PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سرويس " اطلاع از هزینه تماس"



shamlou
10-10-2010, 10:51
از هزينه تماس های خود مطلع شويد! (ویژه مشترکین اعتباری)

ایرانسل با راه اندازی سرویس جدیدی به نام "اطلاع از هزینه تماس" شما را قادر ساخته است تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود، مطلع شوید و رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.
تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارت خود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برای تان ارسال می کند!


نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرويس "اطلاع از هزینه تماس":

*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 3940 بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برای تان ارسال شود.

*همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به 3941 سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.

توجه: استفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماس" رایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبار شما کسر نمی شود.

لینک مطلب:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

irinn65
11-10-2010, 02:32
این سرویس قدیمی شده تازه هر کسی سیم کارت صفر بخره این سرویس فعال هستش....

shamlou
17-10-2010, 08:53
این سرویس قدیمی شده تازه هر کسی سیم کارت صفر بخره این سرویس فعال هستش....

دوست عزیز قرار نیست همه سرویس ها جدید باشه!
یادآوری سرویس های خوب حتی قدیمی بد نیست! درسته؟

اینو برای کسایی که نمی دونن گفتیم منظور شخص شما نبودید که بلدید

امیدوارم موفق باشید

irinn65
18-10-2010, 02:17
والا تا اینجا که ما میدونیم سرویس های جدیدو اینجا معرفی میکنند قدیمی هارو اگر کسی خواست گذاشته میشه....!

Emotional
18-10-2010, 09:53
آقا دمت گرم استفاده کردیم :20:

shamlou
21-10-2010, 10:08
والا تا اینجا که ما میدونیم سرویس های جدیدو اینجا معرفی میکنند قدیمی هارو اگر کسی خواست گذاشته میشه....!

دوست عزیز یکی از دوستان درخواست کرده بود که اینجا گذاشتم، در ضمن این سرویس جای خاصی معرفی نشده بود!


آقا دمت گرم استفاده کردیم :20:

ایشون بلد نبود استفاده کرد، دلیل نمیشه که شما بلدید همه بلد باشند

برای کسانی که بلد نیستند این سرویس خیلی هم جدیده

در پناه حق

irinn65
22-10-2010, 03:31
چرا دوست من سرویس معرفی شده اما پایین رفته بخاطر اینکه نظر داده نشده:11:موفق باشید.....

shamlou
25-10-2010, 06:20
چرا دوست من سرویس معرفی شده اما پایین رفته بخاطر اینکه نظر داده نشده:11:موفق باشید.....

ظاهرا شما نمی خواهید دست از انتقادهای پی در پی بردارید؟ :13:

ببخشید اشتباه کردم این مطلب رو در اینجا قرار دادم! درست شد؟! :46:

Hadi King
25-10-2010, 11:09
سلام دوستان تایپک اگه ایراد داشـت تا الان نمونده بود و جاش Trash بــود :20:
پس ایرادی نداره بمونه اگه هم قدیمیــه برای بعضی ها که تازه خط ایرانسل میخرن و استفاده میکنن جدیده !
موفق باشید!:40:

behnaam
29-10-2010, 10:09
ظاهرا شما نمی خواهید دست از انتقادهای پی در پی بردارید؟ :13:

ببخشید اشتباه کردم این مطلب رو در اینجا قرار دادم! درست شد؟! :46:

دوست عزیز خیلی هم مطلب خوبی بود.من مدت زیادیه ایرانسل دارم ولی خبر از این سرویس نداشتم.:11:

shamlou
29-10-2010, 16:01
سلام دوستان تایپک اگه ایراد داشـت تا الان نمونده بود و جاش Trash بــود :20:


پس ایرادی نداره بمونه اگه هم قدیمیــه برای بعضی ها که تازه خط ایرانسل میخرن و استفاده میکنن جدیده !
موفق باشید!:40:


ممنون از شما


دوست عزیز خیلی هم مطلب خوبی بود.من مدت زیادیه ایرانسل دارم ولی خبر از این سرویس نداشتم.:11:

خواهش میکنم
خیلی خوشحالم که مطلب به درد شما خورده
امیدوارم موفق باشید

pooria-ir
29-10-2010, 17:45
آقا این سرویسه دهن منو سرویس کرده :دی
بابا هرکاریش میکنم غیر فعال نمیشه
هیچ راهی به جز زنگ زدن به 700 :2: وجود نداره ؟

shamlou
05-11-2010, 11:43
نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرويس "اطلاع از هزینه تماس":

*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 3940 بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برای تان ارسال شود.

*همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به 3941 سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.



آقا این سرویسه دهن منو سرویس کرده :دی
بابا هرکاریش میکنم غیر فعال نمیشه
هیچ راهی به جز زنگ زدن به 700 :2: وجود نداره ؟

دوست عزیز
یعنی شما راه حل بالا رو امتحان کردی و جواب نداده؟
اصولاً این سرویس راحت فعال و غیر فعال میشه!
اگه با دستور بالا نمیشه که مجبورید به 700 زنگ بزنید