PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پلی استیشن پرتابل ۲ سونی معرفی شد: با NGP آشنا شوید



satttanism
27-01-2011, 11:38

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


بازی خور ها ماه ها است منتظر این خبر هستند و سرانجام دقایقی پیش سونی PSP2 را رسما معرفی کرد. سونی آن را NGP نامیده است با یک نمایشگر ۵ اینچی از نوع OLED و دو دوربین در جلو و عقب. و بخش هیجان انگیزاش پشت آن است که یک صفحه حساس به لمس دارد که می توان از آن برای کنترل بازی استفاده کرد. ‏

بر روی NGP می توانید جی پی اس و 3G هم پیدا کنید و علاوه بر آن Wi‪-‬Fi نیز فراموش نشده است. سونی در مورد قدرت این کنسول قابل حمل ادعای بزرگی دارد و اعلام کرده که این دستگاه به اندازه پلی استیشن ۳ قدرتمند است. ‏

رزولیشن نمایشگر 960 در 544 پیکسل است و سونی وقت زیادی گذاشته تا این دستگاه بازی های اجتمایی و مبتنی بر مکان را به خوبی پشتیبانی کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

‏ حالا سراغ پشت دستگاه می رویم. این قسمت به حرکات انگشتان حساس است و می تواند حرکات چند انگشت را به صورت همزمان تشخیص دهد. سونی در یک دمو نشان داد که چگونه می توانید با حرکت دادن انگشت روی پشت دستگاه توپ را در یک بازی پرتاب کنید. جالب تر این است که اگر هر نقطه در پشت دستگاه را لمس کنید نمایشگر جلو در نقطه مقابل واکنش نشان می دهد. این بخش جدید کنترلی کمک بزرگی برای بازی ها خواهد بود. ‏

در PSP2 نرم افزاری قرار گرفته که LiveArea نام دارد. این نرم افزار کسانی که در اطراف شما مشغول بازی کردن هستند را پیدا می کند و اگر در حال یک بازی مشترک باشید می توانید یک بازی گروهی به راه بیاندازید. ‏

در پلی استیشن پرتابل ۲ از حافظه جدیدی هم استفاده شده که در این کنفرانس خبری توضیحات بیشتری در مورد اش داده نشد. اما دیگر از UMD خبری نیست. سونی اعلام کرده NGP از تعطیلات سال ۲۰۱۱ به بازار ارایه خواهد شد. ‏

Narenji.ir

satttanism
27-01-2011, 14:41
به گزارش فارنت و به نقل از خبرگزاری رویترز،شرکت سونی امروز با معرفی نسل بعد کنسول بازی پرتابل خود به صورت رسمی سایر گجت‌های مشابه را به مبارزه طلبید.
این معرفی در حالی صورت می‌گیرد که شرکت نینتندو قصد دارد تا گنسول بازی پرتابل و ۳ بعدی خود را به نام ۳DS در ماه آینده میلادی روانه بازار کند و به طور حتم این خبر می توان تاثیر منفی بر بازار کنسول نینتندو بگذارد.
شرکت سونی اعلام کرد که کدرمز این کنسول ”NGP” بوده که به معنای کنسول نسل بعد پرتابل بوده و تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مشخصات سخت افزاری این کنسول پرتابل می توان به پردازنده چند هسته ای ARM Cortex A9 و همچنین ,وای‌فای،راهیاب ماهواره ای و در ضمن هماهنگی کامل با شبکه‌های اجتماعی نام برد.
این گجت دارای قابلیت مخابراتی ۳G وایرلس بوده که از این لحاظ در نوع خود اولین است و در ضمن دارای صفحه نمایش ۵ اینچی OLED با قدرت تفکیک پذیری ۹۶۰*۵۴۴ پیکسل اشاره کرد که صفحات نمایشی ۳٫۵ اینچی تلفن های همراه هوشمند را به مبارزه طلبیده است.
یکی از قابلیت‌های جالب این کنسول پرتابل این است که در پشت خود نیز دارای دکمه های لمسی است که در مواقعی به کمک دکمه‌های پنل جلو می آیند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

تلفن های همراه اندرویدی و اپل با ارائه بازیهای مختلف در فروشگاه های خود، دیگر مجالی به نینتندو وسونی برای بازیهای کنسول خود نمی دهند و شرکت سونی قصد دارد با ارائه این غول سرگرمی بازهم به صف اول مدعیان بازگردد.

satttanism
27-01-2011, 14:46
شایعات گذشته هم در تاپیک زیر موجود میباشد
نخستین تصاویر از کنسول بازی سونی PSP2 ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

Ezel
03-02-2011, 22:54
تصاویر کنسول قابل‌حمل سونی با امکانات جدید و پیشرفته



شرکت سونی با برگزاری کنفرانسی در توکیو اعلام کرد که مدل دوم کنسول بازی قابل‌حمل این شرکت موسوم به PSP2 قرار است با نام Next Generation Portable یا NGP به دست کاربران برسد که این دستگاه قابلیت‌های فراوانی را در خود جا داده است.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



بر این کنسول بازی همراه نمایشگر لمسی ۵ اینچی مبتنی بر سیستم LED در نظر گرفته شده است که از دیگر قابلیت‌های مهم به کار رفته در آن می‌توان به قابلیت‌های سازگاری با شبکه مخابراتی ۳G، کلیدهای لمسی و حسی در بخش جلویی و پشتی دستگاه و کلیدهای سخت‌افزاری مجزا برای کنترل بازی اشاره کرد.

به گزارش آی تی تک، بزرگترین رقیب NGP سونی کنسول بازی قابل‌حمل ۳DS نینتندو محسوب می‌شود. باتری کنسول قابل‌حمل جدید نینتندو می‌تواند بین ۳ تا ۵ ساعت انرژی را در خود ذخیره کند، این در حالی است که توان باتری دستگاه NGP برای ذخیره انرژی نیز بین ۴ تا ۵ ساعت اعلام شده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



کنسول بازی جدید سونی شامل نمایشگر لمسی ۵ اینچی، پردازنده ۲ هسته‌ای، قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته می‌شود که ۳DS فاقد آن‌ها است. شرکت سونی کنسول PSP Go را با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار کرده بود و هنوز قیمت نهایی NGP را مشخص نکرده است.

این در حالی است که کنسول قابل‌حمل ۳DS نینتندو نیز با قیمت ۲۴۹ دلار وارد بازار می‌شود.

شرکت سونی اعلام کرده است که کنسول قابل‌حمل NGP را از تاریخ ۲۷ مارس وارد آمریکا می‌کند و با گذشت مدت کوتاه آن را به دست دیگر کاربران در سراسر جهان می‌رساند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

satttanism
06-02-2011, 22:29
به طور یقین مهمترین اتفاق این ماه در دنیای کنسولی و بازی های رایانه ای، انتشار خبر تولید کنسول همراه سونی یعنی پی اس پی ۲ بود. مدل اولیه ی این کنسول همراه، برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط شرکت سونی عرضه شد و دارای موفقیت های فوق العاده ای برای این شرکت بود که پس از گذشت ۷ سال از عرضه آن باز هم محبوبیت سابق را دارد و بازی های زیادی برایش منتشر می شود.
به نقل از روزنامه ی ژاپنی Nikkei پی اس پی ۲ دارای صفحه نمایشی لمسی از نوع OLED است و قابلیت اتصال به شبکه ی ۳G را دارد. صفحه نمایش ۵ اینچی این کنسول همراه نیز دارای قابلیت چند لمسی یا همان مالتی تاچ می باشد. پی اس پی ۲ می تواند با اتصال به اینترنت بازی های جدید را دریافت کند و با صفحه نمایشی، از جنس سیلسکون و عریض تر از صفحه نمایش قبل (۴۸۰ × ۲۷۲), هیجان مضاعفی را برای کاربر به ارمغان بیاورد . نام تجاری این کنسول NGP Next generation portable و دارای پردازنده ی با ۴ هسته ی مرکزی است .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

قدرت سخت افزاری این کنسول به قدری بالاست که قرار است بازی های پلی استیشن ۳ را پشتیبانی کند. هم چنین وجود دو دوربین در جلو و پشت , از دیگر قابلیت های پی اس پی ۲ می باشد . این کنسول قدرتمند دارای سیستم شتاب سنج ۶ جهته است و می تواند در ۶ حالت مختلف دوران کند .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در لیست زیر نام شرکت هایی که قرار است بازی های این کنسول را پشتیبانی کنند آمده است:



AQ Interactive
Capcom
Chunsoft
CyberConnect2
Falcom
From Software
Hudson
Idea Factory
Irem
Kadokawa Games
Konami
Level-5
Media Five
Namco Bandai
Q Entertainment
Sega
SNK Playmore
Square Enix
Tecmo Koei Games
Activision
Epic Games
Far Sight Studios
High Voltage Software
Kung Fu Factory
Paramount Digital Entertainment
PopCap Games
Warner Bros. Interactive Entertainment
2K Games
2K Sports
Climax Studios
Codemasters Software Company
Gameloft
Home Entertainment Suppliers
Rebellion
Rockstar Games
Team 17 Software
Ubisoft Entertainment

pariyana.com