مشاهده نسخه کامل
: Wip Hulk
با سلام خدمت دوستان عزیز
من تصمیم گرفتم که بعد از مدت ها یه کار wip بزنم...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فکر کنم این کارم زیاد طول بکشه...
مراحل کار به ترتیب :
Modeling
Uv
Texture
Rig ( Character Setup )
Material
Lighting
Animate
Render
بعد از تمام شدن هر قسمت دوباره این پستو Update میکنم و میرم تو کاره مرحله ی بعد...
لطفا نظراتتونو بگید....ممنون میشم :40:
HOMAYOON.F
03-09-2010, 18:54
ایول بهزاد جان...
مدل خوبی انتخاب کردی.
برو جلو باهاتیم.
:10:
خوب دوستان اینم شروع اولین مرحله
فعلا دارم رو استیلش کار میکنم میخوام تناسبش خوب در بیاد...
اینم فلا کلی کار داره ...حالا کم کم روش کار میکنم و مرحله به مرحله تا Detail نهایی کارو میزارم...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
hds 3dlife
03-09-2010, 19:03
jaye azoleha va hamchenin formeshoon moshkele asasi dareha.
سلام.
عزيز من چيزي نمي تونم ببينم. ميشه عكسا رو يه جا ديگه آپ كنيد. مثلا تو myup.ir
منتظريم.
موفق باشي.
يا علي.
الان ديدم. ايول خوب كار كردي اما كاشكي كانسپت هم مي ذاشتي كه با اون مقايسه كنيم.
اما من كه مشكلي نمي بينم خيلي عاليه.آفرين. خيلي منظم و تميز .
راستي پا و hand اش رو هنوز نساختي؟؟ ، بخاطر اين Hide اش كردي ؟؟
اول مدل مي كني بعد UV مي گيري؟؟!!
يعني مي خواي retopology كني؟!!
base رو از مايا آوردي؟؟
منتظر ادامش هستيم.
موفق باشي.
يا علي.
ای ول بهزاد خیلی خیلی خوب شده:10: ... سرعت بده :8:
SSS_HHH_OOO
04-09-2010, 03:29
آفرین بهزاد مدل خوبی انتخاب کردی
عضله پشت پاش یه جوری شده
عالی شده خیلی خوب شده.
زانوهاش:13:
این نظر بود فقط
آفرين
باريكلا
به نظرم كه تا اينجا خيلي عالي رفتي جلو
منتظر مرحله بعدي :31::11::40:
موفق موفق باشي
jaye azoleha va hamchenin formeshoon moshkele asasi dareha.
ممنون حتما روشون کار میکنم...
الان ديدم. ايول خوب كار كردي اما كاشكي كانسپت هم مي ذاشتي كه با اون مقايسه كنيم.
اما من كه مشكلي نمي بينم خيلي عاليه.آفرين. خيلي منظم و تميز .
راستي پا و hand اش رو هنوز نساختي؟؟ ، بخاطر اين Hide اش كردي ؟؟
اول مدل مي كني بعد UV مي گيري؟؟!!
يعني مي خواي retopology كني؟!!
base رو از مايا آوردي؟؟
منتظر ادامش هستيم.
موفق باشي.
يا علي.
ممنون رفیق
لطف کردی
پا ها و دست ها هم hide هستن..
base آماده بوده...( چون که هدفم ریگ , انیمیت بود و اینکه میخواستم روی detail ها کار کنم دیگه روی retopology کار نکردم...
کارم اول detail میزنم و بعد Uv میکنم... :31:
ای ول بهزاد خیلی خیلی خوب شده:10: ... سرعت بده :8:
ممنون مهام عزیز
لطف کردی
آقا ما محتاج نظر های حرفه ای شما هستیم. :11:
آفرین بهزاد مدل خوبی انتخاب کردی
عضله پشت پاش یه جوری شده
ممنون شهاب جان
لطف کردی
حتما درستش میکنم :20:
عالی شده خیلی خوب شده.
زانوهاش:13:
این نظر بود فقط
ممنون خواهر گلم
حتما روی زانو هاش بیشتر کار میکنم...
آفرين
باريكلا
به نظرم كه تا اينجا خيلي عالي رفتي جلو
منتظر مرحله بعدي :31::11::40:
موفق موفق باشي
ممنون دوست عزیز
لطف داری
هنوز این مرحله کلی کار داره ..کو تا مرحله ی بعد :31::11:
---------- Post added at 01:11 PM ---------- Previous post was at 01:09 PM ----------
با سلام به تمامی دوستان عزیز
خوب من روی مدل کمی دیگه کار کردم..
الان مشکل اصلی انگشتها هستش ..
نمیدونم چیکارشون کنم فعلا درگیر اونها هستن..باید بیشتر روشون کار کنم ..مخصوصا انگشتهای دست...
اگه به نظرتون base مدل خوبه و جای گیری عضلات درست برم سراغ عضلات ریز و رگو ریشه ها....
موهاشم همینطوری زدم ...
لینک های دیگر
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
و باز هم لینک دیگر :31:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
اینم عکس ها :46:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بهزاد تو کارت عجله کردی داداش :دی
اول تناسبا بعدش در اوردن ماهیچه ها
اول قد و هیکل مدلتو بررسی کن
ببین که قد کارت به مدل میخوره ، چاقی یا لاغریش شبیه رفرنست هستش
خیلی بیشتر از این حرفا رو دیوایدای پایین کار کن
دیوایدای بالا تا موقعی که دیوایدایه پایینو اوکی نکنی ارزشی نداره !!
در مورد رفرنس هم باید بگم که همیشه یا با یه مانیتور دیگه یا با یه ابزاری مث ای سی دی سی بذارش بقل کارت
همیشه بهش نگاه کن و تو نرم افزارت اجراش کن
ولی اینم بگم که مدلای زیبراشت از اون کارایی که قدیما میزدی خیلی پیش رفت داشته
این ینی پیش رفت دمت گرم
پشت سر هم کار بزن تا مدلسازی به دستت بیاد
افرین
Borhan72
05-09-2010, 12:39
بهزاد آفرين...
خييلی عالی شده تا حالا...
البته كار سختی هم هستش...
اين موردایی كه فرهاد گفتو اگه رعايت كنی خيلی خوب ميشه... :46:
HOMAYOON.F
05-09-2010, 16:02
بهزاد جان مشکلش آناتومیه!
حالا اگه بخوای شکل و فرم ظاهریه عضلات رو به سبک خاصی بزنی مشکلی نیستش و نظر خودت مهمه. اما فکر میکنم واسه اینکه از نظر بیننده منطقی تر باشه بهتره موقعیت و تناسب عضلات رو اصولی بزنی.
مثلاً انسان واسه عضلات شکم سه تا بالای ناف داره، یه دونه کلی هم از زیر ناف کشیده میشه تا پایین!
یا عضله ی جلو بازو، کشیده میشه تا به استخوان ساعد برسه.
...
اگه کار رو با چند رفرنس خوب پیش ببری بهتر میشه.
منتظر ادامه ی کار هستم...
.:PAR3A:.
05-09-2010, 16:29
ایول خیلی کار باحالیه.
تا اینجاش به نظرم عالی در اومده.
چند تا نکته به ذهنم رسید :
قوزک (با غ یا ق فرقی نداره :دی) پاش به نظرم مگنیفای خامه. یه ذره عجق وجق بشه بهتره :31:
فرورفتگی پشت زانو زیادی عمیقه.
عضله پشت پا هم زیادی قلنبس اطرفاش نسبت به خودش خیلی فرورفته ترن.
انگشت هم به نظرم مشکلی نداره فقط کوچولوئه.
پشت گردن یه فرورفتگی هست که به نظرم یه جوریه.
به نظرم باسنش هم نسبت به این هیکل خیلی خیلی کوچولوئه رانش 12 برابر باسنشه :21:
اگه یه کوچولو جناقش هم بیاد جلو یعنی یه کم از این حالت شکاف عمیق در بیاد خیلی بهتر میشه.
ببخشید اگه زیادی گیر دادم آخه دوست دارم کار بهتر بشه :46: :10:
:11:
بهزاد تو کارت عجله کردی داداش :دی
اول تناسبا بعدش در اوردن ماهیچه ها
اول قد و هیکل مدلتو بررسی کن
ببین که قد کارت به مدل میخوره ، چاقی یا لاغریش شبیه رفرنست هستش
خیلی بیشتر از این حرفا رو دیوایدای پایین کار کن
دیوایدای بالا تا موقعی که دیوایدایه پایینو اوکی نکنی ارزشی نداره !!
در مورد رفرنس هم باید بگم که همیشه یا با یه مانیتور دیگه یا با یه ابزاری مث ای سی دی سی بذارش بقل کارت
همیشه بهش نگاه کن و تو نرم افزارت اجراش کن
ولی اینم بگم که مدلای زیبراشت از اون کارایی که قدیما میزدی خیلی پیش رفت داشته
این ینی پیش رفت دمت گرم
پشت سر هم کار بزن تا مدلسازی به دستت بیاد
افرین
سلام فرهاد جان
واقعا خوشحال شدم که به کارم نظر دادی
مثل همیشه دقیق و حرفه ای
آره راست میگی خیلی عجله کردم ....توی تناسبات مشکل دارم
ولی رذیفش میکنم..
----
فراهاد بازم کارمو گزاشتم نظراتتو بگو که ردیفش کنمم :40:
بهزاد آفرين...
خييلی عالی شده تا حالا...
البته كار سختی هم هستش...
اين موردایی كه فرهاد گفتو اگه رعايت كنی خيلی خوب ميشه... :46:
سلام برهان عزیز
ممنون
چشم حتما نکاتی که فرهاد گفتو رعایت میکنم...:11:
بهزاد جان مشکلش آناتومیه!
حالا اگه بخوای شکل و فرم ظاهریه عضلات رو به سبک خاصی بزنی مشکلی نیستش و نظر خودت مهمه. اما فکر میکنم واسه اینکه از نظر بیننده منطقی تر باشه بهتره موقعیت و تناسب عضلات رو اصولی بزنی.
مثلاً انسان واسه عضلات شکم سه تا بالای ناف داره، یه دونه کلی هم از زیر ناف کشیده میشه تا پایین!
یا عضله ی جلو بازو، کشیده میشه تا به استخوان ساعد برسه.
...
اگه کار رو با چند رفرنس خوب پیش ببری بهتر میشه.
منتظر ادامه ی کار هستم...
به به
آقا همایون مثل همیشه ریز بین و با نکته های خوب :46:
ممنون
میخوام این کارم, کاره خوبی بشه و به refrence خیلی شبیه بشه...
برای همین سعی میکنم حتما نکاتیو که گوش زد میکنیدو رعایت کنم..
البته من از روی 30 تا 35 refrence کار میکنم ...اکثرشون توی کار هاشون اغراق داره...ولی بازم بررسی میکنم...
ایول خیلی کار باحالیه.
تا اینجاش به نظرم عالی در اومده.
چند تا نکته به ذهنم رسید :
قوزک (با غ یا ق فرقی نداره :دی) پاش به نظرم مگنیفای خامه. یه ذره عجق وجق بشه بهتره :31:
فرورفتگی پشت زانو زیادی عمیقه.
عضله پشت پا هم زیادی قلنبس اطرفاش نسبت به خودش خیلی فرورفته ترن.
انگشت هم به نظرم مشکلی نداره فقط کوچولوئه.
پشت گردن یه فرورفتگی هست که به نظرم یه جوریه.
به نظرم باسنش هم نسبت به این هیکل خیلی خیلی کوچولوئه رانش 12 برابر باسنشه :21:
اگه یه کوچولو جناقش هم بیاد جلو یعنی یه کم از این حالت شکاف عمیق در بیاد خیلی بهتر میشه.
ببخشید اگه زیادی گیر دادم آخه دوست دارم کار بهتر بشه :46: :10:
:11:
سلام پارسا جان
خیلی لطف کردی نظر دادی
نظراتتو خوندم و باهاشون موافقم
فعلا روی مدل و تناسبات کار میکنم و این نکات هم رعایت میکنم...:20:
سلام بهزادی
خوبی؟
دستت درد نکنه داداش
من که در اون حد نیستم راهنماییت کنم ولی میتونم از کارت لذت ببرم که!
کارت کلا قشنگه ولی اگه از نظر من زیاد از لحاظ صورت به هالک شبیه نیست
سلام بهزادی
خوبی؟
دستت درد نکنه داداش
من که در اون حد نیستم راهنماییت کنم ولی میتونم از کارت لذت ببرم که!
ممنون پویا جان
شما استاد منی :20:
خوشحال شدم به کارم نظر دادی
:11:
کارت کلا قشنگه ولی اگه از نظر من زیاد از لحاظ صورت به هالک شبیه نیست
ممنون رفیق
لطف کردی
این کارو یه مقدار عجله ای جلو بردم...
تا صورتش شبیه هالک نشه به مرحله ی بعد نمیرم...:21:
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------
با سلام به دوستان عزیز
خوب من طبق مشکلاتی که گفتید باز هم روی مدل کار کردم...
این هنوز کامل نیست و کلی کار داره...:5:
تا مدل عالی نشه دست بردار نیستم :27:
اینم ادامه ی کار :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.:PAR3A:.
07-09-2010, 23:30
بهزاد جون واقعا بهتر شد خیلی عالیه.
به نظرم باسنش هنوز یه کوچولو باید بزرگ شه و شکاف هم بساز (بن نشم یهو!)
دست و شونه به نظرم خیلی کار خوبی کردی که بزرگ کردی ولی کاش یه کم کوچیک تر بود زیاد بزرگ شده.
واقعا کارت عالیه فیض بردیم :10:
من هنوز روی همون Intro دیجیتال توترزم (یعنی یه درسش هم تموم نکردم :19:)
night lord
07-09-2010, 23:52
من زیاد مکس بلد نیستم . ولی در حد یه مخاطب بگم که عضلات ساعد خیلی بزرگن و در قسمت زانو ها نباید انقدر تراکم عضله داشته باشیم و باید یه مقدار لاغر تر باشه زانوهاش .
در کل کار خیلی عالی شده . ادامه بده
بهزاد جون واقعا بهتر شد خیلی عالیه.
به نظرم باسنش هنوز یه کوچولو باید بزرگ شه و شکاف هم بساز (بن نشم یهو!)
دست و شونه به نظرم خیلی کار خوبی کردی که بزرگ کردی ولی کاش یه کم کوچیک تر بود زیاد بزرگ شده.
واقعا کارت عالیه فیض بردیم :10:
من هنوز روی همون Intro دیجیتال توترزم (یعنی یه درسش هم تموم نکردم :19:)
ممنون پارسا جان
روی مدل کار میکنم تا به تموم بشه و بعد آخرین مرحله مدلینگو میزارم...
واقعا سرسام گرفتم..انگشتهاش خیلی اذیت میکنه....:19:
ولی در کل سعی میکنم که تناسب خیلی خوب بشه....
خیلی آقایی
من زیاد مکس بلد نیستم . ولی در حد یه مخاطب بگم که عضلات ساعد خیلی بزرگن و در قسمت زانو ها نباید انقدر تراکم عضله داشته باشیم و باید یه مقدار لاغر تر باشه زانوهاش .
در کل کار خیلی عالی شده . ادامه بده
ممنون دوست عزیز
خیلی لطف کردی نظر دادی
درست میگی...دست هاشو آوردم بالا دیدم ساعدش زیاد بزرگ شده
حتما درستش میکنم... :46:
با سلام
خوب دوستان مدل سازی Hulk به پایان رسید.
چنتا قسمت مثل دندون ها و ایجاد Plane برای موهاش و چشم ها مونده که اونهارو تو مایا اضاف میکنم و میرم سراغ Uv....
با تشکر
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
چنتا سایت دیگه برا آپلود
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید---------------------------------------------------------------
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید-----------------------------------------------------------------
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ای ول بهزاد خیلی خیلییی عالیییی شده :10:
عالی شده بهزاد من که هیچ عیبی نمی بینم
داداش خودمونی دیگه
.:PAR3A:.
10-09-2010, 11:56
بهزاد جون عالیه.
دیگه مشکلی نداره.
فقط فرم شلوار یه کم اگه بهتر بشه حله.
:11:
soha is the beSt
10-09-2010, 12:10
عالِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِــــــــــــــــــــــــ ــیه بهزادفقط پایینه شلوارشو پاره پوره کن مثه هالک
dath-king
10-09-2010, 12:17
واقعا بیسته خیلی قشنگ شده
ولی یه چیز عضلات رو شونش رو خیلی از بالا نیاوردی طبق قوانین بدن اینجوری عضولاتش از تو مغزش می یاد شاید هم من اشتباه دیدم
ولی خیلی خیلی قشنگه ادامه بده
نه بابا ...
پس چرا اينجوري شد ؟!!
البته من كانسپت رو نديدم ، اما بدن اولين كارت خيلي قشنگ بود.
شما الان اين رو نگاه كن ، مچ نداره !! قطر مچ اش هم از آرنج و كتف اش بيشتر شده !!
روي آرنج ، نبايد امتداد ماهيچه هاي بازو بياد. بايد عقب تر تمومش كني. ماهيچه هاي ساعد هم به سمت بازو نبايد اينطوري باشه.
شما كه مي خواي rig اش كني ، قسمت آرنج رو زماني كه دستش تا شده رو تجسم كن !
در مورد شلوار هم بگم كه اون پشتش چرا انقدر رفته تو ؟؟ بايد تقريبا صاف باشه!
و اينكه پلاگين syflex براي ورژن هاي زير 2010 اومده بيرون همراه با crack توهمين سايت هم فكر كنم امين گذاشته باشش.
از اون يا Ncloth استفاده كني ، خيلي به حرفه اي شدن مدلت كمك مي كنه.
در كل خيلي خوب sculp مي كني ، واقعا كارت درسته ، اما بنظرم اين آخريه مخصوصا دست هاش خوب نشده.
حالا نمي دونم باز مي خواي رو مدلينگ كار كني يا نه . اما بنظر من اقلا دستهاش رو درست كن.
منتظر ادامه ي كارت هستيم.
موفق باشي.
ياعلي.
Mostafa 3D
11-09-2010, 08:41
ایول بهزاد
خیلی خوشگل شده
البته منم با sharin در باره دستش موافقم
اگه دستش بخواد اینطوری بمونه توی ریگ به مشکل بر میخوری ؟
ای ول بهزاد خیلی خیلییی عالیییی شده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون مهام عزیز
خیلی چاکریم :40:
عالی شده بهزاد من که هیچ عیبی نمی بینم
داداش خودمونی دیگه
ممنون بهاره خانم گل
بهزاد جون عالیه.
دیگه مشکلی نداره.
فقط فرم شلوار یه کم اگه بهتر بشه حله.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مرسی پاراسا جان
حتما روش کار میکنم...
عالِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِــــــــــــــــــــــــ ــیه بهزادفقط پایینه شلوارشو پاره پوره کن مثه هالک
ممنون رفیق
حتما روش کار میکنم...
واقعا بیسته خیلی قشنگ شده
ولی یه چیز عضلات رو شونش رو خیلی از بالا نیاوردی طبق قوانین بدن اینجوری عضولاتش از تو مغزش می یاد شاید هم من اشتباه دیدم
ولی خیلی خیلی قشنگه ادامه بده
لطف کردی عزیز
والا من عکس هالک زیاد دارم اکثرشون این عضله از تو پشت سرشون امده بیرون..
بازم بررسی میکنم..
نه بابا ...
پس چرا اينجوري شد ؟!!
البته من كانسپت رو نديدم ، اما بدن اولين كارت خيلي قشنگ بود.
شما الان اين رو نگاه كن ، مچ نداره !! قطر مچ اش هم از آرنج و كتف اش بيشتر شده !!
روي آرنج ، نبايد امتداد ماهيچه هاي بازو بياد. بايد عقب تر تمومش كني. ماهيچه هاي ساعد هم به سمت بازو نبايد اينطوري باشه.
شما كه مي خواي rig اش كني ، قسمت آرنج رو زماني كه دستش تا شده رو تجسم كن !
در مورد شلوار هم بگم كه اون پشتش چرا انقدر رفته تو ؟؟ بايد تقريبا صاف باشه!
و اينكه پلاگين syflex براي ورژن هاي زير 2010 اومده بيرون همراه با crack توهمين سايت هم فكر كنم امين گذاشته باشش.
از اون يا Ncloth استفاده كني ، خيلي به حرفه اي شدن مدلت كمك مي كنه.
در كل خيلي خوب sculp مي كني ، واقعا كارت درسته ، اما بنظرم اين آخريه مخصوصا دست هاش خوب نشده.
حالا نمي دونم باز مي خواي رو مدلينگ كار كني يا نه . اما بنظر من اقلا دستهاش رو درست كن.
منتظر ادامه ي كارت هستيم.
موفق باشي.
ياعلي.
چطوری رفیق
آقا اومدی آب پاکیو ریختی رومون رفت...:31:
ببین عکس کانسپت اینه...
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
یعنی بیشترش از رو این کار میکنم...
روی مدلینگ که دیگه حال ندارم کار کنم...( ولی سعی میکنم روی اندازه دست کار کنم...
ایول بهزاد
خیلی خوشگل شده
البته منم با sharin در باره دستش موافقم
اگه دستش بخواد اینطوری بمونه توی ریگ به مشکل بر میخوری ؟
به به
عزیزه دل برادر
کجایی مصطفی
کم پیدایی
سعی میکنم روی دستش بازم کار کنم..
فقط یه چیزه دیگه بهزاد به عنوان نصیحت کلا حواست به ساعت باشه باید سعی کنی سرعت کارتو ببری بالا چون موقع کار زمان خیلی مهمه اگه یکی باشه هر کاراکتر رو 1 ماه طول بده من طرفش نمی رم ... کلا حواست به ساعت باشه :10:
ممنون ، خوبم . اگه چيزي مي گم برا حرفه اي شدن كارته . با به به و چه چه كردن كارت خوب نمي شه !!
بايد ايراد كار رو گفت.
خوب الان كه كانسپت رو ديدم ... .
آره به كانسپت مي خوره ، اما با اين وجود دستش مشكل داره.
يه چندتا نكته شايد بدردت بخوره. اون قسمت hand دست ( كف دست ) و انگشت ها .
فكر مي كنم hand اش رو باريك در آوردي . تو عكسي كه گذاشتي هم ارتفاع اش معلوم نيست ! اون رو كلفت تر كن و جايي كه از مچ مي گذره مي ياد سمت hand يه اختلاف ارتفاع داره كه فكر كنم رعايتش نكردي ، اين خيلي مهمه ، اون رو درش بيارش.
بعد انگشت هاش هم يه حاليه ، انگاري استخون داخلش نيست !!
اصلا انگشت هاش كلا مشكل داره . دست خودت رو نگاه كن بين بند هاي انگشت كجا اند. اواين مفصل انگشت بعد از hand بايد حداقل 1/3 كل انگشت باشه. بعدي هم اندازش تقريبا همين حد هست و آخري كوچيكه. بعد سبك انگشت دوم و چهارم يه جوره.ارتفاع انگشت 4 ام با 2 ومي تقريبا يكي ، فقط يه كوچولو بزركتر.
انگشت وسط هم بزرگتر از بقيه هست.
انگشت كوچك نوكش بايد تا دومين مفصل انگشت دوم بياد جلو.
بعد سعي كن هر تيكه كه به مفصل مي خوره رو يجوري در بياري كه تفكيك اش مشخص باشه و فضاي بين دو مفصل انگشت صاف باشه ( براي pose خيلي مهمه ).
انگشت ها قطرشون طبق كانسپت بايد فرق كنه.
سعي كن مچ دست رو در بياري و انگشت بزرگه ي دست هم وقتي از hand در مياد رو بايد قطور و تقريبا تيز در بياري.
انگشت پا ها هم خيلي لاغره ، بايد بهش ارتفاع بدي.
فعلا عمده مشكلات ايناست.
خيلي خووووووووووووووووب شده بهزاد جان
افرين
ولي يه چيزي
كانسپت رو دارم نگاه ميكنم و به نظر من Hulk يه خورده قد بلنتر باشه يا يكم لاغر تر
الان خيلي پر شده :40:
موفق باشي :11:
ای ول بهزاد خیلی خیلییی عالیییی شده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون مهام عزیز
عالی شده بهزاد من که هیچ عیبی نمی بینم
داداش خودمونی دیگه
ممنون بهاره خانم گل
بهزاد جون عالیه.
دیگه مشکلی نداره.
فقط فرم شلوار یه کم اگه بهتر بشه حله.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مرسی پارسا جان
حتما روش کار مکینم.
عالِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِــــــــــــــــــــــــ ــیه بهزادفقط پایینه شلوارشو پاره پوره کن مثه هالک
مرسی داداش
حتما روش کار میکنم..
واقعا بیسته خیلی قشنگ شده
ولی یه چیز عضلات رو شونش رو خیلی از بالا نیاوردی طبق قوانین بدن اینجوری عضولاتش از تو مغزش می یاد شاید هم من اشتباه دیدم
ولی خیلی خیلی قشنگه ادامه بده
ممنون دوست عزیز
نظر لطفته
در مورد عضلات شاید خیلی اغراق داشته باشه ولی من تو اکثر عکس های هالک که نگا میکنم یه همچین حالتی داره...فکر کنم مغزش هم از عضوله هستش [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نه بابا ...
پس چرا اينجوري شد ؟!!
البته من كانسپت رو نديدم ، اما بدن اولين كارت خيلي قشنگ بود.
شما الان اين رو نگاه كن ، مچ نداره !! قطر مچ اش هم از آرنج و كتف اش بيشتر شده !!
روي آرنج ، نبايد امتداد ماهيچه هاي بازو بياد. بايد عقب تر تمومش كني. ماهيچه هاي ساعد هم به سمت بازو نبايد اينطوري باشه.
شما كه مي خواي rig اش كني ، قسمت آرنج رو زماني كه دستش تا شده رو تجسم كن !
در مورد شلوار هم بگم كه اون پشتش چرا انقدر رفته تو ؟؟ بايد تقريبا صاف باشه!
و اينكه پلاگين syflex براي ورژن هاي زير 2010 اومده بيرون همراه با crack توهمين سايت هم فكر كنم امين گذاشته باشش.
از اون يا Ncloth استفاده كني ، خيلي به حرفه اي شدن مدلت كمك مي كنه.
در كل خيلي خوب sculp مي كني ، واقعا كارت درسته ، اما بنظرم اين آخريه مخصوصا دست هاش خوب نشده.
حالا نمي دونم باز مي خواي رو مدلينگ كار كني يا نه . اما بنظر من اقلا دستهاش رو درست كن.
منتظر ادامه ي كارت هستيم.
موفق باشي.
ياعلي.
ممنون داداش گلم
از اینکه وقت میزاری و مشکلات کارهامو میگی واقعا ممنونم
با نظرت موافقم..
ولی دیگه نمیخوام روی مدلینگ این کاراکتر کار کنم...
توی کارهای بعدی حتما روی مدلینگ با دقت بیشتری کار میکنم..
---------- Post added at 09:20 AM ---------- Previous post was at 09:20 AM ----------
خيلي خووووووووووووووووب شده بهزاد جان
افرين
ولي يه چيزي
كانسپت رو دارم نگاه ميكنم و به نظر من Hulk يه خورده قد بلنتر باشه يا يكم لاغر تر
الان خيلي پر شده :40:
موفق باشي :11:
مرسی عزیز
بازم بررسی میکنم...
لطف کردی نظر دادی
---------- Post added at 09:22 AM ---------- Previous post was at 09:20 AM ----------
فقط یه چیزه دیگه بهزاد به عنوان نصیحت کلا حواست به ساعت باشه باید سعی کنی سرعت کارتو ببری بالا چون موقع کار زمان خیلی مهمه اگه یکی باشه هر کاراکتر رو 1 ماه طول بده من طرفش نمی رم ... کلا حواست به ساعت باشه :10:
آره مهام راست میگی
من کلا کارهام زیاد طول میکشه
اونم برای اینه که زیاد وقت نمیکنم روش کار کنم..ولی مطمئنن کار پروژه ای باشه حتما با سرعت بیشتری کار مکینم...
مدلینگ توی zbrush هم فعلا ضعیفه..باید روش کار کنم..
---------- Post added at 09:27 AM ---------- Previous post was at 09:22 AM ----------
دوستان اینم از Uv کار و گرفتم Dicplace , Normal map
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
خیلی خوب شده بهزاد
موفق باشی
:31:
خیلی خوب دیسپلیس گرفتی !!!
چطوری این کارو کردی ؟
البته تاثیرشم تو کارت باید ببینم :-؟
بهزاد بیشتر کار بزن تا اینکه یه کار کامل تحویل بدی !!!
موفق باشی
خیلی خوب شده بهزاد
موفق باشی
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون بهاره جان [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خیلی خوب دیسپلیس گرفتی !!!
چطوری این کارو کردی ؟
البته تاثیرشم تو کارت باید ببینم :-؟
بهزاد بیشتر کار بزن تا اینکه یه کار کامل تحویل بدی !!!
موفق باشی
مرسی فرهاد
این displace با منوی displacement map گوشه ی zbrush گرفتم...تنظیمات Uv گذاشتم روی 2048 * 2048 و توی منوی displace مقدار DPSubpix گذاشتم روی 1 و Create dispmap اونو درست کرد با div 5 و بعد Clone Disp زدم و اونو توی Texture هام قرار داد//
------------------------------
در مورد این که گفتی بیشتر کار بزنو قبول دارم...نباید روی یه کار خودمو محدود کنم...باید ببینم این کارو تا کجا حوصلم میکشه درست کنم و بعدش شروع به یه کار دیگه کنم....
:11:
آفرین بهزاد جان
عالی داری میری جلو :11:
--------
یه چیزییییییی
این دختره که گذاشتی تو آوتارت کیه ؟؟
اون روز یه فیلمی دیدم ازش خیلی باحال بود فیلمه میخوام بدونم اسمشو
میشه تو پروفایلم بزاری ؟؟ ممنون
سلام بهزاد جون
شرمنده دارم دیر نظر میدم تا زه این تایپیک رو دیدم
کارو از اول دنبال کردم و همه مراحل پیشرفت رو آنالیز کردم ولی متئاسفانه دیره
خب به نظرم کار خوب شده ولی اگه میخواستی که شبیه به کاراکتر اصلی بشه باث تو خود مایا بیس رو با دیتیل کار میکردی و بعد
کار تو زیبراش رو دنبال.
به هرحال میتونه با تکسچر خوب حرفه ای تر شه
بازم نسبت به قبل خیلی تو کارت میشه پیشرفت رو حس کرد و یه قدم دیگه جلوتر رفتی
امیدوارم ازاین به بعد بهتر هم باشی .مثل خودت
ادامه بده
یا حق.........
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.