PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تعرفه‌های مکالمه تلفن همراه در سال‌جاری



mska
09-04-2006, 22:07
تعرفه مکالمه تلفن همراه در سال‌جاری نسبت به سال گذشته تغییری نکرد و ثابت ماند :laughing: . به گزارش خبرنگار اقتصادی مهر ، تعرفه های تلفن همراه در سال‌جاری نسبت به سال گذشته با تغییرمواجه نبوده به گونه ای که هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه 447 ریال محاسبه می شود .
براساس این گزارش ، هم اکنون تعرفه های مکالمه با تلفن همراه براساس دو بازده زمانی روزانه و شبانه محاسبه می شود که مکالمه روزانه از ساعت 8 صبح تا 21 و شبانه نیز از 21 تا 8 صبح است . این گزارش اضافه می کند که در بازده زمانی اول هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه 10 پالس محاسبه شده که بدین ترتیب نرخ یک دقیقه مکالمه با تلفن همراه موبایل به موبایل ، موبایل به ثابت و ثابت به همراه در داخل شهر 447 ریال است .
همچنین نرخ مکالمه تلفن همراه در بازده زمانی دوم یا شبانه به جای 10 پالس ، 8 پالس محاسبه شده که هردقیقه آن 358 ریال محاسبه می شود که نرخ مکالمه تلفن همراه در روزهای تعطیل نیز بدین صورت محاسبه می شود . همچنین شرکت ارتباطات سیار برای مکالمه های تلفن همراه در خارج از شهر روش دیگری دارد که براساس آن هر یک دقیقه مکالمه در بازده زمانی اول 17 پالس در نظر گرفته می شود .
به گزارش خبرنگار اقتصادی مهر ، براساس تعرفه های بین شهری ، هر یک دقیقه مکالمه با تلفن همراه در خارج از شهر در روز 760 ریال و در شب نیز 536 ریال محاسبه می شود که در روزهای جمعه و تعطیلات نیز براین اساس است . این گزارش می افزاید : بر کل مبلغ فیش تلفن همراه نیز 5 درصد به عنوان مالیات و یک درصد نیز عوارض افزوده می شود که این نرخ ها نیزدر سال جاری ثابت مانده است .

mihan
09-04-2006, 23:16
بابا اي ول !!!!!!!!!!!!