PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قيمت‌هاي جديد برق از زمان آغاز هدفمند سازي يارانه‌ها اعمال مي‌شود



wichidika
14-12-2010, 18:42
اختصاصي/معاون وزير نيرو:

قيمت‌هاي جديد برق از زمان آغاز هدفمند سازي يارانه‌ها اعمال مي‌شود

تهران - معاون وزير نيرو در امور برق و انرژي گفت: قيمت‌هاي جديد برق از زمان آغاز اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها براي مشتركين اعمال خواهد شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [/URL] 'محمد بهزاد' روز سه‌شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار اقتصادي ايرنا، گفت: دولت در راستاي اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها براي قيمت‌هاي برق در بخش‌هاي مختلف خانگي، كشاورزي، صنعتي، تجاري و عمومي سياست مشخص و ويژه‌اي دارد.
وي ادامه داد: براين اساس كمترين افزايش قيمت برق در بخش كشاورزي و بيشترين ميزان افزايش مربوط به بخش ادارات دولتي خواهد بود.
بهزاد تاكيد كرد: با وجودي كه در بسته پيشنهادي وزارت نيرو براي قيمت برق تمام پيش‌ بيني‌هاي لازم صورت گرفته اما نحوه اعمال و اجراي آن در اختيار رييس جمهور است.
اين در حالي است كه پيش از اين معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي وزير نيرو در گفت و گو با ايرنا اعلام كرده بود كه قانون هدفمندسازي يارانه‌ها وزارت نيرو را مكلف كرده تا قيمت‌هاي آب، برق و خدمات فاضلاب را به نرخ تمام شده برساند.
'داود منظور' تاكيد كرد: در مرحله اول اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها قيمت تمام شده مدنظر نيست، بلكه تنها درصدي از قيمت تمام شده دريافت خواهد شد، هرچند اصلاح قيمت‌ها در يك بازه زماني كه در قانون تعيين شده بطور كامل اجرايي شده و حركت اصلاحي در قيمت آب و برق تدريجي خواهد بود.
يادآور مي‌شود كه با توجه به حساسيت‌هاي موجود در اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها و نيز براي جلوگيري از مشوش شده اذهان عمومي، مسوولان مربوطه از هرگونه اظهار نظر در مورد ميزان نرخ‌هاي جديد آب و برق پرهيز مي‌كنند.

lovelykid
15-12-2010, 20:31
با سلام
دوست عزيز بهت بر نخوره اما اين تاپيك هاي بي محتوا چيه مي زني؟!
اگه مطلب مناسبي در مورد برق داري بزار اينكه يارانه رو بردارن يا ندارن يا هرچي كه نشد مطلب علمي

ATA FARZADI
15-12-2010, 20:45
منم با نظر ایشون کاملا موافقم