wichidika
27-04-2010, 11:26
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] شرکت خدمات انفورماتيک اعلام کرد:/ تراکنش هاي بانکي سال گذشته 49 درصد افزايش داشت
تهران - شرکت خدمات انفورماتيک درگزارش عملکرد سال 1388 اعلام کرد،حجم تراکنشهاي بانکي اين سال در مقايسه با سال 1387 با رشد 49 درصدي همراه بوده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
به گزارش ايرنا به نقل از مديريت ارتباطات و اطلاع رساني شرکت خدمات انفورماتيک اين افزايش درحالي صورت گرفته است که اين شرکت توانسته با بکارگيري توان متخصصين خود و مجهز شدن به فناوري هاي نوين درقطعي و کندي سيستمها کاهش چشمگير ي را ايجاد کند.
جمع پردازش تراکنشها ي بانکي فقط در اسفند ماه سال گذشته بالغ بر 480 ميليون فقره بوده که اين عدد در مقايسه با ماه مشابه در سال 87، معادل 52 درصد رشد را به همراه داشته است.
تعداد کارتهاي ارائه شده به بانکهاي طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتيک به بيش از 35 ميليون رسيده است که اين تعداد در سال 1388، به ميزان 45 درصد افزايش را نسبت به سال 87 نشان ميدهد.
پردازش موفق 270 ميليون تراکنش سيستم کارت در اسفند ماه سال1388 در مقايسه با ماه مشابه سال 87 از رشد 62 درصدي در اين بخش برخوردار بوده است.همچنين حجم تراکنشهاي سيستم شتاب در ماه پاياني سال 1388 به مرز 142 ميليون رسيده که اين تعداد افزايش در مقايسه با سال قبل از آن بيانگر رشدي51 درصدي است.
اين امر در راستاي اجراي اهداف بانک مرکزي بوده و پيشبيني ميشود در سال جديد، ميزان رشد تراکنشها بيشتر از روند رشد سالهاي قبل باشد.
تاثير فزاينده پرداخت قبوض، ديگر محصول اين شرکت از طريق درگاههاي مختلف در کاهش مراجعه مشتريان به شعب بانکها، بخش ديگري از اين خبر را به خود اختصاص داده است.حجم تراکنشهاي پرداخت قبوض در بانکهاي ملي و صادرات بهترتيب از رشد 150درصدي و 90درصدي برخوردار بوده است واگر فقط به آمار تعداد کل تراکنشهاي موفق پرداخت قبوض که حجمي بالغ بر 15 ميليون مي باشد،بنگريم ميتوان بهراحتي استنباط کرد که اين سيستم بهخوبي اهداف بانکداري الکترونيکي را پوشش داده است.
مهمتر اينکه، در سال 1389 اين شرکت با طراحي و افزودن زير سيستم دستور برداشت به سيستم پاياپاي الکترونيکي، ارائه تسهيلات بهتر و تخصصي تر به مشتريان بانکها را مد نظر قرار داده است.
همچنين توسعه سيستمهاي نوپاي بانکداري اينترنتي و ارائه سرويسهاي نو در اين سيستم که با درجه امنيت بسيار بالايي در شرکت خدمات انفور ماتيک طراحي شده و مورد اعتماد بانک ها و مشتريان نيز قرار گرفته است، رشد بيسابقهاي را در کميت وکيفيت اين سرويسها در سال 1388 در پي داشته که مهمترين آن اختصاص 25 درصد از کل تراکنشهاي انتقالي بين بانکي (ساتنا) به اين بخش مي باشد.
تهران - شرکت خدمات انفورماتيک درگزارش عملکرد سال 1388 اعلام کرد،حجم تراکنشهاي بانکي اين سال در مقايسه با سال 1387 با رشد 49 درصدي همراه بوده است.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
به گزارش ايرنا به نقل از مديريت ارتباطات و اطلاع رساني شرکت خدمات انفورماتيک اين افزايش درحالي صورت گرفته است که اين شرکت توانسته با بکارگيري توان متخصصين خود و مجهز شدن به فناوري هاي نوين درقطعي و کندي سيستمها کاهش چشمگير ي را ايجاد کند.
جمع پردازش تراکنشها ي بانکي فقط در اسفند ماه سال گذشته بالغ بر 480 ميليون فقره بوده که اين عدد در مقايسه با ماه مشابه در سال 87، معادل 52 درصد رشد را به همراه داشته است.
تعداد کارتهاي ارائه شده به بانکهاي طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتيک به بيش از 35 ميليون رسيده است که اين تعداد در سال 1388، به ميزان 45 درصد افزايش را نسبت به سال 87 نشان ميدهد.
پردازش موفق 270 ميليون تراکنش سيستم کارت در اسفند ماه سال1388 در مقايسه با ماه مشابه سال 87 از رشد 62 درصدي در اين بخش برخوردار بوده است.همچنين حجم تراکنشهاي سيستم شتاب در ماه پاياني سال 1388 به مرز 142 ميليون رسيده که اين تعداد افزايش در مقايسه با سال قبل از آن بيانگر رشدي51 درصدي است.
اين امر در راستاي اجراي اهداف بانک مرکزي بوده و پيشبيني ميشود در سال جديد، ميزان رشد تراکنشها بيشتر از روند رشد سالهاي قبل باشد.
تاثير فزاينده پرداخت قبوض، ديگر محصول اين شرکت از طريق درگاههاي مختلف در کاهش مراجعه مشتريان به شعب بانکها، بخش ديگري از اين خبر را به خود اختصاص داده است.حجم تراکنشهاي پرداخت قبوض در بانکهاي ملي و صادرات بهترتيب از رشد 150درصدي و 90درصدي برخوردار بوده است واگر فقط به آمار تعداد کل تراکنشهاي موفق پرداخت قبوض که حجمي بالغ بر 15 ميليون مي باشد،بنگريم ميتوان بهراحتي استنباط کرد که اين سيستم بهخوبي اهداف بانکداري الکترونيکي را پوشش داده است.
مهمتر اينکه، در سال 1389 اين شرکت با طراحي و افزودن زير سيستم دستور برداشت به سيستم پاياپاي الکترونيکي، ارائه تسهيلات بهتر و تخصصي تر به مشتريان بانکها را مد نظر قرار داده است.
همچنين توسعه سيستمهاي نوپاي بانکداري اينترنتي و ارائه سرويسهاي نو در اين سيستم که با درجه امنيت بسيار بالايي در شرکت خدمات انفور ماتيک طراحي شده و مورد اعتماد بانک ها و مشتريان نيز قرار گرفته است، رشد بيسابقهاي را در کميت وکيفيت اين سرويسها در سال 1388 در پي داشته که مهمترين آن اختصاص 25 درصد از کل تراکنشهاي انتقالي بين بانکي (ساتنا) به اين بخش مي باشد.