PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : دارندگان آیفون وفادارترین کاربران تلفنهای همراه در دنیا!



tanatos
31-01-2011, 12:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



نتایج یک بررسی نشان داده کاربران گوشی آیفون بیشترین میزان وفاداری و رضایت را نسبت به گوشی خود دارند
براساس بررسی‌های شرکت تحقیقاتی Zokem، نسخه‌های مختلف گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های مبتنی بر اندرویید میزان وفاداری بیشتر و رضایت‌مندی بیشتری دارد.
بر اساس این گزارش، میزان رضایت کاربران آمریکایی از گوشی آیفون 73 درصد برآورد شده که جایگاه شماره یک را دارند و گوشی‌های اندروییدی با 40 درصد رضایت دومین مکان را به خود اختصاص داده‌اند اما شرکت RIM با گوشی‌های بلک‌بری 30 درصد رضایت، شرکت فنلاندی نوکیا در آمریکا تقریبا 6 هزار کاربر دارد و 24 درصد و پالم و گوشی‌های مبتنی بر ویندوز موبایل هر یک 10 درصد میزان رضایت کاربران را به خود اختصاص داده‌اند.
بر اساس گزارش Zokem، 89 درصد کاربران گوشی‌های آیفون حاضرند دوباره گوشی دیگری خریداری کنند، در حالی که 85 درصد دارندگان گوشی‌های مبتنی بر اندرویید حاضرند برای دومین بار گوشی دیگری با تجهیز به این سیستم عامل خریداری کنند.
بر این اساس مشخص شده، دارندگان گوشی‌های آیفون بیشترین میزان رضایت را از گوشی خود داشته‌اند و گوشی‌های اندروییدی دومین رتبه را در میزان رضایت کاربران آمریکایی دارند.
در حالی که سهم آیفون و اندرویید در بازار آمریکا در حال افزایش است اما نوکیا و پالم بخش زیادی از سهم خود را در بازار آمریکا از دست داده‌اند.