PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کاهش وزن به کمک یک گجت وب ۲٫۰!



satttanism
11-04-2010, 11:54
حین وب‌گردی و دیدن فیلم‌ها، چیزی که بارها توجه من را به خود جلب کرده، تلاش همه‌جانبه غربی‌ها برای حفظ سلامتی و ماندن در فرم خوب است.
به همین خاطر اینترنت مملو است از سایت‌هایی که تکنیک‌های ورزش و نرمش و تغذیه را آموزش می‌دهند و انواع و اقسام دستگاه‌ها و گجت‌های کارا و ناکارای! مربوط هم مرتب تبلیغ می‌شود.
خوشبختانه در ایران ما کمتر چنین استرسی داریم، در عوض تا دلش بخواهید اهل قرص و داروی گیاهای و جوشانده هستیم.
از این مقدمه که بگذرم، می‌روم سراغ گجتی که به نظرم جالب آمد:
کسانی که به سلامتی خودشان اهمیت می‌دهند و یا در پی کاهش وزن هستند، ترازویی در خانه دارند. غالبا، اگر اوضاع وزنی‌شان خیلی درماتیک باشد، ترجیح می‌دهند، در شرایطی که کسی دور و برشان نباشد، وزن خود را اندازه بگیرند.
اما شاید بهتر باشد، بری افزایش انگیزه، وزن و تغییرات وزن در گذر زمان را بقیه دوستان و آشنایان هم بدانند!
یک شرکت فرانسوی ترازویی وب ۲٫۰ ای ساخته است که بعد از اندازه‌گیری وزن و محاسبه توده چربی و شاخص توده بدن B.M.I، با اتصال به وای- فای، این اعداد را وارد شبکه اینترنت می‌کند و به اطلاع همه می‌رساند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این وسیله ۱۵۹ دلاری را می‌توان از وب‌سایت این شرکت و یا از آمازون تهیه کرد. این وسیله توانایی ثبت اطلاعات وزنی ۸ کاربر را دارد.
این ترازو، اطلاعات را به توییتر و سرویس سلامت گوگل و مایکروسافت می‌فرستد، به علاوه از طریق یک اپلکیشن «آی فون» هر کاربر می‌تواند نمودارهای وزنی خود را مشاهده کند.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

وب سایت شرکت withings ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

1pezeshk.com