PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پابان نامه معماری(ورزشگاه آبی)



architect_1851
06-04-2010, 19:00
سلام دوستان سال نو مبارک :11:
میخام نظرتونو راجع به مدل و متریال-رندر این کار بدونم.تو این کار از اونجا که مجبور بودم روی توپوگرافی کار کنم یه خورده کارو برام مشکل کرده بود.
کلا سه روز روش کار کردم حدود سی تا هم رندر ازش گرفتم
نرم افزار : مکس_اتوکد و فوتوشاپ
موتور رندر: وی ری
سیستم : میزنه به سقف:27:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم یه رندر مونو کالر(البته با فوتوشاپ بش افکت دادم):



[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اینم از لینک وایر[[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])
]

MB3d
06-04-2010, 19:05
هادی جون حال کن که بچه های سه بعدی اینجا روزافزون شدن ...
کارتون خیلی عالیه رو رندر کار کنین

zenoos
06-04-2010, 20:14
مدلهات كه خيلي عاليه ولي رندر از اين بهتر هم ميتونه باشه
راستي پروژه اجراييه؟

architect_1851
06-04-2010, 20:21
هادی جون حال کن که بچه های سه بعدی اینجا روزافزون شدن ...
کارتون خیلی عالیه رو رندر کار کنین


ممنون رفیق . رندرا بازارین نمیشه زیاد تنظیماتو بالا گرفت.:31:

architect_1851
06-04-2010, 20:28
مدلهات كه خيلي عاليه ولي رندر از اين بهتر هم ميتونه باشه
راستي پروژه اجراييه؟

ممنون از نظرت. چون باید رندرای زیادی ازش می گرفتم دیگه مجبور بودم زمان رندرو پایین بیارم. اجرایی نیست پروژه پایان نامه کارشناسی معماریه .

SSS_HHH_OOO
06-04-2010, 20:42
باحال شده خیلی
کار قشنگیه
نورشو قشنگتر میکردی بهتر بود

Borhan72
06-04-2010, 20:49
خيلی خوبه....
عاليه....
ولی متريال های آب، خيابون و نور پردازی ظعيفن....
بهتر بود شما كه با V-Ray كار كرديد برای متريال هاتون Dirt هم ميذاشتيد كه انقدر تميز و ساده نباشه سطح هاتون....
ببخشيد انقدر ايراد گرفتم...
آخه كار اولتونه كه گذاشتيد ، گفتم اشكالاتو برای پيشرفت خودتون بگم...

.:PAR3A:.
06-04-2010, 20:55
دوست عزیز ایران بلاگ 2 روزه قاط زده عکسا بالا نمیاد میشه یه جا دیگه آپ کنی؟

architect_1851
06-04-2010, 21:29
باحال شده خیلی
کار قشنگیه
نورشو قشنگتر میکردی بهتر بود

ممنون شهاب جون
آره نورش یه جوریه:41: من تو رندرای خارجیم فقط از سان لایت مکس استفاده میکنم نمیدونم چه جور میشه نور طبیعیو باش درست کنم بعضی وقتا طبیعی در میاد گاهیم فانتزی اگه بتونی تو تنظیمات نور کمکم کنی ممنونت میشم:10:

architect_1851
06-04-2010, 21:49
خيلی خوبه....
عاليه....
ولی متريال های آب، خيابون و نور پردازی ظعيفن....
بهتر بود شما كه با V-Ray كار كرديد برای متريال هاتون Dirt هم ميذاشتيد كه انقدر تميز و ساده نباشه سطح هاتون....
ببخشيد انقدر ايراد گرفتم...
آخه كار اولتونه كه گذاشتيد ، گفتم اشكالاتو برای پيشرفت خودتون بگم...


ممنون از تذکرهای سازندتون
آره بعضی از متریالها خوب نشدن لطفا اگه میشه راجع به این dirt یه مختصری برام توضیح بده مام بیایم تو باغ:blush:
راستی زعیفن رو اینجوری مینویسن:31:

---------- Post added at 10:49 PM ---------- Previous post was at 10:47 PM ----------


دوست عزیز ایران بلاگ 2 روزه قاط زده عکسا بالا نمیاد میشه یه جا دیگه آپ کنی؟


اینم واسه شما و دوستانی که مشکل آپلودی دارن:10:
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Borhan72
07-04-2010, 13:15
شرمنده زياد نوشتم "ضعيف" اشتباه شد....
ولی مهم منظوره... :31:

Dirt يك خاصيت خفن V-ray هست كه ميتونی باهاش جسمت رو در قسمت های بر آمدگی های تيز و قسمت های دورش و قسمت هایی كه با اشيای ديگه تماس داره رو كثيف و طبيعی جلوه بدی تو رندرت....

استفادش هم خيلی راحته:
بعنوان Texture كه Bitmap رو انتخاب ميكنی، گزينه ی V-Ray Dirt رو انتخاب كن....
بعد اگه باهوش باشی كار باهاشم خودت ياد ميگيری....
(شوخی كردم) ولی اگه چيزی متوجه نشدی بگو با عكس توضيح بدم برات كه ياد بگيری...

MB3d
07-04-2010, 14:29
شرمنده زياد نوشتم "ضعيف" اشتباه شد....
ولی مهم منظوره... :31:

Dirt يك خاصيت خفن V-ray هست كه ميتونی باهاش جسمت رو در قسمت های بر آمدگی های تيز و قسمت های دورش و قسمت هایی كه با اشيای ديگه تماس داره رو كثيف و طبيعی جلوه بدی تو رندرت....

استفادش هم خيلی راحته:
بعنوان Texture كه Bitmap رو انتخاب ميكنی، گزينه ی V-Ray Dirt رو انتخاب كن....
بعد اگه باهوش باشی كار باهاشم خودت ياد ميگيری....
(شوخی كردم) ولی اگه چيزی متوجه نشدی بگو با عكس توضيح بدم برات كه ياد بگيری...



ای ول برهان جون دمت گرم اینو بلد نبودم فقط فکر می کردم باید دستی آدم دربیارتش

zenoos
07-04-2010, 14:38
شرمنده زياد نوشتم "ضعيف" اشتباه شد....
ولی مهم منظوره... :31:

Dirt يك خاصيت خفن V-ray هست كه ميتونی باهاش جسمت رو در قسمت های بر آمدگی های تيز و قسمت های دورش و قسمت هایی كه با اشيای ديگه تماس داره رو كثيف و طبيعی جلوه بدی تو رندرت....

استفادش هم خيلی راحته:
بعنوان Texture كه Bitmap رو انتخاب ميكنی، گزينه ی V-Ray Dirt رو انتخاب كن....
بعد اگه باهوش باشی كار باهاشم خودت ياد ميگيری....
(شوخی كردم) ولی اگه چيزی متوجه نشدی بگو با عكس توضيح بدم برات كه ياد بگيری...




منم بلد نيستم ... حاج برهان دمت گرم يه تايپيك بزن تو بخش مباحث آموزشي ... فكر كنم خيليها ميخوان اين رو ياد بگيرن..:46::10:

architect_1851
07-04-2010, 16:03
شرمنده زياد نوشتم "ضعيف" اشتباه شد....
ولی مهم منظوره... :31:

Dirt يك خاصيت خفن V-ray هست كه ميتونی باهاش جسمت رو در قسمت های بر آمدگی های تيز و قسمت های دورش و قسمت هایی كه با اشيای ديگه تماس داره رو كثيف و طبيعی جلوه بدی تو رندرت....

استفادش هم خيلی راحته:
بعنوان Texture كه Bitmap رو انتخاب ميكنی، گزينه ی V-Ray Dirt رو انتخاب كن....
بعد اگه باهوش باشی كار باهاشم خودت ياد ميگيری....
(شوخی كردم) ولی اگه چيزی متوجه نشدی بگو با عكس توضيح بدم برات كه ياد بگيری...



مرسی برهان دمت آتشفشان نیاگارا سرنخ خوبی بود واقعا استفاده کردیم ولی به قول بچه ها اگه بتونی تو یه تاپیک مختصری توضیح بدی و یه نمونه میذاشتی خیلی خوب میشد

Borhan72
07-04-2010, 16:57
:31: چقدر طرفدار پيدا كرد.....
من فكر ميكردم همه بلدن....
باشه يه آموزش همين امروز براش مينويسم....
:10: