PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : الكامپ شانزدهم (ELECOMP 2010) - نمايشگاه بين المللی الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيکی



mahdishata
10-10-2010, 15:51
ثبت‌نام اينترنتي از بخش‌هاي دولتي در نمايشگاه الکامپ آغاز شد


بر اساس مسووليت دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني در برپايي و مديريت سالن دولت‌ الكترونيكي شانزدهمين نمايشگاه الكامپ، كليه دستگاه‌هاي دولتي متقاضي براي حضور در نمايشگاه مي‌توانند از 17 تا20 مهرماه با مراجعه به وب‌گاه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] نسبت به ثبت‌نام اوليه اقدام كنند.

به گزارش ايسنا حجت‌الاسلام سعيد سالاريان - قائم مقام دبير شوراي عالي اطلاع‌رساني - با اعلام مطلب ياد شده، اظهار كرد: ثبت‌نام دستگاه‌هاي دولتي براي حضور در نمايشگاه، تنها از طريق وب‌گاه اعلام شده توسط دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني و در مدت زمان تعيين شده كه تمديد نخواهد شد، صورت خواهد گرفت.

وي در توضيح اين موضوع خاطرنشان كرد: بر اساس توافقات صورت پذيرفته در جلسات كميته دولت الكترونيك كارگروه فاواي رياست‌ جمهوري، با توجه به تجربه دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني در دو دوره برگزاري بخش دولتي الكامپ، معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس‌ جمهور با همكاري و مديريت دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني مسووليت اجرا، برپايي و مديريت سالن دولت‌ الكترونيكي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي (الكامپ) را برعهده خواهند داشت.

دبير ستاد برگزاري بخش دولتي شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي الكامپ با اشاره به فضاي 2 هزار و300 متري سالن 40 كه به بخش دولتي اختصاص پيدا كرده است، ويژگي خاص اين سالن را مستقل بودن، حضور منسجم بخش‌هاي دولتي منتخب و ارائه تخفيف ويژه به سازمان‌هاي دولتي شركت‌كننده در اين نمايشگاه ذكر كرد.

سالاريان همچنين از حضور پررنگ دبيرخانه شوراي عالي اطلاع‌رساني و ارائه دستاوردهاي آن در نمايشگاه خبر داد.

وي در پايان گفت: پس از ثبت‌نام دستگاه‌هاي دولتي، طي جلساتي با حضور معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس ‌جمهور و نمايندگان كليه دستگاه‌هاي متقاضي، از بين ثبت‌كنندگان، دستگاه‌هاي پيشرو كه خدمات خود را در دو محور خدمات الكترونيكي و محور مهندسي مجدد و اصلاح فرآيندها ارائه كرده باشند، براي حضور در نمايشگاه انتخاب خواهند شد.

بر اساس اين گزارش محور خدمات الكترونيكي شامل خدماتي كه قابل ارائه به مردم در محل نمايشگاه باشند، خدماتي كه تا پايان سال جاري به‌صورت كاملا الكترونيكي و بدون مراجعه حضوري مردم ارائه خواهند شد، خدماتي كه هم اكنون از طريق دفاتر پيشخوان (يا دفاتر مشابه) ارائه مي‌شوند و يا تا پايان سال جاري ارائه خواهند شد، خدماتي كه در بستر الكترونيكي و در تعامل با ساير دستگاه‌هاي اجرايي ارائه مي‌شوند و معرفي فن‌آوري‌هاي نوين به‌كارگرفته شده در ارائه خدمات الكترونيكي تعريف شده است.

همچنين محور مهندسي مجدد و اصلاح فرآيندها نيز شامل روش‌هاي به‌كار گرفته شده در زمينه بهينه‌سازي و يا مهندسي مجدد فرآيندها كه نتايج اجراي آن‌ها ملموس و قابل ارائه باشد و معرفي فرآيندهايي كه اصلاح، بهينه و يا بازبيني شده‌اند (مقايسه با روش‌هاي قبلي از حيث زمان، هزينه، سرعت انجام، رضايت ارباب رجوع) در نظر گرفته شده است.

mahdishata
10-10-2010, 15:59
طولاني‌ترین سفرها هم باز با همان یک قدم کوچک آغاز می‌شوند و ظاهرا الکامپ پس از چند سال وقت صرف کردن برای برداشتن قدم اول در مسیر جالبی افتاده است.:31:

تردیدی نیست که نمایشگاه با استقبالی فراتر از انتظار مواجه شده است و شاهد آن هم سایت و نقشه الکترونیکی جانمایی غرفه‌ها است که هرچند با تاخیری دو هفته‌ای فعال شد ولی توانست زیرساخت الکترونیکی لازم برای استقبال از نمایشگاه را فراهم کند.

نیم‌نگاهی به سایت نمایشگاه نشان می‌دهد به وضوح راهبرد به حراج گذاشتن غرفه‌های بزرگ جواب داده و تنور غرفه‌ها داغ شده است. به‌رغم تمام مجاهدت‌های محمد ثروتی مدیر اجرایی نمایشگاه برای اثبات مرغوبیت سایر سالن‌ها هنوز همچنان قلب الکامپ در سالن 38 می‌تپد. جایی که سیمرغ آشیانه کرده است و پاساژ‌های پایتخت و رضا هم حجره‌هایشان را بر پا خواهند کرد. کافی است به این ترکیب تیام شبکه، اهتمام، APC ، جهان‌گستر فاراتل و البته گروه دیده‌بان فناوری اطلاعات را هم اضافه کنید که البته اضافه شدن این آخری هم زوایای جالبی برای خودش دارد!

به هر حال در سالن 31 هم گروه فارس و دلتا در کنار گروهی از علم و صنعتی‌ها جا خوش کرده‌اند. البته یک طبقه بالاتر هم آوا سیما و شبکه‌افزار شانس زیادی برای دیده‌شدن دارند. در سالن‌های 44 شرکت‌های بیان و داده‌پردازی دوران، دمسان رایانه و ایران سیستم شاه‌نشین را در اختیار گرفته‌اند. کل سالن دولت الکترونیک(40) را که شورای عالی اطلاع‌رسانی به نام زده است تا هم هوای رفقای قدیمی را داشته باشد هم خودی در زمینه تولی‌گری IT‌ کشور نشان دهد. اقدامی غیرمنتظره ولی قابل توجه که در دوره‌ای که فناوری اطلاعات دولت هیچ مدعی ندارد تمامی نگاه‌ها را متوجه شهریاری و گروهش خواهد کرد.

یک سالن آن طرف داتک و مبین‌نت صاحب جزیره‌های توجه بازدید‌کنندگان خواهند بود. کرسی، آزادنت و نیک‌آوا نام‌های آشنای این سالن هستند. پیشگامان کویر یزد( همان خریدار ناکام مخابرات!) تهران فراژه و آروند هم مالکان سالن 35 به شمار می‌آیند و پرتوپرداز و فانوس چشم و چراغ سالن 37 هستند.

تا اینجای کار تنها غرفه‌های خالی که مجموع آنها کمتر از 600 متر برآورد می‌شود متعلق به سالن‌های 18 و 19 است که جوجه‌های زشت نمایشگاه هستند و تا حدودی مانند طفل ناخواسته با آنها برخورد شده است. در سالن 19 هنوز نام رزروکنندگان روی سایت ثبت نشده ولی کل استقبال نشان می‌دهد چرا حالا سازمان نظام صنفی آن قدر اعتماد به نفس پیدا کرده است که درباره درخواست یکهزار متر فضای بیشتر رجز بخواند. استفاده مناسب از سایت برای به رخ کشیدن این موفقیت‌ها جای تقدیر دارد ولی باید دید این استقبال از روی نمایشگر به خود سالن‌ها هم خواهد رسید؟ هفته آینده و حاشیه‌های کنسرسیوم سیمرغ را از دست ندهید.

asreertebat.com

mahdishata
20-10-2010, 10:41
برگزاري نمايشگاه الكامپ مي‌تواند موجب رونق بازار كامپيوتر شود

ايتنا - بنا بر اظهارات رييس هيئت مديره مجتمع كامپيوتري پايتخت، فروشندگان كالاهاي كامپيوتري در حال حاضر روزهاي راكد و سختي را سپري مي‌كنند و اميدوارند با برگزاري نمايشگاه الكامپ رونق تا حدودي به بازار برگردد.

به گزارش ستاد خبري نمايشگاه الكامپ شانزدهم، رضا حيدري رنجبر گفت : فعالان بازار كامپيوتر به دلايل مختلفي چون ركود عمومي و بحران اقتصادي، نوسانات قيمت ارز، موضوع تحريم و ... شرايط خوبي ندارند، اما نبايد غفلت كرد و منتظر ماند بلكه بايد با استفاده از فرصت‌هايي چون نمايشگاه شرايط را بهبود بخشيد.

وي با بيان اين مطلب كه رونق بازار به چند پارامتر مختلف بستگي دارد، افزود: كنار هم قرار گرفتن موضوعات مرتبطي چون تثبيت نرخ ارز، كاهش تعرفه‌هاي گمركي، ساده شدن امور ترخيص كالا در داخل كشور و برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي با كيفيت بالا مي‌تواند باعث رونق بازار شود. اما متاسفانه چندي سالي است كه اين مشكلات پياپي گريبانگير فعالان بازار كامپيوتر است.

حيدري اضافه كرد: با توجه به اينكه اكثر كالاهاي كامپيوتري وارداتي هستند و تكنولوژي آن روزانه در حال تغيير است، بيش از ساير كالاها در مواجه با تحريم‌هاي سياسي دچار نوسان قيمت مي‌شوند.
وي در ادامه با بيان اين مطلب كه برگزاري يك نمايشگاه تخصصي به تنهايي نمي‌تواند باعث رونق بازار كامپيوتر شود، گفت: در شرايط كنوني و با توجه به مشكلات و ركود شركت‌ها و فروشگاه‌هاي كالاهاي كامپيوتري نبايد از نمايشگاه الكامپ غافل شد.
حيدري افزود : اميدواريم نمايشگاه الكامپ امسال اثر خوبي بر بازار كامپيوتر كشور داشته باشد.

رييس هيئت مديره مجتمع كامپيوتري پايتخت و عضو هيئت مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي استان تهران همچنين در خصوص نحوه حضور در نمايشگاه الكامپ گفت: مجتمع كامپيوتر پايتخت در الكامپ شانزدهم با در اختيار داشتن يك غرفه سعي در معرفي مجتمع به عنوان مركز خريد و فروش كالاهاي كامپيوتري دارد.

رضا حيدري در پايان با بيان اين مطلب كه به دليل تنوع وگستردگي حوزه فناوري اطلاعات، اشتراك زيادي بين شركت‌ها و فروشگاه‌هاي كامپيوتري وجود دارد، افزود:با توجه به تنوع كالاهاي كامپيوتري در بيشتر مواقع شركت‌ها اكثر كالاهاي كامپيوتري را عرضه مي‌كنند در همين رابطه برخي نهادهاي صنفي فروشگاهي نيز خود كالاهاي كامپيوتري را وارد مي كنند. بنابراين بين فروشگاه‌ها و شركت‌هاي كامپيوتري تفاوت چنداني وجود ندارد.

گفتنی است؛ شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي الکامپ از تاریخ 17 لغایت 20 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

ITBarsam
20-10-2010, 13:20
ثبت نام اینترنتی برای اولین بار، استقبال بی نظیر شرکتهای ایرانی، حضور شرکتهای خارجی، برپایی سالن مستقل دولت الکترونیکی، ثبت نام الکترونیکی بازدیدکنندگان و تبلیغ در نمایشگاه جیتکس و شبکه جهانی یورو نیوز از ویژگی های نمایشگاه الکامپ امسال بشمار می رود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، محمد ثروتی، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در گفتگو با ستادخبری با اشاره به گزارش فعالیتهای انجام شده گفت : امسال برای اولین بار در تاریخ نمایشگاهی کشور بخش عمده ای از مراحل جانمایی، ثبت نام و پرداخت وجه غرفه ها به صورت الکترونیکی و آنلاین صورت گرفت این امر با توجه به اینکه برای اولین بار انجام می شد، مورد استقبال خوب شرکتها قرار گرفت و شاهد آن بودیم که درکمتر از نیم ساعت، اکثر فضای نمایشگاه و تا ۲ ساعت بعدی تمام فضای نمایشگاهی واگذارگردید.

وی افزود : این رکورد چشمگیری در صنعت نمایشگاه داری بشمار می رود و مورد توجه شرکت سهامی نمایشگاه و سایر مجریان نمایشگاهی قرار گرفته است. ضمن اینکه هدف، ایجاد فرصت های برابر برای ثبت نام بود که به آن دست یافتیم و اگر اشکالات اندکی وجود داشت، تلاش شد که در ادامه فرایند ثبت نام اصلاح شود.

ثروتی بابیان اینکه ثبت نام نمایشگاه الکامپ شانزدهم با استقبال خارج از انتظار و فوق العاده زیاد شرکتهای انفورماتیکی ایرانی مواجه شد، گفت : از ابتدا هم انتظار چنین استقبالی می رفت اما اینکه شرکتها در این اندازه و تعداد حضور یابند، بی نظیر بود.

مدیر اجرایی نمایشگاه ادامه داد : تاکنون بیش از ۲۱ هزار متر فضای مفید نمایشگاهی در قالب ۱۴سالن واگذار شده و بیش از ۴۰۰ شرکت در نمایشگاه ثبت نام کردند. لازم به ذکر است که سازمان از ابتدا تقاضای بیش از ۳۰۰۰۰ متر فضای مفید را مطرح نمود که به دلیل نزدیک بودن نمایشگاه تلکام و محدودیت فضا در شرکت سهامی نمایشگاه، این امکان در اختیار ما قرار نگرفت. البته ما علاقمند بودیم که تعداد بیشتری از شرکتها در نمایشگاه حضور داشته باشند.

وی حضور شرکت های بزرگ، خوشنام، شهرستانی و جدید در حوزه ICT را از ویژگی های شرکت کنندگان در نمایشگاه امسال برشمرد و اظهار داشت : شرکت هایی در این نمایشگاه حضور دارند که در چند سال گذشته حضور نداشتند. همچنین با درخواست شرکتهایی مواجه شدیم که تقاضای اختصاص غرفه بزرگتری نسبت به سال گذشته داشتند. شرکتهایی از شهرستانهای مختلف نیز در نمایشگاه حضور دارند و از تعدادی از کشورهای خارجی هم شرکتهایی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی و یا ثبت نام کردند.

ثروتی با ابراز تاسف از عدم حضور برخی شرکت ها گفت : در این نمایشگاه شاهد حضور تعدادی از شرکتهایی که به دلیل مشکلات اقتصادی کشور ، تعدیل نیرو و یا تحریم های شرکتهای اصلی خارجی به ویژه کره و ژاپن مواجه بودند، نخواهیم بود و متاسفیم که فرصت حضور در بزرگترین رویداد ICT ایران را از دست دادند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه الکامپ امسال یکی از نمایشگاه هایی است که غرفه سازی در آن نسبت به سایر نمایشگاه های تخصصی بیشتر است، پیش بینی کرد که بیش از ۷۵ درصد غرفه های نمایشگاهی به صورت خودساز انجام شود. همچنین از انتخاب غرفه های برتر و تقدیر ازآنها به نحو مناسب خبر داد.

ثروتی اضافه کرد : یکی دیگر از ویژگی های نمایشگاه الکامپ امسال برپایی سالن دولت الکترونیکی به طور مستقل پس از ۶ سال است. خوشبختانه غرفه دولت الکترونیکی امسال با هماهنگی مدیریت توسعه منابع انسانی رییس جمهور و مدیریت و اجرای شورای عالی اطلاع رسانی برگزار خواهد شد.سالن دولت الکترونیکی هم با استقبال بیش از دو برابر فضای موجود سالن مواجه بوده و در این سالن تمرکز بر ارایه خدمات الکترونیکی انجام شده و یا در حال انجام به شهروندان است. همچنین تلاش خواهیم کرد خدمات ارزشمندی به مخاطبین در این نمایشگاه ارایه شود.

وی در خصوص تبلیغ نمایشگاه الکامپ گفت : از امروز نمایشگاه جیتکس دوبی آغاز شده است و نمایشگاه الکامپ در این نمایشگاه توسط ابزارهای تبلیغاتی، مکتوب و مذاکرات حضوری معرفی خواهد شد.

همچنین در هفته های گذشته نمایشگاه الکامپ در شبکه جهانی یورونیوز تبلیغ شده است.

ثروتی تاریخ برگزاری نمایشگاه را ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه و به مدت ۴ روز اعلام نمود و گفت :به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای شرکتها در امر غرفه سازی و با محدودیت هایی که از جانب شرکت سهامی نمایشگاه مواجهیم، نمایشگاه در همان ۴ روز مصوب برگزارخواهد شد. لذا نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۱۷ تا ۲۰‌ آبان ماه از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به ثبت نام بازدیدکنندگان افزود : در نمایشگاه امسال تمام بازدیدکنندگان ثبت نام الکترونیکی خواهند شد و ورود و خروج آنها درسالن های نمایشگاه نیز ثبت خواهد گردید.

ثروتی در پایان گفت : نمایشگاه الکامپ ۸۹ با ابداعات و نوآوری هایی که داشته است به دلیل اینکه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار می شود و با توجه به استقبال فوق العاده چشمگیری که از سوی شرکتهای ICTایرانی انجام شده و توجه ویژه ای که دولتی ها به آن داشته اند، نمایشگاهی متفاوت با سال های گذشته خواهد بود و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی شرکتهای ایرانی و نقطه عطفی در توسعه بازار و تحریک تقاضا در سخت افزار، نرم افزار و فعالیتهای جانبی و پشتیبانی خواهد بود.

ITBarsam
25-10-2010, 12:30
با توجه به استقبال شرکت‌های خصوصی و دستگاه‌های دولتی از حضور در الکامپ شانزدهم، عملا با کمبود جا در این نمایشگاه مواجه شده‌ایم.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام ویه نقل از ستاد خبری الکامپ شانزدهم، محمد ثروتی رییس ستاد اجرایی نمایشگاه با بیان این مطلب گفت: حداکثر فضایی که شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برای برپایی الکامپ در اختیار سازمان نظام صنفی ریانه‌ای کشور گذاشته، ۲۰ هزار متر است.

وی دلیل قراردادن سقف ۲۰ هزار متر مربعی برای الکامپ را با توجه به کمیت نمایشگاه سال گذشته رده‌بندی این نمایشگاه در رتبه «ب» عنوان کرد و گفت: ما اعتقاد داریم الکامپ با توجه به شور و هیجانی که دارد و استقبال گسترده مردم و کارشناسان باید جزو نمایشگاه‌های رده اول باشد و با ۲۰ هزار متر مربع نمی‌توان تمامی توان صنعت فناوری اطلاعات کشور را به نمایش گذاشت.

ثروتی گفت: امسال فرایند اختصاص فضا به شرکت‌ها به صورت اینترنتی و کاملا شفاف صورت گرفت و در ساعات اولیه ثبت نام بخش عمده فضای نمایشگاهی به فروش رسید. اما اکنون که شرکت‌های بزرگ دیگر برای درخواست فضا مراجعه می‌کنند متاسفانه با کمبود جا مواجه هستیم.

وی افزود: با توجه به استقبال شایان توجه دستگاه‌های دولتی از حضور در الکامپ با توجه به توصیه اکید معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری و مدیریت درخور قدردانی شورای عالی اطلاع‌رسانی، در سالن دولت الکترونیکی نیز با کمبود فضا مواجه بوده‌ایم.

رییس ستاد اجرایی الکامپ همچنین گفت: یکی از ویژگی‌های الکامپ امسال توجه ویژه شرکت‌ها به ساخت و ساز غرفه است به طوری که بیش از ۷۰ درصد غرفه‌ها امسال دارای طراحی و غرفه‌سازی(خودساز) خواهد بود. به این ترتیب امسال نمایشگاهی به مراتب شکیل‌تر و چشم‌نوازتر خواهیم داشت.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیکی(ایران الکامپ ۲۰۱۰) از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه امسال در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در۱۴ سالن و با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت و ۳۰ دستگاه و سازمان دولتی برگزار می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود که این نمایشگاه امسال پذیرای بیش از ۲۰۰ هزار نفر بازدید کننده باشد.

mahdishata
27-10-2010, 12:33
جزئیات برگزاری دو نمایشگاه الکامپ و تله کام / برگزاری نمایشگاه در آبان ماه

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی (ایران الکامپ 2010) و یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله کام 2010) نیمه دوم آیان ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی 16 تا 20 آبان ماه برگزار می شود و زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی نیز 22 تا 25 آبان ماه 89 اعلام شده است.

ثبت نام از متقاضیان شرکت در الکامپ شانزدهم و تله کام یازدهم به طور جداگانه آغاز شده و سازمان نظام صنفی رایانه ای متولی برگزاری الکامپ و شرکت پالارسامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی نیز مانند چند سال گذشته متولی برگزاری تله کام است.

الكامپ شانزدهم در 20 هزار مترمربع

ایران الکامپ 2010 در فضای نمایشگاهی 20 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و سالنهای 35، 37، 38، 44، مبنا، 31، میلاد، 41، 40A و 40 B ،19 ،18 و 38A در موضوعات سخت افزار، نرم افزار، شبکه و امنیت، اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی، دولت الکترونیک، خدمات فناوری اطلاعات شامل فروشگاههای مجازی، خدمات پشتیبانی و آموزش و پژوهش و لوازم و تجهیزات جانبی پذیرای علاقه مندان در این چهار روز خواهد بود.

تشکیل شورای سیاستگذاری برگزاری الکامپ برای برنامه ریزی محتوایی، اجرایی و امور کنترلی از جمله اقدامات انجام شده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان متولی برگزاری الکامپ شانزدهم است که این شورا وظیفه انتخاب مجری برای انجام امور اجرایی نمایشگاه و نظارت و کنترل بر فعالیتهای آن را برعهده خواهد داشت.

همچنین سازمان نظامی صنفی رایانه‌ ای متعهد شده است تمامی مقررات ریالی و ارزی و سایر موارد مالی حاکم بر نمایشگاه را رعایت کرده و گزارش کامل آن را به شرکت سهامی نمایشگاهها ارائه دهد.

تشکیل کانون تفکر و جلسات همفکری از دیگر برنامه های متولیان الکامپ است که قرار است با حضور بازیگران اصلی دولتی و صنفی فناوری اطلاعات کشور برگزار شود.

طبق آخرین اخبار بیش از 300 شرکت تاکنون آمادگی خود را برای حضور در الکامپ اعلام کرده و ثبت نام کرده اند.

به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه الکامپ راه اندازی سالن دولت الکترونیک، دعوت برای حضور هیئت های بازدیدکننده خارجی و تور بازدید از نمایشگاه برای جامعه متخصصان کشور از دیگر برنامه های ستاد برگزاری این نمایشگاه است و ارائه اینترنت رایگان برای تمامی غرفه داران و بازدیدکنندگان در طول برگزاری نمایشگاه فراهم خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] از جزئیات شانزدهمین نمایشگاه الکامپ مطلع شوند.

برگزاری تله کام یازدهم در 8 سالن

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تله‌کام ۲۰۱۰) امسال در سالن‌های شماره ۶، ۷، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۱۴-۱۵ و همچنین فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

ارتقاء دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات صنایع مخابراتی، معرفی آخرین دستاوردها و توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در زمینه های مخابرات و اطلاع رسانی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و جهان در حوزه ارتباطات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

mahdishata
27-10-2010, 12:49
حمایت وزارت صنایع از برگزاری الکامپ/ انتقال تکنولوژی از صاحبان صنعت دنیا

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت صنایع با اعلام حمایت از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت: این نمایشگاه نقطه ای است که در آن صنعت فناوری اطلاعات در تماس با بازار مصرف قرار گرفته و ضمن معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات شرکتها باعث تعامل مستقیم تولیدکنندگان با مشتریان می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود لیایی الکامپ را بزرگترین عرصه حضور شرکتهای فناوری اطلاعات کشور در راستای ارائه محصولات و خدمات IT دانست و گفت: تعامل مستقیم تولیدکنندگان با مشتریان به درک بهتر خواسته های مشتریان، آشنایی با مشکلات، آگاهی از نیازهای بالقوه آنها و در یک کلام به تکمیل شکل گیری مدل سایبری تولید در صنعت فناوری اطلاعات کشور کمک می کند که امید می رود در آینده ای نزدیک بخش اعظم این نمایشگاه را محصولات شرکتهای فناوری اطلاعات ایران مخصوصا حوزه نرم افزار که از پتانسل بالاتری برخوردارند تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیکی که 17 تا 20 آبان ماه جاری در تهران برپا خواهد شد مورد حمایت و استقبال وزارت صنایع و معادن است خاطرنشان کرد: وزارت صنایع با حمایتهای تعرفه ای و منطقی کردن حقوق ورودی کالاهای مشابه ساخت داخل و جلوگیری از ورود کالاهای بی کیفیت وغیراستاندارد، طی مکاتبات و جلسات متعدد با سایر ارگانهای دولتی، رعایت استاندارد و الزامات فنی را برای ورود این کالاها اعلام کرده تا در یک فضای رقابتی سالم و یکسان واحدهای تولیدکننده داخلی بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

لیایی با اشاره به حمایت وزارت صنایع از تولید کالاهای سخت افزاری و انتقال تکنولوژی از صاحبان صنعت دنیا افزود: وزارت صنایع از سالها قبل با فراهم کردن امکانات و تسهیلات به متقاضیان این صنایع، گامی موثر در جهت ایجاد واحدهای تولیدی در صنایع الکترونیک، انفورماتیک و مخابرات برداشته به گونه ای که اکنون با دستیابی به دانش فنی و پرورش نیروهای متخصص بخش قابل ملاحظه ای از نیاز کشور فراهم شده است.

مدیرکل دفتر صنایع برق الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن با تاکید بر اینکه در بخش انفورماتیک (سخت افزار) بیش از 90 درصد نیاز کشور توسط واحدهای تولیدکننده داخلی قابل تامین بوده :18::31:و در جهت خودکفایی نیز اقداماتی زیربنایی انجام شده است گفت: با توجه به رشد تکنولوژی و نیاز روز افزون مردم، این شاخه صنعت توانسته خود را با تکنولوژی روز دنیا همگام و هم مسیر کند به طوری که در حال حاضر محصولات این صنعت اعم از مانیتور، صفحه کلید، موس و...:27:مطابق با استانداردها و کیفیت روزدنیا تولید و عرضه می شود.

Dr.FANOOS
27-10-2010, 13:46
حمایت وزارت صنایع از برگزاری الکامپصدای پای وزارت خانه ها آید همی.....:31:
به رگبار بستن نمایشگاه آید همی......:8:

Kianoosh
27-10-2010, 14:17
ه در حال حاضر محصولات این صنعت اعم از مانیتور، صفحه کلید، موس و...مطابق با استانداردها و کیفیت روزدنیا تولید و عرضه می شود.

آره جون عمت!:دی

الکامپ رو هم ما که هر سال بدتر و کم شکوه تر از پارسال میبینیم!

Guts
27-10-2010, 14:59
من که 2-3 سال پیش رفتم خیلی مزخرف بود، دیگه نرفتم از اون موقع سال های پیشم دوستان که رفته بودن می گفتن خوب نبوده، مشکلم اینه که کمپانی های درست حسابی خارجی به خاطر تحریم ها تو این نمایشگاه جایی ندارن در صورتی هدف این نمایشگاه از اول همین بوده یادمه مثلاً 10 سال پیش تمام لذت نمایشگاه به دیدن غرفه ی کمپانی های خارجی بود.

shamlou
28-10-2010, 08:41
کمتر از 14 روز به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) زمان باقی نمانده است. نمایشگاهی که قرار است با سال‌های گذشته خود تفاوت‌های شگرفی داشته باشد.


یکی از این تفاوت‌ها هم این است که بالاخره بعد از چندین دوره کشمکش بین مسئولان شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، قرار است این دوره از نمایشگاه الکامپ توسط سازمان برگزار شود.
از زمان انتشار این خبر توسط مسئولان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، الکامپ شانزده ساله با نظرها، واکنش‌ها و حواشی‌های مختلفی همراه بوده است. اما اکثر فعالان صنف و شرکت‌کنندگان در الکامپ شانزدهم سعی می‌کنند به این حواشی نپردازند.
همین بس که وقتی سعی در برقراری ارتباط با تعدادی از شرکت‌هایی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند یا قصد شرکت در آن را ندارند داشتیم؛ آنها تنها به ذکر این نکته اکتفا کردند که قصد ندارند با نظرات و انتقادات خود برگزاری الکامپ شانزدهم توسط سازمان نظام صنفی را زیر سوال ببرند. شاید یکی از دلایل آن این باشد که جدا از هر ضعف و انتقادی، برگزاری نمایشگاهی چون الکامپ به هر حال می‌تواند به نفع همه صنف باشد.

الکامپ نوجوان
از زمانی که اولین نشست خبری الکامپ توسط سازمان نظام صنفی برگزار شد و مسئولان برگزاری نمایشگاه به تشریح فعالیت‌های انجام شده در ستاد اجرایی الکامپ شانزدهم پرداختند، نکات مختلفی روشن و به دنبال آن سوال‌های بسیاری مطرح شد.
به عنوان مثال با توجه به اینکه گمان می‌رفت چون سازمان نظام صنفی بعد از چندین دوره مسئولیت برگزاری این نمایشگاه را برعهده گرفته، پس شرکت‌های بزرگ غایب دوره گذشته در الکامپ شانزدهم شرکت خواهند کرد؛ اما مسئولان برگزاری این دور از الکامپ در همان نشست خبری به صورت غیرمستقیم اعلام کردند که با توجه به تمام تلاش‌هایی که برای شرکت این بزرگان حوزه فناوری اطلاعات انجام داده‌اند؛ اما همچنان آنها انگیزه‌ای به حضور از خود نشان نداده‌اند. همچنین آنها به این نکته اشاره کردند که اگر شرکت‌های بزرگ در این نمایشگاه با عنوان اصلی خود حضور پیدا نکرده‌اند؛ اما با واسطه‌هایی در نمایشگاه شرکت خواهند کرد و پیوسته کاوه ثروتی، مدیر اجرایی نمایشگاه در بین سخنان خود چه در آن نشست و چه خبرهایی که طی چند هفته گذشته مطرح کرد، این نگرش را به وجود آورد که اگر چه برخی شرکت‌های بزرگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در الکامپ شانزدهم شرکت نکرده‌اند؛ اما غرفه‌های بزرگی توسط شرکت‌های گوناگون خریداری شده و تا کنون هم به دلیل استقبال پیش‌بینی نشده، الکامپ با کمبود جا مواجه شده است.

یکی از دلایل این موضوع می‌تواند فضای کم نمایشگاهی و تقاضای زیاد برای شرکت در چنین رویدادی باشد.
امسال در حدود 450 شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند، در حالی که سال گذشته 580 شرکت داخلی و خارجی در همین نمایشگاه حضور داشتند.

سودای سیمرغ
یکی دیگر از خبر‌هایی که در خصوص الکامپ شانزدهم از سوی مسئولان این نمایشگاه مطرح شد، حضور مجموعه‌ای تحت عنوان سیمرغ است، مجموعه‌ای که تاکنون در خصوص آن سوالات و ابهامات گوناگونی مطرح است و تنها نکته‌ای که به صورت کاملا واضح می‌توان از آن دریافت این است که در آن 10 شرکت نسبتا سرشناس بازار آی تی همچون گام الکترونیک، فهیم‌مشاور، رایورز، فراسو، شاب، نقش، آتنا، سازگارارقام، ندارایانه و پویا حضور دارند. آنچه این ترکیب ناهمگون سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دور هم جمع کرده مشخص نیست؛ اما وجه مشترک اغلب آنان این است که مدیران این شرکت‌ها همه از مدیران اصلی سازمان نظام صنفی هستند. بی‌سبب نیست که حضور این مجموعه نوظهور یکباره پیش از فروش فضای غرفه‌ها و خرید بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه در بهترین سالن اعتراض‌هایی را هم برانگیخت.

یکی از فعالان حوزه بازار آی‌تی که به دلایلی حاضر به فاش شدن نامش نشد در خصوص برگزاری این دور از نمایشگاه می‌گوید:‌ « به نظر من فرصت خوبی است که سازمان نظام صنفی توانسته بعد از سال‌ها کشمکش الکامپ را برگزار کند و هرچند دیگر صنعت نمایشگاه در جهان رو به افول است؛ اما این دور از نمایشگاه می‌تواند برای کشور و سازمان نظام صنفی استثنا باشد.»
وی در ادامه به شرایط برگزاری این دور از نمایشگاه و حضور مجموعه‌ای با نام سیمرغ می‌گوید: «از فعالان هیچ سوالی در این خصوص نشده که حالا آنها بخواهند انتقاد کنند و اگر هم انتقاد کنند، گوش شنوایی وجود ندارد که پاسخگو باشد ما فقط یک روز مطلع شدیم فضایی بالغ بر هزار و سی تا هزار و ششصد متر را به نام مجموعه‌ای کرده‌اند که نه ریشه‌ای دارد و نه معلوم است که با چه هدف و برنامه‌ای در این نمایشگاه شرکت کرده است.»

اما کاوه ثروتی در واکنش به این انتقادات می‌گوید: «هویت و فلسفه سیمرغ کاملا مشخص است و هیچ ابهامی‌در کارکرد آنها وجود ندارد. آنها یک گروه از ده شرکت‌ بزرگ حوزه آی تی کشور هستند که همچون دیگر شرکت‌ها دراین نمایشگاه شرکت می‌کنند؛ اما در قالب یک مجموعه.»
به گفته وی، حضور چنین مجموعه‌هایی هیچ کار ابهام آمیزی نیست و در تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی بزرگ دنیا چنین مجموعه‌هایی وجود دارند. در واقع حضور این گونه مجموعه‌های یک فعالیت کاملا رایج، عادی و تجاری است.

فروشگاه‌ها در نمایشگاه
از دیگر اشکالاتی که به برگزاری این نمایشگاه وارد می‌شود حضور مجتمع‌های تجاری همچون پاساژ رضا، پایتخت و ... در یک نمایشگاه تخصصی است. به اعتقاد برخی کارشناسان، حضور چنین مجتمع‌هایی در نمایشگاه به هیچ وجه قابل درک و پذیرفتنی نیست.
به باور این گروه یک مجتمع با چه هدفی به یک نمایشگاه تخصصی می‌رود؟ با این هدف که محصول بازار خود را که تمام کاربران از آن مطلع هستند به بازدیدکنندگان معرفی کند؟ یا محصولات خود را به فروش برساند، در حالی که اجازه فروش در نمایشگاه داده نمی‌شود. پس با این شرایط نمایشگاه هیچ نفعی برای این گروه نخواهد داشت.
اما مهدی حیدری، رییس هیئت مدیره مجتمع تجاری پایتخت در این خصوص می‌گوید: «با توجه به شرایط بازار کشور شرکت‌هایی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند برای ادامه حضور خود در بازار مجبور هستند که به ناچار شعبه‌ای از فروشگاه خود را در این نوع مجتمع‌ها داشته باشند، بنابراین می‌بینید که این فروشگاه‌ها در واقع همان شرکت‌ها هستند. پس حضور آنها در این نمایشگاه به هیچ‌وجه نباید سوال برانگیز باشد.»

چه چیز جدیدی عرضه می‌شود؟
مهم‌ترین دلایل حضور شرکت کنندگان در یک نمایشگاه عرضه محصولات یا خدمات جدید است؛ اما اگر یک فروشگاهی در نمایشگاه شرکت کند چه چیز جدیدی علاوه بر آنچه در فروشگاه عرضه می‌کند، می‌تواند ارائه کند؟ به خصوص که در ایام نمایشگاه امکان فروش مستقیم وجود ندارد.
به گفته حیدری، حضور فروشگاه‌ها در نمایشگاه‌ها برعکس انتقاداتی که به آنها وارد می‌شود؛ کاملا به نفع بازار است؛ چرا که باعث امضای قراردادهایی بزرگ با شرکت‌هایی می‌شود که سود و درآمد هنگفتی را روانه بازار آی تی کشور می‌کنند.
در همین زمینه، ثروتی دبیر اجرایی نمایشگاه نیز معتقد است که از زمانی که یک ایده در ذهن یک فرد شکل بگیرد تا زمانی که آن ایده تبدیل به محصول و تولید شود و به دست مصرف‌کننده برسد مراحل مختلفی را طی می‌کند. مراحلی که یک زنجیره ارزشی محسوب می‌شود پس نمی‌توان در یک نمایشگاه تنها یک زنجیره شرکت کند، بلکه باید تمام آن زنجیره ارزشی حضور داشته باشند.
به اعتقاد ثروتی تمامی‌این سوالات و انتقاداتی که نسبت به برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود سوال‌های انحرافی است و نباید به آنها توجهی نشان داد. ثروتی همچنین در خصوص مشکلاتی که حین ثبت نام برای برخی شرکت‌های به وجود آمده و باعث شده بود که به دلیل قطع برق نتوانند غرفه‌های مورد نظر خود را به دست بیاورند، می‌گوید: (این یک مشکل طبیعی است و حالا چون که چند نفر گرفتار آن شده‌اند نباید کلی فعالیت صنف برای این نمایشگاه را زیر سوال برد.)
بنا به اظهارات وی این گونه مشکلات هم عادی است و مختص به این حوزه و نمایشگاه نیست؛ چرا که اگر کاربری حتی به بانک هم برود ممکن است به دلیل قطع برق نتواند کار خود را انجام دهد.
به‌رغم چنین انتقادهایی برخی صاحبنظران اعتقاد دارند برگزاری یک الکامپ پررونق می‌تواند تا اندازه قابل توجهی به رونق کلی بازار آی تی کشور کمک کند.
پس از انبوهی از اخبار بد و تخمین‌های تیره و تار حالا همه به چشمک یک ستاره در دل آسمان آی تی دل خوش دارند.

لینک مطلب:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mahdishata
28-10-2010, 11:14
سلام دوست عزيز
در مورد الكامپ تو اين تاپيك صحبت شده.مطالبتون رو اينجا قرار بديد


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

satttanism
28-10-2010, 11:26
سلام دوست عزيز
در مورد الكامپ تو اين تاپيك صحبت شده.مطالبتون رو اينجا قرار بديد


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ادغام شد.....

Arash4484
28-10-2010, 11:41
خط به خط این خبر موجب انبساط خاطره:31:
از همه بیشتر لابی بازی تابلو ایرانی‏ها(البته لابی وقتی بده که فقط یک لابی باشه که همشون هم رییسسند واشتراکی بجز این ریاست هم ندارند وتوی غرفه اختصاصی یکی CD نشون مردم بده ، رفیقش پرینتر!:27:)

اما از همه جالب تر :


یکی از فعالان حوزه بازار آی‌تی که به دلایلی حاضر به فاش شدن نامش نشد در خصوص برگزاری این دور از نمایشگاه می‌گوید:‌ « به نظر من فرصت خوبی است که سازمان نظام صنفی توانسته بعد از سال‌ها کشمکش الکامپ را برگزار کند و هرچند دیگر صنعت نمایشگاه در جهان رو به افول است؛ اما این دور از نمایشگاه می‌تواند برای کشور و سازمان نظام صنفی استثنا باشد.»


:16::16::16::16::16:مصداق رسمی دیدن تا نوک دماغ !
اگر جیتکس دوبی خوب برگزار نشه صنعت نمایشگاهی جهان روبه افت وافوله!:39:
نمایشگاه توکیو یا E3 لاس ‏وگاس امسال که به بهترین شکل برگزار شدند هم کشکند:46:
ولطفن یکی به آقا بگه هر وقت مردم توی اینترنت تونستند محصول رو لمس کنند وارتباط کامل بامحصول برقرار کنند،اونوقت نمایشگاه‏ها ومینی نمایشگاه‏ها تعطیل میشند

iriali
28-10-2010, 13:08
کلا نمایشگاه الکامپ یعنی فقط سالن 38 بقیه سالنها بیخودن هر مهمون خارجی یا کسی میبرن ،میبرنش سالن 38 من خودم طی 2 سال پیش توی یکی از غرفها بودم البته امسال هم خواهم بود ، هرسال غرفه مجلات و هفته نامه ها به علاوه شرکتهای گری گوری بشتر میشن همچنین یکی از اشناهای ما که غرفه سازه این هفته دیدمش گفت امسال انتظار نمایشگاه در سطح بالا رو نداشته باشین با وضعیتی که بر سر دلار اومد مشکلات شرکتها هم بیشتر شده برای مثال یکی از شرکتها بزرگ تولید کننده قطعات داخل ایران و وارد کننده چند هفته پیش که بحث دلار بالا گرفت با مشکل روبرو شده بودن چون میخواستن 800 هزار دلار تبدیل ارز کنن ولی هیچ کس براشون انجام نمیداد حتی با قیمتی بیش از قیمتی که به وجود اومده بود .

در کل ما هرساله غرفه های خالی خودمون رو با مجلات و مغازه ها و پاساژها پر میکنیم و پز آن را هم میدهیم که با افزایش استقبال روبرو هستیم و همچنین کمبود جا هم داریم اما چه فایده

M0hammadH0ssein
29-10-2010, 15:28
توی استان های دیگه هم برگزار میشه دیگه؟
کی؟
کسی میدونه؟:10:

payan_zaman
31-10-2010, 11:21
اکثر تو این نمایشگاه که هرسال برگزار میشه شاهد دستاوردهای پیشرفته در صنعت IT نیستیم واکثر محصولات قدیمی عرضه می شود به جز سالنهای نرم افزار که برخی از شرکتها نرم افزارهای ایرانی را عرضه می کنندکه جای تقدیر دارد در این بازار پر آشوب بدون قانون کپی رایت فعالیتهایی بازدر زمینه نرم افزار انجام می پذیرد و ناگفته نماند تخفیف نمایشگاهی را نباید ازدست داد چرا که اکثر در نمایشگاه ها محصولات به قیمت پاینتر از آن چیزی که در بازار بفروش می رسد ارائه می شود

Bobby Sands
08-11-2010, 14:22
مگه امروز افتتاحیه نبوده؟ پس چرا اینجا سوت و کوره؟!
کسی میدونه ساعت کار نمایشگاه چه ساعاتیه؟

babrdala
08-11-2010, 20:00
آره بچه ها! یه ندا بدین لطفا دستمون بیاد میصرفه 12 ساعت راه رو بکوبیم تا طهرون واسه گرفتن یه یه تومنی سخت افزا؟
خارجیها گذاشتن چیزی؟ منظور کشورهای دوسته: گینه، مراکش، افغانها، العراق و... !؟؟

---------- Post added at 08:00 PM ---------- Previous post was at 07:56 PM ----------

آره بچه ها! یه ندا بدین لطفا دستمون بیاد میصرفه 12 ساعت راه رو بکوبیم تا طهرون واسه گرفتن یه یه تومنی سخت افزا؟
خارجیها گذاشتن چیزی؟ منظور کشورهای دوسته: گینه، مراکش، افغانها، العراق و... !؟؟

Saeed System
08-11-2010, 22:45
دوستان من الکامپ 2004 بود اگر درست خاطرم باشه رفتم نمایشگاه....

اینقدر شرکتهای خارجی زیاد بود دهنم باز مونده بود اصلا فکر کردم رفتم مسافرت خارج!

نمیدونم بخاطر چی بود ولی فکر کنم ایران کمتر تحریم بود خیلی شرکتهای بزرگ و کله گنده اومده بودند نمایشگاه!

رفتم غرفه crative یارو ژآپنی بود یا نمیدونم خلاصه قیافش آسیای شرقی بود... بعد سوال می پرسید اگر درست جواب میدادیم جایزه میداد!

مثلا یه سوالش این بود آخرین mp3 player کریتیو مدلش چیه؟

ما جواب میدادیم جایزه می گرفتیم...

خیلی خوش می گذشت.. خداکنه امسال هم شرکتهای خارجی بیان چون سالهای بعدش رفتم دیگه خبری نبود...

2 سال هم هست نرفتم...

امسال تا کی نمایشگاه برپاست؟؟

iriali
09-11-2010, 07:31
تا 5 شنبه

شرکتهای خارجی هم بیخیال چون همشون نمایندگی هاشون شرکت کردن البته اگر نمایشگاه تشریف فرما شدین حتما سالن 38 رو برین البته در کل میگم چون توی تمامی نمایشگاه ها سالن 38 بهترینشون هست

Saeed System
09-11-2010, 10:46
دوستان کسی نمیدونه تا ساعت چند بازه؟

می خوام امروز اگه بشه بعدظهر برم کسی نمیدونه؟؟

تو سایتش هم رفتم نزده بود!

Alimohammadi71
09-11-2010, 11:18
دوستان کسی نمیدونه تا ساعت چند بازه؟

می خوام امروز اگه بشه بعدظهر برم کسی نمیدونه؟؟

تو سایتش هم رفتم نزده بود!
تا 9 شب بازه

mohsen121
09-11-2010, 11:24
دوستان کسی نمیدونه تا ساعت چند بازه؟

می خوام امروز اگه بشه بعدظهر برم کسی نمیدونه؟؟

تو سایتش هم رفتم نزده بود!

از ساعت 9 الی 17

امير موسر
09-11-2010, 11:39
امسال خیلی بد بود !

Amir_Online24
09-11-2010, 12:16
دوستان ميشه لطف كنيد ادرس دقيق نمايشگاه رو بگيد

من شهرستان هستم و بلد نيستم . ا انقلاب ادرس بديد كه چه طوري برمنمايشگاه
ممنون

Bobby Sands
09-11-2010, 12:36
تا 9 شب بازه


از ساعت 9 الی 17
بالاخره چند؟!
تا 5 بعد از ظهر یا 9 شب؟


امسال خیلی بد بود !
چرا؟ مگه چطور بود؟
جدا نمی ارزه آدم بره؟ من میخواستم با بچه های شرکت از کرج بیایم . اگه خیلی بده منصرف بشیم.

امير موسر
09-11-2010, 12:52
چرا؟ مگه چطور بود؟
جدا نمی ارزه آدم بره؟ من میخواستم با بچه های شرکت از کرج بیایم . اگه خیلی بده منصرف بشیم.

من که کلا خوشم نیومد ! جالبترین قسمتش قسمت بازی های کامپیوتری بود به نظرم ! سخت افزار که افتضاح بود !

sms11
09-11-2010, 13:05
از دوستانی که رفتن یه سوال دارم
شرکت ایران رهجو بازم توی نمایشگاه امسال بود؟
راستی بازم لب تاپاشو اونجا گذاشته بود که باهاش کار کنیم؟

ieeeman
09-11-2010, 13:57
بریم نریم !امسال هم دانشجویان رایگانه یا باید هزاری رو بسلفیم!
ثبت نام اینترنتی نداره برای ورود نریم راهمون ندن

Bobby Sands
09-11-2010, 14:00
من که کلا خوشم نیومد ! جالبترین قسمتش قسمت بازی های کامپیوتری بود به نظرم ! سخت افزار که افتضاح بود !
پس کلا بیخیال. من واسه سخت افزارش میخواستم برم که اونم شما میگی مالی نبوده
آخه یکی نیست به اینا بگه شما که بلد نیستین و کسی تحویلتون نمیگیره کلا مگه مجبورین نمایشگاه بزنین اونم بین المللی :2:

rajer
09-11-2010, 21:42
من امروز رفتم واقعا هر دوره بدتر از دوره ای قبل من فکر کنم 4-5 سال پیش بود برای اولین بار رفتم واقعا خوب بود تمام شرکت های خارجی معتبر امده بودن و کلا نمایشگاه از نطر ارائه محصولات جدید خوب بود ولی تو چند سال اخیر بخاطر تحریم یا خوب برگزار نشدن نمایشگاه شرکت های کمتری شرکت کردن و امسال هم افتضاح بود حتی شرکت های معرف نمایندگی هم نبودن مثل ایران رهجو سونی و msi که اصلا نبود و اکثر شرکت های درست حسابی هیچ چیز جدیدی در این نمایشگاه نداشتن واگر کسی میخواد از شهرستان بیاد توصیه میکن وقت تلف نکنه مگر اینکه کار خاصی مثل مذاکره یا ... داشته باشه تنها سالن خوب هم همون 38 هست نمی دونم امسال چه گیری داده بودن به اپل

ولی اگر کار خاصی ندارید برید یه دوری بزنید:46:

sms11
10-11-2010, 00:43
من امروز رفتم واقعا هر دوره بدتر از دوره ای قبل من فکر کنم 4-5 سال پیش بود برای اولین بار رفتم واقعا خوب بود تمام شرکت های خارجی معتبر امده بودن و کلا نمایشگاه از نطر ارائه محصولات جدید خوب بود ولی تو چند سال اخیر بخاطر تحریم یا خوب برگزار نشدن نمایشگاه شرکت های کمتری شرکت کردن و امسال هم افتضاح بود حتی شرکت های معرف نمایندگی هم نبودن مثل ایران رهجو سونی و msi که اصلا نبود و اکثر شرکت های درست حسابی هیچ چیز جدیدی در این نمایشگاه نداشتن واگر کسی میخواد از شهرستان بیاد توصیه میکن وقت تلف نکنه مگر اینکه کار خاصی مثل مذاکره یا ... داشته باشه تنها سالن خوب هم همون 38 هست نمی دونم امسال چه گیری داده بودن به اپل

ولی اگر کار خاصی ندارید برید یه دوری بزنید:46:

جدی ایران رهجو نبود؟
یعنی شرکتی نبود که لپتاپ گذاشته باشن واسه کار کردن باهاش؟
همون قسمتی که مربوط به اپل بود آیا لپ تاپ های اپل هم اونجا بد که باهاش کار کنی؟
خواهشا هرکی میدونه جوابمو بده.واسم خیلی مهمه

rajer
10-11-2010, 10:29
جدی ایران رهجو نبود؟
یعنی شرکتی نبود که لپتاپ گذاشته باشن واسه کار کردن باهاش؟
همون قسمتی که مربوط به اپل بود آیا لپ تاپ های اپل هم اونجا بد که باهاش کار کنی؟
خواهشا هرکی میدونه جوابمو بده.واسم خیلی مهمه
چرا شرکت سازگار بود انصافا غرفه ی خوبی داشت
بله لپ تلپ های اپل بود میتونستی باهاش کار کنی
اگه میخوای لپ تاب بخری برو چند جا هست میتونی بری با لپ تابا کار کنی ولی نسبت به سال های پیش کمتره
5742 ایسرم یه نگا بنداز چیزخوبه خوشم اومد

conjed
10-11-2010, 11:59
از ليست قيمت لپ تاپ چه خبر؟؟؟؟؟
نسبت به بازار اشفته الان ارزون تر ميدن؟
من ميخام فردا برم شايد لپ تاپ ارزون ليست دادن يا تخفيفي!
لطفا هركسي اطلاع داره سريع يه توضيحاتي بده چون تا فردا بيشتر نيست
تشــــــــــــــــــــكر:1 1:

mahdishata
10-11-2010, 12:28
سلام
امسال كه از پارسال خيلي خيلي بهتر بود.ولي اينو بدونيد ديدن دوباره الكامپ دهم با اين شرايط فقط يه روياس ;)

Twin-AH
10-11-2010, 14:03
آيا هيچ كدوم از شما كه به الكامپ 16 رفته بودين نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارسي كه چند وقت پيش توي نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال بود ديده يا نه؟
اگر كسي اين ( نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار فارسي كه چند وقت پيش توي نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال بود ) توي الكامپ 16 ديد يه خبري بده چون من به اين نرم افزار البته فارسيش نياز دارم .
با تشكر :31:

Kianoosh
10-11-2010, 16:18
سلام
امسال كه از پارسال خيلي خيلي بهتر بود.ولي اينو بدونيد ديدن دوباره الكامپ دهم با اين شرايط فقط يه روياس

شما روی چه حسابی این حرف رو میزنید؟!:18:

دیگه هر سال بدتر از پارسال رو همه می دونن :27: از شرکتهایی که نیومدن یا نماینده ندارن یا کاهش محصولات و عرضه محدود و ...کلا هرکس نرفت چیز خاصی از دست نداد :دی جز دادن ورودی :دی

mahdishata
10-11-2010, 16:58
ديگه اين يه برداشت شخصيه!
هميشه شركتهايي هستن كه نيان و مشكل داشته باشن.

جز دادن ورودی

چه قدر ازت تيغيدن:31:

Kianoosh
10-11-2010, 17:54
ديگه اين يه برداشت شخصيه!
هميشه شركتهايي هستن كه نيان و مشكل داشته باشن.

نه دیگه آمار شرکتهایی که نمیاد یا نماینده نداره محصولات روزشون رو نمیدن و ... داره بیشتر و بیشتر میشه اگه بین المللی هست شرکتهای بزرگ بین المللی کجا هستند؟اگه هم داخلی هست که اسمشو عوض کنن :دی جز این امکانات و تنوع و ... کمتر شده بود
نه خب اکثرا همه این چیزی رو که گفتم قبول دارن حتی بعضی شرکتهای داخلی!:46:


چه قدر ازت تيغيدن

من که مهمان ویژه!:دی بودم (چتر باز کردیم رو عزیزان :27:)ولی مبلغی نبود که ...در کل روند کار نمایشگاه بین المللی ضعیف ارزیابی شده ...:دی

Saeed System
10-11-2010, 18:25
منم همین الان برگشتم...

یه سر رفتم نمایندگی کسپر اسکای آنتی ویروس بحثمون شد...گفتم من خودم کسپر رو دانلود کردم لیسانس 300 روزه هم

بهش دادم و تا 300 روز دیگه سیستم رو پروتکت میکنه...گفت نه نمیشه آپدیت نمیشه ...گفتم تا وصل میشم به ایینترنت

آپدیت میشه و هیچ مشکلی نداره...بعد یارو کم آورد رفت...

آخه دارن همون کسپر اینترنت سکوییتی که ما مجانی دانلود می کنیم 55 هزار تومن میفروشند با لیسانس 1 ساله..


---------------------


تو یکی ار غرفه ها هم ایرج نوزری رو دیدم یسری عکس از خودش زیر دستش بود گفتم ایرج خان برای من یادداشت می کنید..

گفت اسمت چیه اسمم رو گفتم و به اسم من یه یادداشت در باره موفقیت در زندگی روی عکس خودش گذاشت..

قابش کنم بزنم دیوار خیلی خوشگل شده..


---------------------

تو محوطه بیرون هم یه نفر یه سیستم اسمبل کرده بود 4 تا 480 gtx رو sli کرده بود......یه سیستم غول ...غول میگم یعنی

باید میدید کرکوپرم ریخت....بعد کرایسیس گذاشته بود رویه high detail با نهایت رزولیشن....مثل فوت آب اجرا می شد....

خیلی با این غرفه حال کردم..

دیگه همین چیز خاصی ندیدم

rajer
10-11-2010, 18:29
سلام
امسال كه از پارسال خيلي خيلي بهتر بود.ولي اينو بدونيد ديدن دوباره الكامپ دهم با اين شرايط فقط يه روياس ;)

کاملا از سال های قبل بدتر بود
چه جوری میگی بهتر بود

---------- Post added at 06:29 PM ---------- Previous post was at 06:26 PM ----------


منم همین الان برگشتم...

یه سر رفتم نمایندگی کسپر اسکای آنتی ویروس بحثمون شد...گفتم من خودم کسپر رو دانلود کردم لیسانس 300 روزه هم

بهش دادم و تا 300 روز دیگه سیستم رو پروتکت میکنه...گفت نه نمیشه آپدیت نمیشه ...گفتم تا وصل میشم به ایینترنت

آپدیت میشه و هیچ مشکلی نداره...بعد یارو کم آورد رفت...

آخه دارن همون کسپر اینترنت سکوییتی که ما مجانی دانلود می کنیم 55 هزار تومن میفروشند با لیسانس 1 ساله..


خوب ما داریم از کرکش استفاده میکنیم (دزدی) تو ایران قانون کپی رایت نیست وگر نه الان باید برای ویندوز سون 340 هزار تومن میدادی :27:

Ship Storm
10-11-2010, 18:48
یکم مطالعه کردم پست ها رو
من میخواستم برم نمایشگاه با چندین نفر از بچه های این فروم ولی اینطور که برداشت میشه از سخنان شما نریم خیلی بهتره حداقل وقتی که میخوایم بزاریم برای بازدید از نمایشگاه به کارای دیگه برسیم انگار بهتره

kkkaktoos
10-11-2010, 18:50
توی غرفه ایران پازل ، روبیک میدادند درست کنی . بعد که درست میکردی به عنوان جایزه یه روبیک بهت میدادند :38:. خیلی باحاله نه :31:

Fusi0n
10-11-2010, 19:52
فکر میکردم دوباره میرین قسمت که لیوان خالی ورودی هزار تومن گرفتن که اون پلاکارت بدن بعد جالب اینجاس نگفتین برای همه نبود و با ارائه کارت دانشجویی ورودی دریافت نمیشد
اون کارت برای امار بازیدید و ... بود در کل یک مورد بود که امسال فکر کنم نتونستن اجرا کنن سال بعد اجرایی میشه
درباره شرکت خارجی حق میدم وکاملا قبول دارم

Dr.FANOOS
10-11-2010, 20:56
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک دانلود نقشه کامل نمایشگاه:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

.................................................. .................................................. .........
ایشالا فردا می ریم ببینیم دنیا دسته کیه!!!:31:
کیییییییییییه کیه؟؟:31:

shahin666
10-11-2010, 21:12
واقعا افتضاح به تمام معنا بود [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
حیف وقتم که الکی گذاشتم برای نمایشگاه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
جالبه اینا میگن اگه تحریم بشه ما ضرر نمی کنیم واقعا این نمایشگاه رو حساب کنید با 5 یا 6 سال پیش
بابا ما شرکت های داخلی هم تو این نمایشگاه نبودن دیگه تحریم رو ولش کنید
یعنی از ال جی سامسونگ بگیرید تا خیلی از شرکت های کوچیک و بزرگ
این همه تبلیغ کردن این همه تو بوق کرنا کردن تازه انگار خود انفورماتیک هم تو این دوره دخالت داشت از این حرفا آخرش کیفیت نمایشگاه این بود [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

واقعا به نظر من اگر برید یه خدمات کامپیوتری ارزشش بیشتره تا بیاید این نمایشگاه

web4web
10-11-2010, 21:51
چند تا از دوستان من از کرج می خواند برند الکامپ این دوره و مثل نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نمایشگاه کتاب تو مصلی نیست و انطور که من دیدم ،نمایشگاه بین المللی تهران در بزرگراه چمران و نزدیک هتل آزادی است. این دوستان من مترو کدوم ایستگاه پیاده بشوند و تاکسی و اتوبوس های کجا رو سوار بشوند تا بدون دردسر به نمایشگاه برسند؟؟؟
از دوستانی که نمایشگاه رفتند، تقاضا دارم که راهنمایی کنند.
ممنون.

shahin666
10-11-2010, 22:06
چند تا از دوستان من از کرج می خواند برند الکامپ این دوره و مثل نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نمایشگاه کتاب تو مصلی نیست و انطور که من دیدم ،نمایشگاه بین المللی تهران در بزرگراه چمران و نزدیک هتل آزادی است. این دوستان من مترو کدوم ایستگاه پیاده بشوند و تاکسی و اتوبوس های کجا رو سوار بشوند تا بدون دردسر به نمایشگاه برسند؟؟؟
از دوستانی که نمایشگاه رفتند، تقاضا دارم که راهنمایی کنند.
ممنون.
البته من که کلا پیشنهاد میکنم اصلا نیاید چون چیزه خاصی نداره :41:
ولی به هرحال
شما از کرج اگر بخواید با مترو بیاید باید بیاید صادقیه بعد برید امام خمینی خط تون رو عوض کنید برید میر داماد
میرداماد که برسید ماشینای نمایشگاه اونجا زیاده از اونجا میبرن نمایشگاه

mohsen121
11-11-2010, 01:46
چند تا از دوستان من از کرج می خواند برند الکامپ این دوره و مثل نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نمایشگاه کتاب تو مصلی نیست و انطور که من دیدم ،نمایشگاه بین المللی تهران در بزرگراه چمران و نزدیک هتل آزادی است. این دوستان من مترو کدوم ایستگاه پیاده بشوند و تاکسی و اتوبوس های کجا رو سوار بشوند تا بدون دردسر به نمایشگاه برسند؟؟؟
از دوستانی که نمایشگاه رفتند، تقاضا دارم که راهنمایی کنند.
ممنون.

تو خود میدون کرج ماشین های تجریش رو سوار شن دقیقا از جلوی نمایشگاه رد می شه.

ALIBOZORG
11-11-2010, 03:25
اشتباه..........................

satttanism
11-11-2010, 11:51
همانطور که اطلاع دارید، شانزدهیمن نمایشگاه ایران الکامپ ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) از ۱۷ آبان ، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد. اصولا در این چند ساله همگان به این نتیجه رسیده‌اند که الکامپ، بالاترین سطح نمایشگاه‌های کامپیوتری در ایران را دارد و امسال نیز، مثل سال‌های گذشته شرکت‌های بزرگ و کوچک زیادی را می‌شد در آن پیدا کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

با اینکه دیروز اولین روز برگزاری این نمایشگاه بود اما بازدید کنندگان در حد قابل قبولی در آن حضور پیدا کرده بودند. هنگامی که وارد درب ورودی نمایشگاه می‌شوید، اولین تغییری که نسبت به سال گذشته مشاهده می‌کنید، بلیتی شدن ورودی نمایشگاه است. برای بازدید از الکامپ باید مبلغ ۱۰۰۰ تومان ورودی پرداخت کنید تا بتوانید کارت بازدید از نمایشگاه را گردنتان کنید!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

در واقع پس از دریافت بلیط و ارائه آن، وارد قسمتی می‌شوید که می‌بایست اطلاعات شخصی نظیر نام، شماره تلفن، ایمیل، شهر محل سکونت و غیره را وارد کنید تا پس از آن، کارت بارکد داری در اختیارتان قرار داده شود. هنگام ورود به هریک از سالن‌های نمایشگاه، افرادی حضور دارند و از طریق ثبت این بارکد، ورود شما را تایید می‌نمایند. البته آن‌قدرها هم این کار سخت‌گیرانه نبود و بنابر مشاهدات عینی، بسیاری از افراد، بدون کارت ورودی و یا ثبت بارکد وارد سالن‌ها می‌شدند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از نمایشگاه الکامپ شانزدهم، تصاویر زیادی ثبت کردیم و عکسهایی که در ادامه می‌بینید، منتخبی از این تصاویر است. آن‌هایی را که نیاز به توضیح داشتند را هم، در زیرشان نوشتیم!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

جلوی درب ورودی و در این محل، می‌بایست با نوشتن اطلاعات‌تان، کارت ورودی را دریافت می‌کرید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

واضح است؛ این نقشه نمایشگاه امسال است!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از نکات بارز نمایشگاه امسال، حضور کثیر زنان در غرفه‌های شرکت‌ها بود. شاید به‌طور حدودی بتوان گفت که بیش از ۸۰ درصد پاسخ‌گویان غرفه‌ها، زنان بودند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نمایندگان اپل، همگی غرفه‌های زیبایی داشتند. آواسان یکی از آن‌ها بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بازارهای کامپیوتری تهران هم حضور خوبی در این نمایشگاه داشتند. این غرفه پایتخت است، بازار رضا هم بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ریزموج امسال برای چندمین بار به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده لوح‌های مختلف در کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

ابن غرفه بلاگ دات آی‌ار ست که البته یکی از مجموعه سایت‌های شرکت صاحب آن بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

متاسفانه در الکامپ هم شرکت‌های جمع‌کننده نرم‌افزار حضور فعالی داشتند. گردو یکی از چند ده‌تای آنان بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پارس‌آنلاین به گفته خودش به‌طور لحظه‌ای به بازدید کنندگانش جایزه می‌داد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کامیونی با این عظمت، جزء دکور این شرکت بود. این کامیون در اصل یک دیتاسنتر سیار است. در ظاهر چیز بسیار خوبی است به شرطی که در عمل هم کار کند!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فیلیپس هم لوازم جانبی الکترونیکی خود را آورده بود تا به‌نمایش بگذارد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مبین نت امسال برای اولین بار در الکامپ حاضر شده بود. شرکتی که بخش بزرگی از سالن مربوط به خود را احاطه کرده بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

نمایی کلی از یکی از سالن‌های نمایشگاه.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پرند هم طبق معمول آماده بود تا محصولاتش را معرفی کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چاره فروشگاهی بود که طبق گفته این خانم، هر لحظه به تعداد محصولاتش اضافه می‌شود. شاید بعدها بیشتر در موردش نوشتیم.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

فراسو، فیلمی از خط تولید خود را به نمایش گذاشته بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

آشیانه هم با افتحارات زیادش در نمایشگاه حضور داشت. این چهره هم معرف حضور هست!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

از این عکس‌های به اصطلاح جالب و هنری!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بازار نمایندگان نرم‌افزارهای امنیتی داغ بود. مک‌آفی هم از این رقابت جا نمانده بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شاید من نتوانم پیش‌بینی موفقیتی برای چنین ایده‌ای بکنم اما از بازار و کاربران ایرانی هیچ چیز بعید نیست!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این دکورهایی که طبقه بندی داشتند هم بسیار جالب بودند!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بعضی‌ها هم کلاس آموزشی برگزار می‌کردند. بعضی‌هایشان پرمخاطب بودند بعضی‌هایشان هم نه!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مبین نت برای جذب مشتری به سراغ غرفه‌داران هم می‌رفت و تبلیغات می‌کرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اینجا هم همه می‌توانستند با هر کنسول بازی که دوست داشتند بازی کنند.
برای دیدن تصاویر بیشتر و با کیفیت‌تر می‌توانید این فایل زیپ را ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) (با حجم حدود ۳ مگابایت) دانلود کنید.

weblogina.com

Pami
11-11-2010, 15:11
امروز رفتم نمایشگاه ولی به نظر من سالهای قبل بهتر برگزار میشد . همچنین جای خالی شرکت هایی مثل ایران رهجو و بازرگانی ایران به شدت خالی بود .
نمایشگاه صرفا تبدیل شده بود به محلی برای عرضه محصولات نرم افزاری کپی شده یا مجموعه ها و بازی ها .
جنبه سخت افزاری خاصی نداشت .

hamidras
11-11-2010, 18:13
الکامپک سال به سال بدتر از پارسال!

راستی کسی ورودی هم داد:دی ؟ ما که سرمونو انداختیم پایین رفتیم تو!!

دم هر سالنم اون بیل بیلکو باید نشون میدادی تا بذارن بری تو!

لامصب راننده تاکسی از پارک وی تا نمایشگاه 500 گرفت!!

ساندویچشم خیلی بد بود:دی!!

Saeed System
11-11-2010, 18:47
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


این کامیون Volvo FH 12 بود.

حیف شد دوربین نبردم با خودم دیروز:41:

اینقدر چیزهای باحال دیدم که میتونستم بزارم تو این تاپیک :41:

موبایلمون هم که دوربین نداشت :13:

اینقدر دوست داشتم اون سیستمه که فکر کنم 6 ملیون تومنی قیمتش بود ازش عکس بگیرم ...

یه سیستم دیگه هم بود صاحبش توی مخزن کولر cpu یه چیز خاصی میریخت ..داشت اورکلا ک میکرد..

یه چیزی توی مخزن cpu میریخت بخار میکرد .....

ARASH66
11-11-2010, 19:11
یعنی امروز من فکر کردم مردم اومدن پیک نیک، یعنی خودمم فکر کردم اومدم پارک، آخه برای چی انقدر نمایشگاه شلوغه؟
به نظر من اگر اینطور نمایشگا ها شلوغ باشه، بهترین شرکت ها و غرفه ها محصولات هم تو نمایشگاه باشه هیچ کاریش نمیشه کرد.
من تبلیغی از نمایشگاه جایی ندیدم، چطور انقدر شلوغه، الکامپ خیر سرش باید تخصصی باشه نه اینجوری برای سرگرمی!

شرکت های بزرگ که نیومدن هیچی یه غرفه سخت افزار درست حسابی نداره!
آواژنگ رو ما که ندیدیم!

iriali
11-11-2010, 21:17
سلام

امسال بنده توی غرفه گرین بودم

میخواستم نظرتون رو در مورد این غرفه بپرسم که جلوی درب سالن 38 بود چون بسیاری از دوستان میگفتن که غرفه گرین از غرفه های دیگه بهتر بوده یه مقدار از برنامه هاشون رو هم میگم

کلاس اموزشی داشتن که متاسفانه نتونستن اون طور که میخوان اجرا کنن به خاطر بد قولی مسئول اجرا کننده
نمایش محصولات که امسال حداقل 5 محصول جدید رو معرفی کردن ( قراره وارد بازار بشه ) و محصولات دیگه ای که طی یک سال گذشته وارد شدنو محصولات قدیمی تر البته امسال با کیس پر فروششون یعنی کیس 2002 هم خداحافظی کردن

نمایش سیستم گیم دمو که 2 تا سیستم بود ( یکی 3تا کارت 480 در حالت sli) و دیگری ( 2 کارت 4890 که قرار بود 2 تا 5970 باشه )

سیستم گیم که 3 تا کارت 5870 کراس فایر شده بود و گیم بر روی اون اجرا میشد در بالاترین جزئیات با رزولیشن 3800در 1200 تقریبا در 3 مانیتور 22 اینچ که بازی کرایسیس و پی اس 2011 بود و روز اخری هم کال اف 6 هم اضافه شد چون 2وی 3 روز قبل کرایسس تموم شد

کیس مودینگ که 2 تا کیس ( ونگارد که رنگش سبز شده بود با تغییرات فنی و کیس اینفینیتی که رنگش قرمز شده بود ) که بنده به خاطر همین کیس مودینگ در غرفه بودم

اوور کلاکینگ که با نیتروژن مایه انجام میشد و بچه های اوور کلاک تونستن به رکورد 7 گیگا هرتز برسن

با این تفاسیر میخواستم نظرتون رو در مورد غرفه هایی که دیدین و غرفه گرین بدونم


ممنون

Saeed System
12-11-2010, 18:10
سلام

امسال بنده توی غرفه گرین بودم

میخواستم نظرتون رو در مورد این غرفه بپرسم که جلوی درب سالن 38 بود چون بسیاری از دوستان میگفتن که غرفه گرین از غرفه های دیگه بهتر بوده یه مقدار از برنامه هاشون رو هم میگم

کلاس اموزشی داشتن که متاسفانه نتونستن اون طور که میخوان اجرا کنن به خاطر بد قولی مسئول اجرا کننده
نمایش محصولات که امسال حداقل 5 محصول جدید رو معرفی کردن ( قراره وارد بازار بشه ) و محصولات دیگه ای که طی یک سال گذشته وارد شدنو محصولات قدیمی تر البته امسال با کیس پر فروششون یعنی کیس 2002 هم خداحافظی کردن

نمایش سیستم گیم دمو که 2 تا سیستم بود ( یکی 3تا کارت 480 در حالت sli) و دیگری ( 2 کارت 4890 که قرار بود 2 تا 5970 باشه )

سیستم گیم که 3 تا کارت 5870 کراس فایر شده بود و گیم بر روی اون اجرا میشد در بالاترین جزئیات با رزولیشن 3800در 1200 تقریبا در 3 مانیتور 22 اینچ که بازی کرایسیس و پی اس 2011 بود و روز اخری هم کال اف 6 هم اضافه شد چون 2وی 3 روز قبل کرایسس تموم شد

کیس مودینگ که 2 تا کیس ( ونگارد که رنگش سبز شده بود با تغییرات فنی و کیس اینفینیتی که رنگش قرمز شده بود ) که بنده به خاطر همین کیس مودینگ در غرفه بودم

اوور کلاکینگ که با نیتروژن مایه انجام میشد و بچه های اوور کلاک تونستن به رکورد 7 گیگا هرتز برسن

با این تفاسیر میخواستم نظرتون رو در مورد غرفه هایی که دیدین و غرفه گرین بدونم


ممنون

غرفه شما خیلی جالب بود...

من تو پستهای قبلیم درباره غرفه شما نوشتم که میگفتم کاشکی عکس مینداختم از سیستمهایی که بسته بودید...

خواهشا اگر عکسی دارید از اون سیستمهای غول بزارید تا کسانی که ندیدند هم بیبینند و لذت ببرند

iriali
13-11-2010, 09:27
با سلام

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یه پست توی فروم های دیگه دادم که اون رو اینجا هم میزارم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

عکسی از 1400 وات گرین که به قیمت زیر 300 برای اون امیدوار باشین یکی در حالت عادی هست یکی دیگه هم چون روز اخر میخوان باهاش ماشین روشن کنن مودش کردن دی :

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کیس جدید فالکون که قیمتی بالاتر از کیس x3 خواهد داشت

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یک سیستم گیم با پاور 1200 وات که احتمالا قیمتی برابر 280 خواهد داشت یا بالاتر یا پائین تر

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کیس x3 که احتمالا بعد از نمایشگاه در بازار موجود خواهد بود با توجه به این که بار اون به ایران رسیده

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کیس جدید x9 که پاسخی دندان شکن به هاف x است با قیمت مناسب 180

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

دارای یک فن 23 در جلو یک 23 در بالا یک 14 در پشت یک 14 در کف و یک 23 در کاور بغل ( احتمالا یا 4 تا 14 )

در اخر هم سیستم اوورکلاک

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

موفق باشید