ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کمک در UV



pooya.king
24-08-2010, 18:32
درود بر دوستان.من همیشه با یه مشکل اساسی روبه رو هستم و اون همین UV هست.
معمولا پس از ساخت مدل هام نمی دونم چطوری میشه یه UV خوب برای جسم ساخت.
چون اگه بخوام تک تک نقاط با دست مرتب کنم،خیلی طول می کشه.
می خواستم بدونم شما با این مشکل چیکار می کنید؟
راستی من با 3dsMax کار می کنم.
با سپاس فراوان.

hossein.d
24-08-2010, 18:36
سلام.
بهترین نرم افزار واسه یو وی کردن UV Layout هست.
که با یه سرچ میتونی پیداش کنی.
اگه پیدا نکردی هم بگو تا لینک بدم بت.
موفق باشی:11:

pooya.king
24-08-2010, 20:44
اگه میشه لینک بده.واقعا ممنون

axilbam
10-09-2010, 17:45
سلام.
بهترین نرم افزار واسه یو وی کردن UV Layout هست.
که با یه سرچ میتونی پیداش کنی.
اگه پیدا نکردی هم بگو تا لینک بدم بت.
موفق باشی:11:
منم یه همچین مشکلی دارم
این نرم افزار جدا از 3D Max کار میکنه یا پلاگین روش نصب میشه؟

pooya.king
11-09-2010, 15:47
یه نرم افزار جدا از 3dsMax هست.

smspersia
11-09-2010, 20:34
سلام.
بهترین نرم افزار واسه یو وی کردن UV Layout هست.
که با یه سرچ میتونی پیداش کنی.
اگه پیدا نکردی هم بگو تا لینک بدم بت.
موفق باشی:11:
اقا حسين مي گي ميري :31:
كجايي نيستي ؟؟

لينك بده منم مي خوامش -خيلي دنبالش گشتم نبود


:31:

N O V A L I S
11-09-2010, 21:00
بفرما :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

PrimeP30Master
13-11-2010, 21:34
دستت درست جيگر!:27:

mohammadalii
21-06-2011, 23:39
سلام
کرک نرم افزار uv layout رو می خواستم
با تشکر

p30worldapm
22-06-2011, 13:25
بهترین پلاگینی که می شه باهاش تو مکس این کار رو کرد چیه؟

MrJey
28-06-2011, 20:07
سلام پویا،

من از این برنامه که دوستان معرفی کردن استفاده نمیکنم، ولی از مدیفایر UV unwrap استفاده میکنم، میرم قسمت FACE و همه رو انتخاب میکنم، Edit رو میزنم و از منوی بالای اون دیالوگی که میاد Mapping و بعد Normal mapping و خود برنامه تا یه حدی به کار کمک میکنه...

ولی مشکلم اینجاس که وقتی از همونجا نقاط رو جابجا میکنم، هیچ تفاوتی در View port ایجاد نمیشه... تکسچر ها همون قبلی هاس حتی در رندر هم فرقی نمیکنه؛

به نظرتون باید کاری کرد که map آپدیت بشه؟

هر کمکی بکنید ممنون میشم.

tiptooop
19-07-2012, 00:44
پلاگین uv packer برای مکس 2012 هست که کار رو خیلی راحت می کنه. اگه هم اهل zbrush هستید ،آبجکت رو با فرمت obj از مکس Export کن و وارد Zbrush کن. بعد اینکه آبجکتت رو تو zbrush آوردی ، برو به منوی Zplugin و بعد از uv master گزینه ی Unwrap رو برن. تمام. جسمت به بهترین شکل Uv میشه. حالا از Zbrush خروجی بده و وارد مکس کن. ضمنا این پلاگین رو Zbrush 4 به بعد داره.