PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : عرضه کتابخوان الکترونیکی سونی در سراسر دنیا



satttanism
29-05-2010, 11:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پس از مدت‌ها انتظار شرکت ژاپني سوني سرانجام اعلام کرد که براي عرضه جهاني دستگاه‌ کتابخوان الکترونيکي خود آماده است.

اين شرکت روز گذشته گفت که دستگاه ديجيتالي خود مخصوص اجراي کتاب‌هاي الکترونيکي را که Reader نام دارد، تا پايان سال جاري ميلادي به کشورهاي مختلف عرضه خواهد کرد. شرکت سوني قصد دارد با عرضه اين محصول در کشورهاي ژاپن، چين و استراليا در اين اقدام وارد بازار آسيا-پسيفيک شود و پس از آن دامنه فعاليت‌هاي خود در حوزه کتابخوان‌هاي الکترونيک را با عرضه اين محصول در کشورهايي نظير ايتاليا و اسپانيا، در اروپا گسترش دهد.

اين شرکت اظهار داشت که با تاکيد بيشتر بر تقويت روابط خود با توزيع‌کنندگان دستگاه‌هاي کتابخوان الکترونيکي، ناشران و فروشندگان، Reader را به صورت گسترده در اختيار کاربران مي گذارد و اين اطمينان را به وجود مي‌آورد که تمام کتاب‌هاي الکترونيکي محلي در هر منطقه از دنيا در اختيار مردم قرار مي‌گيرند.

"استيو هابر"(Steve Haber) مدير واحد تجاري سيستم‌هاي ديجيتالي وابسته به مرکز الکترونيکي شرکت سوني گفت: «ما از زمان معرفي نخستين دستگاه کتابخوان الکترونيکي توسط سوني تاکنون تحولات قابل ملاحظه‌اي را در اين حوزه به وجود آورده‌ايم و از سال 2009 به بعد شاهد آن هستيم که فروش جهاني کتابخوان‌هاي الکترونيکي افزايش چشمگيري يافته است. استراتژي سوني همواره بر اين اصل استوار بوده است که Reader را به يک دستگاه الکترونيکي با گستره بين‌المللي تبديل کند و هم‌اکنون با دنبال کردن اين هدف نه تنها قصد عرضه سيستم سخت‌افزاري Reader به کشورهاي مختلف جهان را داريم، بلکه تلاش مي‌کنيم در بخش محتوايي نيز به صورت محلي در کشورهاي مختلف از اين دستگاه پشتيباني کنيم».

systemgroup.net