ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : از برنامه نویسی تا برنامه نویسی



sajjadgameactor
20-08-2010, 22:57
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام منم یکی از افرادی هستم که عاشق برنامه نویسی و ساخت بازی هست بعد از یادگیری c و c++ که خیلی ها فکر میکنن برنامه نویسی رو کامل بلدن و دیگه چیزی برا یاد گرفتن نیست ولی وقتی به خودت نگاه میکنی میبینی هیچی بلد نیستی چون برنامه نویسی بدون گرافیک و تو محیط کنسول(dos) به هیچ دردی نمیخوره بنابراین دنبال راه حل گشتم win32 ، mfc،CLR،java و c# چون من بازی سازی رو دوست داشتم خوب c# به درد نمیخورد و قدرتمندترین برای ساخت بازی همون c++ بود بنابراین اول رفتم دنبال MFC ولی ( نمیدونم شاید اموزش هایی که من تو اینترنت پیدا کردم به درد نمیخورد) اصول برنامه نویسی شی گرا اصلا رعایت نمیشد و اصلا نمیدونستم باید چی کار کنم بنابراین رفتم دنبال پایه ی کار و win32 رو شروع به خوندن کردم 4 فصل کتاب چارلز پتزولد رو خوندم با اصول اولیه ی برنامه نویسی گرافیکی اشنا شدم ولی خوب خود win32 به درد نمیخوره چون برای ساخت یه بازی خیلی ساده شاید چند ماه وقت بگیره و به درد همون کارهای داخلی ویندوز میخوره و احتمالا --
بنابراین گفتم بی خیال یه راست میرم دنبال موتور بازی ما بعد از گشت زنی تو موتور ها فهمیدم که درسته که ممکنه یاد بگیری ولی همیشه یک آماتور میمونی وباید اصولی یاد بگیری
سرتون درد گرفت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
من برنامه نویسی رو یاد گرفتم و تا ساخت بازی میخوام جلو برم اما بین برنامه نویسی و موتور بازی یه پله هست که برنامه نویسی رو با گرافیک همگام میکنه من دنبال یادگیری این پله هستم ولی نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

The_matrix
21-08-2010, 11:57
سلام
اول از همه از این شروع کن:
Beginning C++ Game Programming

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
--=-=-=-=-=-
بعد این ها رو بخون

Game Engine Toolset Development

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
-=--=--=-
Game Programming Gems (Game Programming Gems Series)
Publisher: Charles River Media | ISBN: 1584500492 | edition 2000 | DJVU | 600 pages | 33,6 mb

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
-=-=-=-=-=-=-
Core Techniques and Algorithms in Game Programming

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
-=-==-====-
سوالی بود د خدمتم
موفق و یرز باشین

---------- Post added at 11:57 AM ---------- Previous post was at 11:55 AM ----------

یاین کتاب ها هم هست
94 تا کتاب که 2 گیگا بایت هست
3D Game Engine Design.pdf
Addison Wesley – Innovation Games (2006).chm
Apress – Beginning Game Development with Python and Pygame (2007).pdf
Apress – Physics for Game Programmers (2005).pdf
Apress – Pro OGRE 3D Programming (2006).pdf
Apress – The Game Maker’s Apprentice (2006).pdf
Cengage – Developing Serious Games (2006).chm
CMP – Game Design Workshop, Designing Prototyping and Playtesting Games (2004).chm
Course Technology – Beginning Game Graphics (2004).pdf
Course Technology – Beginning Game Programming with Flash (2008).pdf
Course Technology – Game Creation For Teens (2008).pdf
Course Technology – Game Testing All in One (2005).chm
Course Technology – Multiplayer Game Programming (2002).pdf
CRM – 3D Animation, From Models to Movies (2001).rar
CRM – AI Game Engine Programming (2004).pdf
CRM – AI Game Programming Wisdom (2002).pdf
CRM – Data Structures and Algorithms for Game Developers (2007).pdf
CRM – Elementary Game Programming and Simulators Using Jamagic (2003).chm
CRM – Emergence in Games (2008).pdf
CRM – Game Graphics Programming (2008).pdf
Elsevier – Artificial Intelligence For Games (2006).pdf
Game Programming Gems 6 (2007).pdf
Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics 2nd Edition (2004).pdf
McGraw-Hill – Programming Video Games for the Evil Genius (2008).pdf
McGraw-Hill – Ultimate Game Design, Building Game Worlds (2003).pdf
MIT – Rules of Play, Game Design Fundamentals (2004).chm
MIT – Rules Of Play, Game Design Fundamentals (2004).pdf
MIT – The Ethics Of Computer Games (2009).pdf
MIT – Video Game Spaces Image, Play, and Structure in 3D Worlds (2008).pdf
Morgan Kaufmann – 3D Game Engine Design (2000).pdf
Morgan Kaufmann – Better Game Characters by Design (2006).pdf
Morgan Kaufmann – Essential Mathematics for Games and Interactive Applications, A Programmer’s Guide 2nd Edition (2008).pdf
Morgan Kaufmann – Game Design Workshop 2nd Edition (2008).pdf
MS Press – Fundamentals of Audio and Video Programming for Games (2004).chm
MS Press – Fundamentals of Audio and Video Programming for Games (2004).pdf
New Riders – AI Game Development (2003).chm
New Riders – Andrew Rollings and Ernest Adams on Game Design (2003).chm
New Riders – Beginning Math And Physics for Game Programmers (2004).chm
New Riders – Beginning Math and Physics For Game Programmers (2004).pdf
New Riders – Core Techniques and Algorithms in Game Programming (2003).chm
New Riders – Creating Emotion In Games (2003).chm
New Riders – Developing Online Games, An Insider’s Guide (2003).chm
No Starch – Programming Linux Games (2001).pdf
O’Reilly – AI for Game Developers (2004).chm
O’Reilly – Physics for Game Developers (2002).pdf
Packt – Unity Game Development Essentials (2009).pdf
Paraglyph – Game Coding Complete (2003).chm
Premier – 2D Artwork and 3D Modeling for Game Artists (2003).pdf
Premier – 3D Game Engine Programming (2004).pdf
Premier – 3D Game Programming All in One (2004).pdf
Premier – AI Techniques for Game Programming (2002).pdf
Premier – Beginner’s Guide to DarkBASIC Game Programming (2003).chm
Premier – Beginning Game Audio Programming (2003).chm
Premier – Beginning Game Programming (2005).pdf
Premier – Character Development And Storytelling For Games (2004).pdf
Premier – Data Structures For Game Programmers (2003).pdf
Premier – Game Art for Teens (2004).pdf
Premier – Game Design 2nd Edition (2004).pdf
Premier – Game Developer’s Market Guide (2003).pdf
Premier – Game Development Business and Legal Guide (2003).chm
Premier – Game Programming for Teens (2003).chm
Premier – Game Programming with Python, Lua and Ruby (2003).chm
Premier – Game Programming with Python, Lua and Ruby (2003).pdf
Premier – Game Scripting Mastery (2003).pdf
Premier – Mathematics for Game Developers (2004).pdf
Premier – MUD Game Programming (2003).chm
Premier – Physics Modelling For Game Programmers (2004).pdf
Premier – Shaders for Game Programmers and Artists (2004).pdf
Premier – Software Engineering for Game Developers (2005).pdf
Sams – Beginning 3D Game Programming (2004).chm
Sams – Sams Teach Yourself Game Programming in 24 Hours (2002).chm
Sams – Tricks Of The 3D Game Programming Gurus, Advanced 3D Graphics And Rasterization (2003).pdf
Sams – Tricks of the Windows Game Programming Gurus 2nd Edition (2002).chm
Thomson – Game Character Design Complete (2007).pdf
Thomson Course Technology – 3D Game Programming All in One (2004).chm
Thomson Course Technology – Advanced 3D Game Programming All in One (2005).pdf
Using Design Patterns In Game Engines.pdf
Wiley – Algorithms and Networking for Computer Games (2006).pdf
Wiley – Networking and Online Games (2006).pdf
Wiley – The Game Animator’s Guide to Maya (2006).pdf
Wordware – 3D Math Primer for Graphics and Game Development (2002).pdf
Wordware – Developer’s Guide To Multiplayer Games (2002).pdf
Wordware – Game Design Foundations (2003).pdf
Wordware – Game Design Theory and Practice 2nd Edition (2005).chm
Wordware – Game Developer’s Guide to Cybiko (2002).pdf
Wordware – Game Development and Production (2003).chm
Wordware – Game Development and Production (2003).pdf
Wordware – Games That Sell (2003).pdf
Wordware – Introduction to 3D Game Programming with DirectX 10 (2008).chm
Wordware – Modeling, UV Mapping, and Texturing 3D Game Weapons (2006).pdf
Wordware – Programming Game AI by Example (2005).chm
Wordware – Programming Game AI by Example (2005).pdf
Wordware – Programming Multiplayer Games (2004).pdf
Wordware – Vector Game Math Processors (2003).pdf

-=-==-
لینک دانلود

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
-=-=-==-=-=-==-==-=-=-==-=-=-=-==-=-=-===-=-=-=-=-==-=-=-=-=--==-=-==-=-=-
شما فعلا کتاب ها یپست اول رو بخون بعد بیا سراع این ها

amin_it
11-10-2010, 13:17
سلام . من یک سری کتاب برای طراحی بازی می خواستم اگه میشه لطفا کمک کنید
با تشکر