PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : به بيش از ‪ ۱۵‬محصول ‪ ،it‬نشان هولوگرام كيفيت اعطا شد



my friend
29-04-2006, 17:31
مدير عامل مركز تحقيقات صنايع انفورماتيك گفت: به بيش از ‪ ۱۵‬محصول فناوري اطلاعات (‪ (it‬نشان هولوگرام كيفيت اعطا شد.

به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، از ایرنا، "عليرضا خمسه" افزود: اين محصولات شامل "نوت بوك"، "پرينتر"، "منبع تغذيه"، "موس" و تعدادي محصولات سخت افزاري ديگر است.

وي اظهار داشت: اين محصولات تست شده و داراي كيفيت مناسب بوده و خدمات پس از فروش مناسبي نيز دارند و مردم مي‌توانند با خيالي آسوده اين محصولات را مورد استفاده قرار دهند.

وي ادامه داد: طي يك تا دو هفته آينده اعطاي هولوگرام كيفيت به اين تجهيزات ‪ It‬در يك مصاحبه مطبوعاتي اعلام مي‌شود تا مردم در جريان تجهيزات داراي هولوگرام قرار گيرند.

وي تصريح كرد: اكنون اعطاي هولوگرام كيفيت تنها مختص به تجهيزات سخت افزاري ‪ It(‬فناوري اطلاعات) است و پس از اين، شايد در آينده براي محصولات نرم افزاري نيز اعطاي هولوگرام را اجرا كنيم.

مدير عامل مركز تحقيقات صنايع انفورماتيك بيان داشت: هزينه تست و تاييديه تجهيزات فناوري اطلاعات از شركت‌هاي مربوطه دريافت مي‌شود اما اين هزينه در مقابل نتيجه آن بسيار ناچيز است.

به عقيده وي، اجراي طرح اعطاي هولوگرام به تجهيزات ‪ It‬به بازار مصرف كنندگان اين محصولات ساماندهي مي‌دهد و كاربران مي‌توانند با اطمينان از كيفيت محصول و خدمات پس از فروش آن را از بازار تهيه كنند و نگراني در مورد حق و حقوق مصرف‌كننده نداشته باشند.

وي تاكيد كرد: متاسفانه بخشي از واردات سخت افزاري در كشور از طريق غير قانوني و به صورت قاچاق انجام مي‌شود كه بسياري از مواقع داراي كيفيت و خدمات مناسبي نيستند.

وي يادآور شد: طرح اعطاي هولوگرام به تجهيزات فناوري اطلاعات (‪ (it‬از حدود بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و اين طرح به طور مستمر ادامه دارد.