PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : برای اولین بار در تاریخ بشر؛ آلوده شدن یک انسان به ویروس کامپیوتری!



mahdishata
27-05-2010, 23:28
سرویس بین الملل ـ سی ان ان از آلوده شدن یک انسان به ویروس کامپیوتری در انگلیس خبر داد.

به گزارش "تابناک" این سایت عربی سی ان ان نوشت: خبر 100 در 100 درست است و ماجرا از این قرار است که که "مارک گایسون" استاد دانشگاه "ردینگ" انگلیس که یک تراشه کامپیوتری را در بدن او جای داده اند مشخص شده است که به ویروس کامپیوتری آن تراشه مبتلا شده است.

گزارش های تکمیلی نشان می دهد که علیرغم خارج کردن تراشه از بدن "مارک" او همچنان به آثار آن ویروس واکنش می دهد.

تراشه الکترونیکی موسوم به RFID که ویژه انتقال فشرده اطلاعات ساخته شده و برای اولین بار است که عملکرد بیولوژیکی از خود نشان می دهد.

در پی این حادثه دانشمندان می گویند این پدیده می تواند فاز جدیدی از انتقال اطلاعات را در جهان بوجود بیاورد و شاید بتوان با استفاده از این سیستم به جنگ بیماری های انسان با استفاده از شیوه عملگردی مبارزه با ویروس الکترونیکی رفت.

توضیح اینکه می توان ویروس ها و عوامل بیماری زای انسانی را به ویروس کامپیوتری آلوده کرد و با نابودی ویروس کامپیوتری، عامل بیماری زای بیولوژیکی را نیز از یبن برد.

*Necromancer
27-05-2010, 23:31
از این به بعد باید کاسپرسکی بخوریم :|

alidata2010
27-05-2010, 23:40
ای بابا چرا eset نخوریم من فوق تخصص دارم میگم eset بخور:31:

armin_software
27-05-2010, 23:44
من فردا می رم سی دی kaspersky رو حل می کنم می خورم

mani_2004_2006
27-05-2010, 23:46
من این ویروس new folder رو گرفتم :دی کپسول کاسپرین کجا گیر میاد ؟

AhmadReza.
27-05-2010, 23:50
گزارش های تکمیلی نشان می دهد که علیرغم خارج کردن تراشه از بدن "مارک" او همچنان به آثار آن ویروس واکنش می دهد.

.
مثلا چه کار میکنه؟؟؟:18::31:
یارو reset میشه ؟ یا هنگ میکنه؟؟:31::31::31:

AmiRreZA_RAcEr
28-05-2010, 00:12
مگه میشه ؟!؟!؟!
عجب دنیایی شده !
میبینم جدیدا حالم بد شده تا میخوام یه کاری کنم از حال میرما ! نگو دارم ریست میشم هی

*Necromancer
28-05-2010, 10:39
توضیح اینکه می توان ویروس ها و عوامل بیماری زای انسانی را به ویروس کامپیوتری آلوده کرد و با نابودی ویروس کامپیوتری، عامل بیماری زای بیولوژیکی را نیز از یبن برد.
ولی من خداییش به این خبر مشکوکم
این جمله که نقل قول کردم چند بار بخونید ببینید با عقل جور در میاد:|

Diego
28-05-2010, 12:17
صورت درست خبر،به نقل از سایت دیسکاوری و ترجمه ی خودم:
این آقا خودش یه تراشه طراحی میکنه ،برای اینکه درون دستش جایگذاری کنه که ببه عنوان یه ID عمل کنه.مثلاً با امواج رادیوئیش بتونه وقتی میخواد از در رمز دار عبور کنه،در هویت ایشون رو بشناسه و قفلش باز بشه.مثلاً کس دیگه ای نتونه از موبایل ایشون استفاده کنه.چون موبایل ایشون به خاطر وجود این تراشه،فقط در نزدیکی ایشون قادر به کارکردن هست.
اما جریان ویروس،...
ایشون خودشون عمداً یه ویروس رو طراحی میکنن، تا از این طریق آزمایش کنن ببینن میتونن از طریق تراشه ی ویروسی موجود در بدن،کامپیوتر های موجود در محیط رو آلوده کنند یا خیر...

satttanism
28-05-2010, 12:59
يك دانشمند انگليسي تراشه اي آلوده به ويروس را در بدن خود كار گذاشته و ادعا مي كند اولين انسان آلوده به ويروس رايانه اي است.
يك محقق ارشد انگليسي مي گويد، اولين انساني است كه توسط ويروس رايانه اي آلوده شده است. آقاي Mark Gasson تراشه موجود در دست خود را آلوده به ويروس كرده است. تراشه مذكور از نوع جديدتر تراشه هاي radio-frequency identification (RFID) است كه در بدن برخي از حيوانات خانگي و يا حيوانات باغ وحش براي مكان يابي آنها كار گذاشته مي شود. وي اين تراشه را در سال 2009 در دست خود كار گذاشته بود و از طريق آن مي توانست به موبايل خود دسترسي از راه دور داشته باشد و يا در خانه اش را باز كند. همچنين از آن براي مكان يابي او نيز استفاده مي شده است. بعد از آلودگي تراشه مذكور به ويروس، از طرفي سيستم ارتباطي تراشه از كار افتاده است و از طرف ديگر ويروس امكان انتشار به تراشه هايي را كه از سيستم مشابه تراشه مذكور استفاده مي كرده اند، پيدا كرده است.
عده اي به او انتقاد كرده اند كه اين كار آلودگي به ويروس رايانه اي محسوب نمي شود زيرا ويروس در محدوده تراشه باقي مي ماند. اما وي هدف از اين كار را نشان دادن امكان آلودگي تراشه هايي دانسته است كه امروزه براي درمان بيماري هاي مختلف و يا منظورهاي ديگر در بدن بيماران كار گذاشته مي شوند. در برخي موارد زندگي بيمار وابسته به تراشه مورد نظر است و در صورتي كه تراشه مذكور آلوده به ويروس گردد، در كار آن اختلال ايجاد شده و چه بسا زندگي صاحب آن را به خطر مي اندازد.
وي مي گويد در آينده از تراشه ها براي افزايش حافظه و يا IQ استفاده خواهد شد و نتايجي كه از آلوده شدن اينگونه تراشه ها ممكن است به بار آيد، غير قابل پيش بيني است.

certcc.ir