PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : "نوکيا زيمنس" بخشي از شرکت موتورولا را خريد



hamid2day
23-07-2010, 10:14
منبع:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید



شرکت مخابراتي "نوکيا زيمنس"(Nokia Siemens Network) موافقت خود را براي خريد مرکز توليدکننده تجهيزات مخابراتي شرکت موتورولا به قيمت 2/1 ميليارد دلار اعلام کرد. با اين خريد شرکت "نوکيا زيمنس" به سومين مرکز توليدکننده تجهيزات مخابراتي در آمريکا تبديل مي‌شود و مي‌تواند مشتريان بيشتري را تحت پوشش خود قرار دهد.


شرکت "نوکيا زيمنس" با خريد مرکز توليد زيرساخت‌هاي مخابراتي موتورولا دست‌کم 7500 کارمند اين شرکت را در اختيار مي‌گيرد. اين قرارداد همچنين به شرکت "نوکيا زيمنس" امکان مي‌دهد تا ارتباط نزديکي با شرکت‌هاي Clearwire، Sprint Nextel، Verizon Wireless، ودافون، شرکت KDDI و شرکت China Mobile برقرار کند.


"راجيو سوري"(Rajeev Suri) مديرعامل شرکت "نوکيا زيمنس" در يک کنفرانس مطبوعاتي اعلام کرد که «مشتريان کنوني موتورولا مانند گذشته خدمات پشتيباني بين‌المللي را براي تجهيزات مخابراتي نصب شده و استفاده از نسل آتي فناوري‌ها در اختيار مي‌گيرند، اين در حالي است که کارمندان نيز از اين پس در مقياس جهاني به فعاليت خود ادامه مي‌دهند. شرکت "نوکيا زيمنس" اميدوار است که با انعقاد اين قرارداد درآمد مالي بيشتري را از آن خود کند و پتانسيل خارجي خود را افزايش دهد».