PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درخواست کتاب



hamedhh
12-10-2010, 11:40
کتاب Niven, Irrational Numbers رو می خواستم !
ممنون:18::18::18:

france
12-10-2010, 16:29
سلام...

کتاب فوق رو بصورت انلاین از لینک ذیل مشاهده کنید:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای دریافت صفحات کتاب نیز از روش ذیل استفاده کنید:


دانلود کتاب های آنلاین گوگل

در گوگل کتاب های جدید و ارزشمند زیادی وجود دارد ولی متاسفانه امکان ذخیره آن بصورت عادی وجود ندارد: این هم آموزش عمل برای ذخیره کردن کتاب های گوگل امیدوارم استفاده کنید.

پس از نصب فایرفاکس باید افزونه ی گریس مانکی (Greasemonkey) را برای آن نصب کنید.

در مورد این افزونه همین قدر بدانید که تعداد بسیار بسیار بسیار زیادی اسکریپت برای آن نوشته اند. در واقع هر کس می خواهد کار خاصی را در صفحات وب به صورت اتوماتیک انجام دهد، چه برنامه نویس باشد و بخواهد برنامه ی خودش را با دیگران به اشتراک بگذارد، چه اینکه به دنبال یک اسکریپت دیگر بگردد، اولین مکانی که به ذهنش خواهد رسید گریس اسپات و گریس مانکی است.

گریس مانکی این اجازه را می دهد که اسکریپ های نوشته شده توسط کاربراین (به زبان جاوا) تحت مرورگر فایرفاکس اجرا شده و امکانات جانبی بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد.

3- پس از نصب گریس مانکی برای نصب Google Book Downloader 1.2 به این صفحه بروید. در آنجا روی دکمه ی Install کلیک کنید. اسکریپت مورد نظر به صورت اتوماتیک توسط گریسمانکی شناسایی شده و نصب می شود.

دانلود گریس مانکی:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
دانلود Google Book Downloader 1.:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
بعد از وارد شدن به صفحات کتابهای انلاین گوگل در کنار صفحات علامت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] را مشاهده می کنید. بر روی ان کلیک کرده و صفحه موردنظر را save کنید.