ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : انیمیشن خرد شدن یک ( کلبه )



Amin CG
27-04-2010, 23:45
سلام بچه ها این صرفا فقط یک تست و من فقط خورد شدن مدل رو ساختم و
دیگه فرصت ساختن دود و انفجار نداشتم
ولی اگر ساختم حتما میگذارم تا ببنید

باعث افتخاره ببنید و نظر بدید دوستان

ممنونم

در ضمن برای ساختنش از
مایا برای رندر
از مکس برای خرد شدن با پلاگین Rayfire
استفاده شده


تایم 10 ثانیه
حجم دانلود 2 مگابایت

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید


موفق وموید باشید دوستان

Mostafa 3D
27-04-2010, 23:55
واو
خیلی عالیه
مدل کلبش خیلی فانتزی و باحال شده
راستی تکسچرش هم میدادی چون RayFire تکسچرینگ هم ساپورت میکنه
ولی در کل خیلی باحاله دمت جیز

RezaTayebiJ
28-04-2010, 00:23
ایول کار خوبی شده :10:

Amin CG
28-04-2010, 09:00
ممنون از نظراتتون دوستان :40:

Borhan72
28-04-2010, 12:47
Wow....
گل كاشتی امين....
ايول خدایی....
تو اين انجمن از همه حرفه ای تر توی انيميشن خودتی و خودت.... :46:

Amin CG
28-04-2010, 15:47
همیشه یادت باش دست بالا دست زیاده Borhan72 :46:

hadi665
28-04-2010, 20:23
آفرین امین
خیلی عالی شده



یکمی اگه گوشه های قسمتای شکسته رو گرد تر میکری بهتر میشد


آفرین ;)

MB3d
28-04-2010, 21:41
بلاخره برا منم دانلود شد .. ای وول امین کار ردیفی شده:10: ... اسلو موشنو می خوااااااام :8:....
راستی یه سوال من با این ray fire مقادیری قدیما کار کردم ...الان یه سوال تو ذهنمه که فرض کنین ما یه جسم uv شده رو می زنیم از اون تیریپش که قسمت قسمت می کنتش ... تیکه تیکش کنه ... بعد از تیکه تیکه شدنش uv های قبلی روش می مونه ؟ یعنی تکسچر قبلی خراب نمی شه ؟؟ البت می دونین دیگه من با مال مکسش کار می کردم

Amin CG
29-04-2010, 07:58
آره Ray Fire از uv مدل تبعیت میکنه و معمولاخراب نمیشه
و این 100 % نیست چون من خیلی زیاد باش کار کردم یک جاهایی هم میزنه و uv ور خراب میکنه
به هر حال هیچ نرم افزار و پلاگینی کامل نیست

mortezaon
15-05-2010, 00:54
عاليه برات آرزو ي موفقيت دارم