PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مدلهایه سه بعدی من!



@pooy
01-06-2010, 12:31
سلام به همه.:8:

بعد از حدوده یک ماه و نیم آشنایی با دنیایه سه بعدی تصمیم گرفتم یه مدت با مایا فقط poly model کار کنم و نه چیزه دیگه. :31::20:

از امروز به بعد هر مدلی که کار کردمو تو این تاپیک میزارم که شما اساتید ببینید و نظر بدید که بتونم سریعتر پیشرفت کنم.


با سپاس از امید مرادی ،مسلم توکل و دوستایه عزیزه دیگه.


warrior worm

مایا 2008

زیبراش 3.5

فتوشاپ cs3

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.:PAR3A:.
01-06-2010, 13:19
آفرین پویا جان خیلی خوبه موفق باشی.

Borhan72
01-06-2010, 13:45
:31: چقدر گوگولی شده...
آفرين...
اونجارم اصلاح كن بابا... آبروی رفيقمونو بردی...
مسلم توكل نه... مسلم توكلی...

sarina_sh
01-06-2010, 18:00
باحال شده ها : دی خوب داری پیش میری
دیگه از اون کارای دوبعدی که دخمله تو آتیش جیلیز و ویلیز میکرد نکشیدی؟ : دی

mortezaon
01-06-2010, 18:03
لام كار خوبيه
مي توني در مورد شخصيت كارت يه توضيحي بدي اون گل ها دورو برش هستن چيه ؟
با تشكر


.

G LADIATOR
01-06-2010, 18:13
ایول داش پویا...
کار خوبی کردی اینکار کردی :31:



:31: چقدر گوگولی شده...
آفرين...
اونجارم اصلاح كن بابا... آبروی رفيقمونو بردی...
مسلم توكل نه... مسلم توكلی...



مشکلی نیس..... 99% افرادی که با من در ارتباط هستن همینجوری میشن...

ولی من نفهمیدم الان شما گفتی که توکل درسته.... یا گفتی توکلی درسته؟.......به هر حال ما هر دوتاش هستیم....حتی تو دفتر دستکای اداری هم دو تاش هستیم :31:
فامیلمون... ی خورش ملسه :31:

خلاصه بگم هر دوتاتون در اشتباهید....
باند هستم......جیمز باند...

@pooy
02-06-2010, 07:13
آفرین پویا جان خیلی خوبه موفق باشی.

ممنونم.:40:


:31: چقدر گوگولی شده...
آفرين...


ممنون.:10:

باحال شده ها : دی خوب داری پیش میری
دیگه از اون کارای دوبعدی که دخمله تو آتیش جیلیز و ویلیز میکرد نکشیدی؟ : دی


کاره دو بعدی چرا ولی اون دختره نه.(خطرناکه حسن):41:

لام كار خوبيه
مي توني در مورد شخصيت كارت يه توضيحي بدي اون گل ها دورو برش هستن چيه ؟
با تشكر


.

یه موجوده خیالیه کرم ماننده که از جنگ برگشته و براش گل ریختن.:27::21:


ایول داش پویا...
کار خوبی کردی اینکار کردی :31:

..

ممنونم مسلم.:40:

smspersia
02-06-2010, 08:36
درست قیافش یه کمی ساده به نظر میرسه ولی خیلی روش کار شده در کل خیلی عالیه

@pooy
02-06-2010, 12:48
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مایا 2008

زیبراش 3.5

ZOHAA
02-06-2010, 12:55
پس این کرمه قهرمانه؟!!![ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شخصیتای بامزه ای می سازی
خیلی خوبه موفق باشی [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.:PAR3A:.
02-06-2010, 14:45
خیلی جالبه منتها خفن صحنه داره!

@pooy
02-06-2010, 22:37
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

مایا 2008

زیبراش 3.5

Mostafa 3D
03-06-2010, 07:32
آفرین خیلی جالبن
فقط روی مدل زیبراش یه خورده بیشتر کار کن

.:PAR3A:.
03-06-2010, 11:41
این شیطونه خیلی بانمکه!

RezaTayebiJ
04-06-2010, 05:02
آدم یاده انیمیشن های میازاکی می افته.
راستی این انیمیشن آخرش Ponyo را اگر ندیدی حتما ببینش چون خوراکته.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

@pooy
04-06-2010, 21:49
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

:40::40::40:

u.n.s
05-06-2010, 15:20
خیلی خوب شدن
کاراکتر های متفاوتی هستن

---------- Post added at 04:20 PM ---------- Previous post was at 04:17 PM ----------

ببخشید شما کل کاراتر رو با صورتش حرکت میدی/؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورم
فرم اسکلت بندی

@pooy
05-06-2010, 20:38
خیلی خوب شدن
کاراکتر های متفاوتی هستن

---------- Post added at 04:20 PM ---------- Previous post was at 04:17 PM ----------

ببخشید شما کل کاراتر رو با صورتش حرکت میدی/؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منظورم
فرم اسکلت بندی

سلام دوست من
نه .مسلما نه.

همونطور که گفتم حدوده یک ماهو نیمه که با دنیایه تری دی آشنا شدم.

این اسکلت بندیم فقط به خاطر اینکه بتونم به مدلم حرکت بدم ساختم و به این خاطر عکسشو گذاشتم که دوستان راهنماییم کنن.

ممنون از توجه شما
:40:

.:PAR3A:.
05-06-2010, 20:52
چه باحاله.
تو توی این یه ماه و نیم تونستی هم یاد بگیری هم این همه کار بسازی؟
بسی حباب نمودیم!

@pooy
05-06-2010, 21:32
چه باحاله.
تو توی این یه ماه و نیم تونستی هم یاد بگیری هم این همه کار بسازی؟
بسی حباب نمودیم!

چیزی که یاد نگرفتم

تازه خیییییییییییلی تنبلی کردم تا حالا که این تعداده کمو ساختم

باید شبانه روز کار کنم.

خیلی عقبم!!
:40:

@pooy
11-06-2010, 14:14
بعده این مدته کم یه دوستی بهم گفت یه مدل از رو فلان طرح بزن ببینم !!:19:

منم گفتم چشم!:18:

البته اون فقط دختره رو میخواست!:11:

منم گفتم تنها بمونه بده.:31:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


:40::40::40:

i-like-ddd
11-06-2010, 18:39
ایول خیلی قشنگ کار کردی :20:

.:PAR3A:.
11-06-2010, 20:34
ماشاله سرعتو!
احیانا قبل زدن این مدلا ردبول مصرف نمی کنی؟!!
خیلی عالیه!

3dmap
12-06-2010, 07:12
خيلي خوبه!
ادامه بديد!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

smspersia
12-06-2010, 11:38
نمونه های اسکلت بندی کاراکتر - برای نمونه از اینا استفاده کن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

---------- Post added at 12:38 PM ---------- Previous post was at 12:35 PM ----------

اسکلت بندی کاراکتر از سر شروع نمیشه باید یه ریشه برا حرکت کل کاراکتر در نظر بگیری

اگه خواستی بیشتر بدونی هم اینجا بگو

@pooy
12-06-2010, 12:53
ماشاله سرعتو!
احیانا قبل زدن این مدلا ردبول مصرف نمی کنی؟!!
خیلی عالیه!


خیلییییییییییی کندم.

باید شبانه روز کار کنم


شبانه روز................:40:



نمونه های اسکلت بندی کاراکتر - برای نمونه از اینا استفاده کن

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یا

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

---------- Post added at 12:38 PM ---------- Previous post was at 12:35 PM ----------

اسکلت بندی کاراکتر از سر شروع نمیشه باید یه ریشه برا حرکت کل کاراکتر در نظر بگیری

اگه خواستی بیشتر بدونی هم اینجا بگو


حتما میخوام بیشتر بدونم.

واسه همینم کارامو اینجا میزارم که دوستاسس مثله شما کمکم کنن.

من همین مدلامو اینطوری که میبینی زدم و بعد اومدم بهش اسکلت دادم ولی وقتی حرکتشون میدم افتضاح میشه.

همه چیز به هم میریزه.

:11:

smspersia
12-06-2010, 17:37
یه نکته خیلی کوچیک -همین عکس بالا برا مثال

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این یک سیاه که نوشتم ریشه استوخون این دسته، یعنی با حرکت این کل دست حرکت میکنه
اون قرمزا = با حرکت شماره یک فقط خودش تکون می خوره و بقیعه ثابتند- با حرکت شماره 2 فقط 2و 1 حرکت می کنند و ...

نکته : join root ( استخون ریشه ) همیشه تو کمر قرار میگیره نزدیک باسن با این کار هم پاها و هم دستا و...ازادندو میشه راحت حرکتشون داد در ضمن با حرکت join root کل کاراکتر هم حرکت می کنه و شکل اصلی هم ثابته
یه کمی ساده اس ولی واسه شروع خوبه

@pooy
01-07-2010, 23:32
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بعده یه مدت تنها تونستم این مدلهایه قدیمیمو دستکاری کنم.....

:11: