PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پایان معرفی نسخه‌های جدید استاندارد HTML با اعداد



Ezel
22-01-2011, 15:15
پایان معرفی نسخه‌های جدید استاندارد HTML با اعداد





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


همكاران سيستم- گروه پشتيبان سيستم اينترنتي HTML اعلام کرد که از اين پس نسخه‌هاي جديد از اين استاندارد را با شماره نشان نمي‌دهد و براي آن اسامي مختلف در نظر مي‌گيرد.

اين تصميم پس از آن اتخاذ شد که کنسرسيوم World Wide Web که با نام W3C نيز شناخته مي‌شود، براي آخرين نسخه از اين استاندارد که با نام HTML5 معرفي شده است يک آرم‌نوشته جديد را در نظر گرفت.

«يان هيکسان» يکي از اعضاي «گروه کاري فناوري ابزارهاي Web Hypertext» توضيح داد که بر اساس اين تصميم جديد، پس از اين شاهد نسخه 6 يا 6.2.3 و يا ديگر اعداد استاندارد HTML نخواهيم بود. در عوض، HTML از اين پس يک بيانه‌ آنلاين را منتشر مي‌کند که در تاريخ مقرر به‌روز مي‌شود.

قرار شده است که از اين پس به جاي در نظر گرفتن اعداد براي نسخه‌هاي جديد استاندارد HTML،‌ بخش‌هاي مختلف آن پس از به‌روز رساني معرفي شوند و در مورد قابليت‌هاي آن‌ها توضيح داده شود.

اين گروه توضيح داده است که در سال 2012 ميلادي توسعه استاندارد HTML5 را به اتمام رسانده و آن را عملياتي مي‌کند که اين استاندارد جديد شامل انواع قابليت‌ها و امکانات مورد نياز مي‌شود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %2Fview_content&_101_INSTANCE_436J_redirect=%2Fweb%2Fguest%2Fitnew s&_101_INSTANCE_436J_assetId=257292