ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ارتباط فلش و #C



p30graphic
02-09-2010, 14:47
سلام
من یه تصویر توی فلش آوردم (چون تصویرم وکتوره مجبورم با فلش انجام بدم) حالا می خوام یه اسکریپتی بنویسم که یه طول و عرض از تصویرم که یه نقشه شهر بخونه و یه طوری به #c اون مقادیر رو بفرسته. یعنی اولا من بتونم این مقادیر رو داشته باشم و وارد برنامم تو #c بکنم و دوما اینکه کاربرم هر کدوم از این مقادیری که من از قبل ذخیره کردم رو اگه انتخاب کنه فلش بیاد این رو بفهمه و یه مووی کلیپ رو دقیقا روی همون نقطه قرار بده.
اما چون میخوام روی نقشه زوم یا جابجایی داشته باشم نباید این جاها عوض بشن.
امیدوارم خوب منظورم رو رسونده باشم
من کارم روی نت نیست و به صورت یه نرم افزار اجرا میشه. چون فلش واسه زوم و جابجایی یه نقشه بهتر و زیباتر کار میکنه می خوام با فلش باشه و مشکلم اینه که وقتی کاربر یه رکورد رو از نرم افزارم می خونه چطور #C به فلش بگه برو فلان نقطه رو که ممکنه الان از کادر بیرون باشه رو بیار وسط صفحه.
خوب میشه واسه هر نقطه یه مووی کلیپ بزارم ولی تعداد نقطه ها خیلیه (20000 تا)، و یا اگه بیام موقعیت x و y بدم وقتی زوم رو کم یا زیاد میکنم تمام این مختصات به هم می خوره
تو رو خدا کمک کنید. 2 ساله گیرم

eaw_Master
05-09-2010, 11:52
ببین عزیزم راه ارتباط بین فلاش و سی شارپ تنها کامپوننت فلاش پلیر هست که کامپوننت رو روی فرم سی شارپ میذاری بعدش کامپوننت یک رویداد داره با نام (onFscommand) که با هر دستوری (Fscommand) ی که در فلاش رخ میده تحریک میشه و دو پارامتر به سی شارپ می فرسته
حال اینکه تو توی فلاش دستور اف اس کامند رو با پارامتر های خودت ارسال می کنی طبیعتاٌ فلاش متوجه منظورت نخواهد شد اما این پارامتر ها رو به رویداد اف اس کامند رو به برنامه سی شارپت ارسال می کنه بعد می تونی اونجا این مقادیر رو بخونی و جواب بدی یعنی یک راه ارتباطی در ظمن

کامپوننت فلاش پلیر توانایی ارتباط با متغییر های تعریف شده در فلاشتم داره که می تونی از سی شارپ با استفاده از این تواناییی پارامتر های در فلاشت رو تنظیم کنی

جون هر کی دوست داری توضیح بیشتر نخواه که مجبورم بشینم یه مثال بنویسم:41: