مشاهده نسخه کامل
: لطفا نظر بدین...
autodesk maya
08-09-2010, 13:36
سلام دوستان
این اولین کارمه لطفا نظر بدین...
بطری خالی کوکا کولا
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
soha is the beSt
10-09-2010, 22:48
خوب کار کردی اما تکسچرینگ رو خوب کار نکردی
مخصوصا اون ارم کوکا کولا
dath-king
10-09-2010, 23:56
خوب شده عزیز انشاالله که پیشرفت می کنی
برای کار اول خیلی خوبه
منتظره کارهای بعدی شما هستیم
سلام.
خوب bump ديوار تابلو هست كه خيلي زياده . 0.1 رو امتحان كن. ديگه كم و زيادش باخودته.
براي منبع نورت هم سايه رو فعال كن.
موفق باشي.
يا علي.
alone_son
11-09-2010, 10:44
با سلام به همگی
برای کار اولت خوبه من برای کار اول یک مکعب کشیدم:31:
payman1423
11-09-2010, 12:06
سلام . اگه به تکسچرش پارامتر رفلکت بدی خیلی بهتر میشه .
autodesk maya
11-09-2010, 22:00
اينو تو مايا رندر گرفتم.
خوب کار کردی اما تکسچرینگ رو خوب کار نکردی
مخصوصا اون ارم کوکا کولا حتما، روش كار ميكنم.
سلام.
خوب bump ديوار تابلو هست كه خيلي زياده . 0.1 رو امتحان كن. ديگه كم و زيادش باخودته.
براي منبع نورت هم سايه رو فعال كن.
موفق باشي.
يا علي. باشه حتما
سلام . اگه به تکسچرش پارامتر رفلکت بدی خیلی بهتر میشه . من تازه شروع كردم اگه ميشه درباره "پارامتر رفلکت" بيشتر توضيح بدين.
Wolf of aria
16-09-2010, 20:34
براي كار اولت خيلي هم خوبه آفرين .
به اوميد قدمها بزرگ.:10:
Enemy Killer
16-09-2010, 20:46
بسیار عالی شده دوست من ادامه بده راستی اینو با مایا ساختی ؟
autodesk maya
19-09-2010, 14:40
بسیار عالی شده دوست من ادامه بده راستی اینو با مایا ساختی ؟
بله
روی تکسچرش و bumb کار کردم...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خیلی خوب شده منم مث شما عشق مایا هستم
ولی بعد از انتخاب رشته یه رشته ای قبول شدم که وقت سر خاروندن ندارم
تو صحنه هم نورت مشکل داره
اصلا سایه گذاشتی؟
چرا آجر ها این قدر بزرگن؟؟
بهتره از چنتا نور متفاوت با میزان تابش متفاوت در جهات مختلف استفاده کنی
تو تنظیمات رندر انعکاس رو فعال کن و در متریال میزان اونو تنظیم کن
و لازم نیست عکس خیلی بزرگی هم آپلود کنی!!
و سعی کن با یه موتور رندر مشخص کار کنی و اونو کامل یاد بگیری
مث منتال یا ویری یا رندر من یا مکس ول یا ...................
autodesk maya
23-09-2010, 00:15
آخرین ویرایش با توجه به نظر دوستان-تکسچرینگ بهتر برچسب کوکا کولا-کوچکتر کردن آجرها-افزودن پازامتر رفلکت-استفاده از چند نور و افزودن سایه-کم کردن bumb دیوار.
autodesk maya
موتور رندر: mental ray
مدت زمان رندر: 53 ثانیه
اندازه تصویر: 1920x1080
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوبه ولی چند تا انتقاد
البته با اجازه
1- خوب میشد آج های درشم بسازی
2-متریال برچسب زیاد جالب نیست
3-ته بطری ات هم زیاد معلوم نیست... :13:
virtualworld
23-09-2010, 14:45
خوبه ولی رنگ بطری زیاد جالب نیست
موفق باشی
---------- Post added at 03:45 PM ---------- Previous post was at 03:41 PM ----------
تو پست13 بهتر شده ندیده بودمش:31:
soha is the beSt
23-09-2010, 15:58
خوب شده
شفاف ترش کن شیششو
autodesk maya
23-09-2010, 17:04
درسته رنگش زیادی کدر بود این فکرکنم بهتر باشه و ته بطری رو هم بشه دید،آجای درشو هم گذاشتم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آقا بسیار عالیست موفق باشید.
essi4300
24-09-2010, 01:55
منظره اطراف کوکا کولا یک کم ضعیف انتخاب شده اما برای کار اول عالی است.
autodesk maya
24-09-2010, 11:09
میشه یه راهمایی کنید؟
چطور میتونم توش نوشابه بریزم؟
a.s aditore
03-10-2010, 16:49
اگه میخوای فقط توش نوشابه باشه از بطریت یه کپی بگیر یه کم کوچیکش کن و متریال بطری کوچیکرو که تو بطری بزرگس
به متریال نوشابه تغییر بده
دیدی که نوشابه تا لبش پر نیست پس face های سر نوشابه رو تا نزدیکی برچسب delete کن بعد مدل توش معلوم میشه
یعنی تو مدل نوشابت خالیه برای در ست کردنش edge های لبه بالایی خود نوشابه رو بگیر رو به سمت داخل مدل extrude کن بعد ورتکس های edge های extrude شده رو با ابزار merge تو بخش edit mesh یکی کن .
مشگلی بود ما هستیم:46:
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.