PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : گوشي جديد اندرويدي اچ‌تي‌سي اواخر آوريل در بازار



mahdishata
16-04-2010, 14:35
پس از انتشار تصاوير مختلف و شايعات متفاوت طي چند ماه گذشته، شركت تايواني HTC سرانجام اعلام كرد كه گوشي هوشمند جديد خود موسوم به Droid Incredible را از طريق شركت مخابراتي وريزون از تاريخ 29 آوريل، با قرارداد مخابراتي دو ساله و با قيمت 200 دلار عرضه خواهد كرد.

به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، اين محصول با گوشي هوشمند Droid موتورولا مبتني بر سيستم‌عامل اندرويد كه اواخر سال 2009 عرضه شد و بسيار مورد استقبال كاربران قرار گرفت، كاملاً متفاوت است و كاربران نبايد اين دو محصول را با يكديگر اشتباه بگيرند.
به جز اين، شركت HTC نيز پيش‌تر محصولاتي را با نام Droid Eris روانه بازار كرده بود كه البته اين گوشي نيز با Droid Incredible كاملا متفاوت است.
شركت تايواني HTC هر دو گوشي Droid Eris و Droid Incredible را از طريق شركت مخابراتي وريزون به بازار عرضه كرده است. روي گوشي Incredible نسخه 1/2 از سيستم‌عامل متن‌باز اندرويد گوگل نصب شده و رابط كاربري آن Sense نصب شده است.
اين گوشي نمايشگر لمسي 7/3 اينچي از نوع AMOLED دارد كه تصاوير را با كيفيت WVGA به نمايش مي‌گذارد. طراحي اين گوشي بسيار زيبا و باريك است و پردازنده يك گيگاهرتزي Snapdragon آن امكان اجراي برنامه‌هاي سنگين و حجيم را نيز فراهم مي‌كند. اين گوشي از نظر ظاهري شباهت زيادي به گوشي Nexus One گوگل دارد و به گفته شركت HTC، در اصل نسخه جديد و به‌روز شده گوشي Desire محسوب مي‌شود كه در فوريه گذشته توسط اين شركت در نمايشگاه بارسلوناي اسپانيا عرضه شد.
گوشي Incredible شامل دوربين ديجيتالي 8 مگاپيكسلي مي‌شود و اين در حالي است كه دوربين Nexus One گوگل 5 مگاپيكسل است.