PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ASUS ، لپ‌تاپی با یک ترابایت حافظه SSD عرضه کرد



Ezel
18-01-2011, 12:15
ASUS ، لپ‌تاپی با یک ترابایت حافظه SSD عرضه کرد




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شرکت ASUS لپ‌تاپ جدیدی را معرفی کرده که به حافظه داخلی جامد(SSD) با حجم یک ترابایت، نمایشگر 16 اینچی با کیفیت HD، درایور مخصوص ذخیره اطلاعات روی دیسک‌های بلو-ری و پنل ویژه با بخش محافظ چرمی مجهز شده است.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این لپ‌تاپ که Asus Lamborghini VX5 نام دارد، به‌همراه یک پوشش محافظی مخصوص برای ال‌سی‌دی عرضه می‌شود و به حافظه جامد یک ترابایتی ساخت شرکت pureSilicon مجهز شده است. این شرکت ماه گذشته درایو متراکم مخصوص حافظه‌های فلش را عرضه کرده بود.

حافظه pureSilicon SSD قادر است اطلاعات را به صورت پیوسته با سرعت 300 مگابایت در ثانیه انتقال دهد. سرعت خواندن اطلاعات در این حافظه 240 مگابایت در ثانیه و سرعت انتقال اطلاعات روی آن 215 مگابایت در ثانیه است.

لپ‌تاپ Lamborghini VX5 شامل پردازنده چهارهسته‌ای اینتل و حافظه رم 4 گیگابایتی می‌شود. شرکت ایسوس در این باره گفت: «این محصول قابلیتی را با نام "توربین دولایه" در خود جا داده است که کاربران به کمک آن می‌توانند سرعت اجرایی پردازنده CPU و پردازنده گرافیکی GPU را با یک کلید افزایش دهند».

این لپ‌تاپ یک نمایشگر 16 اینچی با کیفیت بسیار عالی HD را شامل می‌شود که بر این اساس، تصاویر در آن با کیفیت 1080 یا به‌عبارت دیگر 1920 در 1080 پیکسل به نمایش درمی‌آید. از دیگر امکانات این محصول می‌تواند به کارت گرافیکی جداگانه GeForce GT 130M انویدیا و یک گیگابایت حافظه DDR3 برای رم ویدیویی اشاره کرد.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

88x88
20-01-2011, 20:36
عجب چیزیه!!
چرا قیمت و مدل سی پی یو نداره؟