراحی ظاهری منحصر بفرد ، از مهمترین مزایای این گروه می توان کارایی بالا در انتقال اطلاعات ( 480Mbps) ، قابلیت صرفه جویی انرژی در هنگام عدم فعالیت ، بهره مندی از مواد اولیه سازگار با طبیعت در ساخت ، به همراه نرم افزارهای رایگان تهیه کپی پشتیبان خودکار ، نصب رمز عبور ، کدگذاری اطلاعات را ذکرنمود.