PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : Gigabyte GO OC2010 كليد خورد



mahdishata
18-04-2010, 14:45
ايتنا- علاقه‌مندان به اوركلاكينگ در ايران بار ديگر فرصت يافته‌اند تا با شركت در مسابقه آزاد اوركلاكينگ گيگابايت، دانش فني خود را به بوته آزمايش گذاشته و شانس خود را براي حضور در مسابقات جهاني امتحان كنند.

مسابقات Gigabyte GOOC‌ به رسم سه سال گذشته در سال 2010 نيز با نهايت توان برگزار خواهد شد و كشور ايران نيز از يك سهميه جهت اعزام تيم برخوردار خواهد بود. از اين رو گروه شركت‌هاي آواژنگ اقدام به برگزاري مسابقاتي آنلاين به كمك وب‌سايت *overclocking.ir*و مرجع جهاني HWbot نموده است تا چهره برترين تيم اوركلاكينگ ايران جهت اعزام به مسابقان جهاني شناخته شود.

مسابقات مقدماتی به میزبانی 34 كشور جهان در ماه‌های ارديبهشت و خرداد 2010 برگزار می‌شود. افراد پیروز این مرحله در هر کشور، در مسابقات منطقه‌ای Asia, China, Europe, North America و South America به رقابت خود ادامه داده و سپس راه یافتگان به مسابقه نهایی در شهريور ماه رقابت‌های خود را در تایوان به پایان خواهند رساند.

در اين راستا مسابقه انتخابي ايران با نام GOOC2010 Iran Qualification به صورت رسمي از تاريخ بيستم اسفند ماه آغاز شده است و شركت كنندگان جهت آگاهي از قوانين و شرايط شركت در مسابقه مي‌توانند به وب سايت overclocking.ir مراجعه نماييد. زمان شركت در مسابقه تا تاريخ 20 ارديبهشت است و تيم برتر نيمه دوم خرداد به مسابقات جهاني اعزام خواهد شد.

همچنين جهت كسب اطلاعات تكميلي، آشنايي با تيم‌هاي شركت كننده، سوالات فني و مشاهده ركوردهاي ثبت شده مي‌توانيد به انجمن اختصاصي اين مسابقه در وب‌سايت pc*network.irمراجعه نمایید.