مشاهده نسخه کامل
: زیگوارت
RezaTayebiJ
04-06-2010, 05:19
سلام
من دیروز یه کار شخصی جدید شروع کردم.
خیلی زور زدم دستی یه کانسپت درست و حسابی نقاشی کنم اما زورم نرسید.:27:
از اینور و اونور عکس کش رفتم. مثلا از این طرح یه خورده کش رفتم (هنرمند: فراز شانیار)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فعلا این کانسپت را در آوردم. البته هنوز کار داره. یه سری ایراد اساسی هم داره. مثلا پادشاه و ملکه باید به زیگوارت نگاه کنن درحالیکه الان دارن به شهر پایین نگاه می کنن، زیگوارت درست به زمین وصل نشده، شهر پایین جزئیات نداره و ... .
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سه تا مدل ساده ساختمون ساده هم ساختم که احتمالا ساختمون های شهر بر پایه اینها مدل بشن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
الان در مرحله طرح اولیه هستم و کار خیلی گُنگه. اگر پشنهادی، نظری یا نقدی داشتین خوشحال می شم بشنوم. :11:
Mostafa 3D
04-06-2010, 07:21
آقا این واقعا عالیه ولی این تکسچرینگش خیلی کار میبره
Borhan72
04-06-2010, 09:20
واقعآ خفنه رضاجان....
خيلی هم زمان ميبره....
الان اين زيگورات كدوم شهره؟؟؟
زيگورات چغازنبيلو بساز...
RatAtouille
04-06-2010, 11:37
اگر
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این رو درست کنی کارت درسته !!!
رضا کارت درسته مخصوصا تو مدلینگ ساختمون
2 تا سوال یکی اینکه تهرانی ؟
و اگه هستی وقتت چه جوریه کار پاره وقت می تونی بکنی ؟
.:PAR3A:.
04-06-2010, 20:42
رضا جون خیلی کارت درسته!
ولی از اون کاراست که خیلی زمان می بره! (بهتره اینو جواب بدی چون اگه جواب ندی همه میان اینو میگن!)
RezaTayebiJ
04-06-2010, 21:30
دوستان لطف کردین نظر دادین :11:
الان اين زيگورات كدوم شهره؟؟؟
زيگورات چغازنبيلو بساز...
این زیگوارت همینطوریه :27: .
شبیه زیگوارت چغازنبیل کار می کنم. البته یه تغییراتی هم می دم.
منتهی محیط زیگوارت چغازنبیل حالت بیابون داره. به همین خاطر محیط را کاملا متفاوت کار می کنم.
2 تا سوال یکی اینکه تهرانی ؟
و اگه هستی وقتت چه جوریه کار پاره وقت می تونی بکنی ؟
الان پیغام خصوصی می فرستم. :10:
ولی از اون کاراست که خیلی زمان می بره! (بهتره اینو جواب بدی چون اگه جواب ندی همه میان اینو میگن!)
امیدوارم زود تموم بشه :27:
---------- Post added at 10:30 PM ---------- Previous post was at 10:29 PM ----------
[/COLOR][ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
king of the kings
04-06-2010, 21:37
ایول ..
من که مخم سوت کشید...
حتما زمان زیاد می بره ...
wow...
خداي من .. خيلي حالشو برديم :دي
.:PAR3A:.
04-06-2010, 21:47
مدل ساختمون خیلی عالی شد ایول رضا جون.
.:PAR3A:.
04-06-2010, 21:56
مدل ساختمون خیلی عالی شد ایول رضا جون.
:18:
ایول رضا ، بابا اینا رو از کجا پیدا میکنی، خیلی خفنه، توی مدلینگ تاریخی واقعا عالی کار میکنی، من یه جورایی انیمیشن رو برای ساخت یه انیمیشن تاریخی دارم یاد میگیرم، امید وارم بتونم به این سطح برسم.
منتظر ادامه هستیم.
موفق باشی دوست عزیز [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ایول رضا جان
منتظر یه کار خفن دیگه هستیما
دمت گرم
Borhan72
04-06-2010, 22:52
بسی كفمان بريد.... :7:
ایول رضا
کارت درسته پسر
ببینم اونا اسکلت فلزیه:31:
تو این یکی سعی کن اصول باستانی هم رعایت کنی:31:
میدونم مثل اون کارت خیلی باحال میشه
پس به پیش ...
RezaTayebiJ
06-06-2010, 02:48
دوستان ممنون از اینکه نظر دادین :11:
ببینم اونا اسکلت فلزیه:31:
تو این یکی سعی کن اصول باستانی هم رعایت کنی:31:
میدونم مثل اون کارت خیلی باحال میشه
پس به پیش ...
چشم. به مسائل باستانی بیشتر توجه کنم :31:
اونا مثلا داربست های چوبین. منتهی مثل اینکه الان زیادی نازکن. :27: توی آپلود بعدی ضخیم تر می کنمشون.
فعلا گرفتار کادربندی و محل قرارگیری مدل های اولیه هستم. قرمزه مثلا جاده س و آبی ها مثلا ساختمون کوچیک هستن :31:
نظر، نقد و مهم تر از همه پیشنهاد بسیار مفید خواهد بود. :11:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
mortezaon
06-06-2010, 02:55
سلام كارت ايول داره دقيقا چقدر زمان برد ؟
.
*Necromancer
06-06-2010, 03:02
چقدر حماسی
من تنها انتقادی که دارمبه شاه و ملکه ست : دی
می گم کلا ور دار استیل وایسادنشونو یه تغییراتی بده
مثلا تو اون نقاشی هه شاه دستاشو از پشت به هم داده بود
این یه جور حالت رضایت و تدبر بهش داده بود
RezaTayebiJ
08-06-2010, 01:41
سلام كترت ايول داره دقيقا چقدر زمان برد ؟
.
سلام. منظورت کاراکترهاست؟ :31:
کاراکترها را قبلا برای پروژه دیگه ای کار کرده بودم. زیاد جزئیات ندارن. فعلا همینطوری گذاشتمشون تا بعد اگر شد کاراکتر ها را پرده آبی فیلم بگیرم.
چقدر حماسی
من تنها انتقادی که دارمبه شاه و ملکه ست : دی
می گم کلا ور دار استیل وایسادنشونو یه تغییراتی بده
مثلا تو اون نقاشی هه شاه دستاشو از پشت به هم داده بود
این یه جور حالت رضایت و تدبر بهش داده بود
موافقم. استیل ایستادن کاراکترها خوب نیست.
در مورد حالت تدبیر هم کاملا حق با توئه. الان که نگاه می کنم می بینم اگر به pose پادشاه حالت تدبیر می دادم روی فُرم ایستادنش خیلی تاثیر می گذاشت.
متاسفانه این دو روز نشد روی این پلان کار کنم. :41:
یکی از دوستان کانسپ کار از کادر بندی و کانسپت ایراد گرفت. یه نکته آموزشی یاد داد که جالب بود.
گفت کانسپت و کادر این پلان به سه قسمت تقسیم می شه. چشم های مخاطب به ترتیب از قسمت اول به دوم و بعد به سمت سوم کشیده می شه و خیلی مهمه که هر بار که مخاطب چشمش را جابجا می کنه یه تصویر چشم نواز جلوش قرار بگیره.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
پیشنهاد کرد فضایی که پادشاه و ملکه روش ایستادن به دوربین نزدیک تر بشه، اطرافشون را درخت های فانتزی پُر کنه،
نوع اتصال زیگوارت به زمین تغییر کنه و ستون های بزرگی از زیگوارت به زمین وصل بشه.
شهر پایین تپه بزرگتر بشه و چند ساختمون خیلی بلند داشته باشه.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
smspersia
08-06-2010, 09:24
کاره خیلی سنگینه
ایشالله بزودی کاملشو ببینیم موفق باشی
.:PAR3A:.
08-06-2010, 21:14
عالیه رضا جان خیلی خوبه.
RezaTayebiJ
11-06-2010, 03:29
دوستان ممنون از نظرهاتون :11:
سایز رندر را واید تر کردم تا روی فضای بیشتری بشه کار کرد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
mortezaon
11-06-2010, 06:11
عاليه
اميدوارم موفق باشي
.
ایول رضاجان
خیلی باحال شده
فقط یه سری مشکلات داخلش هست که تو عکس مشخص کردم
اینکه تکلیف بعضی از پله ها معلوم نیست که کجا رو به کجا میخوان وصل کنند و بعضیهاشون زاویه شون خیلی تند و غیر معموله
همونطور اون دو ستون کنار مجسمه هم سقفی وجود ندارش قرار بگیرند
قبلا در مورد کاربرد این ستونها توضیح داده بودم
اما در کل میدونم که کارت سخته . خیلی دشواره که یک نفر به تنهایی به همه مسائل دقت داشته باشه و همه چی رو بی نقص انجام بده
ولی حتما مثل بقیه کارات اینم معرکه میشه
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
خیلی خوب داری پیش میری رضا جان، آفرین
منم در مورد پله ها با حمید جان موافقم. در مورد اون دوتا ستون هم نمیدونم میخوای بینشون در بزاری یا نه ، اگه نه جاشون مناسب نیست ، یا همون طور که حمید جان گفتن باید سقف داشته باشه.
منتظر ادامه هستیم.
موفق باشی.:40:
WoooooooooooW
سلام رضا
به به کار خوشکلیه
زدی تو کار منطقه ما ها :21:
بیا شوش یه چیزی نشونت بدم اونو هم درست کن عزیزم ( درست نکردی بعد امتحانات خودم میزنم تو کارش:31: البته کار من خوب در نمیاد)
کارت خیلی عالیه و با جزییات
شرمنده وقته امتحاناته نمیتونم بیام وگرنه خیلی دوست دارم بیام و کمک کنم
*********
یه سوال رضا
تو مایه های 700 تومن یه کیس apple میتونم ببندم ؟؟:31:
.:PAR3A:.
12-06-2010, 21:31
رضا جون خیلی عالیه!
ماه کار می کنیا!
خدا کنه مثل همون بابل باحال بشه من که بک گراند دسکتاپم رو اون پروژه بابلتو گذاشتم!!!!!
Borhan72
12-06-2010, 22:01
رضا نابود كردی...
افسردگی شديد گرفتم...
ولی اونایی كه حميد گفت رو حتمآ درست كن...
خيلی تآثير داره...
RezaTayebiJ
14-06-2010, 02:10
دوستان خیلی خیلی خیلی ممنون از نظرهاتون :31: :11:
حمید جان دمت گرم وقت گذاشتی :10: . با ایراداتی که گرفتی کاملا موافقم و همه را اصلاح می کنم.
تو مایه های 700 تومن یه کیس apple میتونم ببندم ؟؟:31:
مرتضی جان ارزون ترین سیستم اپل mac mini هست که قیمتش فکر کنم حدود ۸۰۰ هزار تومن باشه. اما به درد کار ما نمی خوره. اگر می خوای برای کار تری دی اپل بخری باید به بالای یک میلیون و هشتصد هزار تومن هزینه فکر کنی.
خوبی مک اینه که ویروس نداره یا مثلا مجبور نیستی هر دو سه ماه یکبار سیستمت را فُرمت کنی. از یه نظرایی از ویندوز بهتره منتهی خیلی هم فرق نمی کنه.
یه نگاهی به این صفحه بنداز:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این چند روز نشد زیاد کار کنم. سیستم مشکل پیدا کرده بود :41:
یه مقدار روی تکسچر زیگوارت و بالکُن نزدیک دوربین کار کردم و دو رندر اینسرتی گرفتم. منتهی خیلی جای کار دارن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
N O V A L I S
14-06-2010, 07:12
اوه.. من تا الان کجا بودم؟
آفرین رضا، خیلی خوب داری پیش می ری.
فقط به نظرم بیشتر رو طرح اولیه فکر کن تا مشکلاتی مثل اونائی که حمید گفت پیش نیاد..
اون ملکه رو هم جتما عوضش کن.. بیشتر کرکترش به یه خانوم قرن بیشتمی می خوره.. گشت ارشاد خشایار شاه میگیرش! :31:
تو این رندر آخری هم تکسچر دیوارها به نظرم بزرگه (حتی اگه فرض کنیم سنگ باشه) شایم خوب باشه!
مدلینگ رو واقعا سریع پیش می ری.. نمی دونم چه کار می کنی! :31:
راشتی با مایا کار می کنی دیگه؟ چه قد این سیستم Daylight اش شبیه مکسه...
موفق باشی..
هر چي سعي كردم هيچي نگم ديدم نميشه ، ياد قلعه نيمه كاره خودم افتادم . البته انگشت كوچيك اينم نميشد ...
تمام كارات بي نظيرند :18:
آفرین رضا جان
خیلی عالی پیش میری
فقط سعی کن color theory های مختلفی رو امتحان کنی تا به بهترین ترکیبهای رنگی ممکن برسی
ادامه بده ...:46:
.:PAR3A:.
14-06-2010, 12:51
چه قد خوشگل شده!
تکسچراشم خیلی عالین...
ای وول خیلی عالیه ... اون پیچک ها چیه ؟ ivy generator ?
Borhan72
14-06-2010, 15:50
فكم چسبيد زمين....
خيلی عاليه....
حرف نداره...
الان يه سؤال:
اونجایی كه اون پادشاهه وايساده...
شيراش فلزی اند؟؟؟
سنگی باشن بهترن...
معرکه هستش پسر
کار به این سنگینیو خودت داری تنها کار میکنی اونم به این خوبی
خیلی کار درستی
منتظره ادامه کارت هستم...
i-like-ddd
14-06-2010, 21:56
من عاشقه جزئیاته کارتم حرف نداره
توپه توپه :41:
موفق باشی
خیلی عالی شد ایول رضا جون.امیدوارم موفقیت روزافزون داشته باشی:11:
SevenART
14-06-2010, 23:43
WOW
اي ول دادا ... كارت درسته ... خيلي عاليه . ادامه بده مي خوام تهشو ببينم :دي
Dark000prince
14-06-2010, 23:56
خب. . . . .
من تو خواب یه همچین چیزی رو بتونم بسازم :31::31:
بازم اگه می شه یه رندر از نزدیک بزارید:43::43::43:
می خوام ببینم تو اینجور صحنه ها مدل چقدر باید کیفیت داشته باشه .
:43::43::43:
RezaTayebiJ
15-06-2010, 00:18
خیلی خیلی ممنون از نظرهاتون دوستان :40:
فقط به نظرم بیشتر رو طرح اولیه فکر کن تا مشکلاتی مثل اونائی که حمید گفت پیش نیاد..
اون ملکه رو هم جتما عوضش کن.. بیشتر کرکترش به یه خانوم قرن بیشتمی می خوره.. گشت ارشاد خشایار شاه میگیرش! :31:
تو این رندر آخری هم تکسچر دیوارها به نظرم بزرگه (حتی اگه فرض کنیم سنگ باشه) شایم خوب باشه!
راشتی با مایا کار می کنی دیگه؟ چه قد این سیستم Daylight اش شبیه مکسه...
موفق باشی..
چشم محسن جان.
این کاراکترها را فعلا همینجوری گذاشتم.
در مورد سرعت مدلینگ هم باید بگم که من دستم سریع نیست. :27: ما پارسال یه پروژه بازسازی فضاهای باستانی کار کردیم که از اون پروژه یه بانک مدل و رفرنس فضاهای باستانی برام باقی مونده. سعی می کنم زیاد از اون مدل ها استفاده نکنم اما به عنوان پایه مدلسازی خیلی به دردم می خورن.
کاراکترهای نزدیک دوربین را فکر نکنم بتونم خوب در بیارم به همین خاطر می خوام پرده آبی از دو نفر فیلم بگیرم.
تکسچر دیوارها را کوچیکتر کردم. ممنون.
آره با مایا کار می کنم منتهی چند روزه Vray نصب کردم. این رندرها را با vray گرفتم.
فقط سعی کن color theory های مختلفی رو امتحان کنی تا به بهترین ترکیبهای رنگی ممکن برسی
اتفاقا همین قصد را داشتم. برای تکسچر بدنه زیگوارت هم چند رنگ مختلف را امتحان کردم. منتهی در ادامه کار قطعا باید بیشتر به این مسئله دقت کرد.
اون پیچک ها چیه ؟ ivy generator ?
مهام جان اون پیچک ها آبجکت آماده evermotiob هستن. البته یه مقدار تغییرشون دادم.
الان که ivy را ازش اسم بردی لازم شد ببینم چه جوریاس.
الان يه سؤال:
اونجایی كه اون پادشاهه وايساده...
شيراش فلزی اند؟؟؟
سنگی باشن بهترن...
برهان جان آره مثلا اون مجسمه ها فلزی هستن.
دوست داشتم از جنس آب طلا باشن منتهی هنوز نتونستم متریال طلا خوب و خوش رنگ با vray در بیارم. الان قبول دارم جنسشون زیاد خوب نیست.
احتمالا جنسشون را سنگی کنم.
بازم اگه می شه یه رندر از نزدیک بزارید:43::43::43:
می خوام ببینم تو اینجور صحنه ها مدل چقدر باید کیفیت داشته باشه .
:43::43::43:
چشم. توی آپدیت بعدی حتما می زارم.
بهتره مدل ها سبک باشن و به جزئیات در تکسچرینگ برسیم.
همه دوستان بازم ممنون از اینکه نظر دادین :11:
احتمالا آخر هفته کار را آپدیت کنم.
اقا خیلی خوبه. ایول پشته کاارر. ببینیم فاینالش چی میشهه. خسته هم نباشی
RezaTayebiJ
18-06-2010, 01:03
سلام
یه مقدار روی تکسچرها و ترکیب رنگ کار کردم. تعدادی درخت سه بعدی هم توی زیگوارت گذاشتم.
آقا این نرم افزار ivy generator را اگر ندارید حتما دانلود کنید (خدا خیرت بده مهام). برای درست کردن گل و گیاهه. خیلی باحاله و سادست. مجانی هم که می باشد.
سایت ivy generator:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
چون آسمون توی فوتوشاپ یه مقدار دستکاری شده، بعضی از آبجکت هایی که glow دارن و با آسمون در تماسن یه مقدار edge هاشون خراب شده.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یه مشکلی که کانسپت داره اینه که محیط خیلی خُشک و مرده هست. نیست؟
جوب آب پهنی در نظر گرفتم که از کنار زیگوارت رد بشه و به پایین تپه و به رودخانه بریزه. اون پایین هم پُلی روی رودخانه داریم که به شهر پایین متصله. اینطوری فکر کنم فضا زنده تر بشه.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
SSS_HHH_OOO
18-06-2010, 01:23
آین کارت محشر شده
واقعا عالیه
SSS_HHH_OOO
18-06-2010, 01:24
آین کارت محشر شده
واقعا عالیه
wow
محشره رضا
کارت حرف نداره
فقط باید کاراکترهات هم ok کنی برو ادامه کار رو ...
Masterpiece
18-06-2010, 10:07
این بهترین کاریه که تا حالااینجا دیدم تموم بشه چی میشه:42:
---------- Post added at 12:07 PM ---------- Previous post was at 12:05 PM ----------
میتونی توضیح بدی که از چه نوری و چه ترکیب رنگی استفاده کردی؟
majid.shiraz
18-06-2010, 12:53
آقا واقعا کار ترو تمیزی شده ادامه بده منتظریم تا کاملش کنی:33::25:
.:PAR3A:.
18-06-2010, 19:31
واقعا که COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL شده رضا جون!
موفق باشی....
آفرین رضا جان
واقعا زیبا کار کردی
موفق باشی
RezaTayebiJ
19-06-2010, 02:16
ممنون از اینکه نظر دادین :40: :11:
فقط باید کاراکترهات هم ok کنی برو ادامه کار رو ...
موافقم. کاراکترهای فاصله دار را که cg می زارم. کاراکتر با لباس باستانی قبلا کار کردم. البته همه شون مرد هستن. قاعدتا چند تا زن هم باید کار بشه.
منتهی پادشاه و ملکی باید پرده آبی فیلم گرفته بشه. یعنی فکر کنم اینطور بهتر بشه.
لباس ملکه راحت گیر می یاد یه دامن بلند و پوشیده با کمربندی چیزی. منتهی سر لباس پادشاهه موندم. آخه دامن مردونه با طرح گُل لوتوس که گیر نمی یاد. :31:
میتونی توضیح بدی که از چه نوری و چه ترکیب رنگی استفاده کردی؟
برای نورپردازی از vray sun, sky استفاده شده.
تنظیمات دیفالت، فقط در قسمت color mapping که تنظیمات مربوط به کنتراست و تاریکی و روشنایی رندر هستن، گزینه exponetial را به جای دیفالت انتخاب کردم. در تنظیمات مربوط به GI، در قسمت irridance map گزینه دیفالت high هست که زمان رندر را به شدت بالا می بره. به جاش از گزینه low استفاده شده.
متریال ها همه ساده هستن. از ریفلکشن و ترنسلوسنسی خبری نیست (چون زمان رندر را خیلی خیلی بالا می برن).
توی رندر زیگوارت بدنه نارنجی رنگی روی سطح ساختمون دیده می شه. این بدنه یه حالت درخشندگی داره که مثلا این درخشندگی باعث می شه بدنه فلزی به نظر برسه. منتهی این درخشندگی را متریال نداره. متریال این بدنه نارنجی یک متریال بی خاصیت هست که حتی specular هم نداره.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
درخشندگی در کامپوزیت به کار اضافه شده. به این شکل که عناصر اصلی صحنه را (ساختمان، پایه های فلزی نارنجی، پوشش گیاهی) را سه متریال تک رنگ مختلف بهشون می دیم و رندر می گیریم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
توی نرم افزار کامپوزیت این رنگ ها را از هم جدا می کنیم و بر اساسشون آلفا می سازیم. حالا ما یه آلفا داریم برای پایه های فلزی که می تونیم به مناطقی که این آلفا قرار داره یه افکت glow بدیم. در نتیجه جاهایی که پایه های فلزی قرار دارن یه حالت درخشندگی پیدا می کنه و اون حس فلز به دست می یاد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
با استفاده از همین خصوصیت پوشش گیاهی هم در کامپوزیت اصلاح رنگ شده.
اصلاح رنگ و اصلاح متریال ها توی نرم افزارهای کامپوزیت به مراتب ساده تر و خیل سریع تر هست تا اینکه بخوایم یک خروجی سه بعدی عالی از نرم افزار سه بعدی بگیریم.
ببخشید کُلی گویی کردم. منتهی چون تازه وی ری را نصب کردم و زیاد به محیطش آشنا نیستم می ترسم یه نکته ای حرفی بزنم بعد فرداش معلوم بشه اشتباه کردم. :27: مثلا در مورد چگونگی آلفا گرفتن از عناصر صحنه (که به هرکدوم از عناصر یه رنگ دادم) ممکنه وی ری راه حل ساده تری هم داشته باشه منتهی من ندونم.
بازم ممنون از اینکه نظر دادین
.:PAR3A:.
19-06-2010, 09:23
من که سرگیجه گرفتم!!
رضا جان واقعا کارت درسته!!!
ببین رضا بیا مرودشت جلوی خود تخت جمشید از این لباسها پیدا میشه:31:
به نظر من کاراکترها هم 3d کار کنی بهتره تا real
HOMAYOON.F
19-06-2010, 14:00
ای بابا... این همه وقت من اینو ندیده بودم!!! :18:
آقا رضا واقعا کارتون عالیه خیلی خوشم اومد. :46:
:11:
ای ول خیلی عالیه
خیلییی
برا کامپوزیت با چی کار می کنی ؟ shake?fusion?
RezaTayebiJ
20-06-2010, 22:12
برا کامپوزیت با چی کار می کنی ؟ shake?fusion?
مهام جان با shake کار می کنم.
RezaTayebiJ
24-06-2010, 01:19
برنامه ام این بود که یک صبح آفتابی را نشان بدم با شهر فعال و شلوغی توی بکگراند.
رندرها و طرح ها را برای دوست خوبم قاسم فرهانی (دو بعدی کار) فرستادم تا راهنماییم کنه.
قاسم تغییرات اساسی توی کار داده. کلا محیط اطراف زیگوارت را عوض کرده.
کانسپت قاسم به نظرم خیلی خوبه (منتهی تو ایمیلش گقته این راف کاته) و صد البته بهتر از کانسپت من.
خوشحال می شم نظرات، پیشنهادات و نقدهای شما را هم راجبش بشنوم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
.:PAR3A:.
24-06-2010, 07:45
به نظر من اینجوری خیلی بهتر میتونه بشه...
اون صخره بلند سمت چپ زياد تو چشم ميزنه ( اون دور دورا رو ميگم :27: ). فكر كنم اگه كوتاه ترش كني يا بجاش يه كوه پهن تر بذاري بهتر ميشه.
عالي هست :46:
ایول اینجوری عمق بهتری پیدا میکنه
Sorosh MAX
24-06-2010, 14:04
اوه اوه رضا جون شما چیکار کردی :دی
تا حالا اینو ندیده بودم تبریک میگم ، واقعآ حرفه ایه ...
ببین این درخت ها و سبزه ها رو چطوری درست کردی ؟
سلام آقا رضا. به نظر من که خیلی عالی تره این . یه شاهکار هنریه :31:
RezaTayebiJ
24-06-2010, 22:16
دوستان ممنون که نظر دادین :11:
ببین این درخت ها و سبزه ها رو چطوری درست کردی ؟
سروش جان درخت ها و سبزه ها اکثرا مدل های آماده evermotion هستن. منتهی پیچک ها و شاخه های آویزون با ivy generator کار شدن.
برای اینکه صحنه سنگین نشه از vray prxoy برای رندر استفاده شده و درخت ها همه instance هستن.
ایول رضا
این طرح جدیده خیلی خوبه
فقط فرم کوه ها توی آسیا غربی اینجوریا نیست
ادامه بده ...
G LADIATOR
28-06-2010, 18:17
ایول...منم تاحالا ندیده بودم تازه دیدمش....
چیز خوبی شده....خیلی خوب...
همه چیز ok هست فقط بوق بقیه دوستان کوه ها اگه فرم کشیده تری داشته باشند بیشتر به آسیا می خوره....
اداه بده که داره به جاهای خوب خوبش میرسه :)
فعلاً نميتونم چيزي بگم چون من كه تازه كارم و از اين جزييات بالا ....
فقط ميتونم بگم واقعاً واقعاً واقعاً عاليه
really really really excellent
بعداً كه تموم شد اگه ميشه يه
Making of بزاريد ما هم ياد بگيريم
خيلي دوست دارم يه رندر خوشكل ببينم از اين كار
اميدوارم به زودي .... :40:
آقا رضا کارت خیلی محشره
این مدلی هم که جدید در آوردی عالیه
منتظره ادامه ی کارت هستم
RezaTayebiJ
02-07-2010, 15:10
دوستان ممنون که نظر دادین :40:
در مورد فُرمی که شبیه کوهه توی بکگراند موافقم. بله یه مقدار ناجوره. منتهی می خوام به جای کوه اگر شد توی بکگراند یه شهر با چند تا ساختمون خیلی بزرگ بزارم. البته اگر ضایع نبود.
فعلا یه مقدار روی محوطه اطراف زیگوارت کار کردم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز بزرگتر:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
SSS_HHH_OOO
02-07-2010, 15:32
رضا کولاک کردی
داری کم کم کاری میکنی بذارم سه بعدی رو کنار برم پی کارم
Borhan72
02-07-2010, 15:45
تركوندی....
داری همه رو نا اميد ميكنی از خودشون... :18:
HOMAYOON.F
02-07-2010, 15:57
ایول رضا جان آخرشه... :46:
میگم این حاشیه و دور بعضی از درختها و گیاهان سفید شده قضیه اش چیه؟! واسه نوره یا ...؟؟ :20:
بعد اگه کٌته داف به کار بدی فکر کنم بهتر شه. :31:
RezaTayebiJ
02-07-2010, 16:04
ممنون که نظر دادین :11:
ا
میگم این حاشیه و دور بعضی از درختها و گیاهان سفید شده قضیه اش چیه؟! واسه نوره یا ...؟؟ :20:
بعد اگه کٌته داف به کار بدی فکر کنم بهتر شه. :31:
به درخت ها توی کامپوزیت glow دادم منتهی آلفاشون مشکل پیدا می کنه. بعدا یه فکری براش می کنم.
موافقم. آره باید به فکر dof هم باشم.
RezaTayebiJ
25-07-2010, 19:09
امروز را کامل پای این پلان نشستم. فعلا به اینجا رسید.
رندر یه مقدار سنگین شده بود. مجبور شدم تو سه لایه رندر بگیرم. منتهی لایه ها یه مقدار مشکل آلفا پیدا کردن که باعث شده کناره های بعضی مدل ها خراب بشه. انگار لایه ها جدا از هم هستن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز بزرگتر
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
.:PAR3A:.
25-07-2010, 19:27
واو واو واو عجب چیزی شده!
من که در معنای واقعی حباب نمودم :18:
خیلی جیگره!
نورپردازیش به نظرم خیلی چیز جالبی شده با نورپردازی اون بابل خیلی حال نکردم ولی این نورپردازیش خیلی محشره.
فقط یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین :
گیاها (به جز اون پیچکا که قبلا گفته بودین) رو با چی زدین؟
خیلی عالیه رضا جان
واقعا لذت بردم از دیدن این کارت
میدونم هنوز تکمیل نیست ولی دو تا مشکل به نظرم رسید
این ساختمون های اون پشت مال قوم مایا هستن توی آمریکا
دومی هم مشکل اتمسفره که بعدا درستشون میکنی و ساختمونای عقبی با این نور نباید اینقدر واضح باشن
ولی این ساختمونهای این جلو حرف نداره ، همینجور دوست دارم نگاهشون کنم و از این کار زیبا لذت ببرم
یه نظر هم دارم :دی محل اتصال آب به خشکی رو تا یه مرزی خاک باشه بعد سر سبز بشه
موفق باشی
عجب کانسپتی دادا کارت حرف نداره
میتونی بگی از چه نرم افزاری برای اینکار باید استفاده کرد
SSS_HHH_OOO
25-07-2010, 21:53
عالیه کارت
همه چی خیلی خوب شده
مشکل آلفا رو هم که گفتی اونو درست کنی جزو بهترین کاراییه که تو ایران دیدم
باید هادی بذاره تو تاپیک بهترین کارا
RezaTayebiJ
26-07-2010, 09:22
ممنون که نظر دادین :11:
گیاها (به جز اون پیچکا که قبلا گفته بودین) رو با چی زدین؟
بقیه گیاه ها مدل های آماده evermotion هستن. اکثرا مال دیسک ۵۸. تو بازار پک مدل های اورموشن گیر می یاد. فکر کنم خود پی سی ورلد هم داره.
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
این ساختمون های اون پشت مال قوم مایا هستن توی آمریکا
دومی هم مشکل اتمسفره که بعدا درستشون میکنی و ساختمونای عقبی با این نور نباید اینقدر واضح باشن
یه نظر هم دارم :دی محل اتصال آب به خشکی رو تا یه مرزی خاک باشه بعد سر سبز بشه
اکبر جان در مورد شهر بکگراند هنوز نمی دونم چیکار کنم. فعلا دنبال رفرنسم. آره به قولت فعلا بیشتر به آمریکای جنوبی می خوره تا ایران. :31:
در مورد اتمسفر و محل اتصال آب به خشکی هم حق با توئه.
میتونی بگی از چه نرم افزاری برای اینکار باید استفاده کرد
با مایا کار می کنم. رندر با وی ری. فعلا کار تقریبا رندر خامه منتهی بعدا توی shake روی پست پروداکشن بیشتر کار می کنم.
آقا اگه تونستی این مجموعه را با دیسک ۲ و ۳ از بازار تهیه کن
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
AMIR REZAs
26-07-2010, 10:17
امروز را کامل پای این پلان نشستم. فعلا به اینجا رسید.
رندر یه مقدار سنگین شده بود. مجبور شدم تو سه لایه رندر بگیرم. منتهی لایه ها یه مقدار مشکل آلفا پیدا کردن که باعث شده کناره های بعضی مدل ها خراب بشه. انگار لایه ها جدا از هم هستن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1500x720.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ببخشید این سه بعدیه؟:18:
فوق العادست تبریک......
عالیه رضا جان
خیلی محشر شده
فقط یه نکته کوچیک به نظرم اومد
کناره های رودخانه باید گلی باشه نه اینکه تا توی آب چمن باشه
HOMAYOON.F
27-07-2010, 12:10
رضا جان تا اینجاش که خیلی خوب شده...
با نظرات اکبر هم موافقم، اما همیشه هم بین رودخونه و سبزه، شن یا خاک نیست!
فقط رنگ چمنها یا علفهای کنار رودخونه احتمالا باید سبز روشن باشه، اما اینا یه خورده تیره هستن، مث رنگ بوته و درخت شدن!
یه چیز دیگه. متریال و موجهای آب هم تو اون رودخونه بزرگه و هم تو این یکی که به دوربین نزدیکتره یه جور شده! اینی که نزدیکتره باید شفافتر باشه و یه خورده کف رودخونه معلوم باشه، چون عمقش باید کمتر باشه. حداقل، رنگ و موجهاش باید فرق کنه!
یه پیشنهاد دیگه اینکه، کنار ساحل خیلی یه حاله.یه خورده پستی بلندی، تخته سنگی، چوبی، درختی، نرده ای، چیزی بذار که بهتر بشه.
راستی، زیگوراتها، معمولا تمام طبقاتشون از سطح زمین شروع میشه، اما مال تو هر طبقه، روی طبقه ی پایینی ساخته شده!.
البته فکر میکنم اینجور مدلهایی هم هست. به هر حال فقط گفتم که گفته باشم. :دی
منتظر ادامش هستم.
Lord-Voldemort
27-07-2010, 16:45
واقعا محشره من که دارم می ترکم
RezaTayebiJ
27-07-2010, 18:15
دوستان ممنون از نظرهاتون :40:
کناره های رودخانه باید گلی باشه نه اینکه تا توی آب چمن باشه
آره حمید جان باید اصلاحش کنم. ممنون
فقط رنگ چمنها یا علفهای کنار رودخونه احتمالا باید سبز روشن باشه، اما اینا یه خورده تیره هستن، مث رنگ بوته و درخت شدن!
یه چیز دیگه. متریال و موجهای آب هم تو اون رودخونه بزرگه و هم تو این یکی که به دوربین نزدیکتره یه جور شده! اینی که نزدیکتره باید شفافتر باشه و یه خورده کف رودخونه معلوم باشه، چون عمقش باید کمتر باشه. حداقل، رنگ و موجهاش باید فرق کنه!
یه پیشنهاد دیگه اینکه، کنار ساحل خیلی یه حاله.یه خورده پستی بلندی، تخته سنگی، چوبی، درختی، نرده ای، چیزی بذار که بهتر بشه.
راستی، زیگوراتها، معمولا تمام طبقاتشون از سطح زمین شروع میشه، اما مال تو هر طبقه، روی طبقه ی پایینی ساخته شده!.
البته فکر میکنم اینجور مدلهایی هم هست. به هر حال فقط گفتم که گفته باشم. :دی
منتظر ادامش هستم.
ممنون همایون جان. با نقدهایی که کردی کاملا موافقم. آره کنار ساحل الان خیلی بی حاله حتما تکه سنگ و اینجور چیزها لازمه.
در مورد پیدا بودن کف آب کنار ساحل باید یه راهی براش پیدا کنم. اصلا حواسم به این قضیه نبود.
زیگورات ها همونطور که خودت گفتی چند نوع هستن. ساختار این زیگورات مشابه چغازنبیله. منتهی نسخه دیفرمه و دراز شده. انگار کش اومده :31:
آفرين رضا جان
واقعاً داره معركه ميشه
منم دوس دارم همچين چيزي بسازم ولي يه آرزو ميمونه :41:
آرزو بر جوانان عيب نيس يه چيزي تو اين مايه ها :10::40:
ادامه بده كه بزاري تو چندتا سايت مهم كه بفهم آقا رضاي ما هم بلهههههه :11:
موفق باشي
RezaTayebiJ
04-08-2010, 01:23
بیشتر روی بکگراند کار کردم. شهر را کلا عوض کردم. سعی کردم ایراداتی که دوستان راجب شهر بکگراند گرفته بودن را تا حدودی اصلاح کنم.
با مه یه مقدار مشکل پیدا کردم ابرها الان یه مقدار مه آلود شدن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Rainy eye
04-08-2010, 01:39
من زیاد سردر نمیارم ولی خیلی قشنگه!!!!!:11:
شهرش خیلی بزرگه...مثه شهرهای الان شده...پر از برج!!!!:27:
wow
عجب چیزی شده
دمت گرم رضا ، خیلی حال کردم
اون ساختمانهای سمت راست تصویر اون پشت هم یه کم fog بنداز روش تا عمق رو خراب نکنه
ایووووووووول
آفرین آقا رضا
کارت محشره
من که خیلی خوشم اومده
بسیار بسیار بسیار عالی. خیلی قشنگ شده
. پشت کارت منو کشته...
smspersia
04-08-2010, 09:20
عالیه عالیه عالیه و... :18:
بیشتر از اینکه به زیگورات بیاد به منهتن امریکا می خوره :31:
(مایاست ؟)
.:PAR3A:.
04-08-2010, 10:03
عجب چیزی شده!
دمت گرم رضا جان!
فقط شاه و ملکش کو؟
حوصلشون سر رفت برگشتن تو کاخشون؟
پس چرا من هر چی این عکسو نگاه میکنم سیر نمیشم؟
چه شاه و ملکه ی بی ذوقی :d
اون برج که حالتی مستطیلی داره توی بک گراند به نظر من یه جورایی بیشتر به معماری اروپایی میخوره(البته از این جور چیزا اطلاعاتم ضعیفه یه چیزی پروندم دیگه!)
و اون برج مخروطیه هم با توجه به پرسپکتیو که از زیگورات اصلی دوره به نظر میاد که زیادی بزرگه.
اگه یه کم کوچیک بشه بهتره.
این جوری به نظر میاد اندازش از زیگورات خیلی بزرگتره.
یه سری ایراداتی بود که به ذهنم اومد دیگه.
که احتمالا خیلی هم اصولی و درست نبودن (خواستم یه چیزی بگم کم نیارم)
مر30 :46:
wow!!!!!!!!!!!!!
عجب چیزی (تعجب زیاد)
بذار یکم نقد مفید کنیم
عجب چیزی هم شد چیزی :-؟ ؟!
رضا فک نمی کنی این Glow درخته بقل زیاد اغراق شده
دفه قبل بهتر بود :-؟
دیگه این سطح تماس اب با زیمن (همون رود خونه تو وسط کارت) خیلی ناجور شده
نمی دونم چیکارش کنی ولی بنظرم مصنوعی گردیده :-؟
فدایت
hossein.d
04-08-2010, 12:37
وااااااااااااااااااااااای یی.
خدای من.
یه کار توپ دیگه از آقا رضا.
پسر ترکوندیاااااا.
خیلی باحال شده خداییش.
کار تکمیلی کی آماده میشه؟
شدیدا منتظرم.
SevenART
04-08-2010, 13:23
ووی
رضا ! خیلی زیبس .. فقط همون که بچه ها گفتن .. اون ساختمونها تو بک را فوگ بده عمق را دستکاری کرده ... گلو هم زیاده در کل ..
کاش بعضیا مثه شوما بودن .. از نظر پوشت کار .. ای بابا چه روزگاریه مردم به خودشون هم تیکه می اندازن :31:
به جان تو نه به جان خودم باورت نمیشه حدود دو هفتس دسترسی شخصی:41: حتی اندازه یک دقیقه به کامپیوتر ... خوب حالا نزن بزار بگم ..:31:
9کرتم دادا
WoooooooooW
Perfect
PerFect
And
PERFECT
بابا ايول
كولاك كردي
تو اين گرما :31:
رضا دمت گرم اينو دوست دارم خيلي
:11:
شرمنده وقتتو ميگيرم يه امضا ميدي ؟ :11::31:
TheGnomonWorkshop
04-08-2010, 20:23
خیلی عالی شده برای اینکه عالی تر بشه چند تا پیشنهاد میدم: یه فکری به حال آب جلوی ساختمونا بکن، یا برش دار یا یه حالت جوب مانند بهش بده اون ساختمونای بلند بک گراند خیلی زیاد هستن و منظره رو هم خراب کردن به جاشون کوه میزاشتی بهتر بود و درختای کنار آب هم یه کم به بلوط میخورن و با بقیه تناسب ندارن در کل عالی موفق باشی
N O V A L I S
04-08-2010, 20:59
بسیار زیبا شده رضا جان.. درود! :11:
چند تا نکته و سوال..
اول اینکه به نظرم مرز آب و اون درختا (پائین، وسط تصویر) یه طوریه..
و اینکه..
- اون درخت های نخل بزرگ سمت چپ مپ هستند یا مدل اند؟
-اون جلوه ی Glow کنج تصویر کنار نخل رو چه جور در میاری. (روند post production رومی خوام بدونم.)
- و اینکه اگه برات ممکنه یه رندر خام از همین دوربین برامون بذار می خوام بدونم چه قدر رو خروجی مایا کار می کنی..
ادامه بده.. دوست دارم کارت رو ساختمون های ایرانی رو ببینم.. ایران باستان و بعد از اسلام رو..
architect_1851
04-08-2010, 21:08
خسته نباشین واقعا کارتون خیلی زیبا شده مخصوصا تناسبات مدلش
هر چند شما خودتون اینکاره این ولی من دو تا نکته ایو که تو کارتون دیدم که جای کار داره یکی رنگ آبه که شاید اگه آبی باشه مثل اسکیسیو که گذاشته بودین بهتر بشه یکیم که دوستان اشاره کردن اتصال آب با زمینه _ یه نمونه اسکیس از اتصال آب به زمین رو سیستمم داشتم که برات میزارم شاید به دردت خورد
موفق باشی
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
RezaTayebiJ
04-08-2010, 23:30
دوستان ممنون که نظر دادین :11:
اون ساختمانهای سمت راست تصویر اون پشت هم یه کم fog بنداز روش تا عمق رو خراب نکنه
راست می گی اکبر جان اون ساختمون ها تو ذوق می زنن. فاگش را اصلاح می کنم.
بیشتر از اینکه به زیگورات بیاد به منهتن امریکا می خوره :31:
(مایاست ؟)
آره باید روی ساختار شهر بکگراند بیشتر کار کنم. منتهی دوست دارم ساختمون هاش بلند باشن. البته الان زیادی بلندن :31:
ساختمون هایی که توی شهر بکگراند خیلی توی بک هستن عکسن. اما نزدیک تری هاشون مدلن.
فقط شاه و ملکش کو؟
حوصلشون سر رفت برگشتن تو کاخشون؟
پس چرا من هر چی این عکسو نگاه میکنم سیر نمیشم؟
چه شاه و ملکه ی بی ذوقی :d
اون برج که حالتی مستطیلی داره توی بک گراند به نظر من یه جورایی بیشتر به معماری اروپایی میخوره(البته از این جور چیزا اطلاعاتم ضعیفه یه چیزی پروندم دیگه!)
و اون برج مخروطیه هم با توجه به پرسپکتیو که از زیگورات اصلی دوره به نظر میاد که زیادی بزرگه.
اگه یه کم کوچیک بشه بهتره.
این جوری به نظر میاد اندازش از زیگورات خیلی بزرگتره.
مر30 :46:
اون شاه و ملکه را برداشتم تا به جاش کاراکتر فیلمبرداری شده جلوی پرده آبی بذارم. منتهی هنوز نذاشتم.
راجب برج مستطیلی موافقم باید اصلاح بشه.
برج مخروطی را دوست دارم خیلی بلند باشه منتهی احتمالا پایه اش زیادی گنده شده. البته الان که نگاه می کنم کلا یه کمی هم خیلی زیادی بلنده. راست می گی باید یه مقدار کوتاه بشه.
wow!!!!!!!!!!!!!
رضا فک نمی کنی این Glow درخته بقل زیاد اغراق شده
دفه قبل بهتر بود :-؟
دیگه این سطح تماس اب با زیمن (همون رود خونه تو وسط کارت) خیلی ناجور شده
نمی دونم چیکارش کنی ولی بنظرم مصنوعی گردیده :-؟
فرهاد (یا برادرت) :31: اگر تو میگی glow ش زیاد شده حتما زیاد شده . اصلاحش می کنم.
آره محل اتصال زمین به آب در قسمت کنار دوربین را هنوز روش کار نکردم. فعلا خیلی ضایعه.
کار تکمیلی کی آماده میشه؟
با این وضعیت فکر کنم دو هفته دیگه.
... گلو هم زیاده در کل ..
به جان تو نه به جان خودم باورت نمیشه حدود دو هفتس دسترسی شخصی:41: حتی اندازه یک دقیقه به کامپیوتر ... خوب حالا نزن بزار بگم ..:31:
در مورد glow موافقم.
رضا اگر پروژه ت را تموم نکردی... اینقدر بهانه نیار :31:
WoooooooooW
كولاك كردي
تو اين گرما :31:
شیراز هم فکر کنم خیلی گرم بود. نه؟
آقا فرصت کردی بری تخت جمشید یا موزه. عکس گرفتی؟ :21:
یه فکری به حال آب جلوی ساختمونا بکن، یا برش دار یا یه حالت جوب مانند بهش بده اون ساختمونای بلند بک گراند خیلی زیاد هستن و منظره رو هم خراب کردن به جاشون کوه میزاشتی بهتر بود و درختای کنار آب هم یه کم به بلوط میخورن و با بقیه تناسب ندارن
با ایرادهایی که گرفتی موافقم. سعی می کنم همه را اصلاح کنم.
اول اینکه به نظرم مرز آب و اون درختا (پائین، وسط تصویر) یه طوریه..
و اینکه..
- اون درخت های نخل بزرگ سمت چپ مپ هستند یا مدل اند؟
-اون جلوه ی Glow کنج تصویر کنار نخل رو چه جور در میاری. (روند post production رومی خوام بدونم.)
- و اینکه اگه برات ممکنه یه رندر خام از همین دوربین برامون بذار می خوام بدونم چه قدر رو خروجی مایا کار می کنی..
ادامه بده.. دوست دارم کارت رو ساختمون های ایرانی رو ببینم.. ایران باستان و بعد از اسلام رو..
در مورد مرز آب و درخت ها کاملا موافقم محسن جان. هنوز روش کار نکردم.
- فضای سبز صحنه کامل سه بعدیه. درخت ها بیشتر از مجموعه مدل های evermotion هستن. اگر اشتباه نکنم بیشتر دیسک ۴۴. شاخک ها و پیچک ها با نرم افزار ساده و سبک ivy generator کار شدن. اون گل های قرمز و زرد نرده نزدیک با paint effect مایا کار شدن. امیدوارم روی فضای سبز بشه بیشتر کار کنم.
برای جلوگیری از سنگین شدن صحنه درخت ها را به عنوان proxy استفاده کردم. چون با vray رندر می گیرم از vray proxy استفاده کردم. از سنگین شدن صحنه (مایا یا مکس) جلوگیری می کنه و همچنین فایلی که روی کامپوتر ذخیره می کنه حجمش خیلی کمه.
- اون glow افکت lens flare هست منتهی بهش بلار دادم. اینطوری یه جلوه چند رنگی هم روی کل تصویر می افته که به نظرم جالبه.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
رندر خام
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
هر چند شما خودتون اینکاره این ولی من دو تا نکته ایو که تو کارتون دیدم که جای کار داره یکی رنگ آبه که شاید اگه آبی باشه مثل اسکیسیو که گذاشته بودین بهتر بشه یکیم که دوستان اشاره کردن اتصال آب با زمینه _ یه نمونه اسکیس از اتصال آب به زمین رو سیستمم داشتم که برات میزارم شاید به دردت خورد
موفق باشی
[/HTML]
در مورد رنگ آب موافقم. روی رنگش و جنسش باید بیشتر کار کنم.
محل اتصال زمین به آب را هنوز روش کار نکردم. این تصویری که گذاشتید بسیار مفیده و احتمالا نوع اتصال زمین به آب را مشابه همین تصویر در بیارم. ممنون.
ehsan_wwe
05-08-2010, 17:21
كف كردم :31:
RezaTayebiJ
18-08-2010, 06:30
کاراکتر نزدیک دوربین کروماکیه. می دونم زیاد خوب نیست اما متاسفانه چیز بهتری تو آرشیو نداشتم.
شاخ و برگ های دور و اطراف زیگورات paint effect مایا هستن.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
smspersia
18-08-2010, 07:45
دمت گرم
خیلی خیلی خوب شده
بزار مشکلاتشو بگم :3:هیچی نداره:22:
دمت گرم
خیلی خیلی خوب شده
بزار مشکلاتشو بگم :3:هیچی نداره:22:
چرا ديگه . ساختمون پشتي ها و مرز دراخت ها با آب رو مگه قرار نبود درست كنه؟!؟
آقا واقعا كار خفني شده . خدا خيرت بده.
وقتي يه كار خفن از ايراني جماعت مي بينم ، روحم شاد مي شه.
موفق باشيد.
يا علي.
RatAtouille
18-08-2010, 12:39
جدی کلا چند ساعت زمان برد ؟
architect_1851
18-08-2010, 13:20
عالیس ت در سرزمین عجایب ...!
فقط یه خورده اون مجسمه و باکس سفید سمت چپ تصویر زیادی شارپه .
خیلی خفن شده
فقط همون کاراکتره بقل یکم 3 هستش :دی
و اون Glow که قبلا گفتم :دی
رضا کارتو خیلی قبول دارم
دمت گرم
ایول رضا جان
کارت حرف نداره
من که کفم بریده
جزئیات عالین
اقا رضا اکه تایم رندر و موتور رندرت رو هم بگی ممنون میشم .
ميگم استادي ميگي نه :31:
بابا استاد كولاك كردي
آفرين رضا
اين اگه تموم شده واير و اينا بزار ببينيم چي كردي
بازم لايه اي رندر كردي ؟؟
ميتوني Making Of بزاري ؟؟
ممنون
موفق باشي پسر
RezaTayebiJ
19-08-2010, 22:51
خیلی خیلی ممنون که نظر دادین :11:
چرا ديگه . ساختمون پشتي ها و مرز دراخت ها با آب رو مگه قرار نبود درست كنه؟!؟
یه مقدار روشون کار کردم. البته قبول دارم که هنوز یه مقدار کار دارن مخصوصا تکسچر مرز آب و خشکی خیلی خوب در نیومده.
جدی کلا چند ساعت زمان برد ؟
چون هر از گاهی روش کار می کنم دقیقا نمی تونم بگم اما فکر کنم یه ۲ هفته ای کار برده باشه.
فقط یه خورده اون مجسمه و باکس سفید سمت چپ تصویر زیادی شارپه .
کاملا موافقم. کلا روی بالکن باید بیشتر کار بشه.
فقط همون کاراکتره بقل یکم 3 هستش :دی
و اون Glow که قبلا گفتم :دی
آره کاراکتر یه مقدار ناجوره اگر تونستم کروماکی بگیرم عوضش می کنم. اگر هم نشد دیگه مجبورم با اصلاح رنگ و اینا یه جوری همین را درست کنم.
منظورت glow بالای نخل هاست دیگه؟ اتفاقا اون دفعه که گفتی نوشتم درستشون کنم اما یادم رفت. برای آپدیت بعدی شدتش را کمتر می کنم.
اقا رضا اکه تایم رندر و موتور رندرت رو هم بگی ممنون میشم .
زمان رندر سایز ۷۲۰*۱۵۰۰ حدود ۴۰ دقیقه (سایزی که برای خروجی ویدیو استفاده می کنم). زمان رندر سایز ۲۱۶۰*۴۵۰۰ حدود ۵۰ ساعت (سایز رندر برای چاپ)
موتور رندر vray هست و از sun, sky برای نورپردازی استفاده شده.
اين اگه تموم شده واير و اينا بزار ببينيم چي كردي
بازم لايه اي رندر كردي ؟؟
ميتوني Making Of بزاري ؟؟
نه هنوز تموم نشده.
اون دفعه خیلی کار الکی پیچیده شده بود برای این پلان رندر معمولی گرفتم. منتهی برای اینکه صحنه خیلی سنگین نشه تو ۴ لایه رندر شده. لایه شهر بکگراند، دریا، زیگورات و محیط اطراف، بالکن نزدیک به دوربین.
چشم. آماده می کنم.
وایرفریم
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
رضا جان بهت تبریک میگم
این کارت واقعا عالی شده
استادانه کار شده
ولی عجب کاری زدی :دی
مرحبا ....
نمیشه اینجا فش نوشت :دی
evil2012
25-08-2010, 12:27
اقا رضا بچه ها هر چی ازین کارت بگن بازم کم گفتن
واقعا کار کامل وزیبایی شده:blush:
ممنون
RezaTayebiJ
04-10-2010, 16:39
بچه ها ممنون از نظر هاتون :11:
دیروز و امروز یه مقدار این پلان را اصلاح کردم. (دیگه ببخشید حجم عکس ۱ مگه. حجمش را که کمتر می کنم کیفیت خیلی خیلی پایین می یاد)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
Mostafa 3D
04-10-2010, 17:43
واو
هم کارت بیسته و هم سیستمت
Borhan72
04-10-2010, 17:45
رضا واقعآ عالی تر از اين نميشه...
آفرين...
افتخار ميكنم كه يه "طيبی" اين كار رو زده [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
w o w !!!
ایولا بابا ایول
کاشکی تو همین جای سر سبز زندگی میکردیم :( !!
ینی معرکه !
ینی خدا :دی !!
عالی شده
فقط یه چیز پسر
این مجسمه سمت راستیه (هیکله) کاشکی بهتر از اینا میشد
ینی چیزی تو همون مایه های تخت جمشید با ابوهت
الان یکم سوسولی شده :دی
دستت درد نکنه !!
هر دفعه پست حدیدتو میبینم داش رضا این شکلی میشم:18:
یه دونه باشی .....
چه خوب میشد اگه اموزش این کارو یکی به صورت پی دی اف میزاشت :25::25:
.:PAR3A:.
04-10-2010, 19:48
حرف نداره.
هر چی بگم بازم کم گفتم.
هیچ ایرادی نمی شه گرفت.
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
عـــــــالـــــــیـــــــ ه!!!!
موفق باشی (الان که هستی یعنی بیشتر تر باشی :31:)
smspersia
05-10-2010, 10:50
اونای که قدیما تو این شهر زندگی می کردند ، بیان اینو ببینن کف می کنند (ما اینجا زندگی می کردیم ، خودمونم نمی دونستیم :18:) چه برسه به من
دمت گرم حرف نداره موفق باشی
RezaTayebiJ
05-10-2010, 14:23
خیلی ممنون نظر دادین بچه ها :40:
اگر به درد بخور بود حتما آموزشش را آماده می کنم.
دیگه پرونده این را بستم. از همه بچه ها که با نظرها و انتقادهاشون کمکم کردن تشکر می کنم. :11:
MountainGnome
05-10-2010, 17:53
کارت درسته اقا رضا
راستی اگه بخوام فوتوشاپ کار کنم چه اموزشی بهم پیشنهاد میکنی
میتونم تو پ خ یه چیزی ازت بپرسم؟
RezaTayebiJ
05-10-2010, 18:07
کارت درسته اقا رضا
راستی اگه بخوام فوتوشاپ کار کنم چه اموزشی بهم پیشنهاد میکنی
میتونم تو پ خ یه چیزی ازت بپرسم؟
ممنون. اگر برای شروع می خوای فکر کنم آموزش Lynda مناسب باشه.
ای بابا شما جون بخواید ما هستیم حالا چه برسه به پیغام خصوصی :27:
aref_nk2010
05-10-2010, 20:23
بابا کارت درسته ایول
فقط میشه بگی مشخصاته سیستمت چیه ؟
RezaTayebiJ
05-10-2010, 22:02
بابا کارت درسته ایول
فقط میشه بگی مشخصاته سیستمت چیه ؟
ممنون
intel core 2 due 2.88
ram 4 G
nVidia 8800
اینا مشخصات سیستمی بود که اینکار را باهاش رندر و انجام دادم. البته دو سه روزه یه سیستم جدید گرفتم :31:
SSS_HHH_OOO
05-10-2010, 22:15
اووووووه
عجب چیزی شده
خیلی عالیه
رندر تکسچر مدل طراحی همه اینا رو ترکوندی واقعا حرف نداره:)
سلام
چندتا سوال دارم اگر امکانش دارید جواب بدید ممنون میشم
شما مایا کلا به چه طریقی فرا گرفتید کلا میشه به طور کامل از اول تا اخر توضیحاتش قرار بدید :31:
بعد به نظر شما این گونه مدلسازی ها تو مکس بهتر در میاد یا با مایا ؟ :20:
یا حق
موفق باشید
RezaTayebiJ
07-10-2010, 12:15
سلام
چندتا سوال دارم اگر امکانش دارید جواب بدید ممنون میشم
شما مایا کلا به چه طریقی فرا گرفتید کلا میشه به طور کامل از اول تا اخر توضیحاتش قرار بدید :31:
بعد به نظر شما این گونه مدلسازی ها تو مکس بهتر در میاد یا با مایا ؟ :20:
یا حق
موفق باشید
سلام
ممنون که نظر دادین
من از طریق آموزش های ویدیویی زبان اصلی.
آموزش های gnonom و digital tutors خیلی خوبن.
فکر نکم مدلسازی توی مایا و مکس زیاد فرقی کنه. شما ببینید با چه نرم افزاری راحت تر هستید از همون استفاده کنید.
سلام
ممنون که نظر دادین
من از طریق آموزش های ویدیویی زبان اصلی.
آموزش های gnonom و digital tutors خیلی خوبن.
فکر نکم مدلسازی توی مایا و مکس زیاد فرقی کنه. شما ببینید با چه نرم افزاری راحت تر هستید از همون استفاده کنید.
ممنون
یک سوال دیگه در چه مدت این آموزش ها رو کار کردین و دیدن و کلا مایا تو چند سال یادگرفید :31:
ببخشید این سوال میپرسم بلاخره شما تجربه بهتریدارید تو این ضمینه :31::5:
پ.ن : یک چیز دیگه شما غیر از مایا تو ضمینه های دیگه هنر سررشته داشتید ؟
RezaTayebiJ
07-10-2010, 22:13
ممنون
یک سوال دیگه در چه مدت این آموزش ها رو کار کردین و دیدن و کلا مایا تو چند سال یادگرفید :31:
ببخشید این سوال میپرسم بلاخره شما تجربه بهتریدارید تو این ضمینه :31::5:
پ.ن : یک چیز دیگه شما غیر از مایا تو ضمینه های دیگه هنر سررشته داشتید ؟
هفت هشت سال پیش بود اونموقع فقط آموزش های gnomon بود.
مطالعه خارج از مایا هم که خیلی به درد می خوره. مثلا من الان همیشه تو ترکیب رنگ مشکل دارم و از نظر تئوریکش خیلی کم چیز می دونم. به شما پیشهاد می کنم به عنوان قدم اول کتاب ((نما به نما)) را که مربوط به کادربندی و کارگردانی هست را تهیه کنید.
سلام
آقا ما که نتونستیم عکسها رو ببینیم
زحمت میکشی یه جای دیگه آپ کنی؟
RezaTayebiJ
05-11-2010, 14:41
سلام
آقا ما که نتونستیم عکسها رو ببینیم
زحمت میکشی یه جای دیگه آپ کنی؟
سلام
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
autodesk maya
05-11-2010, 16:42
:18:ای دیگه چیه بابا ترکوندی...
3d-meysam
05-11-2010, 20:28
اگه با اسلحه هم بیان بالا سرم حاضر نیستم اینقدر مدلسازی کنم :blink:
ولی واقعاً قشنگه. من که تازه دیدمش :thumbsup:
HoJJaT_007
05-11-2010, 21:35
یه لحظه فکر کردم این تصویر واقیعه :دی
چقدر طبیعی و زیبا در اومده .
HoJJaT_007
05-11-2010, 21:41
راستی به نظرم خیلی واسه بک گراند خوبه :دی
میشه اینو resize کردش؟
RezaTayebiJ
05-11-2010, 23:06
راستی به نظرم خیلی واسه بک گراند خوبه :دی
میشه اینو resize کردش؟
تصویر سایز بزرگتر :)
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.