PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Bulletstorm



صفحه ها : [1] 2

havas_1980
11-05-2010, 17:27
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

BulletStorm


سازنده: Epic Games ،People Can Fly
ناشر: Electronic Arts

موتور: Unreal Engine 3

طراح: Adrian Chmielarz
نویسنده: Rick Remender [یکی از نویسندگان Dead Space]

ژانر: Sci-Fi First-Person Shooter
مد: Multi-Player ،Single-Player

پلتفرم ها: PlayStation 3 ،Xbox 360 ،PC
تاریخ انتشار: February 22, 2011

درجه: ESRB: RP

سیستم مورد نیاز:

Minimum

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.6 GHz or greater
RAM: 1.5 GB
HDD: 9 GB available
Video Card: DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB, or greater
Sound Card: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Disc Drive 16X CD/DVD Drive
Network Internet (TCP/IP) connection

Recommended

OS: Windows Vista (SP2), or Windows 7
CPU: QuadCore 2.0 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 9 GB available
Video Card: DirectX 9.0c compatible, 512MB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX260, or ATI Radeon 4870
Sound Card: DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Disc Drive 16X CD/DVD Drive
Network Broadband Internet (TCP/IP) connection



وب سایت: BulletStorm.com

__________________

سمفونی خون

به کرات بوده یک شرکت سازنده که قصد داشته اولین بازی خود را عرضه کند در همکاری با ناشری کوچک بتواند بازی بزرگ و قابل تحسینی را ارائه دهد. این مسئله مخصوصا وقتی بسیار نادر است که بازی مورد نظر در ژانر شوتر اول شخص قرار گیرد و توسط موتور اختصاصی خود شرکت ساخته شود. یکی از این بازیهای بزرگ، Painkiller بود که شرکت لهستانی People Can Fly با کمک DreamCatcher در سال 2004 آنرا منتشر ساخت. موضوع این بازی اهریمن کشی در برزخ و جهنم بود که سعی کرد گیم پلی بازی های قدیمی و در عین حال پرطرفدار آن زمان (OLD-School) مانند Doom و Quake را تکرار کند.

Painkiller پس از انتشار، از سوی Game Informer و Gamespot امتیاز 8.5 از 10 و عنوان "PC Game of the Month" را دریافت کرد، دریافت نشان طلایی Editor's Choice از طرف مجله Computer Games ،PC Zone و GameSpy - که خود امتیاز 4.5 از 5 را به این بازی اختصاص داد - از جمله افتخارات دیگر این بازی بود. People Can Fly سپس اقدام به ساخت نسخه تکمیلی این بازی، Painkiller: Battle out of Hell و پورت نسخه اصلی همراه با نسخه فرعی تحت عنوان Painkiller: Hell Wars کرد، شرکت این افتخار را داشت که در آگوست 2007 در زیر مجموعه شرکت Epic Games قرار گیرد و عهده دار پورت Gears of War برای کامپیوتر باشد، اما دیگر خبری از عنوان جدید شرکت نبود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
توانایی مهار (Leash)


Epic Games، سازنده عناوین پرطرفدار Gears of War و Unreal، مبهوت دموی کوتاهی شد که People Can Fly با استفاده از موتور Unreal آنرا خلق کرده بود. جالب این بود که زمان زیادی هم از خرید سهام اکثریت شرکت People Can Fly نگذشته بود و این دمو به سادگی نوید یک بازی جدید و پرطرفدار را می داد. People Can Fly وحشیگری و تخیل را با تجربه بالای Epic ترکیب کرد تا بتواند BulletStorm را شکل دهد. در این شوتر اول شخص علمی تخیلی، روشهای تا به حال دیده نشده ای در اختیار بازیکنان قرار می گیرد تا آنها بتوانند دشمنان را از طریق حملات ترکیبی امتیاز آور و سلاحهای جدید خلق شده بکشد. اما People Can Fly چقدر از کار خود مطمئن است؟ سازندگان قولی بلند پروازانه داده اند، اینکه BulletStorm سرشار از لحظاتی درگیر کننده ایست که بازیکن از شدت تعجب و شگفتي دهانش باز می ماند و پلک نمی زد، مانند لحظات جذاب در Uncharted 2.

__________________

از قهرمانی تا مستی

در قرن 26 ام، اتحاد سیارات (Confederation of Planets) یکی از قدرتمند ترین نیروها در کهکشانست. ژنرال سرانو (Serrano) چهره ایی مردمی در این اتحاد دارد، ولی از طرفی دیگر یک تیم عملیاتی مخفی بنام اکوی مرده (Dead Echo) که وظیفه آن انجام ماموریتهای محرمانه برای حفظ صلح در کهکشان می باشد را رهبری می کند. سر دسته گریسون هانت (Grayson Hunt) که بهترین بهترین هاست، برای هدایت تیمی انتخاب می شود که ماموریتش ترور است، ترور کسی که گفته شده خود مسئول مرگ هزاران نفر است. اکوی مرده برای رسیدن به هدفش خود را به پشت بام آسمانخراشی می رساند.

بعد چه اتفاقی می افتد، شرکت People Can Fly دقیقا نمی گوید، اما به نحوی آشکار می شود که ژنرال سرانو شخصیتی روانپریش است. آدریان چمیلارز (Adrian Chmielarz) از از بنیانگذاران People Can Fly و طراح اصلی BulletStorm عنوان می کند که این وسط یک چیزی درست نیست و و اساسا معلوم می شود شخصی که اکوی مرده قصد ترورش را دارد نه تنها شخص بدی حساب نمی شود بلکه مرد واقعا خوبی است. در نتیجه گریسون از اجرای این حکم بسیار ظالمانه امتناع کرده و خائن قلمداد می شود. هراسان از این تجربه بد روحی، گریسون به فضا می گریزد و تحت تعقیب قرار می گیرد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
توانایی لگد (Kick)


سال بعد، گریسون برای زنده ماندن با سرقت محموله های اتحاد سیارات از رهبری خونسرد به دزدی سر خوش و منحرف تبدیل می شود، تنها دوست گریسون سایبرگی (ترکیب انسان و ماشین) به نام ایشی ساتو (Ishi Sato) است که به عنوان برادرش محسوب می شود و در مبارزاتش او را همراهی می کند. گریسون شخصیتی خشن و انتقام جو پیدا کرده است اما ایشی به اندازه او دیوانه نیست. در گوشه این دنیای بزرگ، آنها اولیس (Ulysses)، ناو جنگی عظیم الجثه ژنرال سارانو را پیدا می کنند. در نتیجه مستی، انگیزه نخست گریسون این است که اولیس را نابود کرده و از فرمانده قدیمی خود انتقام بگیرد. شلیک احساساتی از سفیه کوچکش مطلقا هیچ تاثیری در اولیس ندارد، و جوابش با حمله ایی طوفانی داده می شود. سفینه گریسون پاره پاره شده، و تنها گزینه منطقی که به ذهنش می رسد این است که به اولیس برخورد کنند. به هر قیمت که شده سفینه گریسون به موتور های اولیس برخورد کرده و در نتیجه این برخورد هر دو سفینه به سمت سیاره نزدیک سقوط می کنند.

__________________

بهشت ویران

با فرود بر سیاره استیگیا (Stygia) مقدمه داستان به پایان می رسد، اما این به آن معنی نیست که شما به مدت 20 دقیقه در حال مشاهده صحنه های سینمایی بوده اید. چمیلارز عنوان می کند تمام گیم پلی اول شخص می باشد. شما فقط زمانی صحنه های سینمایی مشاهده خواهید کرد که وجودش [برای انتقال درام بیشتر] واقعا ضروریست. هنگامیکه گریسون و ایشی در محیط جدیدشان به دنبال محل سقوط اولیس هستند، متوجه چیزی عجیب در مورد استیگیا می شوند. معماری مجلل و بی نظیر بر اساس اقلیم معتدل سیاره که ترکیبی است از معماری دبی و لاس وگاس، به طرز زیبایی خودنمایی می کند. ولی در حال حاضر به حال خود رها شده و گیاهان گوشت خوار جای جای آن را فرا گرفته اند. انسانهای باقیمانده در این سیاره دسته هایی از قبایل را تشکیل داده اند، که به ظاهر از سلامت عقلی بر خوردار هستند. اما زمانیکه این مسئله را از نزدیک می بینید متوجه آدمخوار بودن آنها می شوید.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
توانایی سر خوردن (Slide)


گریسون و ایشی راه خود را از محل سقوط به شهر الیسیوم (Elysium)، طی می کنند. در راه رفتن به شهر، با زنی مسلح اما غیر وحشی رو به رو می شوند. به نظر می رسد که او می داند چه بر سر این مکان آمده است. در نزدیکی این جمع سه نفره ناگهان گیاه گوشتخوار بزرگی از زیر زمین بیرون می آید، ایشی را می خورد، و سپس ناپدید می شود. گریسون نام ایشی را فریاد می زند. زن عنوان می کند "گیاهان جهش یافته زیادی در این سیاره وجود داره. دوستت شام اونه." "مزخرفه. ما اینجا را ترک نمی کنیم تا زمانی که جسدشو ببینم." کمی بعد گریسون صدای سیگنالی را می شنود. "یه دقیقه صبر کن. چیزی دارم می شنوم. اون حروم زاده فلزی باهوش داره یه سیگنال می فرسته. لعنتی، زیر زمینه. حرکت خوبی کرده. 500 متری فاصله داره. یالا. اونو باید به لونه اش برده باشه." مشخص است که، گریسون مانند اکثر قهرمانان بازی های ویدئویی نیست. او آدم کم حرف یا کلا ساکتی نیست بلکه در طول بازی صحبت می کند. در دنیایی که فقط تعداد کمی از قهرمانان بازی ها چیزی می گویند، خوب است که می بینیم BulletStorm در این راستا حرکت می کند.

__________________

کشتن با مهارت


سیستم مبارزه BulletStorm بر سه عامل کلیدی متکیست: مهار (Leash)، لگد (Kick) و سر خوردن (Slide). بازیکن به کمک مهار که اساسی ترین توانایی در میدان نبرد تلقی می شود، شلاقی از انرژی ایجاد کرده و دشمنان را به سوی خود می کشد. او می تواند به دشمنان لگد زده یا با سر خوردن بر روی زمین و برخورد، آنها را به هوا پرت کند. تمامی این اقدامات سه گانه باعث ایجاد زمان آهسته کوتاهی (Bullet Time) خواهد شد که منجر به مرگ حریف نمی شود، بلکه برای تکمیل کار بازیکن در آن فاصله بایستی به حریفش شلیک کند.



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
کسب شلیک مهارتی AfterBurner به کمک Flail Gun


شرکت People Can Fly نحوه مبارزات را در BulletStorm به صورت خشونت هنرمندانه خلق کرده است. کشتن مستقیم و ساده دشمن به دریافت امتیاز "10+" منجر شود. اگر برای به چالش کشیدن خود به صورت حریف شلیک کنید، امتیاز "Headshot +50" اما با رنگی متفاوت خواهید دید. اساسا، با انجام مهارت های خلاقانه تر، امتیازات مهارتی بیشتری دریافت می کنید که آنها می توانند خرج ارتقاء های تهاجمی و دفاعی شما شوند.

گریسون یک گاری را از بالای پله با لگد به حرکت درمی آورد که در مسیر خود چند حریف را له می کند. امتیاز. به گلوی حریف بعدی شلیک می کند و خون فواره می زند. "Gag Reflex +50". در منطقه بعدی گریسون به حریفش لگد می زند و هنگامیکه او بین زمین و هواست بلافاصله به او شلیک می کند. "Bullet Kick +50". او به بشکه قرمز منفجر شونده ایی که نزدیک حریفش است شلیک می کند. "Enviro Mental +50". با نگاه کردن دقیق به اطرافش، متوجه تابلویی بزرگ شده و با کمک Leash آن را بر سر دشمنان خود که در زیر آن قرار گرفته اند فرود می آورد. امتیاز. سپس با لگد حریف دیگری را به سمت کاکتوسی غول پیکر پرتاب می کند. "Bad Touch +50". برای تکمیل کار، گریسون به لای پاهای حریفش شلیک می کند و زمانی که زانو می زند سرش را می ترکاند. "Mercy +100".



پس از کسب این گونه امتیازات، گریسون اسلحه لوله کوتاه سبکش (Peace Maker Carbine) را بدست می گیرد. اکنون او می تواند سلاحش را شارژ کرده و 100 گلوله را یکباره شلیک کند که یک دشمن متوسط را به اسکلتی سوزان مبدل می سازد. "Overkill +100". ارتقایی به نام "Thumper" توانایی مهار را چشمگیرتر می سازد. با این قابلیت شما می توانید شلاقی از انرژی را به زمین مقابلتان بزنید که در نتیجه، ده ها تن از حریفانتان را به هوا هوا پرتاب می کند. برای کسب امتیاز مهارتی، می توان هنگامی که حریفان بین زمین و هوا هستند آنها را بلافاصله منفجر کرد. یکی دیگر از سلاح های موثر گریسون Flail Gun می باشد، دو نارنجک شلیک می کند که با زنجیر به هم متصل هستند. این نوع مهمات طوریست که مانند قلاب به دور هدف پیچیده و محکم می شود. حالا بازیکن این اختیار را دارد که مهمات مانند بمب زمانی عمل کند یعنی بازیکن صبر کند تا تایمر به صفر رسد و یا مانند بمب کنترل از راه دور بازیکن خود ماشه انفجار را فشار دهد.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

کسب شلیک مهارتی OverKill به کمک Peace Maker Carbine


چه تعداد سلاح های دیگر در بازی خواهد بود؟ چمیلارز به مسخرگی تعداد سلاح ها را مابین به اندازه کافی و زیاد عنوان می کند. "برخی اسلحه ها مثل PMC قابل یافت هستند، اما سلاح هایی هم هستند که شما قبلا هرگز آنها را ندیده اید و خلقشان می کنید.

__________________

شوک بعد از تفریح

به سمت سیگنالی که ایشی می فرستد حرکت می کنیم، تعدادی گیاهان گوشت خوار که ارتفاعشان به 7 پا می رسد توجه ما را به خودشان جلب می کنند. خوشبختانه، این چیزها طوری نیستند که با آدمهای بد کاری نداشته باشند و فقط شما را دنبال کنند. شما می توانید آنها را به گلوله ببندید و از دستشان راحت شوید، اما این کجایش سرگرم کننده است؟ به کسی که مقابل یک گیاه قرار دارد لگد بزنید. گیاه آنرا با زبانش می گیرد و با صدای زیاد شروع به خوردنش می کند. اما یک نفر دیگر هم مانده است. با شلیک Flail Gun مهماتش به دور نفر بعدی قلاب می شود، با لگد آن را به طرف گیاه پرت می کنیم، و با فشار دکمه هم دشمن و هم گیاه را با هم نابود می کنیم.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ارتقا Thumper برای توانایی مهار (Leash)

ناگهان هلیکوپتری از راه می رسد. همانطور که شما در نزدیکی محل خود هستید، یک درجه دایره وار در روی صفحه نمایش نشان داده می شود که People Can Fly آنرا لحظه ترشح آدرنالین (Adrenaline Rush Moment) می نامد. چمیلارز عنوان می کند "می خواهیم در دنیای این بازی غرق شوید، اینطور نیست که بازی هر 5 دقیقه با صحنه سینمایی قطع شود تا چیزی مهم برایتان نشان داده شود، ما به شما انگیزه می دهیم. اگر بخواهید می توانید این علامت را نادیده بگیرید. اما زمانی که شما این دایره را بر روی صفحه نمایش می بینید، کلید زوم را فشار دهید نگاهتان به سمت یک نقطه مشخص که نشاندهنده یک اتفاق است متمرکز خواهد شد، اگر هم سریعتر این دکمه را فشار دهید، امتیاز مهارتی بیشتری کسب می کنید." این لحظه خاص نشان می دهد که چند گیاه گوشت خوار هلی کوپتر را با زبان خود گرفته اند و سعی دارند آن را متلاشی کنند. این کارشان به شما اجازه می دهد که مسلسل چی را به راحتی بکشید و به منطقه ای که قبلا غیر قابل دسترس بود برسید.

در داخل، گریسون با گیاه هیولای عظیمی که قبلا ایشی را گرفته بود مواجه می شود. حالا که گیاه حرکت نمی کند، راحت تر می توان متوجه جزئیات وحشتناکش شد. موجودی که تعداد زیادی دندان تیغ مانند و تیزی دارد، و مانند ترکیبی از گوشت حیوانی قرمز و مواد گیاهی سبز به نظر می رسد. گریسون می پرسد "این دقیقا چیه؟" زن پاسخ می دهد "هر چی که هست، ما نمی تونیم با اون مبارزه کنیم" "نه، سیگنالش داره از اون زیر میاد. " "شاید تا حالا اونو خورده." "نا امیدم نکن و بزنش!"

لگدی سریع جوابی برای حمله جانورست. زمین در این منطقه به طور کامل خیس می باشد، که باعث می شود حرکت سر خوردن بر روی زمین طولانی تر از حد طبیعی باشد. این وضعیت سر خوردن کمک می کند که به سرعت در مقابل ضربات شاخه های جانور جا خالی داده شود. مجموعه ایی کیسه اطراف ساقه هیولا قرار گرفته اند که به نظر می آید نقاط خوبی برای شلیک هستند. با استفاده از شلیک قدرتی PMC اولین کیسه منفجر می گردد. گیر دادن شلاق انرژی به کیسه ایی دیگر و تکان دادن شدیدش باعث انفجاری دیگر می شود. بعد از نابودی همه کیسه ها، هیولا از زمین جدا شده، با استفاده از شاخه های حساسش خود را به بالای سقف رسانده و وارونه آویزان می گردد. سپس شروع به باریدن تخمک های انفجاری مرگبار می کند. خوب است که راهی وجود دارد تا بتوان تخمک ها را به بالا پرتاب کرد. گریسون شلاق انرژی را بر روی زمین می کوبد و تخمک ها را به هوا پرواز می دهد. برخورد آنها به صورت هیولا باعث صدمه ایی عظیم می شود، صدمه ایی که بیش از یک تیراندازی معمولی بود.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گیاهی غول پیکر، اولین رئیس

دمو قبل از اینکه این رئیس مغلوب شود به پایان می رسد. بنابراين‌ نمیتوان فاش کرد که بعد چه رخ می دهد. اما چیزی که معلوم می گردد اینست که سازندگان قول نبرد های دیگر اینچنینی با رئیس ها را می دهند.





__________________

منبع

GameInformer / می 2010 / نشریه شماره 205

ترجمه ... هومان س. (havas_1980) ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

mosolim
11-05-2010, 18:21
سلام
باید بازی جالبی باشه. مخصوصا شرکتی که داره روش کار میکنه شرکت سازنده painkillre . بازی هایی که تا حالا دادنبیرون خیلی خوب بوده. امیدوارم اینم به دنبال همون بازی ها حرکت کنه.
با تشکر از اطلاعات مفیدی که گذاشتی.

Turok-71
11-05-2010, 18:42
ضمن تشکر از هومان عزیز...
من به این بازی امید خیلی زیادی دارم و کلا فکر می کنم با توجه به Epic ظرفیت یک انقلاب
در این ژانر رو داشته باشه.
باید منتظر یک شاهکار دیگراز یاران کلیفی بی باشیم؟!

resident_evil
11-05-2010, 19:14
هرچه از EPIC رسد نكوست ! اگر Cliff B يه نيم نگاهي هم به اين بازي بندازه كه ديگه هيچي !
كلا به شدت به اين بازي اميد داريم .

ممون هوس .

halflife g
11-05-2010, 19:15
ضمن تشکر از هومان عزیز...
من به این بازی امید خیلی زیادی دارم و کلا فکر می کنم با توجه به Epic ظرفیت یک انقلاب
در این ژانر رو داشته باشه.
باید منتظر یک شاهکار دیگراز یاران کلیفی بی باشیم؟!


مطمین باش در هر بازی که کلیف بی باشه اون بازی از لحاظ گیم پلی بسیار موفق و اعتیاد آور عمل می کنه(مثل همین geow2 که هنوزم که هنوز بازی می کنم مپهاشو:40:)


راستی می بینین این موتور unreal3 رو چقدر از لحاظ رنگ بندی و نور پردازی بهینش کردن؟؟؟فوق العاده شده... .

Advanced Ali-001
11-05-2010, 19:16
باعرز تشکر از هومان عزیزمنظورت از اینکه هدف این جنگ کشتن کامل نیست چیه؟جنگ تند نیست؟

resident_evil
11-05-2010, 19:24
راستی می بینین این موتور unreal3 رو چقدر از لحاظ رنگ بندی و نور پردازی بهینش کردن؟؟؟فوق العاده شده... .

پدر اين موتور رو دراوردن اينا . اون از GeOW3 اينم ازين . تمام نشدنيه اين موتور : دي

Hunter lord
11-05-2010, 20:21
عجب Screen shot های شاخی داره !

titanium_zarin
11-05-2010, 20:47
واقعا با اين موتور و اينكه سازنده بازي هم كاردرسته ...حتما چيز خوبي ميشه ...
اقا هومان دستت درست ...

779
11-05-2010, 21:21
مثل اینکه ارتقاع موتور Unreal Engine که بیشتر رویه روشن شدن بازی و جنگل و ... بود رو تویه این بازی میبینیم نه تویه Gears of War 3 ! چون اون تریلری که من از اون بازی دیدم محیط تاریک تر شده بود.
نمی دونم چه احساس دارم که این بازی منو یاده Halo میندازه...یا یک جورایی به سام ماجراجو :دی
در هر صورت تشکر از هومن جان به خاطر تاپیکه پر محتوا و کامل.

B3HZ@D
12-05-2010, 01:27
ضمن تشکر از هومن خان...باید خدمتتون عرض کنم که من زیاد با این بازی حال نکردم
Half Life رو بیشتر میپسندم...این بازی یجورایی فانتزیه!
البته شاید به خاطر گرافیک این بازی باشه که باعث شده من اینطوری فکر کنم.

Masoud King
12-05-2010, 11:09
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Tanya Jessen از اپیک تو صفحه تویترش گفته که اولین تریلر گیم پلی و همچنین پیش نمایش های بازی 5 شنبه منتشر میشه!


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Guts
12-05-2010, 12:00
ولی خدایی موتوریه این Unreal 3، یه موتور زدن باهاش اندازه موهای سرشون بازی ساختن؛ خیلی موتور انعطاف پذیریه هر نوع بازی میشه باهاش زد.

havas_1980
13-05-2010, 18:09
Debut Gameplay Trailer
تریلر معرفی و نگاه اجمالی گیم پلی

SD Size: 8.6MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدHD Size: 23.5MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدCliff Bleszinski First Look Interview
تریلر مصاحبه آغازین با کلیف بلزینسکی

SD Size: 47.3MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدHD Size: 130.6MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

halflife g
15-05-2010, 21:41
عکسهایی از تریلر بازی:



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Masoud King
16-05-2010, 14:01
خیلی بازی قشنگی به نظر میاد.. مخصوصا رنگ آمیزی و گرافیک بازی که آدم رو تا حدودی یاد Borderlands میندازه.
گیم پلی بازی هم مثه اینکه با سرعت زیاد انجام میشه و سلاح ها هم شبیه گیرز و unreal tournament میزنه و مدل های شخصیت ها به شدت شبیه گیرز هستش و البته اگه اینطور گرافیکی رو هم براش انتخاب نمی کردن بازی خیلی شبیه گیرز میشد!!
این تصاویر هد شات هم بسیار قشنگ هستش... طرفدارای سبک شوتر از هد شات لذت بسیاری میبرن
در کل باید منتظر یه بازی بسیار سرگرم کننده باشیم

Spaniuly
22-05-2010, 21:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



اسکرین شات های جدیدتر...

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

لینک

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

دست هومان عزیز هم درد نکنه بابت تاپیک واقعا تاپیک خوبی زده برای بازی:10:

R.P.G
23-05-2010, 02:38
اول از هومن عزیز تشکر کنم.

به نظرم از لحاظ گرافیکی به Brink هم شباهت میزنه. فقط Brink یه خورده سل شید قاطی داشت.

pedram_sad
04-07-2010, 14:20
نمیدونم این trailer رو دیدید یا نه چون 2 روز قبل به این سایتی که من میرم اضافه شده
6 دقیقه کامل از بازی هست که Cliff Bleszinski هم روش صحبت میکنه


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


گرافیگ بازی فوق العادست به خصوص 1 دقیقه پایانی که اون چرخ بزرگ دنبالشون میکنه
و همون طور که خود clif هم روش توضیح میده engine قوی داره و fps کاملا solid هست
بسیار امیدوار شدم به بازی

حجمش 32 مگ هست من راحت با IDM دان کردم
اگه ندیدید پیشنهاد میکنم حتما ببینید

vahidgame
28-09-2010, 01:45
تریلر نمایشگاه TGS این بازیو حتما دانلود کنید:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

خیلی زیباست
به نظرم اکشن بازی خیلی زیبا و متنوع هستش
خیلی هم توی اون آزادی عمل وجود داره
من که خیلی از اون خوشم اومد

B.3.S.T
28-09-2010, 03:12
مرسی ولی این تاپیکش کجا بود ما ندیدیم این همه مدت!احتمالآ داشته خاک می خورده تو بایگانیه فروم!
باید بازیه جالب و با گرافیکی باشه...واقعآ حیفه یک سری از بازیها که اتفاقآ جاهای دیگه خیلی سر و صدا هم می کنن(Castlevania: Lords of Shadow)قبل از ریلیز اینجا بحثش به 2 صفحه از تاپیک خلاصه میشه!

vahidgame
28-09-2010, 10:31
خب زیاد بودن صفحات دلیل بر بهتر بودن اون تاپیک نیست. مهم اینه که پستا مفید باشه
الان مثلا این تاپیکو اگه نگاه کنید توی همین دو صفحه چه قدر پستای مفیدی داده شده
ولی یه سری تاپیکا صفحه های اونا از 1000 تا هم بیشتر میشه ولی به سختی میشه یه پست مفید تو اون تاپیکا پیدا کرد...

B.3.S.T
28-09-2010, 14:45
نباید پست میدادم ولی کاملآ حرفاتون درسته و خیلی حال کردم با این جملت:

خب زیاد بودن صفحات دلیل بر بهتر بودن اون تاپیک نیست. مهم اینه که پستا مفید باشه

البته من منظورم این بود که اگر اطلاعات جدید و تریلر یا چیزی در ارتباط با بازی اومد از کنارش ساده نگذریم و تو تاپیک قرار بدیم.و الی هیچکس از هرج مرج خوشش نمیاد

به هر حال من عذر می خوام:11:

مرسی

vahidgame
02-10-2010, 12:15
خب باکس آرت بازی هم اعلام شد:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

vahidgame
31-10-2010, 13:24
چند تا عکس جدید فوق العاده از بازی منتشر شده:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

لینک عکس ها:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

mosolim
31-10-2010, 19:30
سلام
من تازه چشم به این تاپیک افتاده. این بازی برا اپیک گیمه. ؟ میگم دشمنای بازی یه مقدار شبیه لوکاست های گیرزه نیست؟ در هر صورت باید بازی قشنگی باشه با توجه به پیشینه ی اپیک.

halflife g
31-10-2010, 20:10
سلام
من تازه چشم به این تاپیک افتاده. این بازی برا اپیک گیمه. ؟ میگم دشمنای بازی یه مقدار شبیه لوکاست های گیرزه نیست؟ در هر صورت باید بازی قشنگی باشه با توجه به پیشینه ی اپیک.

سازنده بازی که استودیو سازنده بازی painkiller هستش (یعنی استودیو people can fly) و epic هم در کنارش کمک معنوی:31:می کنه و البته مهمتر از همه موتور شاهکار خودش یعنی unreal engine3 رو جوری edit کرده که همچین گرافیکی از توش دراورده...... .


جالبش اینجاش که تا حالا 90 درصد شاتهایی که از بازی اومده از نسخه x360 بازی هستش و این دو تا نکته داره:

1-گرافیکش رو x360 خارق العادس چه برسه به pc های پرقدرت
2-ببین گرافیک gears3 چی خواهد شد........:31:


در کل من که شدیدا به این بازی امیدوارم گیم پلی سریع و run & gun ای داره....... ."کلیف بلزینیسکی" هم که ناظر معنوی بازیه در نتیجه مطمینا بازی فوق العاده ای خواهد شد.:31:

resident_evil
31-10-2010, 20:16
."کلیف بلزینیسکی" هم که ناظر معنوی بازیه در نتیجه مطمینا بازی فوق العاده ای خواهد شد

اومدم همینو بگم که دیدم شما زحمت کشیدی ! : دی
اولین تریلری که تو E3 پخشیده شد و سعادت نصیب ما شد تونستیم ببینیم واقعا کف کردم . گیم پلی بازی فوق العادست ! گرافیک بسیار خوبی هم داره مخصوصا نماهای باز که نشون میداد ! کلا ناجور به این بازی امید دارم و منتظرشم

mosolim
01-11-2010, 11:23
سازنده بازی که استودیو سازنده بازی painkiller هستش (یعنی استودیو people can fly) و epic هم در کنارش کمک معنوی:31:می کنه و البته مهمتر از همه موتور شاهکار خودش یعنی unreal engine3 رو جوری edit کرده که همچین گرافیکی از توش دراورده...... .


جالبش اینجاش که تا حالا 90 درصد شاتهایی که از بازی اومده از نسخه x360 بازی هستش و این دو تا نکته داره:

1-گرافیکش رو x360 خارق العادس چه برسه به pc های پرقدرت
2-ببین گرافیک gears3 چی خواهد شد........:31:


در کل من که شدیدا به این بازی امیدوارم گیم پلی سریع و run & gun ای داره....... ."کلیف بلزینیسکی" هم که ناظر معنوی بازیه در نتیجه مطمینا بازی فوق العاده ای خواهد شد.:31:
کلیف پشت قضیه ست. ؟ ای ول دیگه تمومه پس شک نکنید که بازی یه شاهکار خواهد بود. متاسفانه من سعادت دیدن هیچ کدوم از تریلر ها رو نداشتم. اما خوب از شات ها و موتور و کلیف معلومه که بازی زباست.

Masoud King
01-11-2010, 12:07
اومدم همینو بگم که دیدم شما زحمت کشیدی ! : دی
اولین تریلری که تو E3 پخشیده شد و سعادت نصیب ما شد تونستیم ببینیم واقعا کف کردم . گیم پلی بازی فوق العادست ! گرافیک بسیار خوبی هم داره مخصوصا نماهای باز که نشون میداد ! کلا ناجور به این بازی امید دارم و منتظرشم
چیزی که آدم رو بیشتر به این بازی میکشونه اینه:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این اکشن بازی خیلی ناجور جلو میره
هی اینو بکش.. لگد به اون بزن.. کله نفر بعدی رو بترکون... واقعا دیوانه واره
سمفونیه خون واقعا بهش میاد..امیدوارم یه شوتر عالی و سرگرم کننده مثه بوردرلندز باشه

halflife g
01-11-2010, 12:28
چیزی که آدم رو بیشتر به این بازی میکشونه اینه:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این اکشن بازی خیلی ناجور جلو میره
هی اینو بکش.. لگد به اون بزن.. کله نفر بعدی رو بترکون... واقعا دیوانه واره
سمفونیه خون واقعا بهش میاد..امیدوارم یه شوتر عالی و سرگرم کننده مثه بوردرلندز باشه



البته این تیکه رو مطمینا کلیف یاد این استودیو داده مسعود جان.........:31:

چون شدیدا شبیه هدشات بازی گیرز هستش...البته هدشات گیرز کجا و این کجا......تو گیرز می بینی بارو میخواد از زمین بلند شه در اون حال هدشات میشه...ولی چون بدنش دستور بلند شدنو داده بدون سر بلند میشه و حرکت می کنه(مثه سر بریدن مرغ)......البته مغز و ستون فقراتشم می پاشه بیرون و خونم مریزه رو بدنش:31:خیلی طبیعیه....... .

خیلی زیباس...... .:31:


خلاصه حتما bulletstorn هم فوق العاده خواهد بود....... .

.

vahidgame
01-11-2010, 12:40
چه قدر خشن! :31: شما دو تا بازی ساز می شدید احتمالا همش از اون بازی هایی می ساختید که دل و روده طرف می ریزه بیرون :34:
این بازیو آدم می بینه احساس می کنه همون گیرز به صورت اول شخصه :31:
راستی به نظر می رسه بخش آنلاین بازی هم باید خیلی عالی باشه

resident_evil
01-11-2010, 12:41
چون شدیدا سبیه هدشات بازی گیرز هستش...البته هدشات گیرز کجا و این کجا......تو گیرز می بینی بارو میخواد از زمین بلند شه در اون حال هدشات میشه...ولی چون بدنش دستور بلند شدنو داده بدون سر بلند میشه و حرکت می کنه(مثه سر بریدن مرغ)......البته مغز و ستون فقراتشم می پاشه بیرون و خونم مریزه رو بدنشخیلی طبیعیه....... .

ازین حرفای تحریک کننده نزن : دی
جالبترش اینکه با اسنایپ یه اسنایپر دیگه رو میزنی طرف کلی حس گرفته یارت رو بزنه زرتی مخش رو میپاشونی : دی
حالا چرخ دنده 3 رو که بچه ها میگفتن همینجوری دل و روده میریزه زمین ای جان ! : دی

برای اینکه تاپیک منحرف نشه : خلاصه حتما bulletstorn هم فوق العاده خواهد بود : دی

Sam Fisher 11
16-11-2010, 08:08
Bulletstorm Action Packed Trailer
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

20.8MB

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
+
چند شات از تریلر هم انتخاب کردم واسه کسایی که نمیتونن دانلود نمیکنن:

halflife g
09-12-2010, 11:48
دوتا خبر دارم برای شما از این بازی :



چهار اسکرین شات جدید:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


عکسها در سایز اصلی:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید






صحبتهای کلیف بلژینیسکی در مورد بازی

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



پیش نمایشهای Bulletstorm امروز در اینترنت پخش شد.در همین راستا us ps blog یک مصاحبه ی کوچک با Cliff Bleszinski از Epic داشته است.
Bleszinski گفت که او مطمئن نبوده که آیا تست عمومی بتا برای بازی وجود خواهد داشت یا نه ولی احساس میکند که شما به نوعی BS را امتحان خواهید کرد.البته بدون خریدن آن!ما همه مجبوریم صبور باشیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.اگرچه هنوز ساخت بازی وارد مرحله ی بتا نشده ولی این به این معنی نیست که Epic از آن خوشش نمی آید.

کلیف در این رابطه گفت:" باید مراقب بود چون Beta با Demo فرق میکند.بعضی مواقع برخی گیمرها ممکن است بتا را امتحان کنند و احساس کنند که دیگر برایشان کافیست.اخیرا من به این باور رسیده ام که بتا ارزشهای زیادی دارد.مخصوصا برای Multiplayer Online.با این کار گیمر ها احساس میکنند شخص مهمی هستند.آنها میتوانند با ما مشارکت کنند تا شاهد یک محصول بهتر باشیم.همینطور شما میتوانید مقداری هایپ قبل از عرضه ی بازی ایجاد کنید!به همین خاطر حالا بیشتر از هر زمانی طرفدار بتا هستم."

پیش نمایشهایی که از بخش Multiplayer آمده نشان میدهد که علاوه بر مُد Versus بازی شامل مُدی به نام Anarchy است که به طور اساسی یک مُد Survive است که شما و سه نفر از دوستانتان باید در مقابل چندین موج از دشمنان مقاومت کنید و با روشهای خاصی دشمنان رو بکشید تا Skill Point بدست آورید.
Bleszinski گفت که مُد Anarchy مثل Zombie Mode نیست که شما فقط مجبور باشید زنده بمانید که البته این خودش چیز خوبیست.

Bulletstorm فبریه برای PC,PS3 و X360 منتشر میشود.

منبع: bc

resident_evil
09-12-2010, 14:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اصلا این ریختشو میبینم روحم شاد میشه ! فوق العادست این بشر . خیلی زیاد یاد Horde افتادم توی چرخ دنده اما خُب این مسلما با اون فرق داره .
البته People Can Fly رو هم نباید فراموش کرد من خودم از روز اول هِی کلیف کلیف کردم در حالی که PCF هم غولیه واسه خودش .
بین بازی های FPSـه سال دیگه به شدت منتظر این بازیم

hosseincode2008
09-12-2010, 18:05
" يه صحنه اي تو Bulletstorm داريم كه همه سالها در موردش صحبت خواهند كرد، و من صد در صد از اين موضوع مطمئنم! اما نميخوام اونو براتون لو بدم... دوست دارم به عنوان يه گيمر براي اولين بار خودتون اونو تو بازي تجربه كنيد‌ "

- Adrian Chmielarz از شركت People Can Fly

MobinS
10-12-2010, 12:03
" يه صحنه اي تو Bulletstorm داريم كه همه سالها در موردش صحبت خواهند كرد، و من صد در صد از اين موضوع مطمئنم! اما نميخوام اونو براتون لو بدم... دوست دارم به عنوان يه گيمر براي اولين بار خودتون اونو تو بازي تجربه كنيد‌ "

- Adrian Chmielarz از شركت People Can Fly



ایول !ذرسته که موتور کلی بازی و سبکش یکم دزدیه ولی به احتمال زیاد این بازی هم از اون بازی هایی باشه که سیستم گیم ها رو یک قدم ببره جلو!

havas_1980
11-01-2011, 11:53
مشخصات سیستم موردنیاز بازی منتشر شد.


minimum


Operating System Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), or Windows 7
Processor Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equivalent, running at 1.6 GHz or greater
Memory (RAM) 1.5 GB
HDD Space 9 GB available
Video Card DirectX 9.0c compatible, 256 MB of VRAM; NVIDIA GeForce 7600 GS, ATI Radeon HD 2400 Pro 256 MB, or greater
Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Disc Drive 16X CD/DVD Drive
Network Internet (TCP/IP) connection

recommended


Operating System Windows Vista (SP2), or Windows 7
Processor QuadCore 2.0 GHz
Memory (RAM) 2 GB
HDD Space 9 GB available
Video Card DirectX 9.0c compatible, 512MB of VRAM; NVIDIA GeForce GTX260, or ATI Radeon 4870
Soundcard DirectX 9.0c compatible, 16-bit
Disc Drive 16X CD/DVD Drive
Network Broadband Internet (TCP/IP) connection


منبع:

forums.epicgames.com/showthread.php?p=27860027

Advanced Ali-001
11-01-2011, 12:16
سلام.
پس260به بالا ساپورت میکنه؟
5870مدل4گیگش روچی میشه بالاترین فریم روگرفت ....احتمال80درصد بشه.4870بهبالا!

resident_evil
12-01-2011, 14:39
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

نمیدونم دیدین یا نه اما اگه ندیدین ببینین : دی
جالبه

resident_evil
14-01-2011, 13:43
دموی بازی هم 11 روز دیگه یعنی 25 ژانویه روی XBL , PSN قرار میگیره

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

halflife g
15-01-2011, 13:53
یه تریلر کوتاه ولی باحال از بازی اومده که مخصوص من و نوید هستش:31:......... .اصلا مشخصه که چقدر این کلیف تو بازی نقش داشته ..خشونت زیبای صحنه ها نشون دهنده حضور کلیف هستش(البته خشونت این بازی مثه گیرز واقع گرایانه نیس و کمی بیشتر اغراق شده که ما هم خوشمون میاد:31:)

هیچی دیگه اینم تریلر:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

.
.

resident_evil
15-01-2011, 14:08
F*Cking Awesome : دی
فوق العاده بود واقعا . دیگه برای دموی بازی هم دارم بال بال میزنم چه برسه به نسخه ی کامل

mosolim
15-01-2011, 14:48
مرسی مراد . خیلی قشنگ بود. فقط محیطش خیلی زندس. کاش فضای مرده تری داشت تو مایه های گیرز.

mohammad_twe
15-01-2011, 16:19
مرسی مراد . خیلی قشنگ بود. فقط محیطش خیلی زندس. کاش فضای مرده تری داشت تو مایه های گیرز.
Gears 3 هم دیگه مثل قدیم اون محیط خشک و مرده رو نداره ! فکر کنم اینطوری بهتره باشه و واقع گرایانه تر باشه ! محیط مرده و خشک خیلی اعصاب رو بهم میزنه :دی ناراحتی اعصاب گرفتیم سره گیرز 1/2 :دی

4870x2
15-01-2011, 22:27
چی شده؟: دی
خدا بگم عمو بیلی رو چه کنه؟
روز معرفیش در پوست خود نمی گنجیدیم ولی حالا که داره عرضه میشه میبینیم قفل جدید اومده و نمیشه بازی کردش: دی
هیییییییییی روزگار

djmd
17-01-2011, 01:58
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

اپیک تائید کرده که فعلا هیچ برنامه ای برا انتشار دموی بازی Bulletstorm برای PC نداره!

این عکس بالا هم خوب گویای مطلب هست : دی

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


:دی
+
Aliens: Colonial Marines (PC, PS3, 360) – TBA
این گیرباکس بنده خدا کلی کار یخته سرش وقت نمیکنه به همه برسه... این بازی 2011 نیاد فکر کنم کنسل بشه بهتره !
+

lol and FU <EPIC> i prefer to say EPIC FAIL !
don't release this game for PC .. plz u n00bZ

djmd
17-01-2011, 01:58
---------------------------------- تکراری -----------------------------------

Masoud King
17-01-2011, 09:39
ها نه مجید جون

دمو نمیاد نه خود بازی... حالا اومدن یا نیومدن دمو اصلا مهم نیست

resident_evil
17-01-2011, 18:52
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

واقعا نمیدونم چی بگم در مورد این بازی . کلیف بی و اون 2 تای دیگه حرف میزنن در مورد بازی !
گیم پلی دیوانه کنندست : دی جملاتی هم که به کار میبرن بعد کشتن خیلی باحاله دوست دارم . مسعود تو هم دوست داری احتمالا : دی
کلا بساط آنلاین رو راه بندازین با هم بازی کنیم شاد شیم لذت ببریم ! مخصوصا این دوست عزیز بالایی : دی

djmd
17-01-2011, 20:27
ها نه مجید جون

دمو نمیاد نه خود بازی... حالا اومدن یا نیومدن دمو اصلا مهم نیست

دادا خوب یه دلیل باس بدن دیگه همینطوری رو هوا که نمیشه .. مثلا اگه گفته بودن رو 360 دمو نمیدیم مطمئنا خوب 360ها همچین زیاد حال نمی کردن با این قضیه ها ؟ یک کارایی می کنن بعضی وقتا .. شاید بشه این قضیه رو اینجوری بررسی کرد که در واقع باز دوباره بیس کاری این بازی همون کنسول هست و به احتمال خیلی زیاد باید منتظر یه port بزرگ دیگه واسه pc باشیم و احتمالا هم این پرت کردن همین دمو هم با مشکل (شاید) روبرو شده گفتن ولش کن بزار رو کنسول دمو رو بدیم بعد تا موقع رلیز واسه pc هم یه کارایی می کنیم (هنوز گند epic تو پرت کردن GeOW واسه PC یادمون نرفته ! خدایا چقدر مشکل افت فریم و لود کردن الکی داشت اون بازی) .... من اینو یه زنگ خطر می دونم ....

vegas
17-01-2011, 21:10
دادا خوب یه دلیل باس بدن دیگه همینطوری رو هوا که نمیشه .. مثلا اگه گفته بودن رو 360 دمو نمیدیم مطمئنا خوب 360ها همچین زیاد حال نمی کردن با این قضیه ها ؟ یک کارایی می کنن بعضی وقتا .. شاید بشه این قضیه رو اینجوری بررسی کرد که در واقع باز دوباره بیس کاری این بازی همون کنسول هست و به احتمال خیلی زیاد باید منتظر یه port بزرگ دیگه واسه pc باشیم و احتمالا هم این پرت کردن همین دمو هم با مشکل (شاید) روبرو شده گفتن ولش کن بزار رو کنسول دمو رو بدیم بعد تا موقع رلیز واسه pc هم یه کارایی می کنیم (هنوز گند epic تو پرت کردن GeOW واسه PC یادمون نرفته ! خدایا چقدر مشکل افت فریم و لود کردن الکی داشت اون بازی) .... من اینو یه زنگ خطر می دونم ....
من که Gears of war بازی کردم مشکل انچنانی نداشت و کلا پرت خوبی بود !:31:
فقط خیلی کم افت فریم داشت که در اکثر بازی ها وجود داره و لود هم خیلی سریع و کم بود !!!:21:

halflife g
17-01-2011, 21:54
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدکلا بساط آنلاین رو راه بندازین با هم بازی کنیم شاد شیم لذت ببریم ! مخصوصا این دوست عزیز بالایی : دی

این دیگه چی بود بابا........... معکرس.


من که از الان میگم واسه زمان عرضه بازی حتما لایو هستم.........چون واسه خاطر بتای گیرز3 هم که شده میام(البته اگه واسه ما هم قابلیت تست بدن)در کل گیرز3 که واسه خودمه ...رقیبی ندارم توش با قاطعیت اعلام می کنم:31:(حتی تو نوید:31:)ولی اینو باس بازی کنم تا دستم بیاد..... .

این echo mode هم که توضیحشو دادن خوراکه انلاین .با هم بازی می کنیم اینجوری میشیم:

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


اونجا هم که کلیف میگه everygame needs shotgun خیلی باحال بود..........:31:

.
.

.
.

djmd
17-01-2011, 22:33
من که Gears of war بازی کردم مشکل انچنانی نداشت و کلا پرت خوبی بود !:31:
فقط خیلی کم افت فریم داشت که در اکثر بازی ها وجود داره و لود هم خیلی سریع و کم بود !!!:21:

والا برادر اون اوایل که اومد .. ویندوز ویستا که خودش کم مشکل نبود اینا هم که به حساب خودشون بازی رو Dx10 هم گزاشته بودن که در واقع dx10 بودنش چیزی به جز HDR+AA نبود ! و بعد کم کم پچ اومد و مشکلاتش تا حدودی بر طرف شد ... منظورم از لود ها هم .. لودهای هنگام بازی بود که حتی اون زمان با 2gb رم هم این مشکل برطرف نشد که نشد و تا حدودی بود .. و مسلما در یک سال اخیر (حداقل) با وجود نوع سیستم های که تو بازار وجود داره و به لطف ویندوز 7 این مشکلات خیلی خیلی کمتر شده نسبت به اولین نسخه رسمی که در زمان انتشار بدست کاربرا رسید ..

resident_evil
18-01-2011, 01:08
من که از الان میگم واسه زمان عرضه بازی حتما لایو هستم.........چون واسه خاطر بتای گیرز3 هم که شده میام(البته اگه واسه ما هم قابلیت تست بدن)در کل گیرز3 که واسه خودمه ...رقیبی ندارم توش با قاطعیت اعلام می کنم(حتی تو نوید)ولی اینو باس بازی کنم تا دستم بیاد..... .

چه ربطی به دنده جنگی داره باو ؟ اونکه فقط تو نسخه ی Epic Edition هستش ! اما بتای Gears حتما میاد برای دان روی لایو شک نکن
در مورد قابلیت هات در دنده جنگی هم بیا که دور هم باشیم : دی


اونجا هم که کلیف میگه everygame needs shotgun خیلی باحال بود..........

اینو به خاطر من گفته : دی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

یعنی ما اینقدر خوشگل بودیم خبر نداشتیم ؟ : دی

halflife g
18-01-2011, 14:36
چند تا عکس باحال گرفتم از تریلر(البته چون sd شو دانلود کرده بودم خیلی کیفیت بالایی نداره ولی خوبه):

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اسلحه flail gun که به بدن مقتول چند تا بمب وصل می کنه بعد دشمن منفجر میشه.... .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اسلحه peacemaker که تاثیرشو دارین تو عکس می بینین:31:


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یکی از چهار شاتگان بازی



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مینی گان بازی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اسلحه bouncer که توپی رو میفرسته به سمت دشمن و منفجر میشه(مثه اسلحه halo


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم کلیفی خودمون که داره چشمک میزنه:31:



چه ربطی به دنده جنگی داره باو ؟ اونکه فقط تو نسخه ی Epic Edition هستش ! اما بتای Gears حتما میاد برای دان روی لایو شک نکن
در مورد قابلیت هات در دنده جنگی هم بیا که دور هم باشیم : دی


به خاطر همزمانی تست بتای گیرز با با این بازی گفتم .........یکی هم اینکه من تاپیک هر بازی که برم باز قلبم پیش gears3 هستش.....:31:
+
حتما میام انشالله ......حتما .


.

Masoud King
19-01-2011, 13:01
واقعا نمیدونم چی بگم در مورد این بازی . کلیف بی و اون 2 تای دیگه حرف میزنن در مورد بازی !
گیم پلی دیوانه کنندست : دی جملاتی هم که به کار میبرن بعد کشتن خیلی باحاله دوست دارم . مسعود تو هم دوست داری احتمالا : دی
کلا بساط آنلاین رو راه بندازین با هم بازی کنیم شاد شیم لذت ببریم ! مخصوصا این دوست عزیز بالایی : دی
عجب تیم سازنده ی با حالی...مخصوصا اون خانم محرتم : دی
تنها چیزی که دوست دارم اینه که داستان بازی جدی نباشه... یعنی مثه گیرز نباشه داستانش
+
کلا این اپیک و دوستان تو درست کردن سلاح های عجیب غریب و بسیار جالب استاد هستند.

نوید من با چه زبونی بهت بگم نتم نمیکشه؟ : دی
وگرنه میومدم باهات فیفا میزدم تا بدونی سیستم آلمانی چیه : دی

masoud93
19-01-2011, 19:52
چند تا عکس باحال گرفتم از تریلر(البته چون sd شو دانلود کرده بودم خیلی کیفیت بالایی نداره ولی خوبه):

سلام.

این تریلری که عکس ازش گرفتی کدوم تریلر هست ؟؟؟

اگه میشه لینکش رو بزار ...

در کل یه تریلر از بازی میخوام که گیم پلی بازی رو زیاد نشون بده.

ممنون.

Mostafa NBA
20-01-2011, 00:01
عجب تیم سازنده ی با حالی...مخصوصا اون خانم محرتم : دی
تنها چیزی که دوست دارم اینه که داستان بازی جدی نباشه... یعنی مثه گیرز نباشه داستانش
+
کلا این اپیک و دوستان تو درست کردن سلاح های عجیب غریب و بسیار جالب استاد هستند.

نوید من با چه زبونی بهت بگم نتم نمیکشه؟ : دی
وگرنه میومدم باهات فیفا میزدم تا بدونی سیستم آلمانی چیه : دی

من از این موضوع میترسم که بازی خیلی آسون باشه چون اینطور که از گیم پلای برمیومد ما به راحتی همه دشمن ها رو با خاک یکسان میکنیم و دغدغه ی زنده موندن نداریم !


سلام.

این تریلری که عکس ازش گرفتی کدوم تریلر هست ؟؟؟

اگه میشه لینکش رو بزار ...

در کل یه تریلر از بازی میخوام که گیم پلی بازی رو زیاد نشون بده.

ممنون.

همین تریلر بالای صفحه:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Masoud King
20-01-2011, 00:06
من از این موضوع میترسم که بازی خیلی آسون باشه چون اینطور که از گیم پلای برمیومد ما به راحتی همه دشمن ها رو با خاک یکسان میکنیم و دغدغه ی زنده موندن نداریم !

مصطفی جان معلوم نیست اینا الان دارن رو کدوم درجه سختی بازی میکنن که به این راحتی دشمنا رو میکشن. بلکه دارن نشون میدن چطوری میشه کشت و کلا قابلیت های بازی رو نمایش میدن.

مطمئنا وقتی بازی به این جالبی و خوبی رو ساختن به این موضوع هم فکر کردن :46:

mohammad_twe
22-01-2011, 14:35
3 روز تا انتشار دمو بازی :دی

masoud93
23-01-2011, 12:04
من که با تریلر های این بازی زندگی کردم ، حالا چه برسه با خود بازی :5:

ایشالا تا چند وقت دیگه می خوایم یه پلاسما 50 اینچ بگیریم که بازی کردن تو اون چه شود :8:

mohammad_twe
23-01-2011, 12:08
جدی جدی از 2 روز دیگه دمو رو بازی میکنیییییم
من که گلدم تموم شده با اکانت سیلور هم میشه دانلودش کرد ؟!! من جایی ندیدم که بگن فقط برای گلدی هاست !

resident_evil
23-01-2011, 12:13
جدی جدی از 2 روز دیگه دمو رو بازی میکنیییییم
من که گلدم تموم شده با اکانت سیلور هم میشه دانلودش کرد ؟!! من جایی ندیدم که بگن فقط برای گلدی هاست !

آره میشه اگر دیدی برای Crysis 2 گفتن فقط گلد برای اینه که بازی حالت مالتی پلیر داره برای همین سیلور باشی نمیتونی بازی کنی اما این بازی سینگل هستش !

JUSTIN11
25-01-2011, 02:12
آقای محمد آقا چند روز دیگه به انتشار دمو مونده ؟ :-)

چه ساعتی قرار منتشر بشه؟

smallfrank
25-01-2011, 10:14
دوستان این درسته که نسخه PC از تکنولوژی 3D استفاده میکنه ؟

mohammad_twe
25-01-2011, 11:34
آقای محمد آقا چند روز دیگه به انتشار دمو مونده ؟ :-)
امروز روز انتشار دمو هست
اما من نمیتونم امروز برم لایو دانلود کنم :41: Dead space 2 رو زودتر از روز انتشار که امروزه گذاشتم بازی کردم حالا منتظرم 1 روز بگذره بعد برم واس لایو

mosolim
25-01-2011, 12:47
امروز روز انتشار دمو هست
اما من نمیتونم امروز برم لایو دانلود کنم :41: Dead space 2 رو زودتر از روز انتشار که امروزه گذاشتم بازی کردم حالا منتظرم 1 روز بگذره بعد برم واس لایو

سلام
من رفتم ولی خبری از دمو نبود. توی بخش جدید ترین دمو ها فقط همین dead space 2 بود و خبری از bulletstorm نبود.

mohammad_twe
25-01-2011, 14:32
اجتمالا تا اخر شب پیداش میشه !

Masoud King
25-01-2011, 14:54
دوستان این درسته که نسخه PC از تکنولوژی 3D استفاده میکنه ؟
بله کاملا درسته و نسخه PC تنها نسخه این بازی هست که از 3D پشتیبانی میکنه

Killzone2
25-01-2011, 15:38
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


EA اعلام کرد نسخه دمو بازی Bulletstorm در Xbox Live قرار گرفت.سایز بازی 1.08Gb هست که برای Xbox 360 هست و نسخه دمو PS3 هم امروز یا فردا قرار داده خواهد شد.برای دریافت نسخه Xbox 360 به لینک زیر بروید.

منبع:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ali_ranger22
25-01-2011, 16:58
حجمش خیلی زیاده لامصب
1 گیگ!
من که الان با 1 مگ وصلم حس دانلودش نیست چه برسه به سرعت پایین ها
تازه دموی کرایسیس 2 هم نامردیه، 1.8 گیگه!

Leon-117
25-01-2011, 17:03
حجمش خیلی زیاده لامصب
1 گیگ!
من که الان با 1 مگ وصلم حس دانلودش نیست چه برسه به سرعت پایین ها
تازه دموی کرایسیس 2 هم نامردیه، 1.8 گیگه!
خوب شب بزاريد تا صبح دانلود شده ديگه!

ali_ranger22
25-01-2011, 18:11
خوب شب بزاريد تا صبح دانلود شده ديگه!

دانلودای مهمتر دارم آخه!

Masoud King
25-01-2011, 18:13
یکی تو xbox360iso گفته:


It's an offline demo, very short though I completed it in 5 minutes. It's pretty fun and worth playing multiple times to try out new things.

واقعا اگه اینطوری باشه که خیلی ضده حاله!!


Upload size / to download: 1104MB
RAR parts: 399MB (interchangeable/compatible)
Demo size: 1104MB
Region: Free
Number of compressions: Only once
Data recovery: none
Languages: Russian (+ very probably English and others too)



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

مسیر :
Content\0000000000000000\454188F0\00080000\FBBD9AA 4623B4226E8C66D36EEE5F2213450B1E845

mohammad_twe
25-01-2011, 19:08
اگه اینطور باشه من که دانلود نمیکنم ....
حداقل تا 25 روز دیگه لیک میشه خوده بازی ...
انتظار رو دوست دارم چون هیجانش رو بالا میبره :دی
امیدوارم بازی خوبی بشه ! یه جورایی هایپش هم زیاد بود و دل بستیم بهش نمیخوام ضدحال بشه ...

smallfrank
25-01-2011, 21:04
کدوم تریلر بیشتر از GamePlay نشون میده ؟

میشه لینکشو بزارید...........

JUSTIN11
26-01-2011, 13:49
یکی تو xbox360iso گفته:



واقعا اگه اینطوری باشه که خیلی ضده حاله!!




برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید========

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدمسیر :
Content\0000000000000000\454188F0\00080000\FBBD9AA 4623B4226E8C66D36EEE5F2213450B1E845

بله مثل اینکه دمو 5-6 دقیقه بیشتر نیست.
دمو DS بهتر بود حداقل
نمی ارزه دانلود کنیم

MobinS
26-01-2011, 19:05
اونایی که نمی تونن دانلود کنن می تونن از پیناتا 1500 بگیرنا.
البته نمی ارزه. دو هفته صبر کنید اصلشو بگیرید. اصلا نمی ارزه !!!

resident_evil
27-01-2011, 11:51
انصافا طرز فکرتون خیلی باحاله که چون بازی بین 5 تا 10 دقیقه طول میکشه پس ارزش دانلود نداره
بازی کردم دمو رو فعلا 5 بار رفتمش 5 بار دیگه که هیچ 10 بار دیگم میشه رفت توضیح خاصی نمیتونم در مورد گیم پلی بازی بدم چون خودتون باید تجربه کنین اما میتونم بگم اگر بی نظیر نباشه کم نظیره . به چندین روش مختلف میشه کشت و تیکه تیکه کرد دشمنان رو ! طراحی محیط گرافیک صداگذاری موزیک هایی که پخش میشه همه عالی هستن . کلا همونطور که انتظار داشتم میتونه بهترین FPS امسال بشه برای من .

Mostafa NBA
27-01-2011, 14:46
انصافا طرز فکرتون خیلی باحاله که چون بازی بین 5 تا 10 دقیقه طول میکشه پس ارزش دانلود نداره
بازی کردم دمو رو فعلا 5 بار رفتمش 5 بار دیگه که هیچ 10 بار دیگم میشه رفت توضیح خاصی نمیتونم در مورد گیم پلی بازی بدم چون خودتون باید تجربه کنین اما میتونم بگم اگر بی نظیر نباشه کم نظیره . به چندین روش مختلف میشه کشت و تیکه تیکه کرد دشمنان رو ! طراحی محیط گرافیک صداگذاری موزیک هایی که پخش میشه همه عالی هستن . کلا همونطور که انتظار داشتم میتونه بهترین FPS امسال بشه برای من .

کشتن دشمن ها آسونه یا باید با تامل جلو رفت ؟ توی بازی نیاز به کاور گیری هم میشه اصلاً ؟

Layken
27-01-2011, 15:51
تنها قسمتی که منو تونسته از این بازی راضی کنه اون قسمت پرتاب بمب هستش که میندازیم دور مثلا پاهای دشمنان
منفجر میشه خیلی خوبه...و کمی هم قسمت انلاینش شاید خوب باشه.
باقیش هنوز راضیم نکرده.

vahidgame
27-01-2011, 20:10
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

پ.ن : من جاتون بودم این دمو رو می گرفتم. حیف که برای پی سی نیومد وگرنه سه سوته می گرفتمش :31:

Advanced Ali-001
27-01-2011, 20:31
تنها قسمتی که منو تونسته از این بازی راضی کنه اون قسمت پرتاب بمب هستش که میندازیم دور مثلا پاهای دشمنان
منفجر میشه خیلی خوبه...و کمی هم قسمت انلاینش شاید خوب باشه.
باقیش هنوز راضیم نکرده.
__________________
بازی اومده حامد؟
منندیدم!

saeed_cpu_full
27-01-2011, 20:36
بازی اومده حامد؟
منندیدم!

دوستان در مورد دموی قابل بازی صحبت میکنند ...

Layken
28-01-2011, 00:39
بازی اومده حامد؟
منندیدم!
نه علی جان دمویی واسه کنسول اومده که میشه مقداری از بازی رو تجربه کرد...

resident_evil
28-01-2011, 00:51
کشتن دشمن ها آسونه یا باید با تامل جلو رفت ؟ توی بازی نیاز به کاور گیری هم میشه اصلاً ؟

اصلا کاورگیری تو این بازی معنی نداره !
ببین میتونی ازون شیلنگت همون Leash اگه اشتباه نکنم استفاده کنی تا دشمنارو بگیری بکشی سمت خودت و در حالی که رو هوا هستن یا لگد بزنی بچسبن به دیوار یا هرجای دیگه بمیرن , اینقدر تیر بزنی تا مُخش بترکه و همینجوری ازش خون بپاشه یا خیلی کارای دیگه !
میتونی با همون اسلحه که 2 تا Grenade رو بهم چسبونده به وسیله طناب یه تیر شلیک کنی به سمت یکی وقتی طناب پیچید دورش با لگد شوتش کنی بین افرادش و بعد Grenade رو منفجر کنی تا چند نفر با هم بمیرن !
یه اسلحه هست شبیه به هفت تیر میمونه بسیار هم قویه . هر اسلحه 2 مدل گلوله داره Primary Fire , Secondary Fire این اسلحه Secondary Fireـش بسیار جالبه . یکی رو میگیری میندازی هوا بعد یه چیزی شبیه به منور یا یه موشک خیلی کوچیک ازین اسلحه میاد بیرون ( یه چیزی شبیه به همون چیزی که بچه ها 4شنبه سوری هوا میکنن سوت میکشه) میچسبه به طرف سوت میکشه میره هوا میترکه !
میتونی از محیط اطراف استفاده کنی . مثل کابل برق یا میله ها نوک تیز و ازینجور چیزا .
یه صحنه از بازی 5 6 نفر رو ریل قطار هستن میتونی واگن قطار رو بفرستی تا همه رو له کنه .
کلا یه بازی شوتر رو تصور کن که میتونی توش از Comboهای مختلف استفاده کنی برای کشتن دشمانت و کاور گیری رو به کل فراموش کن بازی که سبکش به این نزدیک میشه میشه سام ماجراجو یا Painkiller . دیوانه وار باید بکشی .
گرافیک بازی هم خیلی عالیه نور پردازی واقعا فوق العادست و فقط یه مشکل بود که حرکت لب ها با جملاتی که میگفتن همخونی نداشت .
تو بازی از انواع فحش ها استفاده میشه بدونه سانسور البته بیشتر به صورت Fun . صدای شخصیت های بازی عالیه . موزیک ها فوق العاده هیجان بسیار زیادی منتقل میکنن .

اگر حرفای من راضیت نکرده میتونی صبر کنی بازی بیاد خودت تست کنی .

Mostafa NBA
28-01-2011, 01:54
اصلا کاورگیری تو این بازی معنی نداره !
ببین میتونی ازون شیلنگت همون Leash اگه اشتباه نکنم استفاده کنی تا دشمنارو بگیری بکشی سمت خودت و در حالی که رو هوا هستن یا لگد بزنی بچسبن به دیوار یا هرجای دیگه بمیرن , اینقدر تیر بزنی تا مُخش بترکه و همینجوری ازش خون بپاشه یا خیلی کارای دیگه !
میتونی با همون اسلحه که 2 تا Grenade رو بهم چسبونده به وسیله طناب یه تیر شلیک کنی به سمت یکی وقتی طناب پیچید دورش با لگد شوتش کنی بین افرادش و بعد Grenade رو منفجر کنی تا چند نفر با هم بمیرن !
یه اسلحه هست شبیه به هفت تیر میمونه بسیار هم قویه . هر اسلحه 2 مدل گلوله داره Primary Fire , Secondary Fire این اسلحه Secondary Fireـش بسیار جالبه . یکی رو میگیری میندازی هوا بعد یه چیزی شبیه به منور یا یه موشک خیلی کوچیک ازین اسلحه میاد بیرون ( یه چیزی شبیه به همون چیزی که بچه ها 4شنبه سوری هوا میکنن سوت میکشه) میچسبه به طرف سوت میکشه میره هوا میترکه !
میتونی از محیط اطراف استفاده کنی . مثل کابل برق یا میله ها نوک تیز و ازینجور چیزا .
یه صحنه از بازی 5 6 نفر رو ریل قطار هستن میتونی واگن قطار رو بفرستی تا همه رو له کنه .
کلا یه بازی شوتر رو تصور کن که میتونی توش از Comboهای مختلف استفاده کنی برای کشتن دشمانت و کاور گیری رو به کل فراموش کن بازی که سبکش به این نزدیک میشه میشه سام ماجراجو یا Painkiller . دیوانه وار باید بکشی .
گرافیک بازی هم خیلی عالیه نور پردازی واقعا فوق العادست و فقط یه مشکل بود که حرکت لب ها با جملاتی که میگفتن همخونی نداشت .
تو بازی از انواع فحش ها استفاده میشه بدونه سانسور البته بیشتر به صورت Fun . صدای شخصیت های بازی عالیه . موزیک ها فوق العاده هیجان بسیار زیادی منتقل میکنن .

اگر حرفای من راضیت نکرده میتونی صبر کنی بازی بیاد خودت تست کنی .


راضیم نکرده :31: میخوام بدونم کشتنه Enemy ها کاره مشکلیه ؟؟ اینطور که میگی بازی بعد ه مدتی خسته کننده میشه چون ما پیروز مطلق بر Enemy ها هستیم !!

smallfrank
28-01-2011, 10:08
تو بازی از انواع فحش ها استفاده میشه بدونه سانسور البته

ببخشید ناموسی که نیست ؟:16: درسته ؟

resident_evil
28-01-2011, 13:30
راضیم نکرده :31: میخوام بدونم کشتنه Enemy ها کاره مشکلیه ؟؟ اینطور که میگی بازی بعد ه مدتی خسته کننده میشه چون ما پیروز مطلق بر Enemy ها هستیم !!

اگر اینجوری بخوای در نظر بگیری ما تو تمام بازی های پیروز مطلق هستیم . تو بازی هایی که کاور گیری داری میای بالا یکی 2 تارو میکشی میری پشت کاور دوباره همین کارو تکرار میکنی تا تموم شن .
نمیدونم چرا فکر میکنین بازی راحته اتفاقا اینجور بازی ها که توش کاورگیری معنی نداره خیلی سختتر میشن . تو همین دمو هم 5 6 نفری از چند نقطه مختلف میان که بالاخره 2 3 تاشون بهت میرسن و میزننت !
به هر حال اگر فکر میکنین بازی راحته وقتی بازی اومد درجه سختی رو بزارین روی Super Ultra Very Hard !

Mostafa NBA
28-01-2011, 20:14
اگر اینجوری بخوای در نظر بگیری ما تو تمام بازی های پیروز مطلق هستیم . تو بازی هایی که کاور گیری داری میای بالا یکی 2 تارو میکشی میری پشت کاور دوباره همین کارو تکرار میکنی تا تموم شن .
نمیدونم چرا فکر میکنین بازی راحته اتفاقا اینجور بازی ها که توش کاورگیری معنی نداره خیلی سختتر میشن . تو همین دمو هم 5 6 نفری از چند نقطه مختلف میان که بالاخره 2 3 تاشون بهت میرسن و میزننت !
به هر حال اگر فکر میکنین بازی راحته وقتی بازی اومد درجه سختی رو بزارین روی Super Ultra Very Hard !

Gears هم کاور گیری داره اما آسون نیست !!!!
به این دلیل اینطوری آسون به نظر میاد چون قدرت های عجیبی داره کاراکتره بازی :20:

jimrako
31-01-2011, 02:55
من دموی قابل بازی رو امروز بازی کردم آقا عالیه خیلی حال میده همین که دست شما رو باز گذاشتن هر کاری میخواهید بکنید و به شما تحمیل نکرده این کار رو بکن یا اون کار رو برای من یکی بس هست !با اینکه دمو کوتاه هست اما بارها و بارها اون رو بازی کردم و میکنم واقعا بازی عالیست در ضمن کلیدهای بازی دقیقا با گیرز آف وار مشترک هست با A میشه دوید با x اسلحه پر میکنه دقیقا گیرز آف وار ولی به خاطر سرعتی که در روند بازی هست یه جورایی از گیرز آف وار بهتره !

hosseincode2008
02-02-2011, 14:18
تویتر بازی:

“There’s no stopping this train! Bulletstorm has gone gold for PS3, Xbox 360 & PC. Get ready to jump on board next month.”

ساخت بازی هم تموم شد، بیا لعنتی

CATALONIA
03-02-2011, 11:41
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



  متن كه ديگه مقدمه نميخواد ؟ ميخواد ؟ EA رو كه تقريبا همه ميشناسن ... خب هيچي ، Epic چي ؟ Gears رو كه بيشتريا ميشناسن در نتيجه epic هم ميشناسن ، بعدش ميرسه به People Can Fly ، اينم يه كم فكر كنين ياد Painkiller كه بيفتين حله ديگه . پس بي مقدمه ميريم سره اصل دمو .  epic بين Geow 2 و تا ساخته شدن Geow 3 براي اين كه از بيكاري هم در بياد رفت سراغ يه ip جديد به نام Bulletstorm . يك بازي پر از هيجان كه خشونتش رو از Geow به ارث برده ولي بر عكس اون كاور رو در بازي به كلي فراموش كرده . بازي كه ميشه گفت يادگار هايي هم از بازي هاي بزرگي مثه Duke Nukem داره . لگد افسانه اي كه به هانت هم سرايت كرده . حالا اين كه اين دو كلاس خصوصي داشتند با هم يا اين كه سازندگان با هم كلاس داشتن كه اين حركت رو ياد گرفتن بماند . هر چي ميخوايم مقدمه نديم ، نميشه . داستان بازي رو ديگه فاكتور ميگيرم چون خيلي از پيش نمايش هاي خود بازي بهش پرداختند . منوي بازي خلي بيشتر دهن ما رو آب ميندازه تا هر چه زود تر بازي كامل عرضه بشه . 



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


    فعلا دستمون فقط به يك مود يعني Echoes بازه . خب دكمه رو فشار ميديم تا زود تر بازي شروع بشه . يك توضيحاتي قبل از به اجرا در آمدن بازي به نمايش در مي آيد كه اول به سرگذشت هانت و چگونگي رسيدن او و دوستش به سياره اي ناشناخته كه زماني جاذبه ي گردشگري كل كهكشان به حاسب ميومده ولي در اثر يك سري جهش هاي ژنتيكي الان به محل تبعيد هانت تبديل شده ، را نشان ميده . بعد هم يك سري توضيحات راجع به حركات مختلف در بازي ميده كه چگونه ميشه اون ها رو اجرا كرد و به نكته اي اشاره ميكنه كه درسته اين دمو 6 تا 10 دقيقه اي به نظر كم مياد ولي شما ميتونيد هر بار يك تجربه ي متفاوت داشته باشيد و شعار بازي يعني Kill With Skill رو ميشه به خوبي تو بازي درك كرد . تريلر هاي بازي رو كه قبل از عرضه ي دمو ميديدم ميگفتم چطوري ميشه اين قدر سريع با اين حركات مختلف دشمنان رو كشت . كه البته به خاطر اين بوده كه مدت زيادي است كه يك بازي run & gun درست و حسابي عرضه نشده و بيشتر بازي هاي كاور محور ! ديگه فقط براي مت خاطراتي از اين نوع بازيي ها گذاشته . بعد از شروع شدن دمو شما اول ميتونيد تفنگ هاي خود را مشخص كنيد كه شامل يك اسلحه مخصوص هم ميشه كه يك نوع بمب به طرف دشمان ميندازه كه به آن ها گره ميخوره و نميزاره حركت كنند و هر وقت شما خواستيد منفجر ميشه . اين آسون ترين راه كشتن دشمنان است ولي شما بايد توجه داشته باشيد كه علاوه بر كشتن بهتره كه از روش هاي مختلف كشتن استفاده كنيد تا امتياز بيشتري كسب كنيد . اول كه بازي شروع ميشه شما با اولين تيكه در ديالوگ هاي بازيكنان روبرو ميشيد . كه توسط يكي از همراهان زن شما گفته ميشه " Ladies First " زماني اين ديالوگ گفته ميشه كه شما از دريچه اي ميخواهيد رد بشيد كه اون طرفش دشمنان منتظر كشته شدن هستند . بعد از اون شما از يك دريچه وارد يك ساتمان خرابه ميشويد كه پشت جعبه اي يك نفر در كمين شماست .حالا شما چنديد انتخاب داريد . اول ميتونيد دستتون رو روي دكمه ي RT فشار بدين تا به راحتي تير ها به سمت دشمن بروند . البته بهتره كه حداقل نشونه رو به طرف سر دشمن بگيريد كه دشمن Head shot بشه و 25 امتياز  به دست بياريد . انتخاب بعدي اينه كه شما با اسلحه ي ديگرتون كه نوعي بمب به طرف دشمنان پرت ميكنه كه در بالا توضيحش رو دادم ، به  طرف دشمن خود يك بمب پرت كنيد تا به دور خودش گره بخوره و بعد هم با فشار دادن دوباره دكمه ي RT اونو منفجر كنيد . نوع ديگر كشيتن ميتونه به مهارت leash اشاره كرد كه اگر شما دكمه ي LB را يك بار فشار دهيد با اين وسيله دشمن به طرف شما پرت ميشه و در هوا به صورت آهسته به حركت در مياد و شما قادريد هر بلايي كه بخواهيد سرش در بيارين . ميتوني هر شاتش كنين . ميتوني با استفاده از دكمه ي B يك لگد به طرف بزنيد تا اونو به موانع تيزي كه در محيط اطراف تعبيه شده پرت بشه . حتي ميتونيد كي بمب به سمت اون پرت كنيد و دوبراه پيش رفقايش بفرستيد تا همگي با هم منفجر بشن . البته شما ميتونيد كه همون دكمه ي LB رو مدتي نگه داريد تا يك ضربه به دشمنان زده بشه و همگي برن رو هوا . اون وقت ميتونيد شليك بارون كنيد . توانايي هاي ديگر در بازي از جمله حركت اسلايدي وجود داره كه با دو بار فشار دادن دكمه ي A ميتوانيد به سمت دشمن خودتون رو پرت كنيد و به اون ها ضربه وارد كنيد . حالا شما در نظر بگيريد كه اين همه قابليت مختلف وجود داره كه ميشه همه ي اون ها رو با هم تركيب كرد . حالا شما چندين . چند نوع مختلف داريد و ميتونيد از همه ي آن ها به صورت تركيبي بهره ببريد . باز هم دوست داريد فقط دكمه ي RT  رو بگيريد و به سمت دشمنا تير بزنيد ؟ در كنار اين قابليت ها mini gun ها و همچنين نوع دوم هر تفنگي نيز براي خود جالب است . شما با فشار دادن دكمه ي Rb ميتونيد يك بمب كوچك در لوله ي تفنگ خود بزاريد و به سمت دشمنان پرت كنيد تا همه منفجر بشن  .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



البته در محيط بازي هم قابليت هاي مختلفي وجود دارد . مثلا دريچه اي كه ميتونيد با استفاده از توانايي leash تمام چيز هايي كه پشت اون قرار داره و به روي سر دشمنا خالي كنيد يا ميتونيد با استفاده از كنترل يك واگن اونو با سرعت به سمت دشمنا بفرستيد . البته براي باز كردن راه ها هم در بعضي مواقع بايد از توانايي هاي مختلف مثل ضربه با پا استفاده كنيد . در كل وصف بازي اين چنيني كمي سخت به نظر مي رسه و بايد اونو تجربه كنيد تا بفهميم من چي ميگم . صدا گذاري بازي هم بسيار خوب كار شده و شما در مواقعي با صداهايي مواجهه ميشيد كه شما رو از صندلي به بالا پرت ميكنه . وقتي كه از يك در عبور ميكنيد و يك دفعه يكي از دشمنان به سمت شما حمله ور ميشه . البته اين مورد رو بيشتر بايد در بازي اصلي مورد بررسي قرار داد . مورد بعدي گرافيك بازي هست كه با توجه به استفاده از موتور UE 3 در ابتدا توقع يك محيط با تم خاكستري مثل Geow را داشتيم ولي با ديدن بازي بيشتر ياد محيط پا اخر الزماني بازي مثله Enslaved ميفتيم كه توانايي هاي اين موتور را بيش از پيش به رخ ميكشه . از اين نظر بازي داراي هيچ مشكلي نيست و گرافيك خوب بازي در كنار گيم پلي فوق العاده آن مكمل خوبي براي موفقيت بازي به شما مياد . تجربه ي دمو ي بازي براي به دست اوردن يك نگاه كلي نسبت به بازي عاليه . ولي اگر مشكات قلبي داريد پيشنهاد ميشه كه بازي رو تجربه نكنيد چون قلب شما طاقت منتظر موندن براي تجربه ي بازي اصلي رو نداره . 

Leon-117
03-02-2011, 17:08
دوستان كسي Duty Calls رو بازي كرده؟چجوريه؟
750 مگه فعلا زورمون نميرسه دانلود كنيم.
اين لينك دانلودش:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

vahidgame
03-02-2011, 17:20
من الان یه سری زدم و لینکشو گذاشتم بمونه برای شب بگیرم
فقط بگید برای پی سیه یا نه؟!
اگه بودش می گیرم براتون تعریف می کنم
باید جالب باشه از اسمش مشخصه! :31:

Leon-117
03-02-2011, 17:56
من الان یه سری زدم و لینکشو گذاشتم بمونه برای شب بگیرم
فقط بگید برای پی سیه یا نه؟!
اگه بودش می گیرم براتون تعریف می کنم
باید جالب باشه از اسمش مشخصه! :31:
فكر كنم فقط برا پي سي باشه.خيلي مشتاقم ببينم چجوريه.

djmd
04-02-2011, 10:55
من الان یه سری زدم و لینکشو گذاشتم بمونه برای شب بگیرم
فقط بگید برای پی سیه یا نه؟!
اگه بودش می گیرم براتون تعریف می کنم
باید جالب باشه از اسمش مشخصه! :31:


فكر كنم فقط برا پي سي باشه.خيلي مشتاقم ببينم چجوريه.

یعنی بگم لول ! مطلقا داره داستان و تیر اندازی cod رو به تمسخر میگیره .. با هر تیر زدنی طرف میگه Boring ! دشمنا یهو میان جلوت که اکثرا بهت تیر نمی زنن و میگن "منم یه دشمن دیگه هستم !" .. اسلوموشن های cod رو به این صورت مسخره کرده که هدف فقط آسون تر کشتن دشمنی هست که همینطوریش هم خواهد مرد .... آخرش هم که میرسه به یه نفری که میگه من رئیس آدم بدای داستان هستم و یه بمب اتمی دارم که بهتون نمی دم :31: .... بعد تو که سرباز آمریکایی داستان هستی میگی تو بمب اتمی رو میدی به من و دستات رو میبری بالا !:20: اون یارو هم بمب و میده و شروع میکنه به گریه کردن :27: .. دیگه خودتون تا آخرش رو بخونید ....... از موتور UDK استفاده شده واسه طراحی این بازی و کلا هیچ تنظیماتی نداره همینطوری بازی می کنین و حالشو می برین آخرش هم یه تریلر خفن از bulletstorm شروع میشه .. ازین تریپا ...

Oracle_Eldorado
04-02-2011, 11:09
به نظر بازی جالبی میاد .
18 روز دیگه منتشر میشه .
سیستم مورد نیازش اعلام نشده ؟

amirpers
04-02-2011, 12:12
دوستان مي دونيد سبك بازي چه جوريه و شبيه به چه بازي ايه ؟

resident_evil
04-02-2011, 13:05
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

خوب است ! با کمی وقت گذاشتن میشه راحت اچیو گرفت

MobinS
04-02-2011, 13:29
بازی بالاخره کی میاد؟؟؟ مردیم ما !

---------- Post added at 03:29 PM ---------- Previous post was at 03:27 PM ----------



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدخوب است ! با کمی وقت گذاشتن میشه راحت اچیو گرفت

چرا اچیومنتاش این طوریه؟؟ مثلا catch a ride :دی چرا؟ :دی ( شاید توی ذهن من از بازی یک شکل اشتباه برداشت شده ! )

Atayr
05-02-2011, 20:01
اصلا بازيش خب نبود . لگ نداره خوب نيست من کانترم بازي کردم اون لگ داشت حيلي حال ميداد :40:ولي اين لگ نداره حال نميده :13::13::13:

Leon-117
05-02-2011, 20:52
اصلا بازيش خب نبود . لگ نداره خوب نيست من کانترم بازي کردم اون لگ داشت حيلي حال ميداد :40:ولي اين لگ نداره حال نميده :13::13::13:
بازي كه فعلا منتشر نشده،منظورتون دمو هست؟

amin 2010
05-02-2011, 20:56
بازي كه فعلا منتشر نشده،منظورتون دمو هست؟

ایشون کلا باحالن CRYSIS 2 رو هم قبل از انتشار با گرافیک 4 گیگ !!! روی اولترا های بازی کردن تیکم داشته !!

vahidgame
05-02-2011, 21:29
گیر نده آرمین شاید با ماشین زمان رفته اینارو بازی کرده ! :31:
......

این ویدئو از گیم پلی بازی رو ببینید :


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


بسی قشنگ بود خیلی حال کردم!
سه تا حرکت قشنگ بازی رو نشون میده. چیزی نمیگم خودتون ببینید....

mikad
06-02-2011, 23:27
این باری تا چه حد شبیه گیر اف وار هست؟

hosseincode2008
07-02-2011, 13:06
تا همین حد که پشت هر دوتا کلیف بیلزینسکی هست و خشونت خاصی که هر دوتا دارن !

hosseincode2008
08-02-2011, 12:10
مثل اینکه یه نفر یه مرحله مخفی تو دمو پیدا کرده و سازنده ها هم از توییتر تایید کردن که این یه باگ نیست . ویدیو رو ببینید تا بتونید بهش برسید:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

resident_evil
08-02-2011, 13:46
مثل اینکه یه نفر یه مرحله مخفی تو دمو پیدا کرده و سازنده ها هم از توییتر تایید کردن که این یه باگ نیست . ویدیو رو ببینید تا بتونید بهش برسید:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

مثل اینکه مُد شده . اون از کرایسیس 2 اینم ازین !

من الان 2 3تا ویدئو دیدم به چند روش میشه از داخل این مپ اصلی خاج شد اما هربار که خارج میشدن بین هوا و زمین گیر میکردن و چیز زیادی نفهمیدم : دی
پس احتمالا کسانی که 24000 اسکور گرفتن در بازی از یه جور گلیچ استفاده کردن مثل همین !

Layken
08-02-2011, 14:40
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



به نظرتون باید پرواز کنیم.. People Can Fly :31:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Layken
09-02-2011, 14:26
چه خوشتیپه.....:21:
tanya jessen ایشون Producer بازی هستند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] stDa5ECkGly5UPM63-GjQ&t=1

davodsamadi
10-02-2011, 00:16
آقا شایعه شده این بازی صحنه های خشنش سانسور میشه ، راسته ؟

resident_evil
10-02-2011, 01:39
آقا شایعه شده این بازی صحنه های خشنش سانسور میشه ، راسته ؟

کجا ؟ کی اینو گفته ؟

vahidgame
10-02-2011, 04:35
آقا شایعه شده این بازی صحنه های خشنش سانسور میشه ، راسته ؟
مطمئنید این بازی بوده؟!
آخه معمولا این سانسور فقط در کشور ما معنا داره! : دی
بعدشم برای این بازی که بیشتر مبتنی بر کشتن زیاد و خون و خونریزیه کلا همچین چیزی معنا نداره ....

davodsamadi
10-02-2011, 09:29
بله مطمئنم ! از اینجا مطمئنم . صحنه های خشن ( مثل بریدن سر ) رو البته در آلمان حذف کردند اون هم طبق درجه بندی سنی !
می ترسم از این نسخه هاش دست ما برسه :41:

hosseincode2008
10-02-2011, 09:32
تو کشور آلمان انتظار میرفته بازی بن بشه ولی با سانسور تونسته درجه سنی +18 بگیره .
فاکس نیوز هم با انتشار مقاله ای سعی داشته این بازی رو برای بچه ها خطرناک توصیف کنه که عکس العمل خیلی ها رو به دنبال داشت که دیگه دنبال نگردم قضیه رو !
همه ی اینا برای خوناشام ها خیلی عالیه . فکر کنم آخر هر مرحله امتیاز کلی بده که در این صورت اینجا کل کل حسابی به وجود میاد D:

davodsamadi
10-02-2011, 09:32
بله مطمئنم ! از اینجا
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید صحنه های خشن ( مثل بریدن سر ) رو البته در آلمان حذف کردند اون هم طبق درجه بندی سنی !
می ترسم از این نسخه هاش دست ما برسه :41:

Layken
10-02-2011, 12:44
خیلی خوبه...کلا نه تنها درجه سنی رو جدی میگیرن بلکه دیگه کار رو به حذف صحنه های خشن میکشن. ..کارشون حرف نداره.
اینجا مختار نامه نشون میده یارو کله دست و پا میره بد جوری هم نشون میده ..اصلا همچین صحنه هایی تو سینمای ایران ندیده بودم. اما انگار نه انگار که ممکنه بچه هم این رو نگاه کنه...
البته بچه باید بعد ساعت 9 بیدار نمونه...:31:

pedram_sad
14-02-2011, 23:15
ديگه فكر كنم فردا يا پس فردا لينك هاي اين بازي هم leak بشه
چون دقيقا 7 روز مونده تا official release بازي

اين قدر تعريف و تمجيد و جو سازي هاي مختلف داشته باشه كه بد جوري مشتاق كرده ملت رو :31:

Masoud King
16-02-2011, 09:44
خوب اولین نمره بازی هم رسید !!

مجله ژاپنی Famitsu به بازی 34/40 داده:
Bulletstorm (PS3/360) – 9/8/9/8

pedram_sad
17-02-2011, 18:11
همون طور كه حدس مسزدم لينك هاي اين بازي امروز leak شد
تو abgx ثبت شده
اما region بازي رو ننوشته

تاپيك منتقل بشه

دوستان سرييع الگيم شروع كنن بنقدن بازي رو :31:

pedram_sad
17-02-2011, 18:57
فقط واسه 360 ؟ خبری از PC نیست ؟
اينم مثل 80 90 درصد بازي هاي ديگه تا يك هفته ديگه شايدم كمتر براي pc هم لينك هاش مياد
و غيور مردان فروشنده هم در عرض 2 و نيم سوت اون رو تبديل به Dvd ميكنن ميدن بازار :31:

mosolim
17-02-2011, 19:52
Bulletstorm 2011

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Game Information:
Year: 2010
Genre: Add-on (Content pack) / Action (Shooter) / Racing (Cars / Motorcycles) / 3D / 3rd Person
Developer: Rockstar North
Localizer: 1C-SoftKlab
Publisher: tapochek.net
Publication Type: RePack
Language:
Language:
Tablet: Not required





[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید





TORRENT

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]









سلام

این بازی لیک شد و من دارم دانلود میکنم. اما نکته ی جالب اینجاست که من دقیقا از فردا ساعت 8 صبح نیستم تا حدود یک ماهه دیگه.

کلی تو کف این بازی بودم. حداقل اگه دیروز میومد یا صبح خیلی خوب میشد اما چه میشه کرد که سرنوشت چیزه ی دیگه ای رقم زد.

( یعنی خداوکیلی میدونستم که این بازی دقیقه نود که من می خوام برم میاد به اینم میگن شانس )

Leon-117
17-02-2011, 21:03
در مورد بازي ليك شده:
Region Free هست
+
قفل A.P 2.5 هم نداره بازي...

mohammad_twe
17-02-2011, 22:11
چه قدر برای این بازی انتظار میکشیدم
حالا اومد ...
اما نه حس بازی هست نه حس اومدن به انجمن های بازی ....
ذوقی که همین 10 روز پیش برای بازی کردن این بازی داشتم یا بازیهای دیگه همه از بین رفته ... نمیدونم چرا ...
امیدوارم از این بازی لذت ببرین
شرمنده که اسپم دادم :41:

smallfrank
18-02-2011, 21:08
ببخشید این خبری که نسخه PC هم لیک شده ولی بدون بخش مولتی پلیرش , صحت داره ؟

hosseincode2008
19-02-2011, 20:13
دموی بازی برای PC هم تایید شد ولی گفتن تا قبل از عرضه بازی آماده نمیشه :27:

halflife g
19-02-2011, 20:29
بازی رو گرفتم من....... .نسخه xbox 360

هلو......:31:فوق العاده عالی کار شده من تا اخر act2 رفتم یعنی حدود 2 ساعت بازی کردم..... .

واقعا فوق العاده ساخته شده یه run & gun متنوع و شدیدا fun...... .

تفنگاش تا حالا خوب بودن .......تنوع بخش داستانی هم بالاس..هر مرحله تنوعی داره واسه خودش.......خشونت مثه بازی گیرز در حد اعلای خودشه فقط کمی حالت اغراق امیز داره..... .
بدک نبوده تا حالا داستان و روایتش ...بستگی به سبکش خوب بوده.. .

گرافیک بازی خیلی زیباس........ با اینکه آنریل ولی رنگ امیزی شادی داره ...

+

یکی از معدود ایرادایی که فعلا از بازی دیدم شباهتش به گیرز هستش مخصوصا بعضی جاها که دیگه زیاد میشه......علاوه بر کنترل بازی که شبیه اونه..چیدمان بعضی مراحل و بدتر از همه جیغ زدن یک نوع از دشمنا کپیه جیغ زدن نوعی از لوکاستا در گیرز هستش که واسه کسی که گیرز رو بازی کرده شدیدا به چشم میاد........ .

(کلا تاثیر کلیفی بی بیشتر از اونی هست که فکرشو می کردم)

======

همین دیگه بریم بقیشو بازی کنیم و بعد آماده آنلاینش بشیم که از دست دادن آنلاین این بازی کار حرامی محسوب میشه:31:

+

با اینکه بازی رو تموم نکردم ولی فکر کنم گیم اسپات 8.5 یا 9 بده......چون تقریبا در حد 9....:31:
.
.
..

masoud93
19-02-2011, 21:33
سلام.

فقط فکر کنم یه مشکلی هست ...

زمانی که آپدیت بازی رو میریزین ، کسانی که +LT نریختم و به جاش اون دوتا آپدیت رو ریخته بودن ، دیگه نمیتونن بازی های قبلی که ap2.5 داشتن رو اجراع کنن (مثل ac : b و nfs hp )

و کسانی که +LT رو هم ریختن اگه بخوان دوباره همون بازی های قبلی که ap2.5 دارن رو اجراع کنن باید حتماً نسخه پچ شده رو تهیه کنن.

Alireza.M67
19-02-2011, 22:53
بازی رو گرفتم من....... .نسخه xbox 360

هلو......:31:فوق العاده عالی کار شده من تا اخر act2 رفتم یعنی حدود 2 ساعت بازی کردم..... .

واقعا فوق العاده ساخته شده یه run & gun متنوع و شدیدا fun...... .

تفنگاش تا حالا خوب بودن .......تنوع بخش داستانی هم بالاس..هر مرحله تنوعی داره واسه خودش.......خشونت مثه بازی گیرز در حد اعلای خودشه فقط کمی حالت اغراق امیز داره..... .
بدک نبوده تا حالا داستان و روایتش ...بستگی به سبکش خوب بوده.. .

گرافیک بازی خیلی زیباس........ با اینکه آنریل ولی رنگ امیزی شادی داره ...

+

یکی از معدود ایرادایی که فعلا از بازی دیدم شباهتش به گیرز هستش مخصوصا بعضی جاها که دیگه زیاد میشه......علاوه بر کنترل بازی که شبیه اونه..چیدمان بعضی مراحل و بدتر از همه جیغ زدن یک نوع از دشمنا کپیه جیغ زدن نوعی از لوکاستا در گیرز هستش که واسه کسی که گیرز رو بازی کرده شدیدا به چشم میاد........ .

(کلا تاثیر کلیفی بی بیشتر از اونی هست که فکرشو می کردم)

======

همین دیگه بریم بقیشو بازی کنیم و بعد آماده آنلاینش بشیم که از دست دادن آنلاین این بازی کار حرامی محسوب میشه:31:

+

با اینکه بازی رو تموم نکردم ولی فکر کنم گیم اسپات 8.5 یا 9 بده......چون تقریبا در حد 9....:31:
.
.
..


split screen - coop هم داره ؟

halflife g
19-02-2011, 23:26
split screen - coop هم داره ؟

نه خیر بخش داستانی بازی فقط تک نفره هستش و یه بخش به نام echo mode هم هستش که مراحل و لوکیشنهای مختلف بازی رو انجام میدی و امتیاز می گیری(یه چیزی مثه Horde تو gears2) که اونم تکنفره هستش و بخش coop اون انلاین هستش...... .

کلا خوب کاری کردن splitscreen نذاشتن و coop هاش رو انلاین کردن چون بازی به شدت سرعتی و شیر تو شیر میشه و دو نفر تو یه صفحه بازی کردن سخت میشد به نظرم..... .:31:

.
.

resident_evil
20-02-2011, 00:51
یه بخش به نام echo mode هم هستش که مراحل و لوکیشنهای مختلف بازی رو انجام میدی و امتیاز می گیری(یه چیزی مثه Horde تو gears2) که اونم تکنفره هستش و بخش coop اون انلاین هستش...... .

عزیز دل من الان دقیقا ربط این mode رو به Horde متوجه نمیشم . Horde یه حالتی بود تنهایی یا با 4 نفر دیگه بازی میکردی و 50 Wave داشت بازی اما تو این Echo میکشی میری جلو امتیاز میگیری که یکی از مپ هارو داخل دمو قرار داده بودن . یعنی با دمو فرق کرده ؟ : دی
در ضمن تو مگه نمیخوای آنلاین بازی کنی که زودتر از انتشار رسمی خریدیش ؟ : دی

MobinS
20-02-2011, 15:16
یه چیز می پرسم باز نپیرین سرم :دی
مگه چه ایرادی داره قبل از انتشار رسمی باز بخریم؟
( از استفاده کلماتی مثل : پسر گلم ، عزیز دلم ، خوشگلم ، عسل ، عزیزم ، خودداری کنید ، به شدت ناراحت می شم :دی )

marmolak kocholo
20-02-2011, 15:33
یه چیز می پرسم باز نپیرین سرم :دی
مگه چه ایرادی داره قبل از انتشار رسمی باز بخریم؟
( از استفاده کلماتی مثل : پسر گلم ، عزیز دلم ، خوشگلم ، عسل ، عزیزم ، خودداری کنید ، به شدت ناراحت می شم :دی )

جیگر
این برای کسایی هست که Live میرن ...
وقتی شما یه بازی رو قبل از انتشار رسمیش بخرید و به لایو وصل بشید خوب 3 میشه دیگه D: ممکنه بن شی !!! ( بعید می دونم مایکروسافت دلش بیاد کسی رو بن کنه D: پسر خوبی بوده تا الان[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] )
اگه می خواید بازی رو قبل از انتشار رسمیش بخرید نباید آن بشید و همین طوری آفلاین باید سینگل بزنید D:

marmolak kocholo
20-02-2011, 18:47
برو بچ بازی کرک شده مشکلی نداره؟
ارزش داره از اینجا بکوبی بری ولیعصر به خاطرش

شایعه شده بود یه نسخه برای پی سی لیک شده که فقط مولتی پلیر نداره و باقی چیزا همه فعاله !
ولی من لینک پیدا نکردم ! یکم صبر کن 2 روز دیگه انتشار رسمیشه تا 3 یا 4 روز دیگه فکر کنم برای پی سی بیاد ( با کرک )

halflife g
20-02-2011, 19:15
عزیز دل من الان دقیقا ربط این mode رو به Horde متوجه نمیشم . Horde یه حالتی بود تنهایی یا با 4 نفر دیگه بازی میکردی و 50 Wave داشت بازی اما تو این Echo میکشی میری جلو امتیاز میگیری که یکی از مپ هارو داخل دمو قرار داده بودن . یعنی با دمو فرق کرده ؟ : دی
در ضمن تو مگه نمیخوای آنلاین بازی کنی که زودتر از انتشار رسمی خریدیش ؟ : دی

نوید جان همچین اتفاقی نمی افته .......من 80 درصد بازیها رو قبل از انتشار رسمی گرفتم بازی کردم و بعدش وقتی بازی عرضه رسمی شده رفتم لایو زدم.......اخرین نمونش هم deadspace2 هستش که چیزی نشد..... .

+

خوب اینم این جوریه فقط اینجا هدف امتیاز گرفتن بیشتر اونجا رفتن به لول بالا...... .و گرنه از لحاظ اینکه در یک مپ محدود باید چندین هوش مصنوعی رو بکشی و پاک سازی کنی ثابته......
خود کلیفی هم گفته بود که این مد شبیه horde.........

+

من زیاد بازی نمی کنم ولی این بازی اونقدر جذبم کرد که تمومش کردم.....:31:انشالله نقد و نظرات رو میگم بعدا......

فعلا......:11:
.
.

hosseincode2008
20-02-2011, 19:26
من زیاد بازی نمی کنمزیاد بازی نمیکنی؟ پس من چیکار میکنم؟ :31:
راستی اون صحنه ای که میگفتن همه در موردش صحبت میکنن رو دیدی؟ صحنه خاصی بود؟ اره/نه

halflife g
20-02-2011, 20:59
زیاد بازی نمیکنی؟ پس من چیکار میکنم؟ :31:
راستی اون صحنه ای که میگفتن همه در موردش صحبت میکنن رو دیدی؟ صحنه خاصی بود؟ اره/نه

بابا روزی دو ساعت که متوسط........ .چون بیش از اون حوصلم نمی کشه دیگه از سنم گذشته:31:ولی این بازی رو استثنا تو دو ضرب تموم کردم(یعنی دو روز)چون خیلی خوشم اومد:31:

ولی در کل کمی دوس داشتم قسمت داستانیش طولانی تر باشه چون تقریبا تو 6.....7 ساعت تموم شد....

+

والله در مورد این بازی دو تا ادعا کرده بودن یکی همینی که تو گفتی که یه صحنه ای رو گیمر ها می بین که تا مدتها در موردش حرف میزنن من که چیز خاصی ندیدم....



یکی هم اینکه ESRB تو رده بندی سنی بازی گفته بود که بازی از لحاظ مضامین جن*سی برای سنین پایین جالب نیس که اونم چیز خاصی مشاهده نشد...... .



.
.

aramesh_61
21-02-2011, 01:02
سلام.

فقط فکر کنم یه مشکلی هست ...

زمانی که آپدیت بازی رو میریزین ، کسانی که +LT نریختم و به جاش اون دوتا آپدیت رو ریخته بودن ، دیگه نمیتونن بازی های قبلی که ap2.5 داشتن رو اجراع کنن (مثل ac : b و nfs hp )

و کسانی که +LT رو هم ریختن اگه بخوان دوباره همون بازی های قبلی که ap2.5 دارن رو اجراع کنن باید حتماً نسخه پچ شده رو تهیه کنن.
آقا من LT+ ریختم، به نظرت update کنم؟! آخه نمیدونم کدوم از بازیام پچ شده اند!!:13: چه کنم؟!

masoud93
21-02-2011, 12:03
آقا من LT+ ریختم، به نظرت update کنم؟! آخه نمیدونم کدوم از بازیام پچ شده اند!!:13: چه کنم؟!

من +LT نریخته بودم ، دیشب آپدیت کردم که اساسین نیومد بالا و ارور داد.

حالا اگه +LT ریخته باشن و با این بازی آپدیت کنید ، باید نسخه پچ شده بازی هایی که دارای قفل ap2.5 هستن رو گیر بیارین تا بتونید بازی رو اجرا کنید.

mehdi30nema
21-02-2011, 12:20
من دیرزو نسخه 360 رو گرفتم و تا ACT سه هم بازی کردم .
راستش بازی داستان جالبی داره ولی زیاد جنبه حماسی و تاثیر گذار نداره ( مثلا در مقایسه با گیرز آف وار ) بیشتر میشه گفت جنبه فان داره .
در کل عنوان خوب و سرگرم کننده ایی هست .
نکته جالب هم درجه سختی بازی هست که Very Easy هم داره . این یکی را من تو هیچ بازی ندیده بودم .

aramesh_61
21-02-2011, 15:21
آقا من یه جا گیر کردم:
اونجایی که اون رباتی که شبیه دایناسوره که کنترلش دست ماست! وقتی همه رو باهاش میکشم دیگه کسی نیست بکشم و جایی هم نمیتونم برم، current objective هم Take down Trakishba (یه همچین چیزی) هستش! اینجا باید چکار کنم؟ ممنون

keyhancat
21-02-2011, 17:07
سلام بر دوستان عزیز!
من هفته پیش یک دستگاه ایکس باکس 360 arcade گرفتم که نسخه داشبوردش هم 2.0.12416.0 هست (کینکت)
خبر ندارم که LT+ داره یا نه اما بازی AC Bro رو که اجرا کردم ارور داد.اما Halo Reach و Call of Duty: Black Ops رو که میگن قفل ap 2.5 داره اجرا کرد!
امروز هم bulletstorm رو گرفتم که در کمال ناامیدی اجرا نکرد
الان تکلیف من چیه؟باید آپدیت LT کنم یا اینکه از این آپدیت هایی که تو سایته مایکروسافته؟
پیشاپیش ممنون

mehdi30nema
21-02-2011, 20:07
سلام بر دوستان عزیز!
من هفته پیش یک دستگاه ایکس باکس 360 arcade گرفتم که نسخه داشبوردش هم 2.0.12416.0 هست (کینکت)
خبر ندارم که LT+ داره یا نه اما بازی AC Bro رو که اجرا کردم ارور داد.اما Halo Reach و Call of Duty: Black Ops رو که میگن قفل ap 2.5 داره اجرا کرد!
امروز هم bulletstorm رو گرفتم که در کمال ناامیدی اجرا نکرد
الان تکلیف من چیه؟باید آپدیت LT کنم یا اینکه از این آپدیت هایی که تو سایته مایکروسافته؟
پیشاپیش ممنون



از کجا ایکس باکست را گرفتی ؟
چون الان هر جا که xbox میفروشه با LT+ میفروشه و اصلا اگه این آپدیت را نداشته باشه که کسی نمیخره .
منم LT+ ندارم اما این بازی را به راحتی اجرا کردم ( کینکت آپدیت را دارم ) چون این بازی اصلا قفل ap 2.5 را نداره .

marmolak kocholo
21-02-2011, 22:52
(Bulletstorm (2011/RUS/ENG/Multi7
NO CRACK

Year: 2011
Genre: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
Developer: People Can Fly / Epic Games
Publisher: Electronic Arts
Platform: PC
Publication Type: License
Language: English, Russian, French, Italian, Spanish, Polish, Danish
Language: English, Russian, French, German, Italian, Polish, Spanish
Tablet: None (check the release date)
System requirements:
Operating system: Windows XP SP3/Vista SP2 / 7
> Processor: Core 2 Duo 1.6 GHz
Memory: 1.5 GB
Video Card: 256 MB, GeForce 7600 GS / Radeon HD 2400 Pro, DirectX 10c
Sound Card: compatible with DirectX 10c
> Hard drive space: 9 GB

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


Pass: cyrx

halflife g
22-02-2011, 21:38
نمرات و نقدهای بازی قرار بود که از امشب داده بشه که در زیر نمراتی که فعلا داده شده رو می بینید:



Games Radar 10/10

Attackfanboy 10/10

Dectructoid 9/10

Gameinformer 9.2/10

videogamer 9/10

eurogamer.net 9/10

Joystick 4.5/5

Multiplayer.it 8.8/10

Everyeye.it 8.5/10

Nowgamer 8.4/10

IGN 8.0/10

uk.xbox360.ign.com 8/10

Gamezone 7.5/10

.
.

tonypb
22-02-2011, 21:42
سلام این بازی co-op داره؟؟؟

vahidgame
22-02-2011, 22:46
سلام این بازی co-op داره؟؟؟ آره داره ولی فقط آنلاین میشه بری و آفلاین نداره

779
22-02-2011, 23:43
منم بازی رو بازی کردم.
بازی اونطوری که فکر میکردم نبود.
خوب بود اما خیلی Fun بود... رنگ بندیه محیط ، صحبت کردن شخصیت ها ، موجودات و کلا همه چیز فان بود.( منم زیاد از FUN خوشم نمیاد )
فکر میکردم یک چیزی مثله Gears of War هم جدی باشه هم نمک دار :دی
اما این همش Fun بود! حتی قیافه ی شخصیت اصلی هم فان بود! داستان هم فان بود! تمامه چیز هایی که تو گیم پلی بود فان بود ( از قبیل Kick و... کلا ! کیک زدنشم فان بود :دی )
اما خوب بازی خیلی عالی بود برا کسانی که میخوان سرگرم بشن. صحنه هایه هیجانیه زیاد ، خشک نبودن گیم پلی و محیط هایه متنوع ( که ماشالا CliffB کارش تو این مورده همیشه درسته :دی ) عالی بودن گرافیکم هم خوب بود. داستان هم تا اینجا خوب بود و نمیشه گفته بده... به نظره من یکی از مشکلات بازی دشمنا بودن که خیلی دیگه FUN بودن ( باز گفتم Fun :دی )قیافه هایه خنده دار کلن کشتنشونم خیلی فان بود در عین حال جذاب! مثلا یارو رو میگیری طرف تیغ ها میمیره :دی یا یک کیک بش میزنی 2 کیلومتر پرت میشه :دی سرگرم کننده بود اما احساس میکردم دشمنا پلاستیکن!!
هرچند که خودم فنه شدید CliffB ام اما از این بازی زیاد خوشم نیومد و به نظرم همون امتیاز 8-8.5 براش کافیه.
اصولا از بازی هایه خیلی FUN خوشم نمیاد.

hosseincode2008
23-02-2011, 14:21
گیم اسپات هم به بازی 8 داد !

vahidgame
23-02-2011, 14:28
گیم اسپات هم به بازی 8 داد !

ای بابا من روی 9 حساب می کردم! :31:
البته مهم نیست بازی صد در صد خیلی سرگرم کننده و عالیه
جالبه ماه فوریه هم گذشت Killzone 3 و همین Bulletstorm اومدن ولی هنوز مدعی جدی برای goty و حتی بهترین شوتر وجود نداره!
یعنی با توجه به بازی هایی که توی راهه در مورد این صد در صد می تونیم مطمئن باشیم
البته این به معنای این نیست که بازی ها در حد انتظار نبودن. این بیشتر این معنارو میده که ببینید چه قدر سال فوق العاده ایه که حتی همچین بازی هایی هم نمی تونن بهترین باشن!

halflife g
24-02-2011, 00:18
نقد بازی بولت استورم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]



6 سال پیش استودیو خلاق peole can fly با ارایه بازی painkiller به عنوان یک run & gun موفق توانست نام خود را بر سر زبانها بیاندازد...... .
اینک بعد از 6 سال از عرضه این بازی و خریده شدن این استودیو توسط کمپانی Epic این استودیو دومین بازی خود به نام bulletstorm را با همان فرمول و سبک وسیاق بازی قبلی اشان روانه بازار کرده اند با این تفاوت که این بار بازیساز بزرگ یعنی کلیف بلژینیسکی هم در ساخت این بازی به این استودیو کمک کرده است.

در زیر نیم نگاهی به قسمتهای مختلف این بازی می اندازیم:



گرافیک:9

یکی از نکات قوت بازی مطمینا گرافیک آن است.با وجود اینکه بازی از موتور unreal engine3.5 استفاده می کند ولی کاملا رنگ آمیزی پویا و شادی دارد .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
گرافیک بازی چشم نواز است


مناظر وسیع در بازی بسیار زیبا و تحسین برانگیز کار شده اند و نورپردازی بازی هم بسیار زیباس.افت فریم هم به جز چند مورد دیده نمی شود که آن هم به خاطر سریع و شلوغ بودن بازی قابل اغماض است.
ولی گرافیک ایرادات کوچکی هم دارد......با اینکه تکه تکه شدن و منفجر شدن دشمنان زیبا کار شده ولی افکت دود و آتش باز هم در این موتور مشکل دارند و مشکل دیر لود شدن تکسچرها هم گاهی وجود دارد.

در کل گرافیک بازی واقعا زیباست و مطمینا چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.... .




گیم پلی:9.5

می توان گفت مهمترین قسمت بازی که تیم سانده هم اکثر ادعاهای خود را در این باب مطح کرده بودند همین قسمت گیم پلی است.
بازی شروع خوبی دارد........
بازی از همان فرم بازیهای run & gun همیشگی استفاده می کند منتها باضافه یک مورد جدید به نام skill....... .
کشتن دشمنان به طرق مختلف (مثلا هدشات کردن - پرتاب کردن در درون توربین - فرستادن به هوا و بعد نابود کردن - کشتن در کنار مواد انفجاری - کشتن با اسلحه های متفاوت - چسباندن به کاکتوس و........ .)امتیاز متفاوتی برای گیمر به ارمغان میاورند که این امتیازها نیاز اصلی بازیباز محسوب می شوند.
خرید گلوله.......خرید امکانات جدید اسلحه ها.....رکورد زنی و.....بوسیله این امتیازات انجام میشود و به نوعی میتوان گفت هر کسی که متنوعتر و با مهارت تر بکشد بیشتر امتیاز می گیرد.
در بازی شما میتوانید با استفاده از شلاق مخصوصی دشمنان را به سمت خود کشیده و نابود کنید یا با استفاده از لگد حرکتهای مختلفی روی دشمن انجام دهید..... .



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سلاح اصلی بازی


گیم پلی بسیار مفرح و جالب کار شده و تنوع سلاحها هم در نوع خود جالب است(هر چند بعضی از آنها بلا استفاده یا کم استفاده می مانند)استفاده از موضوع skill تا حد زیادی به بازی تنوع بخشیده و بازی را قابل تکرار کرده..... .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
شلاق مخصوص بازی


انجام حرکتهای خشن روی دشمنان بیچاره در نوع خود بسیار لذتبخش هستند......ترکاندن سر....دست ..پا و.....زیبا کار شده و در کل مفرح است.




[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
به لطف حضور کلیف بلژینیسکی صنه های خشن بازی عالی از اب درآمده اند


البته شباهت استیل بازی به بازی gears of war هم بعضی اوقات به چشم میخورد که رفته رفته با جلوتر رفتن در بازی کمرنگ میشود.

در کل گیم پلی نوآورانه این بازی نکته اتکای این بازی است هر چند که نیاز برای بهتر شدن و تکامل به شدت احساس می شود.




داستان:8

انتظار خاصی از داستان این بازی نمی رفت چون کلا این گونه بازیها داستان چندان سطح بالایی ندارند..... .
همینطور هم شد.داستان بازی موضوع نسبتا ساده ای را مدنظر قرار داده . طبق آن بازی را پیش میبرد ولی انصافا روایت داستان نسبتا خوبی دارد و تا پایان بازیباز را با خود همراه می کند.
شوخی ها و دیالوگهایی هم که کاراکترها بین همدیگر رد وبدل می کنند تا حدی خوب است ولی کمی که جلوتر میرویم دیالوگها لوس و اعصابخرد کن می شوند

میتوان گفت که داستان بازی نسبتا خوب است وچیز خاصی ندارد.....




صدا:9

صداگذاری بازی هم به نوبه خود خوب کار شده...صدای کاراکترها خوب کار شده...صدای اسلحه ها هم خوب کار....ولی موسیقی بازی چندان فوق العاده نیس و موسیق متوسطی دارد... .

در کل این بخش هم خیلی خوب کار شده...



مولتی پلیر:8

مولتی پلیر این بازی با این که پتانسیل بالایی دارد ولی از آن به خوبی استفاده نشده.....مدهای echo و anarchy مدهای آنلاین بازی هستند که البته مد echo در قسمت آفلاین هم قابل بازی است و مربوط به رکورد زدن شما در مرحله های خاصی از قسمت داستانی است که برای این مد انتخاب شده......(در قسمت آنلاین این بخش را میتوان به همراه دوستان بازی کرد)



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
لباسها و سلاحهای رنگارنگ بخش مولتی پلیر


مد بعدی که فقط آنلاین است مد anarchy است این مد دقیقا شبیه مد horde در بازی gears of war2 است البته با کمی پیشرفت مانند انتخاب سلاحها و انتخاب خرید در اول هر wave .........شما باید با انتخاب مپ مورد نظر خود تا wave اخر به همراه دوستانتان در برابر دشمنان مقامت کنید.

این مد مد جذابی است ولی بدون شک کشش لازم برای مدتها بازی ندارد و انتظار بیشتری از سازنده بازی برای ساخت مدهای آنلاین میرفت.




در نهایت بازی bulletstorm به عنوان یک بازی مفرح و شوتر محض انتخاب بسیار خوبی است و مطمینا از خرید آن پشیمان نخواهید شد.....ولی بازی از تبدیل به بهترین شده بازمانده و میتوان به عنوان یکی از بازیهای بسیار خوب سال از آن یاد کرد

امتیاز نهایی:8.5
.
.
.

Layken
24-02-2011, 00:50
ای بابا من روی 9 حساب می کردم! :31:
البته مهم نیست بازی صد در صد خیلی سرگرم کننده و عالیه
جالبه ماه فوریه هم گذشت Killzone 3 و همین Bulletstorm اومدن ولی هنوز مدعی جدی برای goty و حتی بهترین شوتر وجود نداره!
یعنی با توجه به بازی هایی که توی راهه در مورد این صد در صد می تونیم مطمئن باشیم
البته این به معنای این نیست که بازی ها در حد انتظار نبودن. این بیشتر این معنارو میده که ببینید چه قدر سال فوق العاده ایه که حتی همچین بازی هایی هم نمی تونن بهترین باشن!
فعلا که امسال در بین بازی های صاحب نام و اونایی که م یخواستن صاحب نام بشن
Little big plannet 2 امتیازات خوبی گرفته...یعنی میشه گفت 10 کامل ..
ولی اگه این جوری که بخواد پیش بره و یه پیش بینی با این اوضاع بکنیم باقی بازی ها هم در این سال به این سرنوشت ها دچار خواهند شد.

اینو من گفتم.:31:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

Yi Yi
24-02-2011, 13:38
قسمت داستانی بازی یا single player ، به طور متوسط چند ساعت طول می کشه تا تموم بشه؟

halflife g
24-02-2011, 14:54
جالبه ماه فوریه هم گذشت Killzone 3 و همین Bulletstorm اومدن ولی هنوز مدعی جدی برای goty و حتی بهترین شوتر وجود نداره!
یعنی با توجه به بازی هایی که توی راهه در مورد این صد در صد می تونیم مطمئن باشیم


البته .......
این بازی با میانیگن 85 تقریبا خیلی موفق بوده.........چون به 90 درصد ادعاهایی رو که قبل از انتشار کرده بود تونسته جامه عمل بپوشونه........تریلرها و ادعاهای بازی بیشترشون مبنی بر همین skill و گیم پلی بازی بود..... .که خوب اونم تونسته به زیبایی تو بازی بگنجونه....... .
بازی قبلی این شرکت یعنی painkiller هم همچین امتیازایی داشت.... .کلا بازی run & gun شیر تو شیری مثه این اینجور امتیاز می گیره(یعنی ذات این فرم اینه):31:

فکر نکنم قبل از انتشار بازی کسی از این بازی انتظار GOTY شدن رو داشت....قبل از انتشار هم می گفتیم عالیه ولی به عنوان یه عنوان باحال نه دیگه در حد اسکاری.........:31:

+

تنها قسمت بازی که کمی ناامید کنددس و gamespot هم ازش ایراد گرفته بخش آنلاین بازیه....درسته واسه چند ساعت اول حال میده ولی اصلا کشش نداره..... .

+

بازی کیلزون ولی جریانش فرق می کنه ادعا پشت بازی کیلزون خیلی بیشتر بود........خود سازندگان گفته بودن:

1-واسه داستان بازی نویسنده اجاره کردیم

2-بازی 60 ...70 دقیقه کات سنس داره.....

3-تریلرای مختلفی در باب روایت سینمایی بازی....غولهای بازی.....مدهای مختلف مولتی و......داده بودن

4-کلی هایپ دیگه..... .

که خوب باعث شده بود انتظار از بازی عجیب بره بالا.چون شماره قبلیش هم 91 بود میانگینش.......ولی رو این بازی اون فشار نبود...... .

+

در کل مهم اینه که هر دو عنوان خوب از آب دراومدن و قابل تحسینن..... .



قسمت داستانی بازی یا single player ، به طور متوسط چند ساعت طول می کشه تا تموم بشه؟

6.....7 ساعتی میشه...... .
.
.
.
.

hosseincode2008
24-02-2011, 15:37
قسمت داستانی بازی یا single player ، به طور متوسط چند ساعت طول می کشه تا تموم بشه؟
بیش از هر بازی دیگه ای به گیمر مربوط میشه. IGN که گفته 5 ساعته تموم کرده و یه سایت دیگه هم 9 ساعت گفته . خیلی متغیره...


تنها قسمت بازی که کمی ناامید کنددس و gamespot هم ازش ایراد گرفته بخش آنلاین بازیه....درسته واسه چند ساعت اول حال میده ولی اصلا کشش نداره..... .



گیم اسپات Weak Story هم داده متاسفانه . از بین مدالهای خوبش Good Start هم داده که من عاشق این مدالم


خود سازندگان گفته بودن:
2-بازی 60 ...70 دقیقه کات سنس داره.....
اینو دیگه خود سازندگان نگفته بودن دیگه ! BBFC یا همون انجمن رده بندی مدیای آمریکا تو بررسی بازی برای دادن درجه سنی لو داده بود .

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


3-تریلرای مختلفی در باب روایت سینمایی بازی....غولهای بازی.....مدهای مختلف مولتی و......داده بودن

اینم که والا هر بازی ای همین کارو میکنه !

خولاصه خیلی دوست داریم داش مراد [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

halflife g
24-02-2011, 18:07
خولاصه خیلی دوست داریم داش مراد [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


عجب بابا حیف.......:41:

+

جواب اون سوالاتونو میدم بعدش بیشتر تاپیکو مختل نمی کنم...... .

1-داستان درسته ضعیفه(خودمم تو نقد 8 دادم که کمترینه) ولی ازش انتظاری هم نمیرفت.....یعنی خود سازندگان هم بزرگش نکره بودن.....ولی قسمت انلاین رو سازندگان خودشون بزرگ کرده بودن که به نظر من در اون حدا نیست اصلا.......

2-در مورد کات سنسای کبلزون درسته خود سازنگان نگفته بودن...... ولی نمیشه هایپی که رو داستان میدادن رو فراموش کرد.........

اینی که می گید هر بازی اینکارو می کنه درستن نیس........دو تا تریلر بازی کیلزون کلا راجع به داستان(یکیشون همونه که سربازای هلگاست مثه ارتش فیلم ارباب حلقه ها صف کشیدن)
ولی بولت استورم اصلا همچین چیزی نداشت............. .

کسی که تریلرهای دو بازی رو کامل دیده باشه متوجه میشه........

علاوه بر اون 10 دقیقه اول..........چند دقیقه از مرحله 6...20 دقیقه از اون تریلری که با اون غول آهنی مبارزه می کنی انتشار پیدا کرد........ولی واسه بولت استورم همچین چیزی نداشتیم...... .

علاوه بر اون خبری هم که اشاره به اجازه چند داستان نویس برای تکمیل داستان هم هنوز یادمون نرفته.... .

+

ادعایی که کیلزون در مورد بخش داستانی انجام داد بیش از حدش بود و بخش داستانی تو گل موند........ .مثه الن ویک یا هزاران بازی دیگه......... .

ولی بولت اون چیزایی که قولش رو داده بود به انجام رسوند....... .(به غیر از مولتی)

.
.

The Rover
24-02-2011, 18:22
عجب بابا حیف.......[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](40).gif

مراد جان! الان شما ناراحت شدی؟
هر کسی با شما آشنا شده کلی دوستت داره! :11:

marmolak kocholo
24-02-2011, 18:22
بازی به طور عجیبی به من چسبید جوری که از صبح دارم یه ضرب هی بازی می کنم هی می خوندم D:
دیالوگاش خیلی باحاله اگه دقت کنید. به طور دهشتناکی به همه توصیه میشه بازی رو تهیه کنن :-s

hosseincode2008
24-02-2011, 18:26
فکر نمیکردم ناراحت بشی وگرنه پستت رو نقل قول نمیکردم
کلا هم کاری با بولت استورم ندارم و سوالی هم نپرسیدم که تو پستت که میگی جواب من بود اونو با kz3 مقایسه کردی

ولی اگه هم بخوام کاری داشته باشم این که رئیس شرکت پیپل کن فلای میگه یه صحنه ای تو بازی داریم که همه سالها در موردش صحبت میکنن هم چیزی جز تلاش برای بزرگ کردن داستان بازی نیست, هست؟

halflife g
24-02-2011, 19:03
فکر نمیکردم ناراحت بشی وگرنه پستت رو نقل قول نمیکردم
کلا هم کاری با بولت استورم ندارم و سوالی هم نپرسیدم که تو پستت که میگی جواب من بود اونو با kz3 مقایسه کردی
ولی اگه هم بخوام کاری داشته باشم این که رئیس شرکت پیپل کن فلای میگه یه صحنه ای تو بازی داریم که همه سالها در موردش صحبت میکنن هم چیزی جز تلاش برای بزرگ کردن داستان بازی نیست, هست؟

این مقایسه رو من از حرف وحید اونجا شروع کردم چون هر دو شوتر اول شخصن و هر دو مال امسال....... .

+

نقل قول های شما هم در مورد حرفایی بود که من در مورد کیلزون زده بودم....پس جوابم هم در مورد کیلزون خواهد بود

+

ببین پشت هر بازی یا فیلم یا هر چیزی که میخوای فکر کنی ادعا یا هایپ هستش.....واسه این بازی هم بوده...علاوه بر اون موردی که تو گفتی خود کلیف هم اونروز گفته بود که fu*ck with killzone....... . و این خودشم یه هایپ ...... .

ولی مساله اصلی در اینجاس که هایپ این بازی مثلا اگه 4 مورد باشه و 85 بگیره بسیار قابل تحملتر و قابل پذیرشتر از از بازی هستش که اونم 85 بگیره ولی در عوض هایپش 14 مورد باشه.......... .

مساله در این و گرنه وقتی هر دو 85 می گیرن یعنی تقریبا تو یه رنج هستن.....

+

یه مثالم میزنم:

بازی کرایسیس2 شدیدا هایپ زده شده.........نویسندش اومد گفت داستان هیلو چرت.....فرداش اومد گفت cod داستانش ضعیف........فرداش جوات اومد گفت ما بهترین گرافیک کنسولی رو میدیم(pc که میدونیم بهترینه) و هر روز هم این بازی در صدر اخبار...... .

حالا اینو مقایسه کن مثلا با غول بسیار بزرگی به نام potal2 ..باورت میشه کمتر از دو ماه ماه دیگه ریلیز میشه؟؟؟؟؟چقدر ازش خبر میاد؟؟؟هر هفته یکی دو خبر از این بازی هستش که شاید تو اونم یه هایپی هم بکنن....
مثلا گب نویل اومد گفت این بازی بهترین بازی استودیو valve(با اینکه این استودیو halflife رو داره میاد مگه این بهترین)


حالا اگه هر دو این بازیها مثلا 85 بیارن به کدومشون بیشتر چپ چپ نیگاه می کنن....؟؟کرایسیس2 یا پورتال2؟؟؟؟
.

مراد جان! الان شما ناراحت شدی؟
هر کسی با شما آشنا شده کلی دوستت داره! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
نه ناراحت نشدم
+
قربون همه دوستان برم.....[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.
.

hosseincode2008
24-02-2011, 19:55
نقل قول های شما هم در مورد حرفایی بود که من در مورد کیلزون زده بودم....پس جوابم هم در مورد کیلزون خواهد بود

من نگفتم چرا جوابت در مورد kz3 هست گفتم من با بولت استورم کاری ندارم و تو پست اولم مقایسه ای هم نکردم...
×
من تو پست اولم اگر یک بار دیگه نگاه کنی سه جملتو نقل قول کردم .
1. گفتی گیم اسپات فقط به قسمت آنلاین گیر داده که اینطوری نیست و به داستان هم گیر داده . من فقط همین مورد رو یاداوری کردم که تو به هایپ ربطش دادی و گفتی که ادعایی نداشتن و فلان...
2. گفتی کیل زون 3 hype زیادی داره که من این رو قبول دارم و به این جمله هم عکس العملی نشون ندادم . بلکه فقط در دو مورد زیر مشکل داشتم:
الف) گفتی سازنده ها گفتن 70 دقیقه کات سنس داره که بازم اینطوری نیست و سازنده ها این رو نگفتن که من باز فقط این مورد رو یاداوری کردم.
ب) تریلر در مورد داستان، قسمت آنلاین و چیزهای دیگه منتشر کردن رو قاتی hype حساب کردی که به نظر من اینطوری نیست و در این مورد هم نظرم رو گفتم.
×
اون جمله آخر پست اولم رو نوشتم که نشون داده باشم تو موقعیتی نیستم که بخوام از شمایی که هر بازی رو منتشر نشده تموم میکنی و آنلاین بازی میکنی و همه ی تریلرهای gt رو میبینی و ... ایراد بگیرم که متاسفانه نمیدونم برداشت شما از این جمله من چی بود که فقط همین جمله رو قرمز شده تو نقل قول گذاشتی و پستت رو هم اونطوری شروع کردی...

Layken
24-02-2011, 22:28
این رفیقمون ایشی چقدر هوش مصنوعیش زیاده همشو میزاره من بزنم..
دوست داره من اسکیل بگیرم دمش گرم :31:

shab_2008
25-02-2011, 00:16
گند بزنن این شانس کوفتیه مارو !!!


رفتم با کلی شوق و ذوق امشب نسخه X360 بازی رو گرفتم ولی از شانس ... ما دیسک بازی مثل خود فروشنده مشکل دار بود!

موندیم تو کف!

یه روز خونه خالی بودا ....[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حالا صحنه محنه زیاد داره یا این فاکس نیوز شولوغش کرده بود!!؟:31:

marmolak kocholo
25-02-2011, 00:34
نه صحنه چیه!!! یه کوچولو بچه ها بد دهنن، همین...[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Layken
25-02-2011, 00:41
یه روز خونه خالی بودا ....[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

حالا صحنه محنه زیاد داره یا این فاکس نیوز شولوغش کرده بود!!؟[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تا این جا که من صحنه ندیدم ..
اخه مگه یه بازی صحنه چی میتونه داشته باشه..:31:
تو اتاق بزنین تو رگ کی چی میفهمه...:31: من هوی رین رو.........:31:

shab_2008
25-02-2011, 10:37
تا این جا که من صحنه ندیدم ..
اخه مگه یه بازی صحنه چی میتونه داشته باشه..:31:
تو اتاق بزنین تو رگ کی چی میفهمه...:31: من هوی رین رو.........:31:

چمیدونم!!:31:

آخه فاکس نیوز یه خبر با عنوان زیر گذاشته بود که من تا حالا در مورد هیچ بازی ندیده بود!:31:

:31:
Fox News Says bulletstorm Could Make You a Ra.pist

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

تازه به والدینمون هم هشدار داده!!:31:

779
25-02-2011, 12:15
بابا سلاخی و فوش موش خیلی زیاد داره...
چقدر هم این جنازه هایه سلاخی شده بد کیفیت اند:2:

Masoud King
25-02-2011, 12:44
اینی که می گید هر بازی اینکارو می کنه درستن نیس........دو تا تریلر بازی کیلزون کلا راجع به داستان(یکیشون همونه که سربازای هلگاست مثه ارتش فیلم ارباب حلقه ها صف کشیدن)
ولی بولت استورم اصلا همچین چیزی نداشت............. .
من اصلا قصد ورود تو این بحث رو ندارم و فقط جهت تنویر افکار عمومی میگم: دی
بازی هم دو تا ویدئو در مورد داستان داره به نام های:
TGS 10: Space Pirate Story Interview
Exclusive Story and Character Developer Diary
تازه ویدئوهای دیگه ای هم تو همین GT هست که به داستان بازی مربوط میشه حتی بیشتر از KZ3 !!
+
خلاصه این بازی هم از تو لیست 10 بازی برترم تو 2011 خط خورد..

Layken
25-02-2011, 12:51
بابا گیم پلی...
ادم حال میکنه دستتو میزاری رو ماشه دادادادادادادادا
حال کردم تا اینجا کلا هیجان داره

resident_evil
25-02-2011, 13:45
یه مشکلی که من تو بازی دیدم اینه که بخش Anarchy گیرایی و کِشش بالایی نداره و بعد از یه مدتی خسته کننده میشه .
البته شاید فقط برای من اینجوری باشه اما کلا با بقیه چیزهای بازی حالیدم . گیم پلی خیلی خوب و روون و متنوعی داره و کشتن در این بازی رو خیلی دوست دارم با اینکه خشونت خالص نیست و Fun هم چاشنیه کار کردن : دی

Layken
25-02-2011, 15:25
اقا یکی به داد من برسه...
توact 3 chapter 2 وقتی دختره رو هم پیدا میکنیم..با هم راهی میشیم...بعد یه مدت کشت و کشتار و طی مسیر به یه سد میرسیم که داره داغون میشه اونجاش دختره دیگه نمیاد همینطور منتظر میمونه هیچی هم نمیگه...
با ایشی میرم یه جا میرسیم که توبین های سد داغون میشه و ما روی یه نرده هایی هستیم من و ایشی هم سر میخوریم میوفتیم زمین من رو هوا معلق میمونم ایشی هم نصف بدنش تو یه جا گیر میکنه داره میدووه
از چکپویین تهای قبلی هم برگشتم یه سیو قبلتر مرحلش رفتم ولی اونجا که میرسیم اینطوری میشه...
جریان چیه..؟
:41:
+
باگ بید از اول میرویم.:20:

The Rover
25-02-2011, 16:27
گیم خیلی خوبیه بسیار متنوع و هیجان آمیز توام با ضرب آهنگ بالا اما فوق العاده لذت بخش! :31:
به نظرم این نوع شوترها کم پیدا میشه شاید تا چند سال دیگه نمونشو نبینیم!

Layken
25-02-2011, 16:55
اینم امتیاز های 4gtv...

pc..: 4/5

xbox360..:4/5

ps3..:4/5


امتیاز یوزره..:

pc..: 5/5

xbox 360..:4.3/5

ps3..:3.5/5

779
25-02-2011, 19:46
آقا نه دیگه این مشکل خیلی اساسیه!
کیفیت تکسچر ها واسه چی اینقدر پایینه؟؟؟؟!!!!!
یک لحظه تو بازی به جنازه هایه سلاخی شده ، سنگ فرش ها کلا نکات ریز دقت کنین !!!!! خیلی کیفیت پایینه!
اصلا فکرشو نمیکردم اینطوری بشه! ( تو فضاهایه دور گرافیک خیلی خوبه اما نزدیک فوق العاده بده! یک Test بزنین )

The Rover
25-02-2011, 20:05
آقا نه دیگه این مشکل خیلی اساسیه!
کیفیت تکسچر ها واسه چی اینقدر پایینه؟؟؟؟!!!!!
یک لحظه تو بازی به جنازه هایه سلاخی شده ، سنگ فرش ها کلا نکات ریز دقت کنین !!!!! خیلی کیفیت پایینه!
اصلا فکرشو نمیکردم اینطوری بشه! ( تو فضاهایه دور گرافیک خیلی خوبه اما نزدیک فوق العاده بده! یک Test بزنین )
کلا فضا و محیط های خارجی زیباتر به نظر میاد.
این ایرادی که شما میگید تو محیط های داخلی بیشتر تو ذوق میزنه!

marmolak kocholo
25-02-2011, 20:18
آقا نه دیگه این مشکل خیلی اساسیه!
کیفیت تکسچر ها واسه چی اینقدر پایینه؟؟؟؟!!!!!
یک لحظه تو بازی به جنازه هایه سلاخی شده ، سنگ فرش ها کلا نکات ریز دقت کنین !!!!! خیلی کیفیت پایینه!
اصلا فکرشو نمیکردم اینطوری بشه! ( تو فضاهایه دور گرافیک خیلی خوبه اما نزدیک فوق العاده بده! یک Test بزنین )

دوست عزیز میشه یه عکسی بزاری ؟

779
25-02-2011, 21:31
دوست عزیز میشه یه عکسی بزاری ؟

والا من رو Xbox بازی کردم نمیتونم عکس بگیرم.
از جایی هم پیدا نکردم.
ولی خوب معلومه اگه تویه بازی نگاه کنی.


این ایرادی که شما میگید تو محیط های داخلی بیشتر تو ذوق میزنه!

اتفاقا اون سنگ فرشی که گفتم تویه فضایه بیرون و خیلی هم افتضاح بود.
کلا فواصل دور خوبند اما نزدیک...

The Rover
25-02-2011, 21:35
اتفاقا اون سنگ فرشی که گفتم تویه فضایه بیرون و خیلی هم افتضاح بود.
کلا فواصل دور خوبند اما نزدیک...
منظورم این بود که به دلیل رنگ آمیزی زیبا و طراحی هنری عالی مخصوصا تو فضای باز بعضی ایراداش کمتر به چشم میاد ولی خب اینی که میگید شاید دقت نکردیم( همش داریم سر میخوریم! :31:)
میشه مرحلشو بگید؟

halflife g
26-02-2011, 00:30
والا من رو Xbox بازی کردم نمیتونم عکس بگیرم.
از جایی هم پیدا نکردم.
ولی خوب معلومه اگه تویه بازی نگاه کنی.
+
اتفاقا اون سنگ فرشی که گفتم تویه فضایه بیرون و خیلی هم افتضاح بود.
کلا فواصل دور خوبند اما نزدیک...

این تو کنسول بیشتر مشاهده میشه شایان جان (که البته چون بازی pc هم از روی کنسولیشه در نتیجه اونا هم به این مشکل دچارن ولی به مراتب کمتر)

برای اینکه فریم بازی تو کنسول حفظ بشه تکسچرها رو خیلی سبک برداشتن........و خوب یه جورایی میشه بهشون حق داد...... .بازی run & gun ای مثه این حفظ فریم توش حرف اولو میزنه........ .

همین دیگه.......:31:

.
.

Layken
26-02-2011, 01:51
فرض کنید بازی گریز اف وار رو اول شخص کردن
چاشنی بایوشاک رو هم قاطی کردن فی مابینش هم چند تا از دوشمنان پر صروصدای سام ماجراجو رو انداختن توش

mohammad_twe
26-02-2011, 12:23
نمیدونم چرا بعضی جاها بعضی چیزا یهو ناپدید میشد ! :دی
وقتی بازیرو ریختم تو هارد دیگه درست شد ! دقیقا مثل Gears میمونه ! موتور بازی هم که همونه , این ناپدید شدن رو از اون میچونده .
اما در کل بازیه جالبیه , فقط یه کمکی داستان گیراتری هم داشت خیلی میتونست بهتر باشه , محیط هم واقعا عالی کار شده .

Layken
26-02-2011, 16:07
خب این بازی هم رفت در گنجینه بازیهامون لذتبخش بود کاش یه co-op داشت خیلی میچسبید.

من نمیدونم چرا این خارجکیا همیشه اخر داستانهاشون با یه دختری زنی چیزی پایان میدن یعنی همیشه یه جنس مخالف وسط راه میاد اشنا میشن بعد که خدا عزتشون بده تو فیلمها بازی ها داستان ها اینا خیلی زبلن.

marmolak kocholo
26-02-2011, 16:39
خب این بازی هم رفت در گنجینه بازیهامون لذتبخش بود کاش یه co-op داشت خیلی میچسبید.

من نمیدونم چرا این خارجکیا همیشه اخر داستانهاشون با یه دختری زنی چیزی پایان میدن یعنی همیشه یه جنس مخالف وسط راه میاد اشنا میشن بعد که خدا عزتشون بده تو فیلمها بازی ها داستان ها اینا خیلی زبلن.

حیفه، نندازی یه گوشه خاک بخوره هاااا ! من دیروز تموم بازی رو تموم کردم الانم دارم دوباره میرم، دوباره که تموم کردم قسمت Echo بازی رو می رم...

چندین سال بود چنین بازی تو این سبک نیومده بود که بالاخره اومد و حسابی منو راضی کرد.
من با بازی از همه نظر چه گرافیک چه داستان ( حالا بگیم یکم نسبت به بقیه آیتم ها کم داشت ) و کلا همه چیز حال کردم(گیم پلی هم که خدا بود جای بحثی نذاشته)،

راستی صحنه ای که در موردش صحبت می کردن به نظرم همون صحنه ی اخرای بازی باشه

The Rover
26-02-2011, 20:25
(گیم پلی هم که خدا بود جای بحثی نذاشته)،
ما هم همینو میگیم! بعضی منتقدای عزیز میگن گیمش تکراریه!
خداییش یه شوتره باحاله که شبیش کم پیدا میشه!

omid2800
26-02-2011, 23:02
دوستان گرافیک این بازی خوبه ارزش داره نسخه PC شو بگیرم آخه بازی های PC مشکل کرک دارن من از دردسر خوشم نمی یاد بی دردسر نصب میشه یا نه ؟

marmolak kocholo
26-02-2011, 23:10
دوستان گرافیک این بازی خوبه ارزش داره نسخه PC شو بگیرم آخه بازی های PC مشکل کرک دارن من از دردسر خوشم نمی یاد بی دردسر نصب میشه یا نه ؟

بستگی به سیستمت داره من خودم رو PC برعکس خیلی ها اصلا مشکل نداشتم و بی دردسر بازی کردم ... !

sam_sali
27-02-2011, 00:13
خدایا شکرت!!!!
بعد از مدتها یه بازی اکشن محض بازی کردیم روحمون تازه شد!چرت و پرت ها و نقدهای غیر منصفانه در مورد بازی رو ول کنید.اگه واسه تفریح بازی کامپیوتری میکنید،این بازی خدای تفریح و لذت بخش بودنه!!!!!

kane32
27-02-2011, 12:58
دوستان این بازی خیلی شبیه duke nukem for ever هست که ساختش به تاخیر افتاده تو یوتو بازی دوک ناکمو ببینید متوحه شباهتها میشید

The Rover
27-02-2011, 13:53
دوستان این بازی خیلی شبیه duke nukem for ever هست که ساختش به تاخیر افتاده تو یوتو بازی دوک ناکمو ببینید متوحه شباهتها میشید
آره یه سری از ویژگیهاش مثل لقدی که میزنه از اون خدابیامرزی الهام گرفته شده! :31:

halflife g
27-02-2011, 16:12
خدایا شکرت!!!!
بعد از مدتها یه بازی اکشن محض بازی کردیم روحمون تازه شد!چرت و پرت ها و نقدهای غیر منصفانه در مورد بازی رو ول کنید.اگه واسه تفریح بازی کامپیوتری میکنید،این بازی خدای تفریح و لذت بخش بودنه!!!!!


ما هم همینو میگیم! بعضی منتقدای عزیز میگن گیمش تکراریه!
خداییش یه شوتره باحاله که شبیش کم پیدا میشه!


دوستان اصلا شما نقدا روخووندین تا بدونین از چی بازی ایراد گرفتن؟؟؟همه سایتا و مجلات متفق القول گفتن گیم پلی این بازی زیباس و به نوعی یه گام مثبت کوچیک به سمت نواوری بوده......خلاصه همه از گیم پلی بازی تعریف کردن............ .

درست نیس تا یه چیزی رو مطالعه نکردیم و در موردش اگاهی نداریم "چرت و پرت" خطابش کنیم..... .(این جمله رو با شما نبودم نیما با اون یکی دوستمون بودم)


آره یه سری از ویژگیهاش مثل لقدی که میزنه از اون خدابیامرزی الهام گرفته شده! [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

چی چی رو خدا بیامرز؟؟؟:31:این بازی قرار ریلیز بشه(فکر کنم امسال) و درسته شرکت سازنده و ایناش عوض شده ولی بهر حال یکی از بهترین run & gun های دنیاس و عاشقان زیادی داره...... .

.
.

resident_evil
27-02-2011, 18:58
خیلی بازی لذتبخش بود اصلا کاری به داستان و گرافیک ندارم گیم پلیش خیلی خفنه لامذهب : دی
دو بخش Echo و Anarchy رو هم مقداری بازی کردم فعلا تمام Echo ها 3 ستاره شده تا این مُراد بیاد رکوردهای منو بزنه من تحریک شم دوباره بازی کنم هرکدوم رو : دی
Anarchy رو هم تا Rank 21 رفتم دیگه نرفتم . بازی رو Very Hard یه جورایی خیلی گیج کننده میشه . یه جاهایی نمیفهمی از کجا میخوری اما Hard فوق العاده آسون بود و فاصله ی زیادی بین این 2 درجه ی سختی وجود داره
کلا خیلی خوب بود و هست و چسبید بسی
8.5/10

halflife g
27-02-2011, 19:14
دو بخش Echo و Anarchy رو هم مقداری بازی کردم فعلا تمام Echo ها 3 ستاره شده تا این مُراد بیاد رکوردهای منو بزنه من تحریک شم دوباره بازی کنم هرکدوم رو : دی

چی؟؟؟:31:......
من به غیر از یکییشون همه echo ها رو 3 ستاره کردم ولی چون آنلاین نبود نامرد ثبت نکرده...... .
بذار یه بار دیگه بازیشون کنم.......سقف رکوردهای موجود رو ببرم بالا...:31:

+

این Anarchy رو من هم تا 20 رفتم ولی بعدش دیگه خسته کننده شد.....انصافا کم کاری کردن توانلاین(البته هرچی فکر می کنم می بینم مد ساختن واسه همچین بازی خیلی خیلی سخته......شاید حق باهاشون بوده)

+

آره نامرد چیز خوفیه......این بازی پیش غذایه عالی بود واسه بازی دوک ناکم......بالاخره ایشون جایگاه بسیار رفیعتری دارن....:31:
.
.

3Dmajid
27-02-2011, 20:06
این بازی چه جوریه ؟ ارزش خرید داره ؟
تعریفشو زیاد شنیدم ؟ :20:
گرافیک و گیم پلی ش خوبه ؟ داستانش ؟! :31:

The Rover
27-02-2011, 20:43
دوستان اصلا شما نقدا روخووندین تا بدونین از چی بازی ایراد گرفتن؟؟؟همه سایتا و مجلات متفق القول گفتن گیم پلی این بازی زیباس و به نوعی یه گام مثبت کوچیک به سمت نواوری بوده......خلاصه همه از گیم پلی بازی تعریف کردن............ .
اونا که کارشون درسته! منظورم منتقدای غیر حرفه ای و خونگی بود! :31:

چی چی رو خدا بیامرز؟؟؟:دیاین بازی قرار ریلیز بشه(فکر کنم امسال) و درسته شرکت سازنده و ایناش عوض شده ولی بهر حال یکی از بهترین run & gun های دنیاس و عاشقان زیادی داره...... .
این دوک دوک بشو نیس! با روزای طلاییش فاصله داره! (البته امیدوارم همین طور که شما میگی باشه!) :31:

این بازی چه جوریه ؟ ارزش خرید داره ؟
تعریفشو زیاد شنیدم ؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ](26).gif
گرافیک و گیم پلی ش خوبه ؟ داستانش ؟! :دی
100در100! نگیری به قول دوستمون ضرر عظما (املاش درسته؟) کردی! :31:
(شاید داستانش فعلا ضعیف جلوه کنه اما تو شماره های بعدی کامل میشه)

Yi Yi
28-02-2011, 13:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


آموزش استخراج موزیک‌های Bulletstorm در تایپیک " آموزش استخراج Music و Sound از بازی‌ها" قرار گرفت.

hosseincode2008
28-02-2011, 16:05
بعد از یه دو هفته ای تو ترک بودن دیگه جلوی این نتونستم دووم بیارم و دیروز بالاخره بازی رو نصب کردم و بعد از هزار بدبختی و ادیت فایل های بازی و دانلود و اینا تونستم بازی رو اجرا کنم .
شروع بازی خیلی خوب بود و از همون اول داد میزد که سرعت و هیجان حرف اولو تو این بازی میزنه، دیالوگها هم کنایه ای و به قول شایان فان هستن. از اون اوه ---- ای که موقع برداشتن اولین مینی گان گفت بگیر تا اسمی که برای اون دایناسور گذاشته بود و هیچ وقت نتونست اونو باهاش صدا بزنه!
طراحی مراحل و محیط ها هم خیلی خوب و لذت بخش هستن مخصوصا بعضی جاهای خاص مثل اون قسمتی که تنها راه جلو رفتن نابود کردن اون تخم های بزرگ بود و اتفاقات بعدش یعنی دنبال کردن یه چرخ بزرگ و اینا . اون مرحله ای که تو یه شهرک سینمایی کوچیک بودیم هم خیلی جالب بود و اون کنترل دایناسوره که سیستم نسبتا جدیدی بود...
فعلا تا اواسط چپتر 3 که رفتم همه چی عالی بود، داستان بازی هم طبق اون چیزی که تا الان دیدم در اون حدی نیست که تو خاطره ها بمونه و عالی باشه ولی حداقلش اینه که گیمر رو ترغیب میکنه داستانو دنبال کنه و این به نظرم برای این بازی کافیه... هرچند میشد بیشتر و بهتر روش کار کرد
سیستم اسکیل شات هم بهترین سیستمی هست که با گیم پلی بازی جور در میاد و مشخصه که براش وقت گذاشتن، امیدوارم بتونم تمام کمبوهای مخفی رو کشف و اجرا کنم!
راستی کسی میدونه تو playthrough های دوم و سوم و ... این سیستم ریسیت میشه یا میشه ادامش داد؟

Alireza.M67
28-02-2011, 18:25
خیلی بازی جالبیه .
معنای واقعی جمله ی " میزنم لگد کشت میکنم " توی این بازی نمود پیدا میکنه :31:

The Rover
28-02-2011, 19:33
راستی کسی میدونه تو playthrough های دوم و سوم و ... این سیستم ریسیت میشه یا میشه ادامش داد؟
با کرک اولی که تموم کردم امکان Chapter Select وجود نداشت اما فکر میکنم ریست نشه.

SA.JJ.AD
01-03-2011, 05:03
:10:
.
.
.
چهار والپیپر فوق العاده و با کیفیت full hd [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] از :

BulletStorm --- 1920 1080


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

HTML کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید HTML کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید HTML کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید HTML کد:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدحالشو ببرید [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Yi Yi
01-03-2011, 23:19
بازی خوش ساختی بود! شاد، پر سروصدا، مهیج و خشن. خییییییلی چسبید!

Omid_Sadeghvand
01-03-2011, 23:45
وای خدا عجب بازییه! اولین باره تو بازی اینقدر حال میکنم:31:

3Dmajid
02-03-2011, 08:13
ای بابا دل مارو آب انداختید از بس از این بازی تعریف کردید :31:
منم رفتم بخرم :20:

SA.JJ.AD
02-03-2011, 08:37
ای بابا دل مارو آب انداختید از بس از این بازی تعریف کردید :31:
منم رفتم بخرم :20:

گل گفتی :41:
.
4 روزه سفارش دادم نیاوردن :13::13:اینا هم که هی تعریف میکنن :31:
.
ایشالا که امروز ظهر مواد برسه :40::31::40:

shab_2008
02-03-2011, 10:18
بازی فوق العادس !!

گیم پلی ، گرافیک ، صداگذاری ! همه عالی هستن!

من اکثر بازی ها رو که انجام میدم بعد از یکی دو ساعت گیم پلیش برام تکراری میشه ولی این بازی نمیدونم چرا اینجوری نیست!!؟:31:

در طول بازی همیشه تنوع وجود داره! حالا به هر شکلی که بگید!:31:

بیشتر از همه چیز این بازی منو یاد Unreal Tournament میندازه تا بازی های دیگه! به خاطر گیم پلی سریعی که داره واقعا جای خالی Unreal Tournament رو بعد چند سال پر کرد!

A.N.A.P
02-03-2011, 11:42
دوستان این بازی تو DVD ـیش به غیر از خود بازی محتویات دیگه ای هم داره ؟ آخه یکی میگفت Beta ی Geow3 و چندتا چیز

دیگه هم داره !

Leon-117
02-03-2011, 14:20
دوستان این بازی تو DVD ـیش به غیر از خود بازی محتویات دیگه ای هم داره ؟ آخه یکی میگفت Beta ی Geow3 و چندتا چیز

دیگه هم داره !
بتاي مولتي پلير Gears of War 3 فقط توي نسخه Epic Edition بازي هست...

gap
02-03-2011, 23:18
بالاخره پس از اینکه 4 روز پیش نسخه Epic edition این بازی دستم رسید،تونستم امروز برای بار دوم بازی رو تموم کنم. (900 تا Achievement آنلاک شد)(100 تای دیگه جمعه ایشالله-(بعد از dlc جدید Dead space 2 ((
البته آخر این بازی هم واقعا جملات زیبایی (!) رد و بدل شد! خدا کنه خیلیا نگن این بازی اومده وجود خدا رو تکذیب کرده و .... (در آخر بازی ..... وقتی معلوم میشه جنرال سورانو زنده هست،و همینطور Ishi ، سورانو میگه خدارو شکر که تو زنده ای،اما Ishi که کاملا به روبات تبدیل شده و فقط خونریزی بلده،میگه خدا رو مرده حساب کنید(فکر میکنه سورانو میگه خدا رو بکش))(این مورد امیدی برای نسخه دوم این بازی میده)(که از Epic بعید نیست وقتی حتی شایعه هست که قراره Gears of war 4 رو هم بده و تو geow3 داستان تموم نشه!)

در آخر هم نکاتی رو درباره Geow3 نسخه بتا میگم.

BulletStorm- DSO Noble6's Review
Gears of war little bro!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
We'll remember you Dead Echo <8



خب،طبق همیشه که این بنده حقیر برای بازی های نیو ریلیز یه مینی ریویو میده،ایندفعه هم با کلی تاخیر(!) (به خاطر تاخیر در بار کسی که نسخه Epic این بازی رو برام فرستاد) قصد دارم نمرات و نظر خودم رو نسبت به این بازی بدم!
در ابتدا باید بگم که این نسخه،نسخه ترجمه Review من درباره این بازی در DSO Clan هست،دوستان میتونن متن انگلیسی این Review رو در سایت DSO Clan (dsoclan.com) که توسط خودم (DSO Noble6) آماده شده رو نیز دریافت کنند.
_+_+_+_
در کل بازی خوبی بود...میشه گفت ارزش 60 دلار رو داشت...خب یه سری باگ مسخره مثل بقیه بازیهای Epic هم داشت،اما همیشه شاهد اینجور باگ ها هستیم و تا این باگ ها نباشن،ارزش Halo Reach رو نمی فهمیم...به هر حال،این بازی محیط خیلی جالبی داشت ( گاهی منو یاد Enslaved مینداخت) و گرافیک هم در حد انتظاری که داشتم بود...صداگذاری هم در حد قابل قبولی بود...و سختی بازی هم...حتی روی Veryhard خیلی آسون بود! تنها مشکلی که داشتم بعضی از skillshot ها بود...که خب اون ها رو هم با تشکر از Video Games blogger تونستم انجام بدم...مشکل اساسی بازی (!) بی تربیتی های داخل بازی بود...زمانی که برای اولین بار تریشکا رو میبینیم،(!) یه احوال پرسی خیلی دوستانه رو شاهد هستیم! lol
سطح Achievement ها هم Medium میدم...تنها بعضی از Achievement های مولتی بازی وقت گیر بود...خدا رو شکر کلا 4 تا achievement جمع کردنی داشت، 2 تاش که از باگ بازی میشد استفاده کرد تو Act2- chap1 و 2 تای دیگه هم با کمی دقت میشد به دست آورد.
یکی از مود های بازی که Echo نام داره هم بد نیست...(فقط وقت تلف کنی هستش: د ی) سعی کنید اول بازی رو تموم و بعدش مپ های اکو رو بازی کنید.

__________________________________________________ ________________________________

بخش Singleplayer:


گرافیک : 8/10
صداگذاری: 7/10
داستان: 7.5/10
گیم پلی: 8.5/10
درجه سختی: 5/10

میانگین:7.2
بخش Multiplayer:
با توجه به اینکه فقط یک مد (Anarachy) داره و واقعا EA گندکاشته با این سرور هاش،یعنی حتی وقتی host ایرانی باشه،همش Time out میده و همش ضد حال می زنه و میگه Connection is bad ....همش Wave wave دشمن میریزه رو سرت و باید بعضی ها رو که Challenge هستن رو با کمک هم تیمیت بکشی. (5-6 مپ داره،ea در این بازی این حس گداپرستیش گل نکرده و مولتیش رو پولی نکرده،اگر بخوایم leash نقره ای بشه و 6 تا مپ Echo باز شه،باید 800 تا پوییت بدیم.)
نمره: 4/10 (فقط برای achievement اش بازی میکنم که لول 64 شم زود تر!)
__________________________________________________ ____________________________
میانگین کل: 5.6

(که خیلی بده!)
به خاطر داداش وحید گلمون:دی چنجیدمش:دی نمره ی جدید:


گرافیک :10/10
صداگذاری: 10/10
داستان: 10/10
گیم پلی: 10/10
درجه سختی: 10/10

میانگین: 10
__________________________________________________ ____________________________
Achievements Guide:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید____
تا 3-4 روز آینده سر میزنم به این تاپیک،اگر تونستم و سوالی بود رو جواب میدم. اگر نبودم تو Live بهم بگید یا Email بزنید یا تو FB بگید.(در ضمن،در مورد Geow3 هم الان خوابم میاد!فردا!)
___
Follow the rules , play FAIR.

MobinS
03-03-2011, 14:57
یکم بی عدالتی نکردی؟ خداییش گیم پلی و گرافیک و صداگذارش که باید 10 میشد. حالا گرافیک و صداگذاریش که هیچی ، گیم پلی اش که خیلی فوق العاده بود!

babak_eivazi
03-03-2011, 16:02
بعد از مدت ها بی گیمی و بازی کردن گیم های آت و آشغال بالا خره دو باره یه دلی از عزا در آوردیم.:26: بازی فوق العاده ای هست مخصوصا گرافیک بازی که خیلی جالبه (شاید از لحاظ فنی چیز تازه ای نداشته باشه ولی طراحی محیط ها و کاراکتر ها خیلی چشم نوازه ) دقیقا بازی همون چیزی از آب در اومد که انتظارشو داشتم من به این بازی از همون اول هم امید زیادی داشتم گیم پلی هم که حرف اول و آخرو میزنه بازی خیلی عالیه

halflife g
03-03-2011, 19:24
نمیدونم کسی مایل هست یا نه......... .

ولی میشه با استفاده از مد ECHO یه تفریح دور همی کرد....... .یه این ترتیب که همه رکورد کلی و تعداد ستاره هاشونو بذارن اینجا تا ببینیم اوضاع چطوره و کل کل واینا کنیم:31:........(واسه دور هم بودن و شاد بودن فقط)


رکورد خود من:

143260 / تمامی 42 ستاره رو هم گرفتم.... .



بقیه دوستان هم اگه مایل بودن اینطوری رکورداشونو البته با عکس بذارن..... .(من چون رو کنسول هستم باید با دوربین عکس بگیرم که می گیرم به زودی)

.
.

hosseincode2008
03-03-2011, 20:10
من بار اولی که تموم شد بازی 102 تا از Skillshot ها رو اجرا کردم که کلا 131 تاست . خوشبختانه تو دورهای بعدی هم این سیستم ریسیت نمیشه و الان من دوباره که دارم بازی میکنم و چپتر 2 هستم شده 106 تا . Skillshot مورد علاقم هم Fire in the Hole بود! وقتی یه مینی باس stun میشه میری پشتش و یه kick میزنی بعد شلوارش میاد پایین و با اسلحه میزنی به هدف D: اطلاعات تکمیلی در مورد Skillshot ها بعد از اتمام دوباره بازی‌ ! کسی هست بیشتر از من اجرا کرده باشه؟ D:

فکر کنم بین تمام بازیهایی که من بازی کردم خنده دارترین دیالوگ ها رو این بازی داشت مخصوصا وقتی اولین بار تریشکا دیده میشه و صحبت هایی که در مورد dick رد و بدل میشه !! دختره به ما میگه dick تو میکشم و گری میگه اینی که گفتی یعنی چی بعدشم میگه خب منم dick تو رو میکشم !!!!!! dick = penis = : دی

شاید بار سوم نشستم این دیالوگ های جالب رو نوشتم!

راستی یه نکته جالب دیگه ای که خودم تنهایی فهمیدم اینه که چقدر انیمیشن ها رو خوب در اوردن ! کافیه وقتی تریشکا حرکت میکنه به قسمت های مختلف بدنش توجه کنید که چقدر طبیعی تکون میخورن : دی

babak_eivazi
03-03-2011, 21:25
راستی یه نکته جالب دیگه ای که خودم تنهایی فهمیدم اینه که چقدر انیمیشن ها رو خوب در اوردن ! کافیه وقتی تریشکا حرکت میکنه به قسمت های مختلف بدنش توجه کنید که چقدر طبیعی تکون میخورن : دی

خیلی به انیمیشن ها نگاه نکن برات خوب نیست :31: چشات ضعیف میشه :18:بعدشم خو.تو خی... می.نی:27:
مرد حسابی این همه منظره و نمیدونم هیجان بازی بعد تو میگی .... تریشکا تکون میخوره! واقعا که :13:

marmolak kocholo
03-03-2011, 21:41
راستی یه نکته جالب دیگه ای که خودم تنهایی فهمیدم اینه که چقدر انیمیشن ها رو خوب در اوردن ! کافیه وقتی تریشکا حرکت میکنه به قسمت های مختلف بدنش توجه کنید که چقدر طبیعی تکون میخورن : دی

این بازی هم مثل Mafia II از Apex استفاده کرده به خاطر همین تکون خوردن لباس ها موقع حرکت یا انفجار و چین خوردگی های لباس و ... خیلی خوب شبیه سازی شده و طبیعی هست


فکر کنم بین تمام بازیهایی که من بازی کردم خنده دارترین دیالوگ ها رو این بازی داشت مخصوصا وقتی اولین بار تریشکا دیده میشه و صحبت هایی که در مورد dick رد و بدل میشه !! دختره به ما میگه dick تو میکشم و گری میگه اینی که گفتی یعنی چی بعدشم میگه خب منم dick تو رو میکشم !!!!!! dick = penis = : دی

منم خیلی با دیالوگا حال کردم، یکیش موقعی که اولین بار تریشکارو می بینی !! ( همون طور که گفتی )، یکی هم وقتی اون دایناسور رو می گیری که گریسون شروع می کنه به شعر خوندن و دیالوگایی که بعد از ترکیدن اون دایناسوره می گه ! من که مردم از خنده D:


hosseincode2008 من بار اولی که تموم شد بازی 102 تا از Skillshot ها رو اجرا کردم که کلا 131 تاست . خوشبختانه تو دورهای بعدی هم این سیستم ریسیت نمیشه و الان من دوباره که دارم بازی میکنم و چپتر 2 هستم شده 106 تا . Skillshot مورد علاقم هم Fire in the Hole بود! وقتی یه مینی باس stun میشه میری پشتش و یه kick میزنی بعد شلوارش میاد پایین و با اسلحه میزنی به هدف D: اطلاعات تکمیلی در مورد Skillshot ها بعد از اتمام دوباره بازی‌ ! کسی هست بیشتر از من اجرا کرده باشه؟ D:

از کجا باید ببینم چندتا Skillshot اجرا کردم !؟

hosseincode2008
03-03-2011, 21:54
این بازی هم مثل Mafia II از Apex استفاده کرده به خاطر همین تکون خوردن لباس ها موقع حرکت یا انفجار و چین خوردگی های لباس و ... خیلی خوب شبیه سازی شده و طبیعی هستمیدونم دادا ولی منظورم لباس و اینا نبود یه چیز دیگه بود D:


از کجا باید ببینم چندتا Skillshot اجرا کردم !؟

اونجا که با Leash به اون اسمش یادم رفته ها وصل میشی همونجا زیر اون وسطیه که اسکیل ها رو نوشته نشون داده میشه. دقت کن که نباید بری توش همون بیرون نوشته !

marmolak kocholo
03-03-2011, 22:02
میدونم دادا ولی منظورم لباس و اینا نبود یه چیز دیگه بود D:

اونجا که با Leash به اون اسمش یادم رفته ها وصل میشی همونجا زیر اون وسطیه که اسکیل ها رو نوشته نشون داده میشه. دقت کن که نباید بری توش همون بیرون نوشته !

مارو بگو خوشبینانه به پستت نگاه کردیم D: در کل اونجا هم به خاطر Apex ـه که اون جوری تکون می خوره:31:

hosseincode2008
03-03-2011, 22:09
مارو بگو خوشبینانه به پستت نگاه کردیم D:

کلا وقتی پستای منو میخونی سعی کن ذهنت منحرف باشه !
راستی تو چند تا زدی؟

vahidgame
03-03-2011, 22:11
به نظرتون قسمت های مختلف بدن میشه لباس؟! : دی
این حسین کلا بازی ها رو به خاطر این چیزا می گیره : دی
+
من بازیو فردا می گیرم همون فردا هم رکورد مراد رو می زنم : دی



اون ":31:" رو آخرش ندیدی ؟
منظورم این پست بود:


این بازی هم مثل Mafia II از Apex استفاده کرده به خاطر همین تکون خوردن لباس ها موقع حرکت یا انفجار و چین خوردگی های لباس و ... خیلی خوب شبیه سازی شده و طبیعی هست

marmolak kocholo
03-03-2011, 22:34
به نظرتون قسمت های مختلف بدن میشه لباس؟! : دی
این حسین کلا بازی ها رو به خاطر این چیزا می گیره : دی
+
من بازیو فردا می گیرم همون فردا هم رکورد مراد رو می زنم : دی

اون ":31:" رو آخرش ندیدی ؟


کلا وقتی پستای منو میخونی سعی کن ذهنت منحرف باشه !
راستی تو چند تا زدی؟

مال من 99 تاس ! من از اون شات گانه کم استفاده کردم ! برای همین کم شده فکر کنم ...!

Hamid Hamid
04-03-2011, 09:33
من نمي خواستم بازي رو بگيرم ...آخه به نظرم يكم تخيلي مياد(با ديدن تريلر) ... اما انقدر هي همه تعريف كرديد كه منم ميگيرم ببينم چيه ...

خدا كنه مثل Halo R تو ذوقم نزنه ! همه ي ملت و امت حال كردن با هالو !! اونوقت من خوشم نيومد ! ... عجب :دي

Layken
04-03-2011, 12:08
من 106 تا زدم...
منم از اون کلته خیلی کم استفاده کردم..اصلا حال نکردم باهاش...

hoomi_gta
04-03-2011, 12:28
من هم که کلا ازاین سبکا خیلی خوشم نمیاد بازی و دانلود و نصب کردم. به نظر که بازی زیبایی میاد. فقط گرافیک و کلا تکراری بودن دشمنا تا حالا تو ذوغم زده! ولی بازی سریع و جالبی بوده .

devilboys
04-03-2011, 16:48
میشه یه کم در مورد آپگرید این بازی توضیح بدین مثلا اون skill shot داخل منوی آپگرید چیه و چه فایده ای داره؟

halflife g
04-03-2011, 17:33
من 117 تا از skill ها رو باز کردم........ .

بقیشم میشه زد به غیر حدود 10 تاش که دیگه خیلی شرایط خاصی میخوان........ .:31:

+

راستی کسی رکورد echo مدش رو نذاشت؟؟؟ما منتظریم رکورد من هم 143240 و 42 ستاره......
.

راستی اینم عکساش تا با مدرک باشه حرفام:



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

.
.
.

hosseincode2008
04-03-2011, 17:36
من 117 تا از skill ها رو باز کردم........ .

بقیشم میشه زد به غیر حدود 10 تاش که دیگه خیلی شرایط خاصی میخوان........ .:31:

من شدم 108 تا :31: صبر کن میگیرمت
بعد از اینکه بار دوم تموم شد میرم رو رکورد اکوت

marmolak kocholo
04-03-2011, 17:37
من 117 تا از skill ها رو باز کردم........ .

بقیشم میشه زد به غیر حدود 10 تاش که دیگه خیلی شرایط خاصی میخوان........ .:31:

+

راستی کسی رکورد echo مدش رو نذاشت؟؟؟ما منتظریم رکورد من هم 143260 و 42 ستاره......
.
.

مال من شد 104 تا Skillshot بازم میرم بیشتر بشه ... !

در مورد اکو هم مال من چندتا مونده بزار اونارم برم بعد رکوردو می زارم.

Layken
04-03-2011, 18:21
پس اینطوریه اره...
مرادی تقلب کردی اونی که گذاشتی اصلا تابلو هستش فتوشابه...:31:
والا من خودم شخصلا رکوردم پایینه بزارم اینجا ابرو میره باید تلاش کرد .
*****


میشه یه کم در مورد آپگرید این بازی توضیح بدین مثلا اون skill shot داخل منوی آپگرید چیه و چه فایده ای داره؟
شما میتونی توسط اون دستگاه هایی که در دوروبر بازی وجود داره (Leash) سلاح های خودتو اپدیتش کنی البته اپدیت پیشرفته ای نداره فقط به باز کردن حالت دوم سلاح ها و خرید گلوله هستش با توجه به مقدار امتیازاتی که کسب میکنی.
در ضمن از اون جا هم میتونی سلاح های خودتو عوض کنی...

SA.JJ.AD
04-03-2011, 22:47
انتظار نداشتم اینقد بازی قشنگ و هیجانی و جذاب باشه !!:18:
.
در یک کلام : خارق العادست (خدارو شکر تازه نصفشو رفتم:31: . بازم میتونم لذت شدید رو تجربه کنم:21::8:)
.
گرافیکش (فک کنم برا من یکم مشکل داره:31:) کیفیت تکسچر ها ضعیفه !!
.
اما یکی از محدود بازی هاییه که با کارت ضعیف من هم با اینکه گرافیک چشم نواز و نسبتا خوبی داره !! با نهایت تنظیمات گرافیکی داره با 60 فریم بر ثانیه اجرا میشه که شاید از دلایلی باشه ک گیم پلی بنظرم سریع روون و عالی بیاد . که این باعث میشه بازی یه لحظه هم خسته کننده و بی هیجان نشه :40::31:

devilboys
05-03-2011, 20:33
میشه یه کم در مورد آپگرید این بازی توضیح بدین مثلا اون skill shot داخل منوی آپگرید چیه و چه فایده ای داره؟

Hamid Hamid
05-03-2011, 21:45
سلام دوستان ...

من نيز بازي رو گرفتم ... بسي دارم لذت ميبرم ... با اونچه كه تصور ميكردم خيلي متفاوته ...

يه سوال: جوري نميشه كاور گرفت؟!

The Rover
05-03-2011, 22:02
میشه یه کم در مورد آپگرید این بازی توضیح بدین مثلا اون skill shot داخل منوی آپگرید چیه و چه فایده ای داره؟

آپگرید برای سلاح و لیشه.اسکیل شات های موجود تو منو رو هم میتونی با اجراشون روی دشمنا باز کنی.اون جا فقط نشونشون میده

يه سوال: جوري نميشه كاور گرفت؟!
باید بری پشت کاور بشینی! کاور چسبناک نداره

hosseincode2008
06-03-2011, 12:25
میبینم که رکورد Skillshot مرادو زدم تو بار دوم و فعلا Act 5 & Chapter 3 با 118 تا : دی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


ویرایش: چه جالب شد 120 تا ! عکس هم بعدا

The Rover
06-03-2011, 12:37
منم فقط تا 115 تونستم! بعضی ها از لحاظ تئوری غیر ممکنه :31:

halflife g
06-03-2011, 20:09
عجب بازی هستش این بازی هر چقدر بیشتر بازی می کنی بیشتر عاشقش میشی.......کلا خاصیت بازیهای run & gun اینه دیگه.گیم پلی خدایی دارن.

+

من به 120 رسیدم و دیگه بریدم..........علت رسیدن به 120 م این بود که من کلا شارژ اسلحه "مته" رو نمیدونستم که چجوری کار می کنه..اسلحه رو شارژ می کنی و به نفر a شلیک می کنی بعد روی نفر b میبری نشونه اسلحه رو و بازم شلیک می کنی و اون فرد با مته تو بدنش(a) میخوره به این(b):39:
اگه نفر a هوا باشه و نفر b زمین چون از بالا میخوره به این مینویسه airstrike:31: اگرم هر دو زمین باشن مینویسه sheshkebab:31:

.
.

hosseincode2008
06-03-2011, 22:08
اره واقعا خیلی گیم پلیش عالیه . من یه چیزی رو مطمئن شدم اونم اینکه هر کی بگه بازی تکراری میشه حتما همه رو با فقط با شلیک گلوله میکشه :27:
درضمن مراد من شدم 121 که البته واسه دو سه تا دیگه جا هست که اونم فردا ایشالا :31:
این نام گذاری اسکیل شات ها همونطوری که مثال زدی هم خیلی جالبه، مثلا اسلم دانک یا فایر این د هول
کلا فردا در مورد تجربه ی خودم با اسکیل شات یه توضیحات زیبایی میدم :31:

A.N.A.P
07-03-2011, 13:49
انصافا بعضی از چیزا مثل اجسام بزرگ و سگ جانی دشمنا بازی رو یه کم مثل Geow کرده !

به نظرم Geow 3 فوقالعاده خواهد بود !

3Dmajid
07-03-2011, 17:41
منم بازی رو خریدم و بازی کردم ... بازی خیلی باحالیه.
خسته کننده نیست ... میشینم پاش به زور از پای PC پا میشم :20:

kane32
07-03-2011, 18:29
بازیش خیلی توپ بود تمومش کردم حالا بیکار شدم:13:
حالا چی بازی کنم؟

ALt3rnA
07-03-2011, 18:44
من زیاد حال نکردم باش
با این حال بازی رو تموم کردم
آخر بازی 76000 تا امتیاز داشتم با تمام آپگرید ها

hosseincode2008
07-03-2011, 21:57
تموم شد اقا دیگه جمعش کنین :31: همه 131 تا رو زدم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بار دوم که تموم شد 126 تا بود که 2 اسکیل شات باقی مونده رو میدونستم چطوری باید اجرا بشه ولی از دستم در رفته بودن که با ریستارت چپتر اون ها رو هم اجرا کردم شد 128 . مونده بود 3 تا که هر سه شون هم سکرت بودن که اونها رو هم ناچارا به ویکی پدیا مراجعه کردم و خلاص

خیلی کیف میده، کاش همه ی بازیها یه همچین سیستمی میداشتن :21:

vegas
07-03-2011, 22:15
مقایسه گرافیکی xbox 360 و Pc
PC:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدX360:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدجزئیات بیشتر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدهمان طور که در لینک بالا هم گفته شده نسخه PC از لحاظ Texture و ... از نسخه کنسولی خیلی بهتره ....
واقعا گرافیک ورژن کنسولی خیلی ضعیف هست از Epic بعید بود ....
شاید هم عمر کنسول های این نسل به اتمام رسیده و توانایی بیشتر از گرافیک رو ندارن ...

Alireza.M67
07-03-2011, 22:37
تموم شد اقا دیگه جمعش کنین :31: همه 131 تا رو زدم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

بار دوم که تموم شد 126 تا بود که 2 اسکیل شات باقی مونده رو میدونستم چطوری باید اجرا بشه ولی از دستم در رفته بودن که با ریستارت چپتر اون ها رو هم اجرا کردم شد 128 . مونده بود 3 تا که هر سه شون هم سکرت بودن که اونها رو هم ناچارا به ویکی پدیا مراجعه کردم و خلاص

خیلی کیف میده، کاش همه ی بازیها یه همچین سیستمی میداشتن :21:

ببین ...
خیـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــلی بیکاری
(شوخی):31:

من کلا یه دور مثل همه روی هارد بازی کردم با صد و یکی دوتا اسکیل شات و کلا 505 امتیاز اچیومنت ، چه حوصله ای داری !

hosseincode2008
07-03-2011, 22:49
میـــــــــــــــــــدونـ ــــــــــــــــــم عزیزم
من اگه بیکار نبودم که الان اینجا جوابت رو نمیدادم که
تازه چون چند ماهه دیگه کنکور دارم بیکار ترم شدم، اینهمه همه خودشون رو پاره میکنن و درس میخونن ولی هیچ وقت به من نمیرسن :46:

vahidgame
07-03-2011, 23:01
حسین کلا فضائیه :31:
من که بی خیال این بازی شدم چون هر چی کرک ریختم باز یه مشکلی داره

Layken
07-03-2011, 23:57
وحید درست نشد بازی ..؟
ای بابا ..ادم هر از گاهی دیگه زده میشه این طور میشه

mohammad_twe
08-03-2011, 00:00
مقایسه گرافیکی xbox 360 و Pc
خوبه آدم عقل خودش رو هم به کار بندازه ... والا هیچکدوم از بچه هایی که رو کنسول بازی رو رفتن فکر نکنم باور کنن عکس مقایسه رو !
اخه ما همچین گرافیک و کیفیت بدی ندیدیم ! گوشه های عکس شطرنجی شده ! مگه رو ps1 بازی میکردیم ؟؟ !!
به خدا خوبه یه کمی خودتون هم رو pc بازی کنین و هم رو کنسول تا بفهمین چه قدر فرق بینشون بوده ...
من نمیگم کنسول از pc قویتره قبول هم دارم شاید بعضی جاها کیفیت نسخه کنسولی پایینتر بود .. اما نه در حد و اندازه این عکس ها !!!
این عکس ها که یه فاجعه رو نشون میدن ;)

Davood_titan
08-03-2011, 00:17
مقایسه گرافیکی xbox 360 و Pc
PC:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدX360:

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدجزئیات بیشتر :

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنیدهمان طور که در لینک بالا هم گفته شده نسخه PC از لحاظ Texture و ... از نسخه کنسولی خیلی بهتره ....
واقعا گرافیک ورژن کنسولی خیلی ضعیف هست از Epic بعید بود ....
شاید هم عمر کنسول های این نسل به اتمام رسیده و توانایی بیشتر از گرافیک رو ندارن ...


با PS3 چه فرقی داره هنوز امتحان نکردن؟؟

vegas
08-03-2011, 08:20
خوبه آدم عقل خودش رو هم به کار بندازه ... والا هیچکدوم از بچه هایی که رو کنسول بازی رو رفتن فکر نکنم باور کنن عکس مقایسه رو !
اخه ما همچین گرافیک و کیفیت بدی ندیدیم ! گوشه های عکس شطرنجی شده ! مگه رو ps1 بازی میکردیم ؟؟ !!
به خدا خوبه یه کمی خودتون هم رو pc بازی کنین و هم رو کنسول تا بفهمین چه قدر فرق بینشون بوده ...
من نمیگم کنسول از pc قویتره قبول هم دارم شاید بعضی جاها کیفیت نسخه کنسولی پایینتر بود .. اما نه در حد و اندازه این عکس ها !!!
این عکس ها که یه فاجعه رو نشون میدن ;)
شما میگید Eurogamer این عکس ها رو با فتوشاپ یا ... درست کرده و Fake هست ؟
اخه چه دلیلی داره بیاد از نسخه PC طرفداری کنه و نسخه 360 رو با گرافیک ضعیف نشون بده ؟!
ضمنا یکی از دوستان تو همین تاپیک در مورد نسخه 360 میگفت چرا کیفیت پافت ها این قدر پایینه ولی من با PC که بازی میکنم گرافیک بازی فوق العاده هست و هیچ مشکلی از لحاظ پایین بودن کیفیت بافت ها نداره ... .متاسفانه هر چه قدر از عمر این کنسول ها میگذره اختلافش با PC بیشتر معلوم میشه ....:31:


با PS3 چه فرقی داره هنوز امتحان نکردن؟؟
گرافیک Ps3 که حتی ضعیف تر از نسخه 360 بوده....