PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فروشگاه زنجيره‌اي خرده‌فروشي لاوان به زودی افتتاح می‌شود



wichidika
28-04-2010, 12:08
رييس مركز امور اصناف:
فروشگاه زنجيره‌اي خرده‌فروشي لاوان به زودی افتتاح می‌شود

رييس مركز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگاني از راه‌اندازي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي خرده‌فروشي «لاوان» و «پروما» خبر داد و گفت: هفته گذشته فروشگاه زنجيره‌اي «اتحاد» را افتتاح كرديم و اين هفته بهره‌برداري از فروشگاه زنجيره‌اي «لاوان» را در دستور كار داريم.
فروشگاه بعدي فروشگاه زنجيره‌اي «پروما» است كه در حال انجام اقدامات راه‌اندازي و مراحل پاياني آن هستيم و به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد. رييس مركز امور اصناف و بازرگانان وزارت بازرگاني با بيان اين كه برنامه راه‌اندازي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در تهران و بسياري از نقاط كشور در حال اجراست، تصريح كرد: اين فروشگاه‌ها بايد خود را به سرعت گسترش دهند و متعهد شده‌اند كه در فاصله زماني تعيين شده، خود را به 200 فروشگاهي كه مد نظر ماست،‌ برسانند. رادمرد گفت: تا پايان امسال 20 اتحاديه‌ كشوري به مجموع اتحاديه‌هاي كشوري اضافه مي‌شود ولي برنامه و هدف نهايي ما ايجاد 80 اتحاديه‌ كشوري است.
گفتنی است فروشگاه زنجیره‌ای خرده‌فروشی لاوان جزو فروشگاه‌های هماهنگ لاوان است که به عرضه تمامی تجهیزات فناوری و لوازم جانبی و مواد مصرفی آنها، شامل محصولات رایانه‌ای، ارتباطی و تجهیزات الکترونیک مصرفی می‌پردازد.

منبع فناوران