PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رايانه‌اي كه قاب عكس ديواري مي‌شود



mahdishata
14-04-2010, 19:18
شركت ASUS سري جديدي از رايانه‌هاي همه كاره خود با نام EeeTop PC ET2010 را معرفي كرد.

به گزارش فارس به نقل از اسوس، اين كامپيوترهاي جديد با ظاهري جذاب و ضخامتي كمتر از 1 اينچ به قابليت صفحه لمسي مجهز هستند كه با توجه با اشغال فضايي ناچيز مي توانند گزينه اي مناسب به منظور استفاده در و سازمان‌ها باشند.
اين محصول جديد به آن دسته از كاربراني كه در آپارتمان خود با محدوديت فضا مواجه هستند، امكان مي‌دهد آن را همانند يك قاب عكس به ديوار نصب كنند.
برخي مدل هاي سري EeeTop ET 2010 از پردازشگر نسل جديد دو هسته اي Intel® Atom™ و نيز پردازشگرهاي نسل جديد NVIDIA® ION™ سود مي برند. دربرخي ديگر از اين مدل ها از پردازشگر دو هسته اي AMD Athlon II همراه با يك كارت گرافيك اختصاصي با قابليت ارتقاء كارايي توسط امكان DirectX 11 استفاده شده است.
به منظور بهبود قابليت هاي مربوط به نمايش تصوير، تمامي مدل هاي اين PC جديد مجهز به نمايشگر HD يا (1600 x 900) امكان HDMI و همينطور صداي فراگير از نوع SRS virtual 5.1 كاناله مي باشند.
صفحه نمايش لمسي و چند منظوره اين PC ضمن برخوداري از حساسيت و استحكام بالا به كاربران اين امكان را مي دهد تا انواع فرامين كامپيوتري نظيرگشت و گذار درفضاي وب و يا ديدن عكس ها و تصاوير را به راحتي انجام دهند. درعين حال اين نمايشگرهاي 20 اينچي مي توانند عملكردي بهتر درزمينه نمايش تصوير براي كاربران به ارمغان آورند.