مشاهده نسخه کامل
: sinister boy
سلام دوستان.
اين عكس رو قبلنا تو اينترنت ديده بودم. حالا گفتم بذار 3d اش كنم كه هم سريع تمام شه و هم تمرين خوبي باشه.
از نرم افزار مايا 2009 و ZBrush 3.1 استفاده مي كنم و texture رو هم مي خوام با ZB بزنم.
الان فقط base رو در مايا زدم و حركت بعدي جزئيات در ZB هست. عكس resource رو هم گذاشتم.
:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیداميدوارم دوستان در طول انجام اين كار علاوه بر دلگرمي يي كه مي دن ، با نقد هاي سازندشون باعث حرفه اي شدن كار بشن.
راستي بنظرتون موضوعش چطوره. خودم مي خواستم فقط يه head ازش بزنم ، اما اگه جو گرفتم و ديدم باحال شد ممكنه بدن و عروسكش رو هم بسازم و RIG هم كنم.
پيشاپيش از كمك ها و نظراتتون ممنونم.
موفق باشيد.
يا علي.
HOMAYOON.F
13-08-2010, 21:40
خوبه... آفرین...
فقط چیز خاصی که نداره، کامل بزن. خیلی جالب میشه.
مهمترین قسمت این کار متریال و رندره!
برو باهات هستیم...
TheGnomonWorkshop
13-08-2010, 21:46
بیس رو خیلی خوب در آوردی ... آفرین ...
چند تا نظر(ایراد): :46:
چرا داخل دهنش رو درست نکردی؟.. حداقل باید یه شکاف بینشون میبود تا بعدا به مشکل نخوری
وسط گوشش مشکل داره و به رفرنس نمیخوره
اگر یه کم فکش رو بدی جلو فکر کنم بهتر بشه
دیگه... مشکلی نداره
من اینا رو برای بهتر شدن کارت گفتم ... یه وقت به دل نگیری :10:
RezaTayebiJ
13-08-2010, 22:06
ایول. کانسپت خوبیه. بیس مدل خوبه یه ایراد به نظر من پیشونی و قسمت بالای چشم هست که به نظرم توی کانسپت کمی جلوتر و پُر تره.
بیس رو خیلی خوب در آوردی ... آفرین ...
چند تا نظر(ایراد): :46:
چرا داخل دهنش رو درست نکردی؟.. حداقل باید یه شکاف بینشون میبود تا بعدا به مشکل نخوری
وسط گوشش مشکل داره و به رفرنس نمیخوره
اگر یه کم فکش رو بدی جلو فکر کنم بهتر بشه
دیگه... مشکلی نداره
من اینا رو برای بهتر شدن کارت گفتم ... یه وقت به دل نگیری :10:
سلام رفيق ممنون. من اين كار رو اينجا گذاشتم كه هر چي مشكل داره رو بفهمم ديگه ، ناراحت چرا بشم برادر.:20:
داخلش رو آخر كار درست مي كنم و لب بالا و پايين از هم جدا هستند. اما شايد تو شكل خوب معلوم نشده.:31:
همون طور كه گفتم اين بيس كار هست و تو ZB داخل گوش و سوراخ دماغ و اينا رو درست مي كنم.
در مورد فكش هم همين كاري رو كه گفتيد مي كنم ممنون.
چون عكسي از زاويه هاي ديگش ندارم كارم رو خيلي سخت كرده و اين بيس رو هم تجسمي از روي شكل زدم و چشماش هم بد قلق ترين قسمتش بود.
خوبه... آفرین...
فقط چیز خاصی که نداره، کامل بزن. خیلی جالب میشه.
مهمترین قسمت این کار متریال و رندره!
برو باهات هستیم...
چشم ، ممنون. راستي من تو زمينه ي رندر خيلي خوب نيستم ، بايد ديگه حساب كمك كنيد.:31:
ایول. کانسپت خوبیه. بیس مدل خوبه یه ایراد به نظر من پیشونی و قسمت بالای چشم هست که به نظرم توی کانسپت کمی جلوتر و پُر تره.
بله درسته ، مخصوصا قسمت بالاي ابروهاش . مابقي هم كه زير مو ميره و مهم نيست. اينا رو محول مي كنيم به ZB .ممنون .
..........................
از همگي بخاطر نظراته مفيدشون ممنونم . حالت بعدي رو كه مي ذارم ، انشائ الله سعي مي كنم كارش تو ZBrush تموم شده باشه. فقط اون موقع سعي كنيد سريع ايراد هارو بگيريد كه مشكلات رو رفع كنم و بتونم برم تو مرحله ي Normal map و Textureing .
ممنون.
همگي موفق باشيد.
يا علي.
سلام.
بر خلاف انتظارم ، بيشتر كار برد و يه جاهاييش مشكل داشت مجبور شدم دوباره عقب گرد كنم.
قرار بود وقتي اين پست رو مي زنم كار ZB تمام شده باشه ، اما ديگه خيلي دير كردم. حالا اين رو مي ذارم، باز نقد كنيد.
فقط توجه داشته باشيد كه هنوز روي گوش و دهن و چونه كار انجام نشده.
اينم لينكش.
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
موفق باشيد.
يا علي.
HOMAYOON.F
14-08-2010, 13:52
خوبه. اگه وایر رو بذاری بیشتر میتونیم کمکت کنیم...
نمیدونم تا چه حد به کانسپت پایبندی و میخوای شبیهش بشه؟ اما دماغش یه خورده افتاده تر و آویزونتر باید باشه...
بقیه قسمتها رو که میگی دست نزدی!
راستی با تبلت کار میکنی؟!
آفرین
کاره خیلی عالی شده
فقط سعی کن روی چشم ها زیاد کار کنی
چون این کاراکتر چشم های جالبی داره
و قشنگیش به چشم هاشه...
TheGnomonWorkshop
14-08-2010, 14:09
عالیه... اگه همینجور پیش بری بهتر از خودش در میاد
فقط یکم تپل ترش کن
خوبه. اگه وایر رو بذاری بیشتر میتونیم کمکت کنیم...
نمیدونم تا چه حد به کانسپت پایبندی و میخوای شبیهش بشه؟ اما دماغش یه خورده افتاده تر و آویزونتر باید باشه...
بقیه قسمتها رو که میگی دست نزدی!
راستی با تبلت کار میکنی؟!
ممنون.
سعي مي كنم مطابق با اون كار كنم اما ديگه زياد اصرار نداشته باشم دقيقا همونطور شه. نمي خوام خيلي براش وقت بذارم.
دماغ اش رو دوباره دست زدم ، خوبه ؟؟ البته سعي كردم طبيعي تر باشه تا اينكه شبيه كانسپت باشه.
گفتيد بقيه ي قسمتها رو که میگی دست نزدی! ، متوجه نشدم ، اما عكسي كه پايين كذاشتم ديگه كامله.
متاسفانه هنوز از ماوس استفاده مي كنم :41:، اما چند وقتي هست تو فكرشم، منتها بايد با يكي كه كار مي كنه مشورت كنم.
اينم واير قبل از ورود به ZB :
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
ا
آفرین
کاره خیلی عالی شده
فقط سعی کن روی چشم ها زیاد کار کنی
چون این کاراکتر چشم های جالبی داره
و قشنگیش به چشم هاشه... ا
ممنون.
چشم هاش كه زياد وقتم رو گرفت ، اما اگر اشكالي هست لطفا بگيد ، كه اصلاح كنم.
البته چشماش دقيق مثل كانسپت در نيومد !!:31:
عالیه... اگه همینجور پیش بری بهتر از خودش در میاد
فقط یکم تپل ترش کن ا
ممنون. اما انقدرا هم خوب نشده ها !!:31:
---------------------------------------------------------
خوب اين هم اتمام كار در ZB . لطفا ببينيد و هر جاش رو كه مشكل اساسي داره بگيد كه ديگه بريم سراغ normal map .
البته از بعضي جاهاش راضي نيستم اما نمي خوام ديگه زياد روش وقت بذارم.
منم تو اين مدت لباس و دستش رو درست مي كنم.
راستي بنظرتون ابرو هاش رو هم تو ZB درست كنم ؟؟
و اگر كسي بتونه بدنش رو ( پيرهن و شلوارش ) حدودي بكشه ، كه يه چيزي دستم بياد براي ساختش خيلي خوب مي شه. منم يكمي روش كار مي كنم.
اينم عكس ها ي نهايي در ZB :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون از همگي بخاطر نظراتشون. منتظرم.
همگي موفق باشيد ،
يا علي.
smspersia
15-08-2010, 08:21
خیلی خوب شده
فقط - اول فکر کردم می خوای بچه جن ازش درست کنی !! حالا شد یه بچه شر ؟
ولی دماغش خیلی قشنگ شده
موفق باشی
HOMAYOON.F
15-08-2010, 11:24
خب الان خوب شده اما...
1. توپولوژی مدل میبایست بهتر میشد. با همین هم میشه یه کارایی کرد همونطور که الان انجام دادی، اما باید همیشه هر مدلی رو که میزنی واسه انیمیت در نظر بگیریش و یه توپولوژی خوب واسش بزنی...
2. مدلسازی از رو کانسپت با مدلسازی از رو بلوپرینت فرق میکنه. واسه کانسپت خود مدلساز باید از آناتومی خوب سر در بیاره تا بتونه از اون یه زاویه ی خاص کل مدل رو بدون مشکل بزنه! الان این مدل از نمای بغل، ساختار جمجمش ایراد داره و باید اصلاح بشه!
این عکسها رو ببین:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
البته اگه واسه رندر فقط از نمای روبرو استفاده میکنی میشه ازش گذشت.
3. بازم میشه رو سرش کار کرد و هنوز جا داره، اما فقط یه خورده گوشش رو بهتر کن! گوشش یه جاهایی صاف و کیوبیک شده و یه قسمتهایی خمیری. اینا بایستی متعادل باشن!
بازم میگم تا اینجاش خوبه اما اگه بخوای عالی بشه باید به اون موارد دقت کنی...
منتظر ادامش هستم...
خیلی خوب شده
فقط - اول فکر کردم می خوای بچه جن ازش درست کنی !! حالا شد یه بچه شر ؟
ولی دماغش خیلی قشنگ شده
موفق باشی
ممنون.
بچه جن؟!! ، كانسپتش رو كه گذاشته بودم!!
اون اسمش بخاطر اينه كه بچه هه يه حالت شيطاني داره ، يعني موقع نگاه كردن بهش ، در عين حال كه احساس خوبي بهت دست مي ده ، يه حالت تنفر هم بخاطر شيطاني بودنش بوجود مي آد. اما بعد از اين كار قول مي دم يه بچه جن هم مخصوص شما ازش بزنم:46: ، چون مدل واقعا استعدادش رو داره.:31:
يا علي.
خب الان خوب شده اما...
1. توپولوژی مدل میبایست بهتر میشد. با همین هم میشه یه کارایی کرد همونطور که الان انجام دادی، اما باید همیشه هر مدلی رو که میزنی واسه انیمیت در نظر بگیریش و یه توپولوژی خوب واسش بزنی...
2. مدلسازی از رو کانسپت با مدلسازی از رو بلوپرینت فرق میکنه. واسه کانسپت خود مدلساز باید از آناتومی خوب سر در بیاره تا بتونه از اون یه زاویه ی خاص کل مدل رو بدون مشکل بزنه! الان این مدل از نمای بغل، ساختار جمجمش ایراد داره و باید اصلاح بشه!
این عکسها رو ببین:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدالبته اگه واسه رندر فقط از نمای روبرو استفاده میکنی میشه ازش گذشت.
3. بازم میشه رو سرش کار کرد و هنوز جا داره، اما فقط یه خورده گوشش رو بهتر کن! گوشش یه جاهایی صاف و کیوبیک شده و یه قسمتهایی خمیری. اینا بایستی متعادل باشن!
بازم میگم تا اینجاش خوبه اما اگه بخوای عالی بشه باید به اون موارد دقت کنی...
منتظر ادامش هستم...
از پي گيري تون و نكاتي كه اشاره مي كنيد خيلي خيلي ممنونم.
اون عكس هايي رو كه گذاشتين حجم حالت real رو داره ، اما براي اين مورد سعي نكردم حجمش رو اونطور كه گفتيد كنم ، چون كار real نيست و فانتزي هست و حالت كاريكاتوري هم داره !!
بنظر خودم كه حجم اينطوري بيشتر به sinistery بودنش كمك مي كنه !!
بعد بنظرم اينطور كه از شكل بر مي ياد رعايت كردن اون حجم شايد مدل رو از كانسپتش دور مي كرد.
در مورد گوش ها هم ، حقيقتش خودمم راضي نيستم و با شما كاملا موافقم.
اما اين يكي رو مي خوام از رو برو كار كنم ، اگر جو گرفتم كه كل قسمت هاي بدن رو مدل كنم ، اون موقع بايد روي گوشش هم كار كنم چون بجز از نماي رو برو واقعا اوضاعش خرابه.
راستي در نماي روبرو اگه جايي از گوشش خيلي ناجوره بگيد تا رديفش كنم.
مي خوام اين مدل رو سريع تمام كنم. متاسفانه هميشه مي خوام كاراي سنگين و پيچيده كنم و وسط يكي از همين كارا بودم كه ديگه واقعا خسته شدم . بخاطر همين اومدم اين مدل رو شروع كردم و از همون اول با خودم شرط كردم كه زياد بهش گير ندم !! و سريع تمومش كنم.
راستي نظرتون براي ابروهاش چيه؟؟ تو ZB درست كنم؟؟
موفق باشيد يا علي.
HOMAYOON.F
15-08-2010, 14:29
منظور منم رئال نبود! کلاً حالت و فرم رو میگم. بعد هر جور که دوست داشتید میتونید تغییر بدید یا اغراق کنید.
خب اگه در نظر دارید کار رو سریع تموم کنید همین هم خوبه! ابروهاشم میتونید با زیبراش بزنید. این دیگه به خودتون بستگی داره.
رندر رو تو زیبراش میگیرید یا مایا؟
اگه تو مایا رندر میگیرید، که با نرمال مپ همه چی ردیف میشه، اما چون توپولوژیش یه خورده کار داره شاید نتیجه اون چیزی که میخواید نشه!(مخصوصاً واسه چشمها!!)
منظور منم رئال نبود! کلاً حالت و فرم رو میگم. بعد هر جور که دوست داشتید میتونید تغییر بدید یا اغراق کنید.
خب اگه در نظر دارید کار رو سریع تموم کنید همین هم خوبه! ابروهاشم میتونید با زیبراش بزنید. این دیگه به خودتون بستگی داره.
رندر رو تو زیبراش میگیرید یا مایا؟
اگه تو مایا رندر میگیرید، که با نرمال مپ همه چی ردیف میشه، اما چون توپولوژیش یه خورده کار داره شاید نتیجه اون چیزی که میخواید نشه!(مخصوصاً واسه چشمها!!)
بله ، همون طور كه گفتم رندر رو در MAYA مي گيرم. البته فكر نكنم نرمال مپ مشكلي ايجاد كنه !!
موهاش رو هم با پلاگين Shave & hair cut درست مي كنم.
راستي اگر مي شه يه تاپيك بزينيد در مورد بحث topology يا همين جا يه link اي چيزي بذاريد. مي خوام topology رو درست ياد بگيرم ، كه ان شائ الله كم كم كارامون رو اصولي كنيم.
اين طور كه بوش مي ياد اوضاع ام تو زمينه ي Topology خيلي خرابه !! :41:
تشكر فراوان.
-------------------------------------------------------------------------
خوب اين هم از دست و لباسش ، حالا بايد ببرمش تو ZB و جزئيات بدم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
HOMAYOON.F
15-08-2010, 16:59
راستش واسه توپولوژی یکی از بهترین راهها، نگاه کردن به وایرفریم کارهای حرفه ای هاست.
همینطور اگه از آناتومی درک صحیحی داشته باشیم متوجه میشیم که توپولوژی باید به چه شکل باشه.
و همینطور خروجی نهایی که از کار میگیریم هم تعیین میکنه که تا چه حد باید رو توپولوژی کار کرد.
...
به تصاویر زیر نگاه کنید:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
به چینش edge loop ها دقت کنید. میبیند که اکثراً دور چشمها و دور دهن و از روی بینی به طرف اطراف دهن و ... هستن.
دلیلش هم اینه که فرم عضلات و پوست صورت در دنیای واقعی به این شکل هستش.
حالا اگه ما چینش edge loop ها رو به طریقی غیر از این روش اجرا کنیم شاید واسه کارهای سبک و فانتزی جواب بگیریم، اما واسه کارهای حرفه ای با انیمیتهای با کیفیت دچار مشکل میشیم. پس باید هر مدل تمرینی رو که میسازیم بر اساس این اصل پیش بریم تا تجربه و تواناییمون در مسیر درست شکل بگیره.
مشکلی که توپولوژی کار شما داره، اینه که تعداد edge ها واسه چشم و گونه و لب پایین خیلی کم هستن. همینطور بقیه ی قسمتها میتونست مناسب تر باشه. شما باید به این موضوع دقت کنید که مدل بیس یا لوپولی باید شبیه به کانسپت باشه و در نهایت با smooth کردن اون یه مدل نرم و زیبا داشته باشید. نباید فقط به مدلِ با دیواید بالا تو زیبراش اکتفا کرد . چون خروجی اصلی شما بیس لوپولی هستش!
به هر حال الانم خوبه و کارهای بعدی مطمئناً بهتر هم میشن.
منتظر ادامش هستم...
TheGnomonWorkshop
15-08-2010, 22:05
خیلی خوب شده...
اگه توی زیبراش با Alpha ها یکم روی پوستش کار کنی بهتر هم میشه...
مو و ابروهاش رو هم توی زیبراش درست کن
راستی اگه گفتین چرا بهش میکن پسر شیطانی؟!!!.....:21:
.
.
.
یه نگاه به رابطه دستش با عروسک بکنین :38:
آفرین
تا اینجای کار عالی شده
فرمشو خیلی خوب در آوردی
منتظره ادامه کار هستم..
HOMAYOON.F جان ممنون از توضيحاتت ، شروع خوبي بود.
خیلی خوب شده...
اگه توی زیبراش با Alpha ها یکم روی پوستش کار کنی بهتر هم میشه...
مو و ابروهاش رو هم توی زیبراش درست کن
راستی اگه گفتین چرا بهش میکن پسر شیطانی؟!!!.....:21:
.
.
.
یه نگاه به رابطه دستش با عروسک بکنین :38:
ممنونم از نظرتون.
چون اين يه مدل بچه هست اگر بخوام از بافت پوست استفاده كنم ، باعث مي شه كه پوستش پير بزنه ، حالا براي Texture اش بايد چند چيز رو امتحان كنم.اون لكه ها و جزئيات ريز صورت رو هم موقع Texture دادن مي دم ، كه دوباره كاري ، نشه.
اگر كسي تجربه ي مفيدي هم تو اين زمينه داره كه بتونه براي Texture كمكم كنه ، ممنون مي شم راهنماييم كنه.
اما در مورد مو در ZB بايد بگم كه انتخاب خوبي نيست چون چيزي رو كه مي خوام نمي شه باهاش در بيارم و حتما مي خوام مو ها رشته ، رشته اي باشه. با پلاگين تو مايا رديفش مي كنم ، نگران نباش.
رابطه ي دستش با عروسك چه ربطي به شيطاني بودنش داره ؟؟!! :21:
آفرین
تا اینجای کار عالی شده
فرمشو خیلی خوب در آوردی
منتظره ادامه کار هستم..
ممنونم.
-------------------------------------------------------
و اما ادامه ي كار . خوب كار لباس و دست در ZB تموم شد :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
البته پنجه ي دستش ( hand ) بنظرم زياد لاغر شده ، ناخون هارو هم فقط جاشون رو گذاشتم به خاطر مطابقت با كانسپت ريزشون كردم ، اما فكر كنم جزئيات دست باعث شده كه پير تر نشونش بده ، به همين علت هم فعلا بيشتر جزويات ندادم. محل اتصال انگشت ها هم نبايد يه سطح باشه ، كه بعدا درستش مي كنم.
منتظر نقد هاي سازندتون هستم. ممنون از همگي.
حالا مي رم سراغ مدل كردن عروسك اش.
موفق باشيد.
يا علي.
TheGnomonWorkshop
17-08-2010, 13:06
انگشتاش خیلی باریک و تیز شدن!
فرم ناخن ها مثل هم نشده
راجع به بافت صورت هم یه نگاه به این عکس کن:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
آدم تو هر سنی باشه پوستش بافت خودش رو داره ، اما توی سن کم کمتر خودش رو نشون میده
برای طبیعی تر شدن کارت بهتر که سوراخ سوراخای پوستش رو براش بزاری اما با شدت کم
یه سوال:
کسی میدونه چجوری موهای اینجوری رو :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به اینجوری :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تبدیل میکنن؟ :20: (خیلی وقته توش موندم)
درباره رابطه دست با عروسک هم باید بگم که از حالت تعجب عروسک معلومه دیگه... :31:
خیلی خوبه
ولی فرم دست ها رو خوب در نیاوردی
در مقابل صورت دست ها ضعیف کار شده
انگشتها تیز و نازک شدن
موج دار هم شدن
به نظرم divid دست بیار رو 1 و بقیه رو پاک کن..
از اول شروع کن روی ساز انگشتها ...
بعد سعی کن انگشتهارو با دقت و فرم مناسب ( از روی refrence ) کار کنی...
---
به نظرم اول پسرو کامل درست کن بعد شروع به عروسک کن....
چون 2 تا مدل جدا هستن...
انگشتاش خیلی باریک و تیز شدن!
فرم ناخن ها مثل هم نشده
راجع به بافت صورت هم یه نگاه به این عکس کن:
آدم تو هر سنی باشه پوستش بافت خودش رو داره ، اما توی سن کم کمتر خودش رو نشون میده
برای طبیعی تر شدن کارت بهتر که سوراخ سوراخای پوستش رو براش بزاری اما با شدت کم
یه سوال:
کسی میدونه چجوری موهای اینجوری رو :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به اینجوری :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تبدیل میکنن؟ :20: (خیلی وقته توش موندم)
درباره رابطه دست با عروسک هم باید بگم که از حالت تعجب عروسک معلومه دیگه... :31:
آره درسته ، زيادي تيز شدن. قضيه ي فرم ناخون چيه؟؟ يكمي بزرگترشون مي كنم.
راستي عكسي نمي بينم اگه مي توني يه جا آپ اش كن.
در مورد بافت صورت راست مي گي ، اما يعني سوراخ سوراخ ها رو ، روي كل صورت يكنواخت بذارم؟؟
اون عكس رو حتما يه جايي آپلودش كن كه ببينم.
در مورد سئوالت هم ، ... شرمنده ، نمي دونم.:41:
خیلی خوبه
ولی فرم دست ها رو خوب در نیاوردی
در مقابل صورت دست ها ضعیف کار شده
انگشتها تیز و نازک شدن
موج دار هم شدن
به نظرم divid دست بیار رو 1 و بقیه رو پاک کن..
از اول شروع کن روی ساز انگشتها ...
بعد سعی کن انگشتهارو با دقت و فرم مناسب ( از روی refrence ) کار کنی...
---
به نظرم اول پسرو کامل درست کن بعد شروع به عروسک کن....
چون 2 تا مدل جدا هستن...
اگه انگشت هاش و دستش خوب نيست ، پس كجاش خيلي خوبه ؟؟!؟:31:
ممنون از توجه اتون.
خوب فرم دست رو بايد چيكار كنم؟؟ اگر از نظر detail هست ، كه چون بچه هست و مطابق با كانسپت ، نمي تونم بافت ماهيچه اي بهش بدم. اما اگر منظورتون چيزه ديگه اي هست ، اگه ممكنه روشن تر بگيد.
انگشت ها هم همونطور كه گفتيد زيادي تيز شده ، درستش مي كنم ، اما متوجه موج دار بودن نشدم !!
خوب خودم سعي كردم بند ، بند انگشت ها رو تفكيك كنم كه حالت خوبي بگيره. منظورتون همين هاست كه موج گرفته؟؟
Divide رو بيارم رو 1 ؟؟!!؟ :18: :19:
اگرم اين كار رو كنم فكر نكنم فرق زيادي كنه ، چون احتمالا تجسمم مورد داره . اگه عكسي چيزي هست بي زحمت لطف كنيد.
----------------
مدل پسره كامل شد ديگه !! يه رندر مطابق با كانسپت مي خوام بگيرم. حس ساخت پا و ... نيست ، آخه طول مي كشه و بايد تجسمي كار كنم. حداقل فعلا ( براي اين سري ) :19:
ممنون از نظراتتون ، خودم خيال كردم خوب در اومده !! اما ... :13:
حالا دوباره مي شينم روش كار مي كنم ببينيم چي مي شه ؟؟
خيلي ممنون از همتون.موردي بود باز بگيد ها ... !!
موفق باشيد.
يا علي.
اونی که گفتم خوب شده برا لباسش و سرشه :31:
ببین دستو باید سعی کنی بیشتر صافش کنی...
خیلی حالت استخوانی گرفته
به این لینک برو
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
بعد سعی کن اون استخوان های روی دستو با حوصله تر در بیاری...
اینی که میگم از divide 1 شروع کن برا اینکه که از همون اول اندازه ی انگشت هارو قشنگ در بیاری و تیزی انگشت هارو از همون اول درست کنی....
منتظره کاره زیبات هستم...
اونی که گفتم خوب شده برا لباسش و سرشه :31:
ببین دستو باید سعی کنی بیشتر صافش کنی...
خیلی حالت استخوانی گرفته
به این لینک برو
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدبعد سعی کن اون استخوان های روی دستو با حوصله تر در بیاری...
اینی که میگم از divide 1 شروع کن برا اینکه که از همون اول اندازه ی انگشت هارو قشنگ در بیاری و تیزی انگشت هارو از همون اول درست کنی....
منتظره کاره زیبات هستم...
( مي دونستم ، شوخي كردم:31: )
خوب دقيقا وقتي خواستم edit شدش رو بزارم ، پستتون رو ديدم ، حالا هم استخوني هست ؟؟ يا در همين حد كافيه؟؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
طبق عكس هايي كه گذاشتيد ، دوباره روش كار مي كنم كه بهتر بشه. روي استخوان هاي روي دست هم تلاشم رو مي كنم. اما منظورتون اينه كه اينجاش استخواني نشده؟؟ يا نبايد انقدر استخواني باشه؟؟ يا به كل پرته !!!
در يه پست قبل از اين گفتيد دست اش ، منظورتون همين پنجه و (hand) بود يا بازو و ساعد و آرنج.
بنظر خودم كه مشكلي نداره اما اگه جايي موردي مي بينيد لطفا بگيد.
از divide 1 براي تغيير حجم انگشت ها شروع كردم اما بالايي هاش رو پاك نكردم:46:
الان بنظرم بهتر از قبل شده. بازم مشكلي مي بينيد بگيد كه رفع كنم.
راستي چون با كف دست كاري ندارم و تو رندر ي كه قراره بگيرم نيست ديگه روش كار نكردم.:31:
ممنون از همگي.
موفق باشيد.
يا علي.
خیلی بهتر شد
منظورم از دست همون انگشتها بود...:20:
ناخن براش بزاری نرمال میشه...
منتظر ادامش هستم..
ممنون ، اما الان متوجه شدم كه اگر قرار باشه انگشت ها تا بشن ، اون حالت روي مفصل وسط انگشت ها همين طور مي مونه كه اين اصلا خوب نيست ، چون اين حالت مخصوص زماني هست كه انگشت ها كشيده شده هستند.
دوباره بايد تغييرش بدم. :19:
راستي بايد دستش رو تپل تر كنم و ( hand ) اش رو هم بزرگ كنم كه تناسبات مطابق با كانسپت باشه.
نظرتون چيه بچه ها ؟؟
و نكته ي بعدي اينكه وقتي base عروسك رو زدم و آماده ي كار در ZB كردم ، به كل سرد شدم. اصلا دوست ندارم عروسكش رو بسازم. آخه يه جوريه و حس خوبي بهم دست نمي ده !! ( بعضي قسمت هاش هم زحمت داره كه حوصله ام نمي شه !! )
گفتم يه چاقويي يا چيز ديگه اي ( اگر پيشنهادي داريد بديد ) بذارم دستش. نظر شما چيه ؟؟
پيشاپيش ممنون از نظراتتون.
ناخون رو ديگه تو همون ZB ساختم ، يه جزئ جدا نيست. ديگه سر هم بنديه ديگه !!:31:
ناخوناش خوب نشده . اگر موقع رندر اصلي ديدم ناجور شده بعدا براش يه فكري مي كنم.
خوب دستش رو تپل تر كردم و hand اش رو هم بزرگ كردم كه يه حالت كاريكاتوري بگيره و به كانسپت نزديك تر بشه.
گوشش رو هم دوباره دست زدم. اما متاسفانه موقع save كردن ، فايلم رو خراب كرد ،:13:
حالا ببينيد اگر همينجوري خوب هست كه به همين شكل بسازم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گام بعدي يه Texture الكي هست و بعد انتقال به MAYA و ساخت مو و ابرو با پلا گين Shave & haire cut .
( البته اگر عمري باقي بود :31: )
ممنون از همگي.
موفق باشيد.
RezaTayebiJ
19-08-2010, 19:12
تا اینجا خیلی خوب شده. به غیر از ناخون ها که البته اگر به چشم نمی یان اصلا مهم نیست.
فُرم کلی پیرهنش هم به نظرم خیلی خوبه. برای نشاندن پیراهن روی بدن پیشنهاد می کنم از ncloth استفاده کنی. بعد اگر خواستی روی لباس شبیه سازی شده می تونی تغییراتی بدی. فکر کنم ncloth بتونه کارت را جلو بندازه.
منتظر ادامه کار هستیم
ئه ؟!
شیرین اینجا هعم هستش که :دی
نه شارین :p
خوبی ؟
کارتو خوب بردی جلو افرین
خیلی خوشم اومد فعلا پشت سر هم کار بزن تا بعد که دستت گرم شد
نقد کنیم کاراتو
مرحبا
آفرین
کاره خوبی شده تا اینجاش
ادامه بده ببینیم ، منتظریم
موفق باشی
تا اینجا خیلی خوب شده. به غیر از ناخون ها که البته اگر به چشم نمی یان اصلا مهم نیست.
فُرم کلی پیرهنش هم به نظرم خیلی خوبه. برای نشاندن پیراهن روی بدن پیشنهاد می کنم از ncloth استفاده کنی. بعد اگر خواستی روی لباس شبیه سازی شده می تونی تغییراتی بدی. فکر کنم ncloth بتونه کارت را جلو بندازه.
منتظر ادامه کار هستیم
ممنون. ncloth ، آره فكر خوبيه. مي خواستم همينطوري rig كنم. بدن هم نساختم ، اما ncloth رو امتحان مي كنم ، بايد نتيجه ي خوبي بده.
بازم ممنون از نظرتون.
ئه ؟!
شیرین اینجا هعم هستش که :دی
نه شارین :p
خوبی ؟
کارتو خوب بردی جلو افرین
خیلی خوشم اومد فعلا پشت سر هم کار بزن تا بعد که دستت گرم شد
نقد کنیم کاراتو
مرحبا
ئه
فرهاد هم كه اينجاست :31:
آره ديگه ، اينطورياست داش فرهاد.:31:
ممنون من كه خوبم ، شما چطوري؟؟
پشت سر هم كار بزن !! منظورت چيه؟؟ همين الان هم منتظر نقد ام ها ، نكنه وقتي رفت تو گالري اون موقع مي خواي نقد كني كلك؟!؟؟:21:
آفرین
کاره خوبی شده تا اینجاش
ادامه بده ببینیم ، منتظریم
موفق باشی ممنون از نظرتون.
-----------------------------------------------
امروز اصلا پاش نبودم. فقط در همين حد : ( يه Texture الكي موقت كه از خشكي در بياد. ) :31:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بعد مي ره تو مايا براي ساخت مو :27:
نه :دی !!!
خو منظورم این بود که الان فقط باید کار بزنی
تمرین
تمرین
تمرین
ببین هم طراحیتو قوی کن و هم کار بزن
خوبه فقط مشکلش اینه که آناتومی نداره :31: .... نه شوخی کردم ... به نظرم یه مدت رو آناتومی مطالعه کنی کارات بهتر میشه :10:
نه :دی !!!
خو منظورم این بود که الان فقط باید کار بزنی
تمرین
تمرین
تمرین
ببین هم طراحیتو قوی کن و هم کار بزن
ای ول این نکته واقعا مهمه ... مخصوصا طراحی دستی
نه :دی !!!
خو منظورم این بود که الان فقط باید کار بزنی
تمرین
تمرین
تمرین
ببین هم طراحیتو قوی کن و هم کار بزن
آره خوب . درسته. چشم تمام سعيم رو مي كنم.
اما شما يه نگاه به كانسپتش هم بندازين . فكر كنم اون رو نديدين.:31:
خوبه فقط مشکلش اینه که آناتومی نداره [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] .... نه شوخی کردم ... به نظرم یه مدت رو آناتومی مطالعه کنی کارات بهتر میشه [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون از نظرتون اما فكر كنم شما هم كانسپت رو نديدي يا ... نه؟!؟:31:
اينكار تجسمي نيست. از روي كانسپت مي زنمش.:31:
اينم عكس كانسپت.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بازم ممنون.
موفق باشيد.
يا علي.
سلام رفیق
اون پلاگینه مایا رو از کجا دانلود کنم؟
اینها هم از کارهایه دیگه این هنرمند:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] isel.jpg
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلام پويا جان. ممنونم بخاطر عكس ها.
راستي منظورت كدوم پلاگينه؟؟ مو؟؟
shave & haircut??
به آدرس زير برو. تو همين سايت هم قسمت پلاگين ها گذاشتنش.
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
موفق باشي.
يا علي.
سلام. هنوز دارم رو موهاش كار مي كنم اما وقتي موهاش رو گذاشتم متوجه شدم كه بالاي سرش هنوز بايد ارتفاعش بيشتر بشه تا به كانسپت برسه.نظرتون چيه؟؟
بيخيالش بشم و همين رو ادامه بدم يا ارتفاع رو بيشتر كنم؟؟
حالت موها چطور شده؟؟
البته هنوز دارم روش كار مي كنم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] mg%20src=%22[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] %20alt=%2215537854055549468931.jpg%22%20/%3E%3C/a%3E
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
موفق باشيد.
يا علي.
TheGnomonWorkshop
24-08-2010, 21:58
موهاش خیلی خوب شدن ولی گوشاش زیادی بزرگن
به پیرهنش هم که یه بعدا تکسچر میدی؟! نه؟
انگشتای استخونیش رو گوشتی کردی؟
یه چیزه دیگه: :9:
دستاش خیلی پایینتر از شوناش هستن...
دکمه های لباسش خیلی بزرگن...
یقه لباسش به پیرهنش چسبیده...
فکری به حال پوستش کردی؟
ابروهاش رو هم بزار...
.
.
.
دیگه مشکلی نداره... :12:
ارتفای سرش هم خوبه... بیشترش نکن
موفق باشی
موهاش خیلی خوب شدن ولی گوشاش زیادی بزرگن
به پیرهنش هم که یه بعدا تکسچر میدی؟! نه؟
انگشتای استخونیش رو گوشتی کردی؟
یه چیزه دیگه: :9:
دستاش خیلی پایینتر از شوناش هستن...
دکمه های لباسش خیلی بزرگن...
یقه لباسش به پیرهنش چسبیده...
فکری به حال پوستش کردی؟
ابروهاش رو هم بزار...
.
.
.
دیگه مشکلی نداره... :12:
ارتفای سرش هم خوبه... بیشترش نکن
موفق باشی
ممنون رفيق.
گوشاش كه از كانسپت كوچكترن !!
آره ديگه گفتم فعلا يه texture همينطوري دادم كه از خشكي در بياد. هنوز وارد Texture دادنش نشدم.
انگشت ها رو تو چند تا پست قبل گذاشتم و بچه ها هم كه گفتن خوبه. شما ديدي شون؟؟
چون قراره ريگ بشه مشكلي نيست. همه چيز تحت كنترل هست.
دكمه ها كه بزرگ نيستن !! يه ديد به كانسپت بنداز.
يقه نچسبيده ... . بخاطر اينه كه نور تو صحنه نيست. سايه نخورده.
والا براي پوستش مي خوام از sss استفاده كنم. يه كمي كار مي بره.
ابرو هاش رو هم چشم.
اما من اين پست رو فقط براي موهاش زدم. درسته كه محيطش از ZB به MAYA تغيير كرده و ظاهرا زشت شده اما يكمي تحمل داشته باشيد . اين همونه كه تو ZB بود ، فقط بهش مو اضافه شده.
وقتي ok مو رو گرفتم. ابرو ها رو هم با همين پلاگين مي ذارم. بعد rig مي كنم و در آخر Texture و lighting رو رديف مي كنم.
اگر ارتفاع سر رو هم زياد نكنم شبيه كانسپت نمي شه ها ... !!
ممنون از توجه اتون علي جان.
يا علي
TheGnomonWorkshop
24-08-2010, 22:31
من تازه از خواب بلند شدم و یه چیزی گفتم... به دل نگیر... :31:
اما فکر کنم فهمیدم چرا اینجوری به نظرم اومده... :20:
سایز سرش نسبت به بدنش خیلی کوچیکه و به نظرم یه کم هم گردنش کلفت شده... (انگار گردن نداره)
گوشاش رو هم بده جلوتر...
پشت موها رو هم بردار... هم یکم مردونه شده و هم مثل کانسپ نشده
اون انگشتایی رو که من دیدم استخونی بود :31:... کناره مفصل ها رو گوشتی کن...
در کل من سی خوتم اندی چات دارم... :23:
:10:
چرا مدلت شونه نداره :دی ؟
افرین خوب شده
فقط ننما رو به رو زیاد جالب نیس برا خروجی
دمت گرم
من تازه از خواب بلند شدم و یه چیزی گفتم... به دل نگیر... :31:
اما فکر کنم فهمیدم چرا اینجوری به نظرم اومده... :20:
سایز سرش نسبت به بدنش خیلی کوچیکه و به نظرم یه کم هم گردنش کلفت شده... (انگار گردن نداره)
گوشاش رو هم بده جلوتر...
پشت موها رو هم بردار... هم یکم مردونه شده و هم مثل کانسپ نشده
اون انگشتایی رو که من دیدم استخونی بود :31:... کناره مفصل ها رو گوشتی کن...
در کل من سی خوتم اندی چات دارم... :23:
:10:
چي رو به دل نگيرم !؟:20:
آره درست مي گي دوباره مي برم تو ZB براي تغييرات نهايي. اما واقعا گردن نداره ها !!؟؟:31:
گفتي : در کل من سی خوتم اندی چات دارم... :23:
اين رو نفهميدم يعني چي ؟!!؟:31:
ممنون از نظراتت ، okay اشون مي كنم.
چرا مدلت شونه نداره [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ؟
افرین خوب شده
فقط ننما رو به رو زیاد جالب نیس برا خروجی
دمت گرم
چي بگم والا !! فكر كنم لباسش براش بزرگه !! :31:
نماي روبه رو بايد خروجي بگيرم ديگه ، چه كنيم .:5:
ممنون از نظرت.
---------------------------------------------------------
و اما تغييرات نهايي روي مو :
خدمت شما
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
چطوره ؟؟
ممنون از همگي.
موفق باشيد.
يا علي.
hossein.d
25-08-2010, 14:51
گفتي : در کل من سی خوتم اندی چات دارم...
اين رو نفهميدم يعني چي ؟!!؟
برادر مرتضی معنیش میشه: من واسه خودت میگم وگرنه چکارت دارم...
کارت فوق العاده شده.
ادامه بده.
آدم تو چشماش که نگاه میکنه تنش میلرزه.
چقدر این بچه شیطونه...
موفق باشی:11:
ممنون از نظراتتون بچه ها.
علي جان مشكلي مي بيني بگو بابا ...
اينم تغييرات كلي. حقيقتش علي جان قبل از اينكه بگي ، نمي دونم چطور خودم متوجه نشدم. اما واقعا تناسبش اشكال داشت.
الان گوش هاش رو بل بلي تر كردم و گردن و لباس و دستش رو كوچك تر.
ببينيد چطوره ؟؟
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ممنون از نظراتتون ، پيشاپيش.
همگي موفق باشيد.
يا علي.
hossein.d
26-08-2010, 13:47
دمت گرم.
باحال شده.
بابا این فکر کنم بتونه با گوشاش پرواز کنه.
خیلی باحاله.
لبخند ترسناکش منو کشته.
دوست دارم با جفت پا برم تو صورتش. بچه فضول!!!!!!:27:
خیلی بهتر شد.
منتظر ادامه هستیم.:11:
.:PAR3A:.
26-08-2010, 14:10
خیلی بهتر شد.
ولی هر چی نگاش میکنم به نظرم گوشش نسبت به رفرنس یه کم ضایه تره.
نمی دونم کجاش مشکل داره ولی به نظرم میتونه بهتر باشه.
TheGnomonWorkshop
26-08-2010, 14:14
الان خیلی خوب شده... اما انگشتاش که هنوز همونجوریه! شونه هاشو هم پهن تر کن مچ دستشو کلفت تر کن از کانسپ به نظر میاد که گردنش رو داده جلو... امتحان کن ببین چطوری میشه بالای گوشش رو هم یکم خم کن به طرف جلو فعلا اینا رو درست کن تا بعدا بیشتر بهت گیر بدم :d
ایول
کاره جالبی شده
باریکلا
فقط اون براقی پوستشو بردار
texture هم جای کار داره...
texture لباس هم اون خط هاشو بیشتر کن...
smspersia
26-08-2010, 16:35
کارت حرف نداره
خیلی قشنگه بخصوص چشاشو ،خیلی خوب جاشون درست کردی
فقط لایه گوشاش (بالاشون) خیلی کلفته (مثلا بچه اس )- یه خورده ظریف بشن خوبه (از پشتش یه خورده نور بده :20:)
فقط در حد نظر
موفق باشی
دمت گرم.
باحال شده.
بابا این فکر کنم بتونه با گوشاش پرواز کنه.
خیلی باحاله.
لبخند ترسناکش منو کشته.
دوست دارم با جفت پا برم تو صورتش. بچه فضول!!!!!!:27:
خیلی بهتر شد.
منتظر ادامه هستیم.:11:
ممنون رفيق. به دلمون موند يكم از كارامون ايراد بگيري.
اما اونقدر ها هم خوب نشده ها ...:13:
وقتي آماده شد ، يه كامپوزيت جفت پا تو صورت مي زنيم :31:
خیلی بهتر شد.
ولی هر چی نگاش میکنم به نظرم گوشش نسبت به رفرنس یه کم ضایه تره.
نمی دونم کجاش مشکل داره ولی به نظرم میتونه بهتر باشه.
ممنون از نظرتون . آره به نظر خودمم گوشاش خوب نشده. اما حالا باز دستش زدم ، ببين خوب شده؟؟
الان خیلی خوب شده... اما انگشتاش که هنوز همونجوریه! شونه هاشو هم پهن تر کن مچ دستشو کلفت تر کن از کانسپ به نظر میاد که گردنش رو داده جلو... امتحان کن ببین چطوری میشه بالای گوشش رو هم یکم خم کن به طرف جلو فعلا اینا رو درست کن تا بعدا بیشتر بهت گیر بدم :d ا
كلا آستين لباس و دست رو اگه اجازه بدي ، بعد از rig كردن و pos دادن بريم تو كارش. چون فكر كنم يه بار ديگه اون موقع نياز داره تو ZB بياد.
همونطور كه گفتي سرش رو به جلو خم كرده كه اون رو هم بعد از rig و skinnig اعمال مي كنم. ( الان اگردستش بزنم يه مشكلاتي پيش مي ياد. ) ، گوشش هم دست زدم، بالاش رو ه دست زدم ، ببين خوبه ؟؟
منتظر گير هاي آينده هستيم.:21:
ایول
کاره جالبی شده
باریکلا
فقط اون براقی پوستشو بردار
texture هم جای کار داره...
texture لباس هم اون خط هاشو بیشتر کن...
ممنون از نظرتون. همونطور كه گفتم يه تكسچر سر ، سريه كه از حالت خشكي در بياد.
در آخرين مرحله بهش Texture اصلي رو ميدم.
کارت حرف نداره
خیلی قشنگه بخصوص چشاشو ،
خیلی خوب جاشون درست کردی
فقط لایه گوشاش (بالاشون) خیلی کلفته (مثلا بچه اس )- یه خورده ظریف بشن خوبه (از پشتش یه خورده نور بده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
فقط در حد نظر
موفق باشی
ممنون رفيق. راستي من مرتضي ام.:31:
همونطور كه گفتي لايه ي گوشاش كلفت شده ، البته اون گوشه كهبه سر چسبيده ، زير مو ميره و مهم نيست.
ممنونم كه به كارم توجه كرديد. حالا يكمي دستش زدم ، فكر كنم خوب شده باشه.نظرتون چيه ؟؟
-----------------------------------
راستي بچه ها در مورد موي جديدش هيچ كس چيزي نگفت ها !!!!
----------------------------------
اين هم از آخرين تغييرات :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پيشا پيش از نظراتتون ممنونم.
همگي موفق باشيد.
يا علي.
hossein.d
26-08-2010, 23:07
آقا من مثل همیشه میگم خوبه.
خو بلد نیستم کاراکتربزنم.
واسه همین اگه هیچی نداشته باشه واسم قسنگه.
موهاش رو هم به جان خودم خوبه!
کارت باحال شده.
منتظر ادامه هستیم.
راستی یه سر به کار من بزن.
یکم سر در گم شدم.
ممنونم برادر.:11:
TheGnomonWorkshop
26-08-2010, 23:29
خوب معلومه که گوشش خوب نیست :31:
گوش رو خیلی باریک کردی
هنوز هم اونقدر که باید خم میکردی نکردی
راستی
لباشم دخترونس :2:
یکم پهن ترش کن تا مردونه بشه :27:
حسين جان اختيار داري ، شما مي توني بزني و نمي خواي بزني :31:
ممنون
-------------
علي جان ، والا من ديگه زورم رو زدم ، نمي شه . بهتر از اين ديگه نتونستم.
راستي يعني چي لباسش رو پهن كن ؟؟ متوجه نشدم !! سري قبلي كه گفتي ، سر شون هاش رو پهن تر كردم.
چطور لباسش بنظر دخترونه مي رسه ؟؟!! :18: فكر كنم وقتي texture اصلي رو دادم درست بشه ها ...
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
----------------------------
خوب و اما اين بچه با آخرين ويرايش ها.
در محيط مايا هست. يه نور پردازي جزئي هم شده. texture هم كه گفتم اصلي براي آخره سر.:31:
فقط چون سيستمم براي رندر ضعيفه مجبور شدم با raytracing رندر بگيرم كه باعث شد موها اينطور بيفته.
براي اينكه خوب بيفته بايد با rasterizer رندر بگيرم كه .... ، نمي شه.:41:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خوب چطور شده ؟؟
موفق باشيد.
يا علي.
hossein.d
28-08-2010, 00:01
باحال شده مرتضی.
منظور علی لباسش نبود
لباش بود !
mouth
اوکی ؟!!!
ابروهاش چی شد بابا.
نکنه طرف سرطانیه؟!!!
آخی.گناه داره !
جالب شده.
ادامه بده.
منتظریم.:11:
hossein.d
28-08-2010, 00:01
باحال شده مرتضی.
منظور علی لباسش نبود
لباش بود !
mouth
اوکی ؟!!!
ابروهاش چی شد بابا.
نکنه طرف سرطانیه؟!!!
آخی.گناه داره !
جالب شده.
ادامه بده.
منتظریم.:11:
اینترنت مشکل داره چند بار پست میفرسته.
نمیشه پاک کرد پست رو؟
:31:.... .
عجب. پس من لباش رو لباسش خوندم !!
علي جون اگه منظورت رنگش هست كه بعدن درست مي كنم ، اما حالتش كه ديگه مثل كانسپت هست. تازه ويژگيه sinister بودنش هم بايد پديدار بشه ديگه !! نه؟؟!!:10:
راستي سرطاني نيست. اما نميدونم چرا مژه نداره !!؟
الان مي رم براي ساخت ابرو ها :31:
يا علي.
Borhan72
28-08-2010, 00:31
ا....
من 2D اين كار رو ديدم....
خييييييلی شبيهش در آوردی رفيق...
آفرين....
فقط يه كم بايد شرارت چشماشو بيشتر كنی :دی
TheGnomonWorkshop
28-08-2010, 09:22
:31:.... .
عجب. پس من لباش رو لباسش خوندم !!
علي جون اگه منظورت رنگش هست كه بعدن درست مي كنم ، اما حالتش كه ديگه مثل كانسپت هست. تازه ويژگيه sinister بودنش هم بايد پديدار بشه ديگه !! نه؟؟!!:10:
راستي سرطاني نيست. اما نميدونم چرا مژه نداره !!؟
الان مي رم براي ساخت ابرو ها :31:
يا علي.
خودت بشین نگاه کن ببین مثل کانسپت شده؟:13:
بالاش رو باید پهن تر کنی( باید کشش بدی)
HOMAYOON.F
28-08-2010, 09:51
کارت تا اینجا خیلی خوب شده...
نمیخواد اینقد به خودت گیر بدی! تازه یه خورده از ایده و ذهن خودت هم استفاده کن. اون ایده ی چاقو تو دستش جالبه.
زیاد بهش ور نرو ممکنه زده شی. با تکسچر و رندر نهایی، کار خیلی قشنگتر هم میشه.
آفرين دوست عزيز
خيلي خوب شده
تبريك ميگم
ميدونم كار داره ولي سعي كن رو موهاش بيشتر كار كني
اون قضيه چاقو هم خوبه ولي يكم به بچه جماعت نميخوره ، قاتل كه نيست :31:
به جاي اون يه چيزه ديگه بزار كه تيز نباشه خودشو بكشه يا كسي رو :31:
در كل منتظر يه كار Nice & perfect هستم :11:
هم استاني:40:
ا....
من 2D اين كار رو ديدم....
خييييييلی شبيهش در آوردی رفيق...
آفرين....
فقط يه كم بايد شرارت چشماشو بيشتر كنی :دی
ممنون . آره دارم اين كار رو از رو همون 2d ي مي زنم.
سعيم رو مي كنم ببينميم چي مي شه.:31:
خودت بشین نگاه کن ببین مثل کانسپت شده؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
بالاش رو باید پهن تر کنی( باید کشش بدی) خوب آره يه خورده اي فرق داره اما حالا ديگه ... بيخيال. آخه هر بار كه بخوام تغيير بدم بايد بين ZB و MAYA كار رو بچرخونم و از تك تكشون normal map بگيرم. مي خواستم اين كار رو سر ، سه سوت بزنم . ديگه خيلي داره دير مي شه . فكر كنم ديگه از مرحله ي مدل سازي در بيايم و بريم سر باقي قسمت ها بهتر باشه.
ان شائ الله اونجا جبران شه.
بعد از اين هم چند تا كار ديگه دارم كه اونا رو هم مي خوام تا آخر شهريور ، يا حداكثر آخر مهر تمومشون كنم.البته با كمك شما دوستان.
ممنون.
کارت تا اینجا خیلی خوب شده...
نمیخواد اینقد به خودت گیر بدی! تازه یه خورده از ایده و ذهن خودت هم استفاده کن. اون ایده ی چاقو تو دستش جالبه.
زیاد بهش ور نرو ممکنه زده شی. با تکسچر و رندر نهایی، کار خیلی قشنگتر هم میشه.
راست مي گي . راستش يه چند بار هم سرد شده بودم. راستي الان دوتا چيز ديگه به ذهنم رسيد كه به جاي چاقو بدم دستش.1- گل . 2- مار .
:31:
ممنون.
آفرين دوست عزيز
خيلي خوب شده
تبريك ميگم
ميدونم كار داره ولي سعي كن رو موهاش بيشتر كار كني
اون قضيه چاقو هم خوبه ولي يكم به بچه جماعت نميخوره ، قاتل كه نيست [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به جاي اون يه چيزه ديگه بزار كه تيز نباشه خودشو بكشه يا كسي رو [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
در كل منتظر يه كار Nice & perfect هستم [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
هم استاني[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]ممنون دوست هم استاني.:31:
موها كه ديگه كارش تمومه فقط چون با سيستمم رندرش زيادي طول مي كشه يا اصلا رندر نمي شه ، اين جوري گذاشتمش كه زمان كمتري هم صرف كنه. مخصوصا كه اين ها هم رندر تست هستند.
وقتي كار تموم شد يا بايد رو لپ تاپ داداشم رندرش كنم يا بدمش به حسين ، زحمتش رو بكشه.
اما اگر منظور حالتش هست ، كه ... نمي دونم ، اما تا همينجاش هم پوستمون رو كند.
راستي مگه فقط قاتل ها چاقو تو دست مي گيرند ؟؟!!
اين بنده خدا هم مي خواد پرتقال پوس بگيره ، بخاطر همين يه شمشير تو دستش مي ذارم :31:
راستي در جواب قبلي گفتم.
گل و يا مار رو هم مي شه گذاشت. البته احتمال گل 99% بيشتر از بقيه هست. چون حوصله ي مدل كردن و بقيه ي كار هارو براي اين فرعيات ندارم.
اما خيلي دوست داشتم كه يه گل آدمخوار بدم دستش. اما باز فكر نكنم حوصله ي مدل كردن و ... رو داشته باشم.:31:
----------------------------------
خوب موقعي كه خواستم ابرو ها رو هم با همين پلاگين درست كنم ... :41:. بيخيالش شدم.:31:
ابرو ها رو تو خود ZB درست مي كنم و تكسچر مي دم.
منتظر باشيد.:27:
موفق باشيد.
يا علي.
سلام.
خوب rigging و skinning تقريبا تمام شد. يه تست كوچولو از POSE زدم گفتم بذارم ببينيد. در واقع اين كار براي بررسي كلي شرايط بود كه جلوتر به مشكل بر نخورم. ncloth رو هم تست كردم ، بخاطر اينكه بدن نساخته بودم ، ناجور شده و مرحله ي بعدي بايد بدن رو دقيق درست كنم ، البته بدونه اتصال به دست ها !!
آستين ها هم بايد بلند تر بشن.
و ديگه اينكه ، الان ديوايد ها كمتر از حالت اصلي است كه بخاطر اينكه از Warp مي خوام استفاده كنم ، اين حالت low poly هست كه رندر شده.
اينم حدمت شما :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
راستي يه مشكل عجيب زماني كه دست چپ رو skinnig كردم و خواستم wieght ها رو به دست چپ انتقال بدم به مشكل برخوردم!! قاعدتا بايد از copy weight استفاده مي كردم كه به من جواب نداد ، يعني بعد از اعمال استخوان بدون دست حركت مي كرد !!
من قبلا در مايا 2008 ازش چندين بار استفاده كردم. اما حالا عجيب بود كه به من جواب نداد. كسي مي دونه دليل چيه ؟؟
البته مشكل رو حل كردم اما با يه روش ديگه !! :31:
موفق باشيد.
يا علي.
hds 3dlife
03-09-2010, 18:56
kare gashangi shode.barikala.
SSS_HHH_OOO
04-09-2010, 03:33
آفرین مدل واقعا قشنگ شده تا الان
تکسچر رو هم خوب کار کردی
ولی تکسچر لباسش خوب نیست
kare gashangi shode.barikala.
ممنون از نظرتون.
آفرین مدل واقعا قشنگ شده تا الان
تکسچر رو هم خوب کار کردی
ولی تکسچر لباسش خوب نیست
ممنونم. اين texture ، رو همينجوري بهش دادم . texture اصلي رو آخر كار مي دم.
pose اش هم تست بود.
---------------------------
چند روزه نرفتم سمتش.
ان شائ الله سعي مي كنم فردا به روزش كنم.
موفق باشيد.
يا علي.
anti-military
04-09-2010, 17:09
واقعا فانتزی و قشنگ شده آفرین ...
سلام.
خوب rigging و skinning تقريبا تمام شد. يه تست كوچولو از POSE زدم گفتم بذارم ببينيد. در واقع اين كار براي بررسي كلي شرايط بود كه جلوتر به مشكل بر نخورم. ncloth رو هم تست كردم ، بخاطر اينكه بدن نساخته بودم ، ناجور شده و مرحله ي بعدي بايد بدن رو دقيق درست كنم ، البته بدونه اتصال به دست ها !!
آستين ها هم بايد بلند تر بشن.
و ديگه اينكه ، الان ديوايد ها كمتر از حالت اصلي است كه بخاطر اينكه از Warp مي خوام استفاده كنم ، اين حالت low poly هست كه رندر شده.
اينم حدمت شما :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
راستي يه مشكل عجيب زماني كه دست چپ رو skinnig كردم و خواستم wieght ها رو به دست چپ انتقال بدم به مشكل برخوردم!! قاعدتا بايد از copy weight استفاده مي كردم كه به من جواب نداد ، يعني بعد از اعمال استخوان بدون دست حركت مي كرد !!
من قبلا در مايا 2008 ازش چندين بار استفاده كردم. اما حالا عجيب بود كه به من جواب نداد. كسي مي دونه دليل چيه ؟؟
البته مشكل رو حل كردم اما با يه روش ديگه !! :31:
موفق باشيد.
يا علي.
ایول
کاره خیلی عالی شده
ول هنوز texture کار داره
برای اون Copy wight باید بگم که ممکنه توی مدل قسمت چپ یا راست کمی تفاوت وجود داشته باشه...یا Bone جاش کمی تغییر کنه ممکنه این اتفاق بیفته...ولی به همون روش دستی میشه ردیفش کرد..یا به وسیله ی وزن Bone ها
واقعا فانتزی و قشنگ شده آفرین ...
ممنون دوست عزيز.
ایول
کاره خیلی عالی شده
ول هنوز texture کار داره
برای اون Copy wight باید بگم که ممکنه توی مدل قسمت چپ یا راست کمی تفاوت وجود داشته باشه...یا Bone جاش کمی تغییر کنه ممکنه این اتفاق بیفته...ولی به همون روش دستی میشه ردیفش کرد..یا به وسیله ی وزن Bone ها
ممنون از نظرتون. اون تكسچر رو گذاشتم براي آخر كار. حالا حالا ها مونده تا به تكسچر برسيم.:31:
ممنون كه علت مشكل رو هم گفتيد.
--------------------------------
بچه ها همونطور كه مي دونيد چند روزي هست كه روي اين بچه هه كار نكردم.
يه مسابقه ي SpeedModeling در مجيد آنلاين هست كه موضوع سري قبليش سلاح بود.
منم همين طور در يكي از اين كاراي wip همينجا يه شمشير باحال ديدم .
مارو هم جو گرفت و زديم تو كار مدل كردنش.
اينم عكسش. شايد اينم چيز مناسبي باشه كه بذاريم تو دست اين بچه هه. بايد بعدا يه تست بزنم.
با MAYA و ZB كار شده. مدل سازيش حدود 6 ساعت طول كشيد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همكي موفق باشيد.
يا علي.
.:PAR3A:.
06-09-2010, 23:45
ممنون دوست عزيز.
ممنون از نظرتون. اون تكسچر رو گذاشتم براي آخر كار. حالا حالا ها مونده تا به تكسچر برسيم.:31:
ممنون كه علت مشكل رو هم گفتيد.
--------------------------------
بچه ها همونطور كه مي دونيد چند روزي هست كه روي اين بچه هه كار نكردم.
يه مسابقه ي SpeedModeling در مجيد آنلاين هست كه موضوع سري قبليش سلاح بود.
منم همين طور در يكي از اين كاراي wip همينجا يه شمشير باحال ديدم .
مارو هم جو گرفت و زديم تو كار مدل كردنش.
اينم عكسش. شايد اينم چيز مناسبي باشه كه بذاريم تو دست اين بچه هه. بايد بعدا يه تست بزنم.
با MAYA و ZB كار شده. مدل سازيش حدود 6 ساعت طول كشيد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همكي موفق باشيد.
يا علي.
خیلی عالیه ولی قبول کن چاقو رو دست بچه بدی اصلا مخاطب حال نمی کنه چون این دو موضوع اصلا به هم نمیان : بچه ==> چاقو :13:
همین عروسک بزاری دستش خیلی خیلی بهتره.
TheGnomonWorkshop
08-09-2010, 04:59
... سلام
خیلی وقته به کسی گیر ندادم... :دی
شمشیری که ساختی خیلی خوب شده
فقط یادت باشه که یه تکسچر درست حسابی بهش بدی
حالا فقط مونده یه سیگار بزاری دهن پسره و یه دستمال گردن بهش آویزوون کنی
یه دستمال هم دور سرش ببند
...منتظرم
night lord
08-09-2010, 09:35
آدم آخرین عکس مدلتو که میبینه یاده سریاله دکستر میفته اگه دیده باشی . اون شمشیرشم که بدی بهش دیگه میشه خوده دکستر .
آخه یه کاریکاتور ازش دیده بودم غینه کاره شما بود . کاریکاتورو ندارم ولی اصلش اینجاس:31:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
aref_nk2010
09-09-2010, 23:47
دوست عزیز کارت عالیه ولی به هیچ وجه uv-mapping رو تو مایا یا max انجام نده . یا تو zbrush و یا از همه برنامه ها بهتر body painter که انصافا برنامه قوی برای این کاره .
a.s aditore
03-10-2010, 21:47
داداش چرا دست بچه هه یه جورایی یه کم از بدنش جلو تر به نظر میاد یه کم ناموزونه مگه با joint کار نکردی؟
ولی انصافا شمشیرت عالی شده
همنطور که دوست بالا سریمون گفت body paint 3d تو کار تکسچر تکه ولی نمیشه از uv texture خوش دست مایا گذشت
خیلی عالیه ولی قبول کن چاقو رو دست بچه بدی اصلا مخاطب حال نمی کنه چون این دو موضوع اصلا به هم نمیان : بچه ==> چاقو :13:
همین عروسک بزاری دستش خیلی خیلی بهتره.
آره حق با شماست ، بعد از اون مي خواستم يه تيركمون بدم دستش ، كه وقت نمي كردم و همينطوري رفت و رفت ...
تا يه آدم با معرفتي پيدا شد و كار عروسك رو قبول كرد ، چون خودمم فعلا وقت نمي كنم روش كار كنم ، تا چند ماه ديگه اگر عمري باقي بود ، همراه با عروسك اش كامل اش مي كنم . :31:
ممنونم .
. سلام
خیلی وقته به کسی گیر ندادم...
شمشیری که ساختی خیلی خوب شده
فقط یادت باشه که یه تکسچر درست حسابی بهش بدی
حالا فقط مونده یه سیگار بزاری دهن پسره و یه دستمال گردن بهش آویزوون کنی
یه دستمال هم دور سرش ببند
...منتظرم
ديگه ما همم ... ؟؟ داشتيم ... ؟؟ :21:
بالا يه چيزايي گفتم ، حلله .
ممنونم رفيق .
آدم آخرین عکس مدلتو که میبینه یاده سریاله دکستر میفته اگه دیده باشی . اون شمشیرشم که بدی بهش دیگه میشه خوده دکستر .
آخه یه کاریکاتور ازش دیده بودم غینه کاره شما بود . کاریکاتورو ندارم ولی اصلش اینجاس
نه حقيقت اش اهل اين برنامه ها نيستم ... :31:
ديگه بچه ها گفتن شمشير رو ندم ديگه چه كنيم ...
اگه كاريكاتور رو پيداش كردي ممنون مي شم بذاريش .
از نظرتون ممنونم.
دوست عزیز کارت عالیه ولی به هیچ وجه uv-mapping رو تو مایا یا max انجام نده . یا تو zbrush و یا از همه برنامه ها بهتر body painter که انصافا برنامه قوی برای این کاره .
ممنونم از نظرتون ، من UV رو در برنامه ي UVlayout گرفتم !! گر چه مايا هم براي بعضي مواقع كمك بزرگي تو اين كار مي كنه ( بستگي به مدل داره ...)
texture رو هم با ZB زدم ، اما تكسچر اصلي نيست ، فقط خواستم يه رنگ و رويي داشته باشه تا بعد كه تكسچر اصلي رو براش بسازم ... .
اره bodypaint هم حرف نداره ... ( براي texturing )
داداش چرا دست بچه هه یه جورایی یه کم از بدنش جلو تر به نظر میاد یه کم ناموزونه مگه با joint کار نکردی؟
ولی انصافا شمشیرت عالی شده
همنطور که دوست بالا سریمون گفت body paint 3d تو کار تکسچر تکه ولی نمیشه از uv texture خوش دست مایا گذشت
ممنون از نظرتون .
يه جورايي يعني چه جورايي ؟ از كدوم سمت ؟؟ چرا ، مدل rig شده ... ( آستين اش كوتاه هست... )
دليل اش اينه كه شما پست ها رو احتمالا كامل نخونديد ، آخرين كاري رو كه از بچه هه گذاشتم ، قرار نبود اصلا بذارم ، چون كه يه test براي مراحل بعدي بود ... ، اما چون ديگه نمي تونستم روش كار كنم ، يعني وقت نمي كردم ، ديگه آخرين مرحله ي كارم رو كه اين test بود رو گذاشتم تا بچه ها ببينند .
هنوز خيلي كار داره ، اين الان يه pose خام هست ، بعد شما سعي كنيد كانسپت كار رو هم ببينيد ... ، اين كاراكتر به قول فرهاد شونه نداره ... :27:
هدف من از اين كار ساخت سر بچه هه بود ، بعد بچه ها جو گير امون كردن و لباس و دست اش رو هم زدم و rig كردم ، اما بدن رو براش نساختم ، بعد رضا طيبي جان يه پيشنهاد براي لباس اش داد و منم عمل كردم كه بخاطر اينكه بدن اش رو نساخته بودم ، كمي مشكل ايجاد كرد و ...
مي شد اين pose رو تو همون ZB بزنم و خيلي شبيه اش در بيارم ، اما از كاراي مجسمه وار خوشم نمي ياد ، بخاطر همين هم rig اش كردم ، اين هم اولين pose اي بود كه بهش دادم . بنظر خودم كه ايده آل هست ، ان شائ الله تمام شه اين مشكلات رو ديگه نداره ... .
بازم ممنون .
_______________
_______________
قول مي دم كامل اش كنم و اين تاپيك رو ادامه بدم ... ( تا چند ماه ديگه كه دوباره فرصت كنم )
همگي موفق باشيد .
از همراهيه گرم همگي هم واقعا ممنونم . :11::40:
جدا wip اين سايت خيلي عاليه ... ، من كه خيلي خوشم اومد ... ( دليل اش هم وجود بچه هاي گلي مثل شما هاست ... :11:)
يا علي. بدرود...
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.