Mani_Borna
05-05-2006, 03:57
کمپانی یاهو با ترکیب تبلیغاتی و مشاوره ای اقدام به معرفی سرویس جدید تکنولوژی خود کرد.
این سرویس که به عنوان نوزدهمین بخش قدرتمند یاهو میباشد در زمینه معرفی محصولات مطرح و جدید بازار، بخش مربوط به بازی ها، پخش کننده های MP3 و تلویزیون فعالیت می کند. با این حال یاهو هدف اصلی این سرویس را مشاوره برای انتخاب محصول مناسب برای کاربران در هر سطحی از اطلاعاتی که باشند و در قالب یک پرتال ساده با محیط کاربردی معرفی و عنوان کرد.
در این سرویس همچنین کاربر می تواند پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر و مطلع شدن از راهنمایی های لازم، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند و یا اینکه با سایر محصولات مشابه مقایسه و پس از بررسی اقدام به انتخاب محصول کند.
"Patrick Houston" مدیر این سرویس ضمن معرفی آن گفت: "ما قصد داریم تا با معرفی محصولات و اطلاعات کافی، برای کاربران حق انتخاب ایجاد کنیم".
نحوه عملکرد و جذابیت این سرویس به ظاهر بسیار کاربردی می باشد و یاهو با معرفی این پرتال و سرویس جدید قصد دارد تا با سرویس های مشابه ای که توسط گوگل و مایکروسافت ارائه شده است رقابت داشته باشد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این سرویس که به عنوان نوزدهمین بخش قدرتمند یاهو میباشد در زمینه معرفی محصولات مطرح و جدید بازار، بخش مربوط به بازی ها، پخش کننده های MP3 و تلویزیون فعالیت می کند. با این حال یاهو هدف اصلی این سرویس را مشاوره برای انتخاب محصول مناسب برای کاربران در هر سطحی از اطلاعاتی که باشند و در قالب یک پرتال ساده با محیط کاربردی معرفی و عنوان کرد.
در این سرویس همچنین کاربر می تواند پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر و مطلع شدن از راهنمایی های لازم، محصول مورد نظر خود را انتخاب کند و یا اینکه با سایر محصولات مشابه مقایسه و پس از بررسی اقدام به انتخاب محصول کند.
"Patrick Houston" مدیر این سرویس ضمن معرفی آن گفت: "ما قصد داریم تا با معرفی محصولات و اطلاعات کافی، برای کاربران حق انتخاب ایجاد کنیم".
نحوه عملکرد و جذابیت این سرویس به ظاهر بسیار کاربردی می باشد و یاهو با معرفی این پرتال و سرویس جدید قصد دارد تا با سرویس های مشابه ای که توسط گوگل و مایکروسافت ارائه شده است رقابت داشته باشد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]