ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سوال فني درباره ي سمند !



pouyans
22-01-2011, 12:28
با سلام !
چند روزي كه دور موتور ماشينم بالا رفته !! مي تونم بگم صداي موتور هم زيادتر شده‌!!! مثلآ رو سرعت 100 تا با دنده 4 دور موتور از 4 ميره بالاتر!!! لازم به توضيح كه اين اتفاق وقتي پيش اومد كه ماشين و از تعميرگاه گرفتم ( مشكلش هم واشر سرسيلندر بود )‌ . احساس مي كنم مصرف سوخت هم كمي بيشتر شده
امروز هم كه رو استارت زدن مشكل داشتم‌!! به نظرتون ايراد خاصي داره؟ يا طبيعيه؟؟

total_overdose
22-01-2011, 13:11
سلام دوست عزیز
شما یکم دیگه با ماشین مدارا کن.بزار یه مقدار کار کردش بیشتر بشه چون یسری قطعات عوض شده و احتمالا سیلندر کف تراشی شده و ... اگه دیدی بازم همینطوره ببر فقط همونجا که روش کار کردن نشون بده:46:

pouyans
22-01-2011, 19:07
يعني اين دور موتور عاديه؟؟ به نظرتون با توجه به اينكه موتور باز شده،‌ ممكن درست تنظيم نشده باشه؟ احتمالش هست كه از گيربكس باشه؟

total_overdose
22-01-2011, 19:34
يعني اين دور موتور عاديه؟؟ به نظرتون با توجه به اينكه موتور باز شده،‌ ممكن درست تنظيم نشده باشه؟ احتمالش هست كه از گيربكس باشه؟
ببین دوست عزیز نمیشه 100 درصد نظر داد و گفت از فلان جاشه که!
بهترین راه اینه که کمی کار بکنید اگه به حالت اول بر نگشت ببرین همونجا!
از گیرباکس هم بعیده! در ضمن برای تعویض واشر سر سیلند که کل موتور رو از جا در نمیارن!

heinrich_himmler
22-01-2011, 19:40
در حالت درجا وقتی ماشین روشنه دور موتور رو چنده؟ قبلا رو چند بود؟

pouyans
23-01-2011, 00:24
رو حالت درجا فك مي كنم بالاي يك باشه اما با قبلش فرقي نكرده،‌ فرقش موقع حركت حس مي شه !!!!

heinrich_himmler
23-01-2011, 00:29
در حالت درجا و وقتی موتور گرمه باید پایین 1000 باشه. در حال حرکت و وقتی داری گاز میدی چطور متوجه میشی دور بالاست؟

total_overdose
23-01-2011, 00:34
رو حالت درجا فك مي كنم بالاي يك باشه اما با قبلش فرقي نكرده،‌ فرقش موقع حركت حس مي شه !!!!
سلام
اگه که مطمعنی رویه حالت درجا فرقی نکرده احتمال داره در بستن قطعات یا کیفیتشون کوتاهی کرده باشن.البته بالاتر از 1 هم درست نیست ولی ممکنه ماشینتون از قبل همینجور بوده و تنظیم نبوده!
البته نظر خودم بیشتر اینه که یکسر چیزا عوض شده تراشکاری شده و ... کمی با ماشین کار کنید چون الان ماشین شما احتمالا توان قبل رو نداره و برای همین برای رسیدن مثلا به سرعت 100 باید دور موتور بیشتر بشه یعنی به نوعی بازده موتور کم شده!
من همونطور که قبلا هم گفتم یکجورایی ماشینتون مثل یک ماشین نو بزارین کمی کار بکنه اگه دیدین باز هم اینطوریه ببرین نشون بدید.
البته دوست خوبمون heinrich_himmlerهم از بنده واردتر هستن منتظر نظر ایشون هم بمونید:46:

pouyans
23-01-2011, 00:48
در حالت درجا و وقتی موتور گرمه باید پایین 1000 باشه. در حال حرکت و وقتی داری گاز میدی چطور متوجه میشی دور بالاست؟
نه !‌مطمعنم كه بالاي 1000 هست، از صداي موتور !

rami_hemi
23-01-2011, 13:12
چه مدت ماشین رو با واشر معیوب روندین؟
اون موقع ها چطوری رو ماشین گار میدادین؟
یه احتمال کوچیک هم در مورد عادت کردن به گاز دادن بالا هستش ؟
منم میگم دور موتور درجا تو حالت گرم باید پایینتر از 1 باشه

heinrich_himmler
23-01-2011, 21:25
استپر موتور دریچه گاز و سوکت پتانسیومتر دریچه گاز اولین احتمال معیوب بودنن. اینها رو چک کنین.

pouyans
24-01-2011, 00:06
چه مدت ماشین رو با واشر معیوب روندین؟
اون موقع ها چطوری رو ماشین گار میدادین؟
یه احتمال کوچیک هم در مورد عادت کردن به گاز دادن بالا هستش ؟
منم میگم دور موتور درجا تو حالت گرم باید پایینتر از 1 باشه

متاسفانه مدت زيادي رو با واشر معيوب روندم !! والا اون موقع به نظرم كاملا عادي و حتي بهتر از عالي بود هيچ مشكلي وجود نداشت‌!

---------- Post added at 02:06 AM ---------- Previous post was at 02:03 AM ----------


استپر موتور دریچه گاز و سوکت پتانسیومتر دریچه گاز اولین احتمال معیوب بودنن. اینها رو چک کنین.
از راهنماييتون وقعا مچكرم !‌ اما من ازينا چيزي سر در نميارم ! فقط مي خواستم بدونم اگه واقعا مشكل اساسي داره ببرشم تعميرگاه‌! باور كنيد كلي واسه ماشين خرجيدم تا حالا ! هر دفعه هم كه ميبري كلي ميتيغن ازت ! ديگه نميخواستم بي دليل ببرم ! اگه واقعا با اين توضيحاتي كه دادم مشكل اساسي هست به تعميرگاه مراجعه كنم؟

D r i v e r
24-01-2011, 00:06
به یه چیزی هم دقت کنین
گفتن که در دنده 4 دور موتور روی 4 هزار و بالاتر قرار داره در سرعت 100 کیلومتر
اینطور که ایشون گفتن یعنی چیز غیر عادی هست و قبل از این یا کمتر بوده یا بیشتر!
حالا من دقیق سرعت دنده های مختلف رو در دور موتور های مختلف و در سرعت های مختلف توی سمند نمیدونم
ولی اینو میدونم که باید توی همه سمند ها یکی باشه!
مگه اینکه موتور فرق کنه و ضرایب گیربکس!
چون دور موتور با سرعت خودرو و ضریب گیربکس رابطه کاملا مستقیمی داره
به نظر من یا خطا وجود داره یا اینکه مشکل از سیستم انتقال قدرت هست و مخصوصا دیسک و صفحه که هرزگردی داشته باشه و رد کنه

pouyans
24-01-2011, 00:10
راسي يه چيزي هم يادم رفت درباره ي دور موتور در حال درجا‌!‌ كه اولش كه روشن مي كنم رو 2 هست و وقتي گرم ميشه پايين 1 مياد ! فقط همون اوايل بالاتر هستش.

rami_hemi
24-01-2011, 13:25
من شکم به سر سیلندر میره بعد همونطور که دوستان گفتن دریچه گاز
دورگیری موترو تو چه وضعی هستش خوب و راحت میره بالا ؟

pouyans
24-01-2011, 14:37
من شکم به سر سیلندر میره بعد همونطور که دوستان گفتن دریچه گاز
دورگیری موترو تو چه وضعی هستش خوب و راحت میره بالا ؟
سرسيلندر كه تازه تعمير شده .....!
خوب هست اما چون من واسه دنده عوض كردن يا به دور موتور نگاه مي كنم يا به صداي موتور گوش ميدم. در واقع واسه هر دنده زودتر بايد دندرو تعويض كنم، مثلا 2 به 3 يا 3 به 4 با اوني كه قبلا بوده فرق كرده ! مثلا قبلا با 4 تا 130 تا ميرفتم بعد مينادختم 5 الان تا 100 تا كه ميره رو 4 بايد دنده عوض كنم بذارم 5 !

heinrich_himmler
24-01-2011, 20:43
سرسيلندر كه تازه تعمير شده .....!
خوب هست اما چون من واسه دنده عوض كردن يا به دور موتور نگاه مي كنم يا به صداي موتور گوش ميدم. در واقع واسه هر دنده زودتر بايد دندرو تعويض كنم، مثلا 2 به 3 يا 3 به 4 با اوني كه قبلا بوده فرق كرده ! مثلا قبلا با 4 تا 130 تا ميرفتم بعد مينادختم 5 الان تا 100 تا كه ميره رو 4 بايد دنده عوض كنم بذارم 5 !
من متوجه نمیشم. چرا وقتی 100 تا میره باید بندازی 5؟؟!! خب وقتی شد 130 بنداز 5.
کاری ندارم که اصولا باید تو 100 یا همون حدودا انداخت 5 اما شما بر چه معیار یا مبنایی می گی حالا تو 100 میندازم 5؟

rami_hemi
25-01-2011, 00:55
من فکر میکنم ایرادی نداره ماشین
خوبم گاز میخوره ولی شما چون قبلا کم جونش رو دیدی به نظرت ماشین زیادی دور بر میداره
تو دور پایینتر دنده رو عوض کن و کمتر گار رو فشار بده
ولی دور درجا بالا بودنش کمی شگ داره

pouyans
25-01-2011, 02:47
من متوجه نمیشم. چرا وقتی 100 تا میره باید بندازی 5؟؟!! خب وقتی شد 130 بنداز 5.
کاری ندارم که اصولا باید تو 100 یا همون حدودا انداخت 5 اما شما بر چه معیار یا مبنایی می گی حالا تو 100 میندازم 5؟
چون وقتي به 100 كه ميرسه جوري دور بر ميداره كه بايد دنده عوض شه....‌!‌ اما قبلا همين اتفاق تو سرعت 40-130 ميفتاد.....!‌

heinrich_himmler
25-01-2011, 14:12
احتمالا متوجه شدم که عیب از کجاست. اما روش بیان شما کمی ایراد داره. شما مهمترین فاکتور رو حذف کردید دوست من، دور موتور!!
باید بگی وقتی سرعتم به 100 میرسه دور موتورم میره مثلا X.
احتمالا دیسک و صفحه کلاچ شما ایراد داره، البته یه احتمال دیگه اینه که در حین تعمیر موتور چون گیربکس باز شده مقداری گریس یا روغن رو صفحه ریخته و چرب شده باشه.
عیب معمولا به این شکل خودشو نشون میده:
تا یک دور خاص (در هر دنده ای) مثلا تا دور 3000 همه چی نرماله اما به محضی که دور از 3000 بالاتر بره یا به ماشین کمی فشار بیاری ناگهان دور موتور سریعا افزایش پیدا می کنه بدون اینکه سرعت به اون تناسب افزایش پیدا کنه و بدون فشردن بیشتر پدال گاز.
اگه همین شرایطه باید گیربکس باز بشه و دیسک و صفحه کلاچ بازدید بشه.

total_overdose
25-01-2011, 14:20
دوست عزیز من یه راهی برای تست بهت میگم اما ممکنه کمی برات مشکل باشه اجراش!
ببین شما ماشین رو برسون به حداکثر توان یعنی cut off البته برای یبار دوبار مشکلی پیش نمیاد:31: ولی نه همیشه چون به ماشین فشار میاد!
مثلا تویه دنده 1 حدودا تا سر عت 50 شاید یکم کمتر باید بره و بعد میرسه به کات آف و ماشین دک میزنه و بیشتر نمیره همچنین برا دنده 2 تا مرز 90 کیلومتر.
اگه دیدی این سرعت هارو نمیره بدون که ایراد داره و ممکنه همون طور که دوستان گفتن دیسک و صفحه درگیر نیست یا خرابه و... و هرز گردی داره!
البته بازم میگم این روشو اگه میبینی برات سخته ببر ماشین نشون خود میکانیک بده :46:

pouyans
25-01-2011, 20:47
احتمالا متوجه شدم که عیب از کجاست. اما روش بیان شما کمی ایراد داره. شما مهمترین فاکتور رو حذف کردید دوست من، دور موتور!!
باید بگی وقتی سرعتم به 100 میرسه دور موتورم میره مثلا X.
احتمالا دیسک و صفحه کلاچ شما ایراد داره، البته یه احتمال دیگه اینه که در حین تعمیر موتور چون گیربکس باز شده مقداری گریس یا روغن رو صفحه ریخته و چرب شده باشه.
عیب معمولا به این شکل خودشو نشون میده:
تا یک دور خاص (در هر دنده ای) مثلا تا دور 3000 همه چی نرماله اما به محضی که دور از 3000 بالاتر بره یا به ماشین کمی فشار بیاری ناگهان دور موتور سریعا افزایش پیدا می کنه بدون اینکه سرعت به اون تناسب افزایش پیدا کنه و بدون فشردن بیشتر پدال گاز.
اگه همین شرایطه باید گیربکس باز بشه و دیسک و صفحه کلاچ بازدید بشه.
درسته منظورم همين بود و قبلش تو توضيحاتم از همون اول گفتم كه رو سرعت 100 دور موتور ميره رو 4500 ! يا همين حدودا ! به نظرتون عجيب نيست كه به محض اينكه به خاطر مشكل قبلي از تعميرگاه بيارمش به اين صورت در بياد؟ يعني به گفته شما گيربكس ايراد داشته باشه؟

---------- Post added at 10:47 PM ---------- Previous post was at 10:45 PM ----------


دوست عزیز من یه راهی برای تست بهت میگم اما ممکنه کمی برات مشکل باشه اجراش!
ببین شما ماشین رو برسون به حداکثر توان یعنی cut off البته برای یبار دوبار مشکلی پیش نمیاد:31: ولی نه همیشه چون به ماشین فشار میاد!
مثلا تویه دنده 1 حدودا تا سر عت 50 شاید یکم کمتر باید بره و بعد میرسه به کات آف و ماشین دک میزنه و بیشتر نمیره همچنین برا دنده 2 تا مرز 90 کیلومتر.
اگه دیدی این سرعت هارو نمیره بدون که ایراد داره و ممکنه همون طور که دوستان گفتن دیسک و صفحه درگیر نیست یا خرابه و... و هرز گردی داره!
البته بازم میگم این روشو اگه میبینی برات سخته ببر ماشین نشون خود میکانیک بده :46:
total_overdose عزير تستي رو كه گفتيد انجام دادم، مثلا با يك تا نزديك 50 رفتم مشكلي پيش نيومد !!!

heinrich_himmler
25-01-2011, 21:23
دیسک و صفحه کلاچ مورد داره. بهتره تا جا نذاشته شما رو ببرید یه نمایندگیی جایی نشون بدید.

pouyans
25-01-2011, 23:12
دیسک و صفحه کلاچ مورد داره. بهتره تا جا نذاشته شما رو ببرید یه نمایندگیی جایی نشون بدید.
:41: از راهنماييتون ممنونم
حدودا فك مي كنيد چقدر هزينه برداره؟

total_overdose
26-01-2011, 00:01
:41: از راهنماييتون ممنونم
حدودا فك مي كنيد چقدر هزينه برداره؟
سلام
اگر حتما از دیسک و صفحه باشه بین 100 تا 120 هزینه داره!
حدود 70 تا 80 دیسک و صفحه والئو اصلی و بقیه هم دست مزد

pouyans
26-02-2011, 12:27
با عرض پوزش !!! دوستان مشكلي كه در اين تاپيك مطرح كرده بودم و ازطريق مكانيك پيگيري كردم ! والا يه سري چيزا رو عوض كرد و گفت رو به راهه ماشينت ! اما واقعا من هنوز باش مشكل دارم !
به طوري كه الان موقع استارت زدن ماشين به شددددت دود مي كنه !!!! و بعد از چند دقيقه خوب ميشه !
دوستان ميشه راهنماييم كنيد....! :41:

heinrich_himmler
26-02-2011, 16:11
با عرض پوزش !!! دوستان مشكلي كه در اين تاپيك مطرح كرده بودم و ازطريق مكانيك پيگيري كردم ! والا يه سري چيزا رو عوض كرد و گفت رو به راهه ماشينت ! اما واقعا من هنوز باش مشكل دارم !
به طوري كه الان موقع استارت زدن ماشين به شددددت دود مي كنه !!!! و بعد از چند دقيقه خوب ميشه !
دوستان ميشه راهنماييم كنيد....! :41:
ماشین چیه؟ مدل چه سالیه؟ کاربراتور یا انژکتور؟

nikaien
26-02-2011, 19:36
مكانيكت بد بوده
ببر يه جاي خوب بده دوباره موتور رو بازكنن و در مورد دور موتور مشكل از كلاچ هستش
اول كه روشم ميكني دود چه رنگي ميده؟ اگه به ابي و سياه ميزد از رينگ موتوره و اگر به سفيد همون واشر سر سيلندره
من هم پارسال اينطوري شد و براي همين اولين بار كه ماشين واشر سرسيلندر بخاطر آب كم كردن عوض كردم ميكانيك بد بود و مجبورشدم دوباره موتور رو بازكنم بدم تراشكاري و واشر سر سيلندر تعمير آخر گذاشتند. اگه اين دفعه خراب بشه حدود 300 فقط قيمت سر سيلندر سمنده. اين همه خسارت فقط بخاطر ميكانيك بد.

pouyans
26-02-2011, 21:18
مكانيكت بد بوده
ببر يه جاي خوب بده دوباره موتور رو بازكنن و در مورد دور موتور مشكل از كلاچ هستش
اول كه روشم ميكني دود چه رنگي ميده؟ اگه به ابي و سياه ميزد از رينگ موتوره و اگر به سفيد همون واشر سر سيلندره
من هم پارسال اينطوري شد و براي همين اولين بار كه ماشين واشر سرسيلندر بخاطر آب كم كردن عوض كردم ميكانيك بد بود و مجبورشدم دوباره موتور رو بازكنم بدم تراشكاري و واشر سر سيلندر تعمير آخر گذاشتند. اگه اين دفعه خراب بشه حدود 300 فقط قيمت سر سيلندر سمنده. اين همه خسارت فقط بخاطر ميكانيك بد.
سمند ال ايكس مدل 87 !
والا دودش سفيده ! واسه اينكه اول فك مي كردم بخاره چون هوا سرده،‌ اما چون بوي دود ميداد فهميدم كه بخار نيست!

hosein002
06-03-2011, 17:44
شما به یه مکانیک دیگه سر بزن اونوقت میفهمی اولی چیکار کرده!

farhoudr
29-03-2011, 12:03
حدود يك ماه پيش در هنگام رانندگي يك دفعه سخنگوي ماشين اعلام خطاي كم بودن روغن روداد و در حالي كه دماي آب پايين بود چراغ قرمزش روشن شد و در همين حين دور موتور پايين امد و ماشين خاموش شد.من بلافاصبه استارت كردم و ماشين در جا روشن شد.سطح روغ رو هم چك كردم مشكلي نداشت .در اين يك ماه حدود 300 كيلومتر تا به حال بدون هيچ مشكلي رانندگي كردم ولي هميشه ميترسم بازهم همين ايراد تكرار شود.
به نظر شما مشكل از كجاست؟ نرسيدن سوخت ؟ اي-سي -يو؟ و يا ...؟

سمند-مدل 87 كاركرد 27000

farhoudr
29-03-2011, 12:05
حدود يك ماه پيش در هنگام رانندگي يك دفعه سخنگوي ماشين اعلام خطاي كم بودن روغن روداد و در حالي كه دماي آب پايين بود چراغ قرمزش روشن شد و در همين حين دور موتور پايين امد و ماشين خاموش شد.من بلافاصبه استارت كردم و ماشين در جا روشن شد.سطح روغ رو هم چك كردم مشكلي نداشت .در اين يك ماه حدود 300 كيلومتر تا به حال بدون هيچ مشكلي رانندگي كردم ولي هميشه ميترسم بازهم همين ايراد تكرار شود.
به نظر شما مشكل از كجاست؟ نرسيدن سوخت ؟ اي-سي -يو؟ و يا ...؟

hosein002
01-04-2011, 12:06
ماشین چند هزار کار کرده؟

heinrich_himmler
02-04-2011, 22:51
نه !‌مطمعنم كه بالاي 1000 هست، از صداي موتور !
من متوجه نمیشم؟؟!!! :18:
وقتی داری با ماشین حرکت می کنی خب قاعدتا گاز میدی و وقتی گاز بدی پس دور موتور بالا میره. از اونجایی که دور استاندارد سمند 850 دور بر دقیقست پس در حین حرکت دور موتور همیشه بالای این دوره یعنی بالای 1000، حالا این موضوع کجاش غیر طبیعیه؟ این یه چیز طبیعیه که موقع حرکت دور موتور بالا بره چون اگه نره که ماشین راه نمیره. میشه واضحتر توضیح بدی بهمون؟

Boushvek
08-04-2011, 22:17
سلام خدمت اساتید اهل فن
گاهی اوقات که با ماشینم (سمند ال اکس) رانندگی میکنم کیلومتر شمار به صورت ناگهانی میخوابه (میاد رو صفر) و چهار راهنما شروع به چشمک زدن میکنه و بعد از یکی دو دقیقه خود بخود دوباره درست میشه... کسی میدونه مشکل از کجاست؟
و سوال دیگر این که گه گاهی (خیلی به ندرت) وقتی که میخوام رو پدال ترمز فشار بدم یه جورائی تقریبن قفل میشه پدال و زیاد پائین نمیره! باید یک بار پام رو از روش بردارم و دوباره فشار بدم! البته خیلی انگشت شما این اتفاق برام پیش آمده ولی خوب اگه در مواقع خطر که بستگی به میلی ثانیه ها داره واکنش آدم برای اجتناب از حوادث ناگوار این موضوع پیش بیاد باید فاتحه رو خوند!

hosein002
09-04-2011, 11:05
کیلومترو اطلاع ندارم ولی برای ترمز باید بوسترو بدی چک کنن

---------- Post added at 12:05 PM ---------- Previous post was at 12:02 PM ----------


حدود يك ماه پيش در هنگام رانندگي يك دفعه سخنگوي ماشين اعلام خطاي كم بودن روغن روداد و در حالي كه دماي آب پايين بود چراغ قرمزش روشن شد و در همين حين دور موتور پايين امد و ماشين خاموش شد.من بلافاصبه استارت كردم و ماشين در جا روشن شد.سطح روغ رو هم چك كردم مشكلي نداشت .در اين يك ماه حدود 300 كيلومتر تا به حال بدون هيچ مشكلي رانندگي كردم ولي هميشه ميترسم بازهم همين ايراد تكرار شود.
به نظر شما مشكل از كجاست؟ نرسيدن سوخت ؟ اي-سي -يو؟ و يا ...؟

سمند-مدل 87 كاركرد 27000
اویل پمپ یه صافی داره ممکنه توری اون کثیف باشه البته بعید میدونم رو 27000 تا کثیف شده باشه ولی چک کردنش ضرری نداره

vb-sosol
09-04-2011, 14:32
سلام خدمت اساتید اهل فن
گاهی اوقات که با ماشینم (سمند ال اکس) رانندگی میکنم کیلومتر شمار به صورت ناگهانی میخوابه (میاد رو صفر) و چهار راهنما شروع به چشمک زدن میکنه و بعد از یکی دو دقیقه خود بخود دوباره درست میشه... کسی میدونه مشکل از کجاست؟
و سوال دیگر این که گه گاهی (خیلی به ندرت) وقتی که میخوام رو پدال ترمز فشار بدم یه جورائی تقریبن قفل میشه پدال و زیاد پائین نمیره! باید یک بار پام رو از روش بردارم و دوباره فشار بدم! البته خیلی انگشت شما این اتفاق برام پیش آمده ولی خوب اگه در مواقع خطر که بستگی به میلی ثانیه ها داره واکنش آدم برای اجتناب از حوادث ناگوار این موضوع پیش بیاد باید فاتحه رو خوند!

هر دو مشکل شما مربوط میشه به سیستم ترمز و ABS
چون وقتی به شدت ترمز بشه و سرعت به صورت ناگهانی کم شود فلاشرها شروع به روشن و خاموش شدن میکنن اونهم به مدت 10 ثانیه
احتمال زیاد مشکل الکترونیکی باید باشه حتما به نمایندگی ببرید

hosein002
07-11-2012, 11:34
باسلام خدمت اساتید
گریبوکس ماشین هیچ عیبی نداشت واسگازینشو چک کردم فول بود ولی کمی سیاه شده بود رفتم عوضش کنم گفتند خارجی ها همش تغلبیه سراغ توتال رو گرفتم گفتند اصلیش گیر نمی یاد واینایی که تو بازاره {به توتال} شرکت بهران وتوتاله وتو ایران ساخته میشه بهتره همون بهرانو بگیری
بلاخره واسگازینو عوض کردم اونم بهران
رفتم مسافرت گریبوکس عالی دنده ها عالی وبدون صدا جا میرفت توراه برگشت گریبوکس به صدا افتاد وتو همه دنده ها به جز دنده عقب صدا میکنه صدایی مثل وار وار البته دنده تا تو زوره صدا نمیکنه
به نظر شما عیب از واسگازینه اونو عوض کنم یا ببرم گریبوکسو باز کنن

mohamad skystar
07-11-2012, 14:54
عیب یابی و تعمیر خودرو ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])