PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اسوس تکنولوژی‌‌های جدید مادربردهای خود را معرفی کرد



mahdishata
30-05-2010, 10:04
ايتنا- اسوس تکنولوژي‌‌هاي جديد مادربردهاي خود را معرفي کرد.

به گزارش ايتنا طي نشست خبري که در روز پنجشنبه در هتل اوين با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌هاي IT برگزار شد، کارشناسان فني دفتر اسوس تهران تکنولوژي جديد مادربردهاي اسوس را معرفي کردند. اين تکنولوژي‌ها تکنولوژی فعال‌سازی هسته‌های غیرفعال موجود در پردازنده‌های 2 و 3 هسته‌ای AMD با نام Core Unlocker و تکنولوژی Turbo Unlocker بودند.

قبل از معرفي اين تکنولوژي‌ها کنعاني مقدم، مدير امور فروشندگان و نمايندگان اسوس در ايران طي سخناني و با اشاره به جايگاه برند اسوس در بازار ايران گفت: برند اسوس از ابتداي کار و فعاليت خود سه مقوله کيفيت، خدمات و نوآوري را در راس اهداف خود قرار داده است.

مدير امور فروشندگان و نمايندگان اسوس در ايران در ادامه افزود: مصرف‌کنندگان در بازار ايران برند اسوس را باکيفيت‌ترين برند در بازار قطعات مي‌شناسند. دليل اين هم اين است که قطعات اسوس داراي کمترين خرابي و طول عمر بالاست.

کنعاني در ادامه اظهار کرد: در مبحث خدمات پس از فروش مفتخريم که شکل جديدي از گارانتي را با نام گارانتي طلايي عرضه کرده‌ايم، بدين شکل که در طول 3 سال گارانتي در صورت خرابي قطعه در سال اول، قطعه خراب با نو تعويض مي‌شود.

در ادامه مازیار رسایی کارشناس بازاریابی دفتر اسوس در ايران به معرفي تکنولوژي‌هاي ياد شده پرداخت. رسايي در توضيح تکنولوژی Core Unlocker گفت: اين تکنولوژژي قابلیت‌هایی نسبت به تکنولوژی‌های مشابه دارد که می‌توان به فعال کردن یکی از دو هسته غیرفعال در مواقعی که یکی از هسته‌های قفل شده معیوب باشد اشاره کرد که برای اولین بار در مادربردهای موجود در بازار مشاهده می‌شود. این قابلیت تنها با استفاده از یک کلید بر روی مادربرد و یا فشردن کلید 4 در روي کيبرد هنگام بوت شدن سیستم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. رسايي در ادامه گفت: اين تکنولوژي باعث افزايش فوري کارايي مي‌شود.

کارشناس بازاریابی دفتر اسوس در ايران در توضيح تکنولوژی Turbo Unlocker نيز گفت: اين تکنولوژي نيز موجود بر روی همین مادربردهاست که به واسطه آن در مواقع مورد نیاز، مادربرد به صورت هوشمند با توجه به کارایی مورد نیاز اقدام به افزایش فرکانس هسته یا هسته‌های پردازنده می‌کند تا کارایی سیستم را ارتقا دهد. این تکنولوژيی نیز مانند Core Unlocker تنها به وسیله یک کلید بر روی مادربرد فعال خواهد شد.

در ادامه رسايي تکنولوژی‌های توضيح داده شده را در حضور خبرنگاران به صورت عملی بر روي کامپيوتر تست کرد. رسایی در ادامه راجع به استاندارد جدید زیست محیطی مادربردهای اسوس تحت عنوان Protect 3.0 عنوان کرد: این استاندارد میزان آلایندگی زیست محیطی را به شکل قابل توجهی کاهش داده و به سطح بسیار پایینی رسانده است. در واقع می‌توان گفت این تکنولوژی محافظ سه عنصر کاربر، رایانه و محیط زیست است.

معرفي کالاي خلاقانه اسوس
در ادامه مراسم اسوس از نت‌بوک جدید خود معروف به کریم رشید (نام طراح اين نت‌بوک‌) رونمايي کرد. اين نت‌بوک‌ها در دو رنگ متفاوت مخصوص خانم‌ها و آقايان مورد توجه حاضرين قرار گرفت. خاطر نشان مي‌سازد پس از پایان این مراسم، دفتر اسوس برنامه تفريحي‌اي را نيز در سالن بولینگ مجموعه ورزشی انقلاب براي خبرنگاران ترتیب داد که با برگزار کردن مسابقاه بولينگ در اين سالن به نفر اول یک دستگاه نت‌بوک کریم رشید و به نفرات دوم و سوم نیز جوایزی از محصولات اسوس اهدا شد.