PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سریع‌ترین پردازنده گرافیکی جهان ساخته شد



satttanism
29-05-2010, 09:43
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

شرکت انويديا محصول جديدي را با نام GeForce GTX 480M معرفي کرده است که به ادعاي کارشناسان سريع‌ترين پردازنده گرافيکي نوت‌بوک‌ها در جهان محسوب مي‌شود.

اين پردازنده گرافيکي توسط گروه پشتيبان DirectX 11 طراحي شده است و به گفته شرکت انويديا نسبت به بهترين پردازنده‌هاي گرافيکي کنوني 5 برابر سريع‌تر عمل مي‌کند.

پردازنده GeForce GTX 480M مبتني بر معماري جديد Fermi ساخته شده است و نخستين پردازنده گرافيکي(GPU) ساخته شده در شرکت انويديا مبتني بر اين فناوري براي رايانه‌هاي قابل‌حمل محسوب مي‌شود. اين محصول فناوري 3D Vision، PhysX و Verde Notebook Drivers را در خود جا داده است تا تمام قابليت‌هاي مورد نياز در رايانه‌هاي لوحي را در اختيار کاربران بگذارد.

شرکت انويديا با عرضه اين محصول نشان داده که مشکلات بزرگ در مدل قبلي اين پردازنده موسوم به GeForce GTX 480 که براي رايانه‌هاي روميزي ساخته شده بود را پشت‌سر گذاشته است.

شرکت انويديا هنوز تاريخ دقيق ورود اين محصول به بازارهاي جهاني را منتشر نکرده است و بر اساس شايعات منتشر شده، در حال همکاري با شرکت Clevo است تا نخستين نوت‌بوک جهان مبتني بر GeForce GTX 480M را توليد کند.

systemgroup.net