PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : عرضه دوربين 3.2مگاپيكسلي سامسونگ به بازار ايران



josef
14-04-2006, 17:50
23 فروردين 1385 - دنیای اقتصاد - سامسونگ كه به تازگي اقدام به معرفي گوشي موبايل CDMA با دوربين 10مگاپيكسلي در نمايشگاه Cebit كرده، اكنون گوشي GSM خود را با دوربين 2/3مگاپيكسل به زودي به بازار ايران عرضه خواهد كرد.

اين گوشي كه SGH-P850 نام دارد، تركيبي از گوشي موبايل و دوربين ديجيتالي با طراحي خاص و زيبا است.

در حقيقت SGH-P850 يك دوربين ديجيتالي است كه از قابليت‌هاي گوشي موبايل نيز برخوردار است.

در طرح و ساخت اين دوربين 2/3مگاپيكسلي سعي شده تا نيازهاي متنوع كاربران علاقه‌مند به تصويربرداري با قابليت‌هايي از قبيل عكاسي و فيلمبرداري با كيفيت بالا، لنز تنظيم خودكار Auto Focus و زوم چهار برابر (4X) پاسخ داده شود.

همچنين كاربر قادر خواهد بود تصاوير ويدئويي ضبط شده را در صفحه‌اي بزرگ با وضوح بالاي 352 در 288 تماشا كند و يا با كمك فناوري PictBridge بدون نياز به كامپيوتر واسط مستقيما عكس‌ها را بر روي چاپگرهاي مخصوص عكاسي با وضوح بسيار بالا بفرستد.

نوآوري سامسونگ در صفحه‌گردان اين دوربين تا زاويه 180درجه به شما اجازه مي‌دهد تا هم از صفحه OLED3 / 1 اينچي با 5500رنگ و هم از صفحه بزرگ 12 /2 اينچي QVGA TFT با 262هزار رنگ و وضوح خيره‌كننده 320 در 240پيكسل استفاده كنيد.

گوشي SGH-P850 داراي حافظه داخلي با گنجايش بالا و حافظه خارجي قابل ارتقاي microSD و همچنين خروجي تلويزيون جهت نمايش فيلم و عكس بر روي صفحه تلويزيون و يا پروژكتور است.

به علاوه مي‌توانيد با چرخاندن كليد وضعيت به سادگي جهت نمايش عكس‌ها را تغيير دهيد و آنها را به صورت افقي يا عمودي هم‌جهت با صفحه‌چرخان گوشي ببينيد.

برنامه مشهور مرورگر مدارك (Document Viewer) نيز در تلفن SGH-P850 به كار گرفته شده است تا در هرجا و هر زمان دسترسي و مشاهده مدارك مختلفي چون Word و Excel و HTML و يا Power Point و PDF براي كاربران ميسر باشد

'POP'
14-04-2006, 18:01
josef عزيز ، اخبار مربوط به گوگل ، مايكروسافت ، سينما ، حوادث ، فوتبال ، موبايل ، ويروس ها و... بلحاظ اهميت خبري ، هر كدام تاپيكي منحصر بخود در اين انجمن دارند .
لطفا اين قبيل اخبار رو در تاپيك مربوط به خودشون قرار بده.

اخبار موبايل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])


ممنونم.
;)