PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آیا ABS L90 فقط برای من اینگونه است؟چرا؟؟؟



Betowen
26-10-2010, 12:42
سلام خدمت تمام عزیزان
بی مقدمه
یه L90 E2 LP مدل 87 دارم
این ماشین توی سرعت بالای 100تا ترمزهاش بسیار عالی عمل می کنه
اما در سرعت های 60 به پایین واقعا فاجعه ست:41:
اصلا لنت هارو درگیر نمیکنه فقط پشت سرهم میگیره و ول می کنه
مثلا وقتی میخوام بپیچم تو کوچه با 40تا سرعت که ترمز میگیرم فقط بلده تق تق تق تق کنه:13:
30متر جلوتر می ایسته
یا حتی پشت چراغ قرمز.تا حالا 2تا 206رو ناکار کرده:18:
بردم نمایندگی اصلا یارو هیچی حالیش نبود گفت همینه دیگه انتظار داری میخ بکنه تو زمین؟؟؟!!!
اینم بگم که مشکل از لنت نیس 2ماهه عوض شده قبلشم همین طور بود
از ABS 206 واقعا راضی بودم حتی پرشیای بابام که ABS هم نیس بهتر از اینه
مرسی از اینکه همشو خوندی:11:
اما.......................
راه حل؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

ess_1362
26-10-2010, 12:51
نه دوست عزیز ماشین شما ایراد داره
باید به یک نمایندگی مجرب نشون بدی
باید باز هم ماشین را نشون بدی

mortezaon
26-10-2010, 15:07
سلام حتما مشکل داره طبیعی نیست

.

steps
26-10-2010, 15:33
100% مشکل داره.
من روزی که ماشین رو از نمایندگی تا خونه اوردم فقط تو شیشه بودم .
فقط 1 نکته هست اونم این که تو سرعت بالا خوبه ولی تو سرعت پایین نه.
شما 1 بار با پای چپ ترمز بگیر تو سرعت پایین ببین چی میشه(فقط جای خلوت تست کن)

Betowen
26-10-2010, 16:40
سلام مرسی آقایون اما من دنبال راه حل ام
چه کنم؟
به بزرگترین نمایندگی نشون دادم اما بی فایده بود

mkhavari2000
27-10-2010, 10:20
واقعاٌ عجیبه !!!
ماشینت ایرانخودرویی هست یا پارسخودرو ؟

Betowen
27-10-2010, 15:51
واقعاٌ عجیبه !!!
ماشینت ایرانخودرویی هست یا پارسخودرو ؟
ایران خودرو
می دونی چی میگم که
انگار رو شن ترمز میگیری

ess_1362
27-10-2010, 20:05
شما موقع ترمز مشكل لرزش پدال هم داري؟

Betowen
28-10-2010, 16:47
شما موقع ترمز مشكل لرزش پدال هم داري؟
آره دیگه
خب ABS حالش اینه
زیر پا میزنه

Penryn
28-10-2010, 16:59
شما موقع ترمز مشكل لرزش پدال هم داري؟


آره دیگه
خب ABS حالش اینه
زیر پا میزنه
لرزش پدال ترمز زیر پا بخاطر وارد مدار شدن ناگهانی ABS هستش
هر وقت چرخی بخواد بحال قفل شدگی و سر خوردن درآد پیامی از راه حسگر چرخ به مرکز کنترل ارسال میشه
و مرکز کنترل الکترونیکی از راه مرکز کنترل هیدرولیکی اقدام میکنه به قطع فشار روغن هیدرولیک اون چرخ خاص
اینکار از طریق شیرهای هیدرولیکی انجام میشه.و این قطع و وصل شدن شیر هیدرولیکی بصورت لرزش پدال ترمز در زیر پا قابل حس است
بنظر من اون قضیه ی خوب عمل نکردنش در سرعت پایین بدلیل بهم خوردن تنظیمات سیستم هیدرولیک ماشین باست باشه! شاید فقط شاید چون ابعاد رینگ و لاستیک را عوض کردی.شایدم دلیل دیگری داره و باید بوسیله ی متخصصش بررسی دقیق شه

Betowen
29-10-2010, 09:32
لرزش پدال ترمز زیر پا بخاطر وارد مدار شدن ناگهانی ABS هستش
هر وقت چرخی بخواد بحال قفل شدگی و سر خوردن درآد پیامی از راه حسگر چرخ به مرکز کنترل ارسال میشه
و مرکز کنترل الکترونیکی از راه مرکز کنترل هیدرولیکی اقدام میکنه به قطع فشار روغن هیدرولیک اون چرخ خاص
اینکار از طریق شیرهای هیدرولیکی انجام میشه.و این قطع و وصل شدن شیر هیدرولیکی بصورت لرزش پدال ترمز در زیر پا قابل حس است
بنظر من اون قضیه ی خوب عمل نکردنش در سرعت پایین بدلیل بهم خوردن تنظیمات سیستم هیدرولیک ماشین باست باشه! شاید فقط شاید چون ابعاد رینگ و لاستیک را عوض کردی.شایدم دلیل دیگری داره و باید بوسیله ی متخصصش بررسی دقیق شه
ممنون.
اما رینگ و لاستیک فابریک خودشه
نمایندگی گفت اصلا قطعه ای برای تنظیم کردن نداره

bushveg
30-10-2010, 00:32
مال منم همینجور بود . فروختمش. از من ایرانخودرویی بود. به خاطر همین مسله 2 بار تصادف کردم

D r i v e r
06-11-2010, 20:12
جالبه!
منم دقیقا همین مشکل رو دارم
البته نه با تندر 90
با پارس ELX
هنوز هم کسی جواب درستی به این موضوع نداده
خیلی ها میگفتن که مشکل از بوستر ترمز هست
منم یه بار به یه 405 زدم
دفعه بعدش مجبور شدم از ترمز دستی استفاده کنم
دقیقا همینطوری هست که این دوستمون میگه
ترمز زیر پا میزنه ولی کم شدن سرعت خیلی کند هست
و یه توضیح دیگه
در این موقع پدال ترمز خیلی سفت هست و فکر کنم به اصطلاح بهش چوب کردن گفته میشه
بعضی مواقع که این اتفاق میفته پدال ترمز یهو نرم میشه و مثل حالت معمولی تا پایین میره و ماشین خیلی خیلی خوب وایمیسته
یه زمانی بهم گفتم که برو سیلندر داخل بوستر رو با نمونه زانتیا عوض کن که من دیگه امتحان نکردم

mamalia
27-03-2011, 11:18
جالبه!
منم دقیقا همین مشکل رو دارم
البته نه با تندر 90
با پارس ELX
هنوز هم کسی جواب درستی به این موضوع نداده
خیلی ها میگفتن که مشکل از بوستر ترمز هست
منم یه بار به یه 405 زدم
دفعه بعدش مجبور شدم از ترمز دستی استفاده کنم
دقیقا همینطوری هست که این دوستمون میگه
ترمز زیر پا میزنه ولی کم شدن سرعت خیلی کند هست
و یه توضیح دیگه
در این موقع پدال ترمز خیلی سفت هست و فکر کنم به اصطلاح بهش چوب کردن گفته میشه
بعضی مواقع که این اتفاق میفته پدال ترمز یهو نرم میشه و مثل حالت معمولی تا پایین میره و ماشین خیلی خیلی خوب وایمیسته
یه زمانی بهم گفتم که برو سیلندر داخل بوستر رو با نمونه زانتیا عوض کن که من دیگه امتحان نکردم

من حدس می زنم هوای داخل بوستر به خوبی تخلیه نمیشه که پدال به اصطلاح سفت میشه. یه شلنگ از سمت موتور میاد داخل بوستر که هوای داخل بوسترو میمکه. در ورودی شلنگ به بوستر هم یه چپقی وجود داره که اگه اونم خراب بشه همچین حالتی رو پیش میاره.

HOOSEIN 105
31-03-2011, 18:29
سلام .دوست من سیستم ترمز شما به حتم ایراد داره .شاید این ایراد از نقص سنسورهای ای بی اس باشه .
من شنیدم میشه با در اوردن فیوز ABS از خودرو ای بی اس رو کلا از مدار خارج کرد.فیوز مربوطه را هم میتونید از داخله دفترچه پیدا کرده و اقدام به خارج کردن ان نمایید.بعد چک نمایید که باز هم این مشکل وجود داره یاخیر .
اگه مشکل حل شد مشکل از سنسورها و کلا سیستم ای بی اس هست.و خیالتون از بوستر و ... سایر قطعات راحت باشه

arashlolos
27-04-2011, 15:04
یعنی چی؟؟؟
من اولین باره چنین چیزی رو میشنوم خیلی خیلی دیگه ضایست مگه ترمز شوخیه؟؟؟؟ موتورم نیست که با پا نگهش داری!!!!
ببرید شکایتی چیزی کنید
اینم تست اتومبیل های ساخت داخل
آدمکی که از خودروهای داخلی فراریه!!!!!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

mohammad1983
07-05-2011, 15:56
بر اساس تجربه ای که خودتون دارید و ماشین های abs دار داشتید آیا میزان قدرت ترمزگیریتون اونقدر شدید هست که واقعا abs فعال میشه؟ یا نه همینجوری و در آسفالت خشک راحت فعال میشه؟
به نمایندگی نشون بدید که دستگاه دیاگ clip رنو رو داشته باشه که کاملترین هست و مثل بقیه دیاگ ها نیست که read only باشه و باهاش میشه تغییرات مختلفی رو توی ماشین انجام داد.

Penryn
08-05-2011, 17:56
سلام .دوست من سیستم ترمز شما به حتم ایراد داره .شاید این ایراد از نقص سنسورهای ای بی اس باشه .
من شنیدم میشه با در اوردن فیوز ABS از خودرو ای بی اس رو کلا از مدار خارج کرد.فیوز مربوطه را هم میتونید از داخله دفترچه پیدا کرده و اقدام به خارج کردن ان نمایید.بعد چک نمایید که باز هم این مشکل وجود داره یاخیر .
اگه مشکل حل شد مشکل از سنسورها و کلا سیستم ای بی اس هست.و خیالتون از بوستر و ... سایر قطعات راحت باشه
درسته که میشه ABS رو از مدار خارج کرد ولی درستترش اینه مشکل سیستم ترمز رو رفع کنند چون ABS مثل نون شب واجبه و ایشون هزینه ی ABS رو پرداخته و نباید اینجوری تحویل بگیره!

یعنی چی؟؟؟
من اولین باره چنین چیزی رو میشنوم خیلی خیلی دیگه ضایست مگه ترمز شوخیه؟؟؟؟ موتورم نیست که با پا نگهش داری!!!!
ببرید شکایتی چیزی کنید
اینم تست اتومبیل های ساخت داخل
آدمکی که از خودروهای داخلی فراریه!!!!!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نه ببین کلیت نداره.نمیخوام بحث بیراهه بره ولی لازم شد بگم.ببین مثلاً همین سمند که عکسش رو گذاشتی درسته کیسه ی هوا نداره ولی طراحی ایمن بدنش از زانتیا هم به روزتره.من خودم سمند تصادفی رو دیدم بهیچوجه ضربه رو به کابین منتقل نکرده
اگه اهل دیدن تخصصی Crash Test خودروها باشی مفهوم عکس زیر رو کاملاً باید متوجه شی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید