PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : عرضه بلوتوث 4 به زودی



R O O T
22-01-2011, 17:10
گروه "گروه متخصص فناوری بلوتوث"(Bluetooth SIG) اعلام کرد که چهارمین نسخه از این فناوری ارتباطی بی‌سیم کوتاه بورد موسوم به Bluetooth 4.0 مورد تایید قرار گرفته است و کاربران به‌زودی می‌توانند آن را در مدل جدید دستگاه‌هایی مانند سیستم‌های هوشمند سنجش الکترونیک و لپ‌تاپ‌ها در اختیار داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) "مایلک فولی"(Mike Foley) مدیر مرکز Bluetooth SIG توضیح داد که تراشه‌های مجهز به استاندارد Bluetooth 4.0 مورد آزمایش‌های پیچیده و طولانی قرار گرفته‌اند تا این فناوری سرانجام بتواند در نسل جدید محصولات الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. مرکز Bluetooth SIG که واحد استاندارد‌سازی فناوری ارتباطی بلوتوث محسوب می‌شود، اعلام کرد که شرکت‌ها از هم‌اکنون می‌توانند نسل جدید محصولات خود را با این فناوری جدید طراحی کنند.

استاندارد Bluetooth 4.0 نسخه به‌روز شده فناوری ارتباطی Bluetooth 3.0 محسوب می‌‌شود که در سال 2009 معرفی شده بود. این استاندارد جدید امکان انتقال بی‌سیم فایل‌های و بسته‌های اطلاعاتی کوچک در بورد را فراهم می‌کند. این استاندارد نسبت به نسخه قبلی خود اطلاعات را با سرعت بالاتری انتقال می‌دهد تا کاربران از این پس در نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی بتوانند با سرعت 25 بیت در ثانیه به رد و بدل کردن اطلاعات مورد نظر خود بپردازند.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

_LOVE_CODER_
22-01-2011, 21:52
سرعت 25 بیت در ثانیه به رد و بدل کردن اطلاعات مورد نظر خود بپردازند.
25 مگابیت فکر کنم باشه که اونم هم میشه 3 مگابایت ؟
اگر درست باشه
همچین سرعتی هم نیست که به خواهد یک نسل به حساب بیاد