مشاهده نسخه کامل
: تپه
RezaTayebiJ
28-04-2010, 04:00
سلام
من یادم رفت فایل های پروژه بابل (شوش) را روی این یکی سیستمم کپی کنم به همین خاطر فعلا نمی تونم روش کار کنم :9:
اینو از جمعه شروع کردم. ۲۵۰ فریمه.
آپدیت ۲
رندر ویدیو - ۳.۶ مگابایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
آپدیت ۱
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز بزرگتر
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
رندر قبلی:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
وایرفریم:
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
SevenART
28-04-2010, 04:33
رضا .. این تریدیه :9: :18:
می گم چیکارش میکنی اینجور واقعی در اومده ... حتما یه دونه آموزشی بزن .. تو را خدا ..:دی ..
یه چیزی اینجا کجاس که دم به دمش مسجد داره ؟!!!!
آفرین رضا جان
وایر رو که دیدم حال کردم
عالی کار کردی پسر
کارت درسته
ای ول هم کارت عالیه هم اعصابت ای ول :10:
i-like-ddd
28-04-2010, 13:35
خسته نباشی پسر من فک کردم اون خونه ها عکسه ! سیستمت نترکید؟
خیلی باحال شده. راستی با چی رندر کردی؟
موفق باشی.
اینجا شهر مسجداس؟؟!! :31:
کارت خیلی زیبا و طبیعی شده
در مورد محیطش یه کم توضیح میدی؟
wow
دوربین مخفیه !؟
چه حوصله ای داریا !
واقعا عالی شده
فقط این کوهو اون خونه ی روش توی ذوق میزنه !
خونه ی بالای تپه بزرگ نیست یکمی ؟
چقدر خوب میشد اگر ایران اینطوری میشد :31:
واقعا خیلی عالی شده . سیستم شما چیه مشخصاتش ؟
چقدر خوب میشد اگر ایران اینطوری میشد :31:
واقعا خیلی عالی شده . سیستم شما چیه مشخصاتش ؟
به وایر نگاه کن سیستم خیلی قوی نمی خواد ... کارش درسته :10:
Dark Kingdom
28-04-2010, 23:11
خیلی عالی شده .
باد از کدوم طرفه ؟ :دی
آفرین ، خیلی خوب شده.خوب حوصله داری.من موفق نشدم صحنه ی مورد نظرمو برای مسابقه تموم کنم.
فقط متریال اون تپه به نظر من خوب نیست و همچنین شکل ظاهری تپه.بهت پیشنهاد میکنم Vue رو نصب کن و با استفاده از پلاگینش که روی مایا نصب میشه ، اون تپه و متریالشو درست کن.مطمئن باش پشیمون نمیشی.
موفق باشی.
:-?
رضا خودتی :-؟ :دی
:دی
خییلی طوفانی کار کردی
یه توضیح بده دیگه :دی
ايده ي جالبيه . در عين سادگي ، پيچيدگيه خاصي داره ( از جهات ديگه ). عاليه.
منتظر توضيحاتتون هستيم.
موفق باشي.
يا علي
RezaTayebiJ
29-04-2010, 17:50
رضا .. این تریدیه :9: :18:
می گم چیکارش میکنی اینجور واقعی در اومده ... حتما یه دونه آموزشی بزن .. تو را خدا ..:دی ..
یه چیزی اینجا کجاس که دم به دمش مسجد داره ؟!!!!
ها... راست می گیا... تعداد گُنبدهای شهر را کمتر کردم.
می گم رضا این gnomon یه آموزش ۴ دیسکه داره digital set. یه خورده آموزشش قدیمیه اما واقعا عالیه. حتما ببینش.
خسته نباشی پسر من فک کردم اون خونه ها عکسه ! سیستمت نترکید؟
خیلی باحال شده. راستی با چی رندر کردی؟
موفق باشی.
منتال ری. البته از final gather و global illumanition استفاده نشده. احتمالا اگه از اونا استفاده می شد سیستم می ترکید :27:
اینجا شهر مسجداس؟؟!! :31:
کارت خیلی زیبا و طبیعی شده
در مورد محیطش یه کم توضیح میدی؟
تعداد گُنبدها را کمتر کردم.
چشم. پایینتر توضیح دادم.
wow
دوربین مخفیه !؟
چه حوصله ای داریا !
واقعا عالی شده
فقط این کوهو اون خونه ی روش توی ذوق میزنه !
خونه ی بالای تپه بزرگ نیست یکمی ؟
هادی دیر کامنتت را خواندم دیگه کار را گذاشتم رندر. :41: اگه زودتر نظرت را دیده بودم حتما ساختمون را کوچیکتر می کردم.
چقدر خوب میشد اگر ایران اینطوری میشد :31:
واقعا خیلی عالی شده . سیستم شما چیه مشخصاتش ؟
core 2 2.8
nvidia 9600
4G ram
زیاد چیز مالی نیست اما به جاش مایا ۶۴ بیتیه :21:
خیلی عالی شده .
باد از کدوم طرفه ؟ :دی
فعلا که از طرف چپ به راست. ای کاش هیچ وفت باد از طرف راست نباشه. :31:
آفرین ، خیلی خوب شده.خوب حوصله داری.من موفق نشدم صحنه ی مورد نظرمو برای مسابقه تموم کنم.
فقط متریال اون تپه به نظر من خوب نیست و همچنین شکل ظاهری تپه.بهت پیشنهاد میکنم Vue رو نصب کن و با استفاده از پلاگینش که روی مایا نصب میشه ، اون تپه و متریالشو درست کن.مطمئن باش پشیمون نمیشی.
موفق باشی.
کاش صحنه ت را تمام می کردی. حداقل بعد از مسابقه تمومش کن به جان خودم آواتاری میشه ها.
در مورد شکل ظاهر تپه موافقم. چون می خواستم رندرطولانی نشه به همین خاطر مجبور شدم از روی رفرنس واقعی کار کنم و عمق تپه بیشتر از طریق تکسچر به دست اومده تا از طریق displace یا bump. به همین خاطر یک فُرم واقعی گونه ای داره که زیاد روی صحنه سوار نشده.
تازه vue را نصب کردم. هنوز باهاش زیاد کار نکردم اما یه خورده نگران سرعت رندرهاش هستم. راستی اگر آموزش خوب برای vue معرفی کنی ممنون می شم.
این کار را چون رندر ۲۵۰ فریمش طول می کشید دیگه گذاشتم رندر. ان شا الله کارای بعدی حتما از vue هم استفاده می کنم.
طرح اولیه :2:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
رفرنس... سر اون دروازه بابل متاسفانه از این مرحله گذشتم اما چوبش را حسابی خوردم.
تو اینترنت زیاد دنبال عکس تپه مناسب گشتم. تو یه فیلم خارجی این تپه را دیدم. فکر کنم تو مکزیک باشه.
ساختمون بالای تپه مثلا یه چیزی تو مایه های آتشکده یزد :27: از نزدیک ضایعه.
شهر کلا ۱۵ تا مدل ساختمون و ۴ تا دیوار و چند تا جاده است که هی پشت سر هم تکرار شدن (بطور راندم مثلا)
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
یه نور جهتی directional بعنوان خورشید قرار داره. برای نور محیطی (همون کاری که final gather, global illumination, irrediance) یه تکسچر mib_occ که از تکسچرهای منتال ری هست به گزینه ambient تمام متریال ها وصل شده. خوبی mib_occ اینه که زمان رندرش نسبت به شیوه های دیگه نورپردازی محیطی خیلی کمتره.
joe_satriani
29-04-2010, 18:14
خيلي قشنگ شده رفيق :27:
اي ول :10:
کاش صحنه ت را تمام می کردی. حداقل بعد از مسابقه تمومش کن به جان خودم آواتاری میشه ها.
در مورد شکل ظاهر تپه موافقم. چون می خواستم رندرطولانی نشه به همین خاطر مجبور شدم از روی رفرنس واقعی کار کنم و عمق تپه بیشتر از طریق تکسچر به دست اومده تا از طریق displace یا bump. به همین خاطر یک فُرم واقعی گونه ای داره که زیاد روی صحنه سوار نشده.
تازه vue را نصب کردم. هنوز باهاش زیاد کار نکردم اما یه خورده نگران سرعت رندرهاش هستم. راستی اگر آموزش خوب برای vue معرفی کنی ممنون می شم.
این کار را چون رندر ۲۵۰ فریمش طول می کشید دیگه گذاشتم رندر. ان شا الله کارای بعدی حتما از vue هم استفاده می کنم.
حتما تمومش میکنم.فعلا نصفه برای مسایقه میزارم تا بعد.
برای vue آموزش زیاد هست ، اما یک آموزش هست که کامل کامله،خودم زیاد آموزش دارم اما فقط همونو نگاه کردم کافی بود.لینک دانلودشو پایین میزارم دانلود کن.خودت یه نیم ساعت باهاش ور بری ، بیشتر قسمت هاشو یادمیگیری.
مثلا همون خونه ها رو با اکوسیستم Vue راحت میتونستی درست کنی.قدرت این برنامه در ساخت صخره و کوه و درخت و جنگل و کلا طبیعت حرف نداره.کاملا واقعی رندر میکنه و با توجه به سیستمت زیاد نگران سرعت رندر نباش.
سیستم خودم خیلی قدیمیه اما با این برنامه کارمو انجام میدم.
موفق باشی.
دانلود:
AsileFX - Getting Started with Vue 8
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
SSS_HHH_OOO
29-04-2010, 22:43
به به چه خفن شده
میگم اینهمه آبجکتو ------ هم کنی باز سیستم میهنگه چطوری رندر کردی؟
N O V A L I S
29-04-2010, 22:53
آفرین آقا رضا.. خیلی خوب و حرفه ای کار کردی..
اون تپه رو نفهمیدم چه طور ساختی؟
موفق باشید.
:11:
RezaTayebiJ
29-04-2010, 23:50
به به چه خفن شده
میگم اینهمه آبجکتو ------ هم کنی باز سیستم میهنگه چطوری رندر کردی؟
صحنه یه مقدار سنگین شد (حدود ۷ میلیون پالیگان). برای رندر مشکل خاصی نداشت (شاید چون GI و FG خاموش بود)
توی viewport مایا مجبور بودم خیلی از آبجکت ها را hidden کنم چون واقعا صحنه سنگین می شد.
آقا زاستی من تازه متوجه شدم نسخه ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی واقعا زمین تا آسمون با هم فرق دارن. مخصوصا توی منتال ری خیلی وقت ها توی صحنه های سنگین رندر هنگ می کرد اما از وقتی مایا ۶۴ بیتی نصب کردم این مشکل واقعا کمتر شده.
آفرین آقا رضا.. خیلی خوب و حرفه ای کار کردی..
اون تپه رو نفهمیدم چه طور ساختی؟
موفق باشید.
:11:
ممنون
تپه camera projection هست. در واقع عکس تپه دستکاری شده ست روی یه مدل ساده.
این تپه فکر کنم مشهور باشه تو مکزیک، شیلی یا اینجور کشوریه. من از توی یه فیلم کش رفتم اینو. :27:
دوستان عزیز خیلی ممنون از نظراتتون :11:
RezaTayebiJ
04-05-2010, 02:38
آپدیت
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
سایز بزرگتر
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
واي..................
حرف نداره........................................ ......
دمت گرم
RezaTayebiJ
13-05-2010, 23:43
آپدیت
رندر ویدیو - ۳.۶ مگابایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید
wowowowoowow
عجب كار باحالي شده:18:
دمت گرم حاج رضا....
آفرین رضا جان
خیلی خوب کار کردی
واقعا طبیعی شده
mortezaon
14-05-2010, 20:44
عاليه كارتون درسته
RatAtouille
04-06-2010, 11:45
ایول ایول کارت خوبه . حال میکنی همه از تو تعریف میکنند !!!
.:PAR3A:.
04-06-2010, 20:44
رضا خیلی باحال شده!
ولی عجب حوصله ای داریا!
خیلی باحاله کار درست!
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.