PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : جدید ترین مادربرد و کارت گرافیک MSI رونمایی شد + مشخصات سخت افزاری



Ezel
06-01-2011, 11:11
جدید ترین مادربرد و کارت گرافیک MSI رونمایی شد + مشخصات سخت افزاری




با حضوران مدیران کمپانی MSI در شرکت ماتریکس, مادربورد P67 و کارت گرافیکGTX580 این کمپانی در ایران رونمایی شد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) مادربورد P67A-GD65 و کارت گرافیک GeForce GTX 580 شرکت MSI پنجشنبه گذشته در مراسمی با حضور مدیران و جمعی از خبرنگاران مطبوعات در شرکت ماتریکس رونمایی شد.

ویشتا فیاض، مدیر توسعه و تجارت شرکت ماتریکس با اشاره به اینکه مدیران MSI هرماه به ایران سفر میکنند و از نزدیک بازار ایران را پایش می کنند،گفت: یکی از فعالیتهای این مدیران معرفی و عرضه به موقع محصولات و فناوری های جدید به بازار ایران و آموزش فنی است.

وی همچنین درباره مادربورد جدید MSI گفت: مدل P67A-GD65با استفاده از آخرین فناوری های ساخت مادربورد در جهان ارائه شده است. این مدل جزء مادربوردهای Hi-END نیست، بلکه به روزترین مادربورد جهان است.این مادربورد برپایه سوکت جدید اینتل LGA 1155 ارائه شده است، شرکت ماتریکس برای اولین بار در ایران اقدام به تست پردازنده های سوکت 1155 بر روی این مادربورد نموده است.

وی درباره کارت گرافیک جدید MSI گفت: کارت گرافیک N580GTX نیز قویترین
کارت گرافیکی حال حاضر دنیاست که با استفاده از 512 هسته CUDA و بر پایه جدیدترین تراشه کمپانی Nvidia یعنی GF110 ارایه شده است.

در این مراسم که تیم اورکلاکینگ ماتریکس نیز در آن حضور داشتند، وی افزود: این تیم قویترین اورکلاکینگ خاورمیانه است که در دنیا چند رتبه تک رقمی را کسب کرده و باعث افتخار ماست که از این تیم حمایت لازم را به عمل آوریم.

در ادامه این مراسم هومن عبداللهیان، کارشناس ارشد فنی شرکت ماتریکس با بیان اینکه شرکت اینتل با ارائه چیپ ست P67 و معرفی پردازنده سری Sandy Bridge اصلاحات اساسی در انتقال اطلاعات بین رم، پردازنده و کارت گرافیک انجام داده است، گفت: در نسلهای قدیمی سرعت خواندن، نوشتن و کپی همیشه بسیار متفاوت بوده است. پلتفورم های قدیمی،اطلاعات را با سرعت بالایی می
خواندند اما سرعت نوشتن و کپی در آنها 20 تا 30 درصد پایینتر بود، اما در نسل Sandy Bridge سرعت خواندن،نوشتن وکپی به حداکثر رسیده و تقریبا با هم برابر شده است.

وی افزود: فناوری ساخت پردازنده Sandy Bridgeنیز 32 نانو متری است و این مساله باعث کاهش حرارت تولیدی و مصرف پردازنده های Sandy Bridge شده است.

به گفته ایشان، این چیپست میان قیمت که قرار است جانشین پلتقورم P55 شود میتواند براحتی با پلتقورم High-END نسل قبل یعنی X58 رقابت نماید و با قیمت پایینتر کارایی مناسبی را از خود به نمایش گذارد.

وی درباره فناوری های جدید در مادربورد P67A-GD65 گفت: کمپانی MSI در مادربوردهای P67 خود نسل دوم فناوری OC Genie را معرفی کرده است که در این نسحه از این فناوری افزایش کارایی کارت گرافیک، رم و پردازنده با فشار یک دکمه در مدت زمانی بسیار اندک فراهم شده است. این فناوری با استفاده از فرآیند اورکلاک کارایی سیستم را بدون آسیب رسانی به سیستم به مقدار قابل ملاحظه ای و تا 50 درصد افزایش می دهد.

کارشناس ارشد فنی مادربورد شرکت ماتریکس گفت: MSI در این مادربورد نسل دوم فناوری Military Class که استاندارد آن دو ماه قبل طراحی است شده را معرفی کرده است . وی افزود: فناوری Military Class II شامل نسل جدید HI-C Cap , SFCو Solid CAP است که نسبت به نسل قبلی Military Class تا30 درصد عمر آن افزایش یافته است.


وی افزود: مادربورد مدل P67A-GD65 مجهز به پورت های پرسرعت USB3.0 و SATA600
بوده که برای نسختین بار در پلتفورم های کمپانی اینتل چیپست دارای توانایی پشتیبانی ذاتی از SATA-600 را دارا می باشد. همچنین این مادربورد می تواند به کمک فناوری i-charger محصولات اپل مانند؛ آی پد، آیپاد و آیفون را شارژ کند.

گفتنی است این مادربورد در نیمه دوم ژانویه 2011 رسماً به بازار عرضه می شود.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]