PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نخستین تصاویر از کنسول بازی سونی PSP2



mahdishata
31-12-2010, 11:10
گیزمودو تصاویری از کنسول جدید PSP2سونی را منتشر کرده است. هرچند سونی هنوز اظهارنظری نکرده؛ اما پیش از این نیز تصاویری از تلفن همراه سونی اریکسون PSP منتشر شده بود که سونی درنهایت آن‌ها را تایید کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش گیزمودو، این تصاویر احتمالا مدل‌های اولیه‌ای هستند که ادعا می‌شود کنسول‌های بازی آینده PSP2 از روی آن‌ها ساخته خواهد شد. این تصاویر که توسط PSM3 تهیه شده و قسمتی از خبرهای اخیر در مجلات در مورد PSP2 و PlayStation Phone را شکل داده‌اند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اولین بار تصاویر تاری از این وسیله در VG247 منتشر شد که شامل دو تصویر از این وسیله بازی دستی بودند. این که این تصاویر تا چه حد به محصول نهایی سونی نزدیک هستند، باید منتظر بود تا خبرهای رسمی‌تر توسط خود شرکت منتشر شود.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

satttanism
14-01-2011, 12:13
به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی MCV شرکت سونی قصد دارد تا بزودی نسل جدید کنسول پرتابل بازی خود را معرفی و به بازار ارائه کند.
تاریخ معرفی این کنسول پرتابل بازی که PSP2 نامیده شده است ۲۷ ژانویه اعلام شده است که درست بعد از به بازار آمدن کنسول پرتابل ۳ بعدی شرکت نینتندو یعنی ۳DS است و البته شرکت سونی اعلام کرده است که قصد به چالش کشیدن محصول شرکت نینتندو را ندارد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

محتوای دیجیتالی کنسول از برنامه‌های آندروید در آندروید مارکت و همچنین بازی‌های موجود در فروشگاه شرکت سونی خواهد بود و قرار است در ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۱۱ به بازار ارائه شود.
شرکت سونی در شعار تبلیغاتی برای کنسول خود آورده است :”PSP2 قوی‌تر از کنسول PS3 است”.
البته سونی پیشتر نیز خبر از عرضه تلفن همراه پلی استیشن داده بود که PSP2 در حقیقت نمونه جذابتر و با گرافیک سخت افزاری بهتر در حد PS3 از جمله صفحه نمایش FullHD است.

pooriya_hp
15-01-2011, 21:10
قطعا با ps3 نمیرسه ..... چون یه کنسول دستی هست ....

البته باید صبر کنیم تا بطور عموم پخش بشه ....

satttanism
26-01-2011, 15:11
به گزارش یک روزنامه ژاپنی موسوم به Nikkei، گیمرها باید منتظر یک PSP2 کاملا جدید از سونی باشند. این روزنامه در خصوص جزئیات کنسول بازی و گوشی هوشمند سونی که به آن PSP2 گفته می‌شود، آورده است که سیستم جدید به نمایشگر OLED مجهز خواهد بود و از تکنولوژی نسل سوم(3G) و WLAN نیز پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب ارتباط گیمرها با یکدیگر در هرزمان و در هرمکان امکان‌پذیر خواهد بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نمایشگر OLED کاملا جدید و پردازنده به روز شده آن به چند ویژگی اضافی نیز مجهز شده‌اند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند و کنسول بازی، اندروید گوگل خواهد بود. شرکت سونی از در نظر گرفتن برخی سرویس‌ها مانند بازی آنلاین و سرویس‌های مالتی مدیا برای PSP2 جدید غافل نمانده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

علاوه بر تجربه بازی با این کنسول، کاربران از موسیقی و تماشای ویدیو که توسط سایت Qriocity.com پشتیبانی می‌شود نیز می‌توانند بهره ببرند. سونی در نظر دارد تا از سیستم PSP2 جدید خود در یک کنفرانس خبری در روز 27 ژانویه ( 7 بهمن) پرده برداری کند. زمان عرضه این گوشی هوشمند و کنسول بازی در ماه آینده خواهد بود.

itthesedays.com