PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گوشی‌هایی به قدرت لپ‌تاپ



mahdishata
07-07-2010, 18:44
هر خبری که در حوزه گوشی تلفن‌همراه از سوی برندهای مختلف منتشر شود، قابل باور است، اما اینکه روزی در آینده نزدیک لپ‌تاپ‌ها را کنار بگذاریم و از موبایل استفاده کنیم کمی عجیب و غریب و غیر قابل باور است. تصور کنید تمامی قابلیت‌های یک کامپیوتر همراه، در قالب و اندازه یک گوشی تلفن جا بگیرد. ظاهرا HTC به‌زودی آرزوهای نسل جدید را برآورده می‌کند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Sabor نام گوشی جدیدی است که شنیده می‌شود HTC به‌زودی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول هیجان‌انگیز اگرچه همانند تمامی گوشی‌های این برند در رده اسمارت‌فون‌های بازار جای می‌گیرد، اما به پردازده‌ای مجهز شده که به‌نظر می‌رسد برای هذفی خاص مانند پردازش‌های سه‌بعدی برای صفحه‌نمایش‌های سه‌بعدی ساخته شده است. Sabor به پردازنده 2 گیگاهرتزی مجهز شده که که می‌تواند تمامی نیازهای یک کاربر موبایل و بالاتر از آن تمامی خواسته‌های کاربر رایانه‌ای را نیز پاسخ‌گو باشد. از دیگر قابلیت‌های این مدل عجیب استفاده از نسخه 3 اندروید که در حال آماده‌سازی است، دوربین 10 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش 3.5 اینچی است. هنوز از دیگر قابلیت‌های این گوشی خبری در دسترس نیست این در حالی است که تنها نکته مشخص در مورد این محصول عدم تعلق به رسته ارزان‌قیمت‌ها است. هنوز این خبر توسط این برند تایید یا رد نشده است.


online.asreertebat.com

88x88
10-07-2010, 12:08
خبر استفاده از پردازنده ی دو گیگا هرتزی اول مال موتورولا بود، بعد هم یه شایعه از یه گوشی سامسونگ با این مشخصات پخش شد.

چه طور اونا رو کسی اینجا اعلام نکرد؟

mahdishata
10-07-2010, 13:16
مگه اون گوشی ها اصلا درست شدن؟در حد خبر بود یا همون شایعه بود فکر کنم.اینم شایعه هست ولی شاید به حقیقت بپیونده.....

Pami
10-07-2010, 13:24
شاید در آینده ای نه چندان دور موبایل ها بتونن جای تبلت ها رو بگیرن ولی تصور اینکه یه موبایل با قابلیت پردازشی قوی در حد یک لپ تاپ Gaming یا صنعتی بخواد ساخته بشه فعلا محاله ...