PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مدير عامل شرکت مخابرات ايران خبر داد: تدوين برنامه به منظور ارتقاء کيفيت شبکه



mahdishata
11-04-2010, 13:28
بر اساس تصميم مسوولان مخابرات، برنامه‌اي به منظور ارتقاء کيفيت شبکه براي تأمين رضايت مشتري در حال تدوين است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، صابر فيضي - مدير عامل شرکت مخابرات ايران - با بيان اين مطلب اظهار كرد: به همين منظور گروه‌هاي کارشناسي تعيين شده و هم‌اکنون در حال بررسي وضعيت موجود هستند.

وي افزود: صاحبان مخابرات ارتقاء کيفيت شبکه را به جديت پيگيري مي‌کنند تا رضايت مشترکان بيش از پيش افزايش يابد. بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، برنامه ارتقاء کيفيت شبکه مخابراتي کشور بعد از خردادماه نهايي و اعلام خواهد شد.

فيضي با بيان اين مطلب که ارتقاء شبکه شامل تلفن همراه، ثابت، ديتا خواهد شد، تصريح کرد: در اين برنامه يک برنامه‌ زمانبندي شده مشخص براي رسيدن به استانداردهاي جهاني از نظر کيفيت شبکه و سرويس‌دهي تدوين مي‌شود.

وي ادامه داد: بر همين اساس مقرر شده است تا شبکه‌هاي سيار، ثابت و ديتا از نظر فني بررسي و نقاط ضعف آن‌ها مشخص شده براي برطرف کردن آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

مدير عامل شرکت مخابرات ايران گفت: از سوي ديگر پاسخگويي به مشترکان به منظور دريافت مشکلات و مسائل موجود نيز پيگيري خواهد شد تا در سريع‌ترين زمان ممکن از سوي تيم‌هاي کارشناسي پيش‌بيني شده نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.