PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مسنجر کامل fring با قابلیت تماس تصویری



sina2004
19-03-2010, 14:02
بعد کلی گشتن دنبال یه برنامه که به صورت واقعی از voice chat و video chat (چت تصویری و صوتی) برنامه فرینگ رو راخت تر از همه دیدم.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
این برنامه تقریبا هر چی بخواید از یه مسنجر رو داره و از :
Skype
MSN Live
ICQ
Yahoo
SIP
Google Talk
AIM
FaceBook
Twitter
WeFi
پشتیبانی می کنه که می شه گفت کامل کامله و نصب راحتی داره.همچنین می تونید تماس صوتی و تصویری داشته باشین که تست شده و کاملا راحت و با تاخیر کم و سرعت بالا جوابگو بوده.:20:
قابل نصب روی تقریبا هر گوشی ای از انواع نوکیا گرفته تا آی فون هم قابل نصبه.از لینک زیر به سایت fring برید.گوشی رو انتخاب کنید.دانلود کنید.نصب کنید و لذت ببرید.

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

_ermia
20-03-2010, 20:42
شما خودتون تست کردید؟
با کسی تماس صوتی و تصویری داشتید؟
من نصب کردم اما تا اونجایی که من متوجه شدم، باید هر دو طرف با این برنامه آنلاین شده باشند،یعنی هردو باید با موبایل باشند و با این برنامه با هم صحبت کنند و این زیاد جالب نیست.
یعنی این طوری نیست که کسی با یاهو مثلا از طریق کامپیوتر آن بشه و ارتباطی صوتی برقرار کنه و این طرفی هم که با fring هست بتونه صحبت کنه، درسته؟
میشه بگید خودتون چطور استفاده کردید که میگید کامله؟
ممنون

sina2004
21-03-2010, 11:14
مزیت اول این برنامه اینه که از همه کلاینتهای رایج پشتیبانی می کنه.من خودم تماس تصویری داشتم باهاش،اما مخاطبم هم داشت این برنامه رو. کلاینتهایی که تماس تصویری رو ساپورت می کنن.مثل skype که فکر کنم رایج ترین کلاینت موجود برای تماس تصویری و صوتیه. بهتر بود می گفتم تماس تصویری جای chat .
یا حق:19:

taha_0095
26-03-2010, 08:37
دستت درد نکنه خیلی عالیه